Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Pozitive MD - потужний міддрайв в маси
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=106&t=1779
Сторінка 1 із 4

Автор:  Pozitiff [ 01 квіт 2017, 17:19 ]
Заголовок повідомлення:  Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

команда E-KROSS рада анонсувати поважній публіці проект під потужний міддрайв, який найближчим часом надійде в продажу {O_0}

комерція буде у відповідному розділі, тут тільки технічні питання

будемо раді вислухати ваші побажання / зауваження

відмінні особливості:
- зовнішній відкритий скелет рами з круглих безшовних труб з герметичним коробом всередині, на відміну від листової рами це трохи ускладнює конструкцію і ускладнює процес зварювання та складання, але дає відмінну міцність і неперевершений зовнішній вигляд, в сумі з можливістю фарбування порошком практично в будь-який колір це дає відмінну візуальну насолоду, ну і в принципі "не як у всіх"
- привід колеса через ланцюгову передачу 428 мото ланцюгом, натяг ланцюга натяжителями на задньому колесі, відсутність натяжних роликів з можливістю повноцінної рекуперації
- можливість підібрати передавальне число під ваші потреби, з пріоритетом на тягу, швидкість або універсальний варіант (ми самі виготовляємо зірки зі спец стали з відповідною закалкою і шліфуванням)
- в якості двигуна звичні всім МК, а значить практично повна герметичність двигуна, хороший запас по форсажу (в т.ч. за рахунок підвищеної напруги з наступною редукцією), немає сенсу в складних і дорогих контролерах
- відсутність робочих педалей, педалі все таки будуть, але в якості підніжок на складному кронштейні (для зручності в тісних просторах, і щоб не зламати при падінні)
- можливість установки вело і мото амортизаторів від 190 до 300мм
- для різання круглих труб використовується досить прогресивна і дорога технологія лазерного різання труб, але такий спосіб забезпечує ідеальне витримування розмірів і стикування всіх труб без зайвих зазорів
- заднє мото колесо під вісь 15мм (Пітбайк маточина)
- все що забув допишу :-)

основні параметри рами
1. рульовий стакан 1.5' вело неінтегрований (з посадкою 49.6мм), довжина 140мм, з можливістю встановити велосипедну вилку з штоком 1.1./8' або чашку для мото вилки
2. ширина рами 18см, отвір під акб 43х24см, корисна ширина акумуляторного відсіку 16см
3. ширина посадкового місця під мотор 190мм, з можливістю встановити більш вузькі МК
4. заднє колесо до R18 з шириною покришки до 100мм
5. база 1300мм, розрахункова вага 15кг

в основному ця рама розрахована на МК мото кваншунь з шириною осі 190мм, тому що в такому моторі є потужний приплив під 3 болта М8 для дискового гальма, здатний забезпечити передачу великого моменту на ведучу зірку і даний двигун має відмінні показники питомої потужності, досить поширений, а дуже часто і дешевше своїх велоаналогів
але варіанти інших моторів так само опрацьовуються

рама буде пропонується або окремо, або з комплектом зірок під ваш мотор і колесо, буде також доступний варіант з мотором, заднім колесом і трансмісією

велика кількість деталей вже в наявності, зараз на етапі виготовлення стапеля для зварювання, так що готовий результат вже близько

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Автор:  AdeptusOne [ 01 квіт 2017, 21:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

Читав на форумі електротранспорту, в темі чувака з крошкою в якості мід-драйва, так в нього підшипники в моторі швидко вийшли з ладу, за 1000 кілометрів. Можна якось цьому протидіяти?

Автор:  Pozitiff [ 01 квіт 2017, 22:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

AdeptusOne писав(ла):
Читав на форумі електротранспорту, в темі чувака з крошкою в якості мід-драйва, так в нього підшипники в моторі швидко вийшли з ладу, за 1000 кілометрів. Можна якось цьому протидіяти?


я думаю в нього були проблеми з перетягнутим ланцюгом, я на свому №5 проїздив тисяч 5, і зараз новий власник без проблем їздить

Автор:  lu4 [ 02 квіт 2017, 00:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

Pozitiff писав(ла):
AdeptusOne писав(ла):
Читав на форумі електротранспорту, в темі чувака з крошкою в якості мід-драйва, так в нього підшипники в моторі швидко вийшли з ладу, за 1000 кілометрів. Можна якось цьому протидіяти?


я думаю в нього були проблеми з перетягнутим ланцюгом, я на свому №5 проїздив тисяч 5, і зараз новий власник без проблем їздить

Это тот рыжий что сейчас у Феникса? (у него есть тема на рос. электротранспорте http://electrotransport.ru/ussr/index.p ... .72#topmsg)

Автор:  Pozitiff [ 02 квіт 2017, 07:27 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

lu4 писав(ла):
Pozitiff писав(ла):
Это тот рыжий что сейчас у Феникса?


ні, в нього проблем з підшипниками в моторі не було

Автор:  Буш [ 02 квіт 2017, 08:04 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

С точки зрения жесткосного проектирования металоконструкций есть ошибки, и излишества.
А разве нет более подходящих двигателей для такой конструкции? почему именно МК?

Автор:  Pozitiff [ 02 квіт 2017, 08:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

Буш писав(ла):
С точки зрения жесткосного проектирования металоконструкций есть ошибки, и излишества.
А разве нет более подходящих двигателей для такой конструкции? почему именно МК?


1. якшо мова про акумуляторний відсік це вимушена міра для бокової загрузки великого акб. надлишки де?
2. в мк дуже багато переваг: простота і надійність, запас по форсажу, привичні і дешеві контроллери, відносна стандартизація посадочних місць (можна встановити інший двигун, що з іншим типо мотора не пройде), ціна.

Автор:  zloitapok [ 02 квіт 2017, 13:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

Високообертовий мотор підійшов би для легкої рами, а для цієї мабуть в ньому немає сенсу. Не планується легка мід-драйв рама?

Автор:  mr.Dream [ 02 квіт 2017, 14:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

З високообертовим мотором є свої технічні труднощі. Як у мене, наприклад. Пришлось виготовляти ВЕЛИЧЕЗНУ задню зірку, на 85 зубів :D
Зображення
А на моторі стоїть на 13. Достатній шум на обертах. А МК можна без проблем форсанути на 200% по напрузі, зробивши редукцію 1:2 чи іншу потрібну. Момент на колесі виходить просто дурний! :) Крім того, МК можна крутити звичайними контролерами для BLDC, в той час як ефективні високообертові мотори в більшості хочуть синусного керування. З чим я власне і борюсь, бо дуже низька ефективність. Розхід 30+ Вт*год/км при середній 25-40 км/год.
Крім того, МК повно на кожному кроці, а вот центральних моторів вибір малий. І ще, під кожен мотор потрібно своє кріплення, в той час як мотор-колеса мають стандартну посадку, є лише пару варіантів осі і ширини дропаутів.

Автор:  Wurger [ 02 квіт 2017, 17:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

Не думали бахнуть ременную передачу вместо цепи, чтобы убрать ее минусы?

Автор:  zloitapok [ 02 квіт 2017, 20:04 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

Wurger писав(ла):
Не думали бахнуть ременную передачу вместо цепи, чтобы убрать ее минусы?


Теж саме запитали на російському форумі ))

Автор:  Pozitiff [ 02 квіт 2017, 20:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

Wurger писав(ла):
Не думали бахнуть ременную передачу вместо цепи, чтобы убрать ее минусы?


повірте в цепі більше плюсів ніж мінусів

Автор:  FurorBikes [ 09 квіт 2017, 13:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

Pozitiff, Вибачай, що не відповів в своїй темі, щось довго не заходив )

я так зрозумів не перший проект, і є розуміння обсягу роботи, на власному досвіді вияснив, дійсно, коли просторова рама з круглих труб - візуально вона більш ефектно виглядає і радує погляд, та є ряд проблем в виробництві, що мене відлякують від роботи над такими проектами, чудово, що ти взявся за цю нішу! хай щастить!

Автор:  Pozitiff [ 16 квіт 2017, 08:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

перший маятник готовий :) . розміри не поплили, так що стапель і порядок зварки пройшли провірку

Зображення

Зображення

Автор:  Буш [ 16 квіт 2017, 20:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси

Pozitiff писав(ла):
Буш писав(ла):
С точки зрения жесткосного проектирования металоконструкций есть ошибки, и излишества.
А разве нет более подходящих двигателей для такой конструкции? почему именно МК?


1. якшо мова про акумуляторний відсік це вимушена міра для бокової загрузки великого акб. надлишки де?
2. в мк дуже багато переваг: простота і надійність, запас по форсажу, привичні і дешеві контроллери, відносна стандартизація посадочних місць (можна встановити інший двигун, що з іншим типо мотора не пройде), ціна.


Именно в маятнике и ошибка и излишества. хотя ИМХО.

Сторінка 1 із 4 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/