Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Pozitive MD - потужний міддрайв в маси https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=106&t=1779 |
Сторінка 1 із 4 |
Автор: | Pozitiff [ 01 квіт 2017, 17:19 ] |
Заголовок повідомлення: | Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
команда E-KROSS рада анонсувати поважній публіці проект під потужний міддрайв, який найближчим часом надійде в продажу комерція буде у відповідному розділі, тут тільки технічні питання будемо раді вислухати ваші побажання / зауваження відмінні особливості: - зовнішній відкритий скелет рами з круглих безшовних труб з герметичним коробом всередині, на відміну від листової рами це трохи ускладнює конструкцію і ускладнює процес зварювання та складання, але дає відмінну міцність і неперевершений зовнішній вигляд, в сумі з можливістю фарбування порошком практично в будь-який колір це дає відмінну візуальну насолоду, ну і в принципі "не як у всіх" - привід колеса через ланцюгову передачу 428 мото ланцюгом, натяг ланцюга натяжителями на задньому колесі, відсутність натяжних роликів з можливістю повноцінної рекуперації - можливість підібрати передавальне число під ваші потреби, з пріоритетом на тягу, швидкість або універсальний варіант (ми самі виготовляємо зірки зі спец стали з відповідною закалкою і шліфуванням) - в якості двигуна звичні всім МК, а значить практично повна герметичність двигуна, хороший запас по форсажу (в т.ч. за рахунок підвищеної напруги з наступною редукцією), немає сенсу в складних і дорогих контролерах - відсутність робочих педалей, педалі все таки будуть, але в якості підніжок на складному кронштейні (для зручності в тісних просторах, і щоб не зламати при падінні) - можливість установки вело і мото амортизаторів від 190 до 300мм - для різання круглих труб використовується досить прогресивна і дорога технологія лазерного різання труб, але такий спосіб забезпечує ідеальне витримування розмірів і стикування всіх труб без зайвих зазорів - заднє мото колесо під вісь 15мм (Пітбайк маточина) - все що забув допишу :-) основні параметри рами 1. рульовий стакан 1.5' вело неінтегрований (з посадкою 49.6мм), довжина 140мм, з можливістю встановити велосипедну вилку з штоком 1.1./8' або чашку для мото вилки 2. ширина рами 18см, отвір під акб 43х24см, корисна ширина акумуляторного відсіку 16см 3. ширина посадкового місця під мотор 190мм, з можливістю встановити більш вузькі МК 4. заднє колесо до R18 з шириною покришки до 100мм 5. база 1300мм, розрахункова вага 15кг в основному ця рама розрахована на МК мото кваншунь з шириною осі 190мм, тому що в такому моторі є потужний приплив під 3 болта М8 для дискового гальма, здатний забезпечити передачу великого моменту на ведучу зірку і даний двигун має відмінні показники питомої потужності, досить поширений, а дуже часто і дешевше своїх велоаналогів але варіанти інших моторів так само опрацьовуються рама буде пропонується або окремо, або з комплектом зірок під ваш мотор і колесо, буде також доступний варіант з мотором, заднім колесом і трансмісією велика кількість деталей вже в наявності, зараз на етапі виготовлення стапеля для зварювання, так що готовий результат вже близько |
Автор: | AdeptusOne [ 01 квіт 2017, 21:57 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
Читав на форумі електротранспорту, в темі чувака з крошкою в якості мід-драйва, так в нього підшипники в моторі швидко вийшли з ладу, за 1000 кілометрів. Можна якось цьому протидіяти? |
Автор: | Pozitiff [ 01 квіт 2017, 22:03 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
AdeptusOne писав(ла): Читав на форумі електротранспорту, в темі чувака з крошкою в якості мід-драйва, так в нього підшипники в моторі швидко вийшли з ладу, за 1000 кілометрів. Можна якось цьому протидіяти? я думаю в нього були проблеми з перетягнутим ланцюгом, я на свому №5 проїздив тисяч 5, і зараз новий власник без проблем їздить |
Автор: | lu4 [ 02 квіт 2017, 00:49 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
Pozitiff писав(ла): AdeptusOne писав(ла): Читав на форумі електротранспорту, в темі чувака з крошкою в якості мід-драйва, так в нього підшипники в моторі швидко вийшли з ладу, за 1000 кілометрів. Можна якось цьому протидіяти? я думаю в нього були проблеми з перетягнутим ланцюгом, я на свому №5 проїздив тисяч 5, і зараз новий власник без проблем їздить Это тот рыжий что сейчас у Феникса? (у него есть тема на рос. электротранспорте http://electrotransport.ru/ussr/index.p ... .72#topmsg) |
Автор: | Pozitiff [ 02 квіт 2017, 07:27 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
lu4 писав(ла): Pozitiff писав(ла): Это тот рыжий что сейчас у Феникса? ні, в нього проблем з підшипниками в моторі не було |
Автор: | Буш [ 02 квіт 2017, 08:04 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
С точки зрения жесткосного проектирования металоконструкций есть ошибки, и излишества. А разве нет более подходящих двигателей для такой конструкции? почему именно МК? |
Автор: | Pozitiff [ 02 квіт 2017, 08:12 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
Буш писав(ла): С точки зрения жесткосного проектирования металоконструкций есть ошибки, и излишества. А разве нет более подходящих двигателей для такой конструкции? почему именно МК? 1. якшо мова про акумуляторний відсік це вимушена міра для бокової загрузки великого акб. надлишки де? 2. в мк дуже багато переваг: простота і надійність, запас по форсажу, привичні і дешеві контроллери, відносна стандартизація посадочних місць (можна встановити інший двигун, що з іншим типо мотора не пройде), ціна. |
Автор: | zloitapok [ 02 квіт 2017, 13:56 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
Високообертовий мотор підійшов би для легкої рами, а для цієї мабуть в ньому немає сенсу. Не планується легка мід-драйв рама? |
Автор: | mr.Dream [ 02 квіт 2017, 14:08 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
З високообертовим мотором є свої технічні труднощі. Як у мене, наприклад. Пришлось виготовляти ВЕЛИЧЕЗНУ задню зірку, на 85 зубів А на моторі стоїть на 13. Достатній шум на обертах. А МК можна без проблем форсанути на 200% по напрузі, зробивши редукцію 1:2 чи іншу потрібну. Момент на колесі виходить просто дурний! Крім того, МК можна крутити звичайними контролерами для BLDC, в той час як ефективні високообертові мотори в більшості хочуть синусного керування. З чим я власне і борюсь, бо дуже низька ефективність. Розхід 30+ Вт*год/км при середній 25-40 км/год. Крім того, МК повно на кожному кроці, а вот центральних моторів вибір малий. І ще, під кожен мотор потрібно своє кріплення, в той час як мотор-колеса мають стандартну посадку, є лише пару варіантів осі і ширини дропаутів. |
Автор: | Wurger [ 02 квіт 2017, 17:29 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
Не думали бахнуть ременную передачу вместо цепи, чтобы убрать ее минусы? |
Автор: | zloitapok [ 02 квіт 2017, 20:04 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
Wurger писав(ла): Не думали бахнуть ременную передачу вместо цепи, чтобы убрать ее минусы? Теж саме запитали на російському форумі )) |
Автор: | Pozitiff [ 02 квіт 2017, 20:22 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
Wurger писав(ла): Не думали бахнуть ременную передачу вместо цепи, чтобы убрать ее минусы? повірте в цепі більше плюсів ніж мінусів |
Автор: | FurorBikes [ 09 квіт 2017, 13:56 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
Pozitiff, Вибачай, що не відповів в своїй темі, щось довго не заходив ) я так зрозумів не перший проект, і є розуміння обсягу роботи, на власному досвіді вияснив, дійсно, коли просторова рама з круглих труб - візуально вона більш ефектно виглядає і радує погляд, та є ряд проблем в виробництві, що мене відлякують від роботи над такими проектами, чудово, що ти взявся за цю нішу! хай щастить! |
Автор: | Pozitiff [ 16 квіт 2017, 08:59 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
перший маятник готовий . розміри не поплили, так що стапель і порядок зварки пройшли провірку |
Автор: | Буш [ 16 квіт 2017, 20:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси |
Pozitiff писав(ла): Буш писав(ла): С точки зрения жесткосного проектирования металоконструкций есть ошибки, и излишества. А разве нет более подходящих двигателей для такой конструкции? почему именно МК? 1. якшо мова про акумуляторний відсік це вимушена міра для бокової загрузки великого акб. надлишки де? 2. в мк дуже багато переваг: простота і надійність, запас по форсажу, привичні і дешеві контроллери, відносна стандартизація посадочних місць (можна встановити інший двигун, що з іншим типо мотора не пройде), ціна. Именно в маятнике и ошибка и излишества. хотя ИМХО. |
Сторінка 1 із 4 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |