Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=106&t=1494
Сторінка 6 із 7

Автор:  zloitapok [ 22 лист 2018, 18:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Щодо вилки - обломилась там де був забитий якорь в шток?
Звичайно він ніяк не може пошкодити шток, але ще які варіанти?

Автор:  -=TRO=- [ 22 лист 2018, 21:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Вижу трещину в чашке вилки, четко трещиной к пилоту, не уверен что это вообще чашка по которой шарики катаются, может это проставка такая разрезная и так должно быть..... я в разнообразии рулевых до сих пор плаваю, интересно бы услышать про стакан и рулевую подробнее...

А думается мне произошло вот что, возможно вилку (якорем) затянули в хорошо отапливаемом помещении (не обязательно перетянули), потом зафиксировали выносом, на холоде шток вилки естественно потерял в размере из за сжатия, а рулевая с кольцами нет (возможно из других материалов с разными коэфициентами температурного расширения. Или может контроллер или подогрев батареи прогрели раму у стакана, а шток не успел). По итогу на холоде получили перетянутый шток, и он хруснул от малейшей нагрузки (на холоде кстати металлы частично теряют пластичность). Короче, я обычно не ведусь на модные и облегченные карбоновые кольца(они падлюки по справочнику почти не сжимаются на холоде), а ставлю из того же из чего и шток вилки. И вообще, в узлах с преднатягом стремаюсь использовать детали из разных материалов (параноидально лезу искать сравнительные таблицы с коэфициентами температурных расширений)

А подумал я про такой расклад потому, что у меня в свое время были перетянуты и переплетены спицы, и как только температура спустилась ближе к нулю, спицы то и посыпались (каленые сапимки).

Автор:  E•KROSS [ 22 лист 2018, 22:09 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Так це проставка, спеціально розрізана.
Досить цікава думка, можливо Ви праві

Автор:  E•KROSS [ 27 лист 2018, 10:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Ось ми і встановили мотовилку. Тепер її не зломиш, надіємось :D
Байк став трішки вищим і посадка, як в мотоцикла.
P.s. будуть виникати питання чи не зачіпає колесо об захист контролера при спрацюванні вилки, то ні, не зачіпає)

Додаткові файли:
photo_2018-11-27_10-35-44.jpg
photo_2018-11-27_10-35-44.jpg [ 243.65 КБ | Переглядів: 7676 ]
photo_2018-11-27_10-35-57.jpg
photo_2018-11-27_10-35-57.jpg [ 224.44 КБ | Переглядів: 7676 ]
photo_2018-11-27_10-36-08.jpg
photo_2018-11-27_10-36-08.jpg [ 213.88 КБ | Переглядів: 7676 ]
photo_2018-11-27_10-36-17.jpg
photo_2018-11-27_10-36-17.jpg [ 187.35 КБ | Переглядів: 7676 ]

Автор:  zloitapok [ 27 лист 2018, 12:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Височенький центр ваги вийшов.
"бардачок" під сидушкою класний

Автор:  E•KROSS [ 29 лист 2018, 16:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Завантажується з Facebook. Очікуйте...
.............
............
...........
..........
.........
........
.......
......
......
.....
....
...
..
.


Автор:  E•KROSS [ 21 груд 2018, 17:52 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Ось нарешті добіг кінця наш довгоочікуваний проект по електрифікації та удосконаленню рами від компанії Gagarincompany. Трайк вже відправлений в Італію замовнику, а ми в свою чергу можемо з вами поділитись інформацією та проробленою роботою над ним
На протязці цих довгих трьох місяців, ми працювали над даним проектом. І як виявилось не все так просто. Під час тестів зламали дві вилки після чого зрозуміли, що потрібно виготовити власну, спеціально для цієї геометрії рами і трайка в цілому. За що і взявся наш механік. Також після тестувань виявили, що рекуперативних та механічних попереду гальм не вистачає, тому прийшлось приварити кріплення та встановити потрійні гідравлічні гальма, оскільки безпека водія для нас найважливіше. Протестували та поміняли багато контролерів для того щоб обрати найкращі, відносно ціни та якості. Багато часу зайняла робота над обшивкою рами міцною та досить твердою шкірою. Зпроектували і виготовили акумуляторну батарею, яка мала бути оптимальною між ємністю та розмірами бакса котрий дістався нам разом з рамою. А ще потрібно віддати належне нашому електрику котрий зумів поєднати між собою три мотори, три контролери та систему моніторингу. Одним словом, сил та часу трайк забрав багато, але нам подобався цей проект і ми раді, що над ним працювали.
Отож надіємось вам також було цікаво слідкувати за роботою над трайком і дякуємо що нас підтримували лайками та репостами. А ми в свою чергу будемо і надалі вас радувати цікавим контентом та проектами. До речі, зараз працюємо над ще одним проектом іншого класу і він скоро буде готовий
А і ще одне, ми знімали відео звичайно, але на жаль в нас було всього лиш три години перед відправкою трайка в Італію, тому не встигли багато зняти, але воно має бути цікавим. Тому очікуйте скоро на відео

• Характеристики:
- Макс. швидкість: 110 км/год
- Середній пробіг на одному заряді: 100 км
- Час заряду: 6 год
- Вага: 95 кг
- Загальна номінальна потужність: 4500W
- Загальна максимальна потужність: до 9000W

•Комплектуючі:
- Рама: Gagarincompany
- Вилка: BaBike
- Амортизатори: пневматичні
- Ротори: Tektro 203mm
- Гальма: Tektro (удосконалено компанією E•KROSS)
- Обода: мото 18"
- Покришки: 18"х 3.0"
- Мотори: QuanShun 1500W (три одиниці)
- Контролери: Evel Eco 48-72v36A 1500W-3000W (три одиниці)
- Акумулятор: E•KROSS 72v 60Ah Li-ion
- Cистема бортового моніторингу: PowerWatcher

Додаткові файли:
20181211_104458.jpg
20181211_104458.jpg [ 510.25 КБ | Переглядів: 7503 ]
20181211_104511.jpg
20181211_104511.jpg [ 562.71 КБ | Переглядів: 7503 ]
20181211_104534.jpg
20181211_104534.jpg [ 553.03 КБ | Переглядів: 7503 ]
20181211_105418.jpg
20181211_105418.jpg [ 545.85 КБ | Переглядів: 7503 ]
20181211_104543.jpg
20181211_104543.jpg [ 429.88 КБ | Переглядів: 7503 ]
20181211_104613.jpg
20181211_104613.jpg [ 360.27 КБ | Переглядів: 7503 ]
20181211_105438.jpg
20181211_105438.jpg [ 376.59 КБ | Переглядів: 7503 ]
20181211_105444.jpg
20181211_105444.jpg [ 552.25 КБ | Переглядів: 7503 ]
20181211_105422.jpg
20181211_105422.jpg [ 640.93 КБ | Переглядів: 7503 ]
47689012_585180115262297_5781038938332332032_o.jpg
47689012_585180115262297_5781038938332332032_o.jpg [ 322.79 КБ | Переглядів: 7503 ]
47577702_585180191928956_90441162166370304_o.jpg
47577702_585180191928956_90441162166370304_o.jpg [ 90.21 КБ | Переглядів: 7503 ]
44625088_563779957402313_4286489988335403008_o.jpg
44625088_563779957402313_4286489988335403008_o.jpg [ 133.47 КБ | Переглядів: 7503 ]
44249067_559943717785937_9175291256660557824_o.jpg
44249067_559943717785937_9175291256660557824_o.jpg [ 385.69 КБ | Переглядів: 7503 ]
39891534_533407053772937_8195097883406499840_o.jpg
39891534_533407053772937_8195097883406499840_o.jpg [ 139.3 КБ | Переглядів: 7503 ]

Автор:  zloitapok [ 21 груд 2018, 20:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Скільки банок 18650 в батке? там теслабанки?

Автор:  E•KROSS [ 27 груд 2018, 11:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

zloitapok писав(ла):
Скільки банок 18650 в батке? там теслабанки?

Тесла, 400 штук

Автор:  zloitapok [ 27 груд 2018, 15:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Мабуть, там банки не такі втомлені як мені попались. На моїй 20s15p 9 кВт можливо було лише 1-2 секунди, потім завелика просадка по напрузі до вимкнення БМСкою живлення.

Автор:  E•KROSS [ 27 груд 2018, 16:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

zloitapok писав(ла):
Мабуть, там банки не такі втомлені як мені попались. На моїй 20s15p 9 кВт можливо було лише 1-2 секунди, потім завелика просадка по напрузі до вимкнення БМСкою живлення.

Співчуваю. Нам начебто хороші попались, просадки мінімальні.

Автор:  E•KROSS [ 11 січ 2019, 17:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Нова (поки що для тестів) версія комутатора для цікавого проекту, який скоро ми покажемо. Тепер буде можливість легко замінити чи полагодити, будь яку, електричну складову електровелосипеда. Ми стараємось зробити наші байки ще більш якіснішими та простішими в сервісному обслуговуванні.
Зображення
Зображення

Автор:  E•KROSS [ 20 січ 2019, 17:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Проект, який ми недавно завершили)



Автор:  E•KROSS [ 23 січ 2019, 16:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

На замовлення нашого друга і форумчанина tank6661 змоделювали та виготивили маятник для пітбайку. Який буде створений на основі нашої рами E•KROSS
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Автор:  E•KROSS [ 24 січ 2019, 14:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль

Суботня вилазка)



Сторінка 6 із 7 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/