Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=106&t=1494
Сторінка 1 із 7

Автор:  Pozitiff [ 22 жовт 2016, 14:09 ]
Заголовок повідомлення:  ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Наші вітання всій електроспільноті {_____}
Вже багато років в файному місті Тернополі функціонує електро-вело-майстерня, яка об'єднала під одним дахом справжніх професіоналів і просто фанатів легкого електротранспорту, ми постійно розробляємо та тестуємо всілякі новинки, а також приймаємо активну участь в популяризації екотраспорту в Україні та за її межами
За всі роки ми здобули чималий досвід, яким постараємось поділитись зі всіма зацікавленими

Щоб не було плутанини, всі питання по зборці велосипеда на базі Чоботара старайтесь постити в цій темі
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=1550
там же в першому пості будуть зібрані рекомендації та поради зі збирання велосипеда

Наша діяльність не обмежується лише виготовленням велосипедів з готових запчастин, ось основні напрямки нашої діяльності:
- виготовлення та комплектація рам від Чоботара
- складання електровелосипедів стандартних та під індивідуальне замовлення
- складання акб з пакетів
- зварювання акб з пальчиків
- шпицювання коліс на вело та мото ободах
- вакуумна формовка деталей з АБС пластику
- зварочні, токарні, слюсарні роботи високої складності
- виготовлення та перепресовка осей МК
- електрифікація квадроциклів
- електрифікація інвалідних колясок
- команда професійних 3d креслярів (компас, solidworks)
- професійние обслуговування та ремонт електровелосипедів (механічної та електричної частин)
(прокачка гідравлічних гальм, переборка вилок та амортизаторів, замін фазних проводів та ін.)
- участь у всеукраїнських та міжнародних виставках

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Також хочу поділитись нашою методикою збирання акб з пакетів-монстрів
пакети фіксуються на болтовому зєднанні в текстоліті

Зображення

чпу станок ріже мідну підложку в формі доріжок, які виконують роль балансирних проводів, виходи прямо на розєми, зайві дроти відсутні

Зображення

корпус з міцного 3мм АБС пластику

Зображення

вільний простір заповняються нейтральним силіконом, рух та тертя пакетів відсутні

Зображення

все це керується мікропроцессорною BMS від mr.Dream (власної розробки та виготовлення)

Зображення

корпус акб під карбон, вакуумно відформована кришка з АБС пластику

Зображення

а це вже модернізація матриці для формовки кришки - добавлено логотип припливи на виходи батарейних дротів

Зображення

Автор:  Wurger [ 22 жовт 2016, 15:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

О, я в свое время с вами на другом форуме общался когда думал делать мото-версию моргана. Может позже обращусь насчет сборки батарей, спицовки вело-колес и прочего (см мою тему).

Автор:  Вадим [ 25 жовт 2016, 23:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Pozitiff Скажіть будьласка чому Ви вирішили сконструювати свій mid drive саме таким чином , з МК а не інранером ?
Тут його добре видно , помаранчевий :



Автор:  Pozitiff [ 27 жовт 2016, 17:55 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Вадим писав(ла):
саме таким чином , з МК а не інранером ?


МК простіші, добре ладнають зі стандартними (дешевими) контроллерами, крім того МК майже герметичні та мають хороший запас по форсажу

Автор:  Pozitiff [ 12 лист 2016, 10:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

наш станок для вакуумної формовки пластиків (власної розробки та виготовлення)
конструкція досить унікальна, довго вчились на власних помилках, але вже давно вийшли на хороший рівень та задовольняємо потреби наших клієнтів в об'ємних кришках з абс-пластику до рам е-кросс, на власні акб та інші унікальні деталі

багатошаровий вакуумний стіл для формовки

Зображення

нагрів пластику за допомогою інфрачервоних ламп

Зображення

найскладніша та найдорожча частина процесу - матриця, виготовляється на 3д фрезерному станку з чпк

Зображення

напівфабрикати))

Зображення

готовий виріб

Зображення

Зображення

а це вже на велосипеді

Зображення

Автор:  Вадим [ 12 лист 2016, 10:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Думаю тут это правильно рамещать .
"будем устанавливать тумблер на раму системы чоботарь , на раму системы буст ,.."



"velomastera" её обзывают «BOOST» на своём сайте : http://velomastera.ru/shop/osnov.php?id ... catstat=40
Народ хорошо знает марку "Чоботар"
https://www.youtube.com/watch?v=Ievp2xr ... ploademail
https://www.youtube.com/watch?v=aLvMF6j ... r7&index=8
, а "Буст" это чаво такое, типа маркетинг что бы начать отучать от привычного всем бренда ? :(

Толково придумана форточка:


Автор:  zloitapok [ 18 лист 2016, 14:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

доброго дня!
Мені потрібна допомога з виготовлення корпусу для батареї з призматиків. Елементи я отримав з приєднанною BMS та корпусом із текстоліта. Вага самих єлементів: 800 грамм х 20. Текстоліт завтовшки 8мм. Разом із цим корпусом вага 20 кг. Щоб закріпити батарею усередині рами мені довелось замовити бокові кришки з металу, бо батарея не влазила по ширині (в мене карти на рамі з ABS пластику). Отже, замість 8мм боковушок я встановив металеві 2 мм (це навіть занадто, можно було 1 мм). Щоб закріпити батарею усередині рамі, я зробив 4 потая на нижній стінці корпусу батареї та вставив туди 4 шурупа М5, які затянув гайками знизу рами. Далі спробував краш-тест - поклав раму з аккумулятором усередині на бік. Виломалися 2 шурупа усередині текстоліта - в той стінці що унизу. Я прийшов до того що краще замовити корпус у вас тим паче що рама ваша і ви добре розумієте як батарею краще закріпити. На пластикові стяжки я не хочу кріпити 16 кг ваги - це дуже не надійно. Декілька фото того що маю:
https://www.dropbox.com/sh/i2i163x7vqsi ... 2sd2a?dl=0
Що ви можете запропонувати щодо корпусу? з якого матеріалу та що з BMS робити, можна її у середину чи хоча б прикрутити до корпусу, щоб не бовталась?
Елементи на 37 Аг, дивіться даташіт за посиланням, разом із фото, там є розміри елементів. Елементита BMS я вам відправлю щоб ви упаковали їх у корпус.

Дякую.

Автор:  irde [ 18 лист 2016, 16:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Пакетики на торцы опираются?
не боитесь ?

Автор:  zloitapok [ 18 лист 2016, 17:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Пакетики не лише на торци спираються, вони щільно притискаются коробкою з боків, таким чином, з боків теж є опора. Я не перший хто так робить і не останній, проблеми з аккумулятором виникають рідко.

Автор:  Pozitiff [ 18 лист 2016, 20:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

не зовсім зрозумів як ви кріпили акб

Автор:  zloitapok [ 19 лист 2016, 11:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Pozitiff писав(ла):
не зовсім зрозумів як ви кріпили акб

Додав фото
https://www.dropbox.com/sh/i2i163x7vqsi ... 2sd2a?dl=0
Є одна ідея, спробую поки ви переїзджаєте на нове приміщення. Якщо не вийде - буду чекати коли зможете взяти замовлення на коробку для АКБ

Автор:  irde [ 19 лист 2016, 16:34 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Цитата:
zloitapok

сварите мет. каркас из тонких уголков , стяните шпильками.
крепление в раму - за счет каркаса.
У меня так мои 32 Хедвея зафиксированы.

Автор:  zloitapok [ 20 лист 2016, 20:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

irde писав(ла):
Цитата:
zloitapok

сварите мет. каркас из тонких уголков , стяните шпильками.
крепление в раму - за счет каркаса.
У меня так мои 32 Хедвея зафиксированы.


Дякую за пораду, я вже зрозумів що якщо робити самому то без зварки не обійтись.
В мене зараз є дві ідеї:
1) Покласти батарею на широку сторону донизу, для цього треба розширити раму на 35 мм з обох боків. Цей варіант подобається тим, що помітно нижче ЦТ, до того ж багато вільного місця усередині - можна стаціонарно поставити зарядку. Педалі мене не хвилюють - коли катався на кіловатному мотор-колесі зрозумів що вони потрібні лише щоб ставити на них ноги. Тому я не маю нічого проти того щоб приварити до низу рами звичайні мото-підніжки. Розшири раму можна двома способами: за рахунок 4 проставок з кожного боку, які виготовляє майстерня Е-Kross, чи зробити самому. Гадаю, що виглядати буде прикольно широка рама. Мото-сидушку треба буде ставити.
2) Не чіпати раму, зробити так як всі зазвичай роблять. Є свої переваги - простіше, скоріше, але не дуже цікаво.

Запитав у Pozitiff щодо проставок, чекаю на відповідь чи є вони зараз.

Автор:  Pozitiff [ 21 лист 2016, 09:05 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

моя думка - по 4 проставки з кожного боку будуть виглядати трохи дивно))

Автор:  zloitapok [ 21 лист 2016, 11:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Pozitiff писав(ла):
моя думка - по 4 проставки з кожного боку будуть виглядати трохи дивно))


Мені цікаво спробувати. По $15 вони?

Сторінка 1 із 7 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/