Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=106&t=1550
Сторінка 1 із 3

Автор:  Pozitiff [ 14 лист 2016, 20:28 ]
Заголовок повідомлення:  рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі

Пропоную створити окрему тему для обговорення всіх технічних питань по рамі Чоботара та зборки велосипедів на її базі
Рама досить поширена, а тим паче люди вже почали отримувати свої рами після нещодавньої акції, тому я впевнений питань буде чимало
Будемо раді вислухати ваші коментарі, побажання та зауваження, адже це дозволить в майбутньому зробити її ще кращою

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Рекомендації та поради щодо збирання велосипеда на рамі Чоботара
список не повний, буде оновлюватись з часом та по мірі запитів клієнтів

1. Кріплення вуха та декоративної кришки заднього амортизатора (всі болти, шайби, гайки та декоративні ковпачки є в комплекті)
1.1. Встановити в потрібне по висоті положення вухо амортизатора та закрутити 2 гайки всередині рами (ключ 13мм)
Зображення

1.2. Встановити пластикову декоративну кришку, закрутити 2 гайки всередині рамі (ключ 10мм)
Зображення

1.3. З середини все має виглядати так
Зображення

1.4. Встановити та закріпити задній амортизатор (ключ 13мм, ширина вух всередині - 24мм)
Зображення

1.5. На головки болтів та гайки кріплення амортизатора одіти пластикові захисні ковпачки
Зображення


2. Встановлення підсідельного кронштейну
2.1. Відкрутити 4 гайки М8 (ключ 13мм) ззовні рами (кронштейн при доставці прикручений всередині рами) та встановити кронштейн назовні, закрутити 4 гайки М8 з збільшеними шайбами всередині рами
Зображення


3. Встановлення маятника
3.1. Встановити маятник на раму, з кожної зі сторін вух маятника розмістити шайби (в комплекті 4шт, по 2 на кожну сторону)
Зображення

3.2. Встановити болт М12 та закрутити гайку (ключ 19мм) болт вставляти з права наліво, тобто щоб гайка опинилась з лівого боку
Зображення

3.3. На гайку встановити пластиковий захисний ковпачок
Зображення

Автор:  zloitapok [ 14 лист 2016, 21:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі

Якщо не секрет, що це за вилка та втулка, які пидтримують 2 тормозних каліпера та диска? Вперше таке бачу, цікаво :)

Автор:  Pozitiff [ 15 лист 2016, 12:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі

вилка DNM USD-8, гальма Tektro Dorado, втулка не пам'ятаю але вони є багатьох фірм під 2 диски
вони в основному всі 1 роторні, але є і такі спецзакази

Автор:  zora [ 16 лист 2016, 12:16 ]
Заголовок повідомлення:  Re: рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі

Подскажите пожалуйста, на раму устанавливаю вилку 180мм ход, какую длину заднего амортизатора по осям надо ставить при ободах 26.Для правильной геометрии. Да и вес у меня 107 кг рост 187см соответственно пружину буду ставить 750-800Lb. Может подскажете, где брать пружину с такими параметрами.
И по тормозам, если ставить гидравлику, то какие тормозные ручки есть с вмонтированным датчиком отключения двигателя.
И есть у вас шатуны чёрные разборные 175мм. Под звезду NW.
Спасибо.

Автор:  Pozitiff [ 17 лист 2016, 16:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі

zora писав(ла):
Подскажите пожалуйста, на раму устанавливаю вилку 180мм ход, какую длину заднего амортизатора по осям надо ставить при ободах 26.Для правильной геометрии. Да и вес у меня 107 кг рост 187см соответственно пружину буду ставить 750-800Lb. Может подскажете, где брать пружину с такими параметрами.
И по тормозам, если ставить гидравлику, то какие тормозные ручки есть с вмонтированным датчиком отключения двигателя.
И есть у вас шатуны чёрные разборные 175мм. Под звезду NW.
Спасибо.


аморт потрібно 216-222мм, в рамі є 3 положення для заднього амортизатора от ними вже і регулювати бажану висоту сідла та кут вилки
в нас є аморти DNM з пружиною 850
тектро має такі ручки http://smotri.te.ua/images/2015-07/items.1437983449-10.b.jpg
хіба кріплення під NW відрізняється від звичайного на 4 бонки?

Автор:  zora [ 17 лист 2016, 17:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі

Спасибо. Готов купить чёрные шатуны под квадрат 175мм (BCD - 104мм)
По поводу амортизатора думаю между 240-76 и 222-70 Читал на одном из форумов, что на вашей раме человек с весом 110 и ростом 2м, ходом вилки 200мм и 26 колёсах использует 240-76 и пружину 800LB.Вот думаю, можно у вас купить пружину 750LB- DNM BURNER-RCP3 SPRING (ONLY) Подойдет ли она к Vivid/Kage/DHX?

Автор:  Pozitiff [ 18 лист 2016, 13:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі

ну між 1.87м і 2м є значна річниця, байк на 26 колесах з 200мм вилкою буде досить високий, туди ше 240 аморт і сідло буде в небесах
і ше один аргумент проти 240мм - вони значно рідше попадаються, вибір пружин на них досить обмжений, 222 самі поширені.
пружин окремо в нас немає, тільки аморти взборі

Автор:  Pozitiff [ 26 січ 2017, 14:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі




Автор:  zloitapok [ 26 січ 2017, 14:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі

Pozitiff писав(ла):




П - пафос :)
прикольный ролик )

Автор:  Pozitiff [ 19 бер 2017, 12:07 ]
Заголовок повідомлення:  Re: рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі

невеличкий трейлер про фетбайк на нашій рамі




Автор:  ivsem [ 19 бер 2017, 23:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі

Катаю на раме от Чоботара с августа 2014 года. Как по мне, рама очень даже хорошая.
Прошлый летний сезон откатал вдвоем с супругой, а это худо-бедно нагрузка 160 кг.
Единственно, я поставил монолитную пластину-крепление в районе верхнего конца аморта. Сие изменение в конструкции позволило использовать мономотоаморт длиной 250 мм
Додаткові файли:
ПластинаАморта.jpg
ПластинаАморта.jpg [ 70.18 КБ | Переглядів: 9374 ]

Додаткові файли:
ПластинаАморта3.jpg
ПластинаАморта3.jpg [ 186.73 КБ | Переглядів: 9308 ]

Автор:  zloitapok [ 21 бер 2017, 18:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі

Сегодня впервые выкатил сабж на улицу, попробовал. Мне нравится, мои ожидания вполне оправдал. ЦТ тяжести высоко, зато дорожный просвет большой, у всего есть свои преимущества и недостатки. По продуманности разных мелочей мне кажется что на доводку этой рамы до идеала потрачено много времени и не зря. Есть конечно и нарекания, но в принципе несущественные.
У моей батарейки оказался коротковат проводок и пришлось пустить снаружи его до контроллера, спаяю удлинитель - пущу внутри.

Интересно, а почему до сих пор нет у e-kross мелкосерийной рамы с мид-драйв? Совсем нет спроса на такое?

Додаткові файли:
2017-03-21 11.43.23.jpg
2017-03-21 11.43.23.jpg [ 3.26 МБ | Переглядів: 9328 ]

Автор:  lu4 [ 22 бер 2017, 10:05 ]
Заголовок повідомлення:  Re: рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі

zloitapok писав(ла):
Интересно, а почему до сих пор нет у e-kross мелкосерийной рамы с мид-драйв? Совсем нет спроса на такое?

А что мешает установить например Бафанг ББС (киловатник) с 110й кареткой (под фет) (или др вариант) на подобнную раму - религиозные убеждения :lol:

Автор:  zloitapok [ 22 бер 2017, 18:44 ]
Заголовок повідомлення:  Re: рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі

lu4 писав(ла):
zloitapok писав(ла):
Интересно, а почему до сих пор нет у e-kross мелкосерийной рамы с мид-драйв? Совсем нет спроса на такое?

А что мешает установить например Бафанг ББС (киловатник) с 110й кареткой (под фет) (или др вариант) на подобнную раму - религиозные убеждения :lol:


Ну как бы, бафанг киловатник довольно дорогой, кроме того его мощность 1 кВт всего лишь. Я знаю что можно в Украине купить 1,5 кВт мотор за 100 у.е., который в пике 3 кВт выдаст, правда он очень высокооборотистый, надо цепью большую редукцию делать. В любом случае это дешевле и мощнее получится чем бафанг, для меня это важно.

Да и не факт что кареточный бафанг встанет на эту раму.
В прицнипе тот 1,5 киловатник можно установить под маятник рядом с кареткой, по идее все должно встать. Только хз какой вид будет иметь, возможно будет выглядеть не очень. И в этом случае вместо шатунов ставить подножки, т.к. цепь пойдет на мотор. Ну и заблокировать фривил во втулке колеса, т.к. торможение рекуперацией классная штука.

Учитывая какая рама (которая первая, большая, а не новая маленькая, та что на выставке была в этом году) получилась под МК, думаю Павел и Pozitiff смогут сделать красивую раму и под мид-драйв.

Установка такого мотора в разработанную под него раму даст (имхо):
1) неболшое удешевление, на пример у evel МК 1 кВт стоит 4000 грн, у одесского volta bikes МК на 1,5 кВт 4100 грн
2) вес такого мотора 3,5 кг против 6-7 кг МК такой же мощности.
3) лучшее поведение на плохой дороге, но правда и больше шум от цепи (а также замену цепи раз в сезон, увы)

Автор:  ivsem [ 22 бер 2017, 23:04 ]
Заголовок повідомлення:  Re: рама E-KROSS (Чоботар) та велосипеди на її базі

lu4 писав(ла):
zloitapok писав(ла):
Интересно, а почему до сих пор нет у e-kross мелкосерийной рамы с мид-драйв? Совсем нет спроса на такое?

А что мешает установить например Бафанг ББС (киловатник) с 110й кареткой (под фет) (или др вариант) на подобнную раму - религиозные убеждения :lol:

Как по мне, Бафанг, тонкая велоцепь с большой звезды системы на малую на колесе, для сей рамы просто несерьезно.

Сторінка 1 із 3 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/