Поточний час: 29 бер 2024, 16:00

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 24 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
#126625Повідомлення 12 трав 2022, 21:37 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
ПРОДАНІ платы зарядок с ~220в на 8.4в (CV) , 1.3А (CC) для аккумуляторов 2S.

Платки интересны не только для прямого предназначения, но и для получения других напряжений и токов при помощи не хитрых манипуляций.
Додаткові файли:
O1CN01PRGjNk1IeUBw3Ago8_!!1799820918.jpg
O1CN01PRGjNk1IeUBw3Ago8_!!1799820918.jpg [ 151.33 КБ | Переглядів: 3937 ]

Додаткові файли:
O1CN01Fh0Cbg1IeUBvL4q9d_!!1799820918.jpg
O1CN01Fh0Cbg1IeUBvL4q9d_!!1799820918.jpg [ 207.52 КБ | Переглядів: 3937 ]

Вкратце про структуру платы(что удалось выяснить):
Высоковольтная часть собрана на силовой ШИМ микросхемке у которой срабатывает защита (выключение с последующим перезапуском) на мощности >27Вт. На низкой стороне после диодного выпрямителя стоит микросхема контролирующая выпрямленное напряжение и ограничивающая выходной ток(первый шунт) посредством обратной связи с высоковольтной частью через отптопару. По умолчанию там чуть более 9 вольт и токоограничение 1,3а . Далее стоит микросхема контроля тока(второй шунт) и напряжения специально предназначенная для заряда аккумуляторов 2S, управляет отдельным выходным мосфетом, держит 8,4в.

Если вклиниться переменным резистором в цепь обратной связи по напряжению первой микросхемы, то на выпрямителе можно регулировать от 3,5в до 16в (реально можно и до 19в, но конденсаторы то на 16в). Если припаять нагрузку до первого шунта (или прокачать шунт) то можно на пониженном напряжении снимать бОльшие токи, например выставив на выпрямителе 5в можно свободно снимать с него ток 5А (проверено). Так что с нескольких таких платок вполне можно сварганить многоканальный лабораторный блок питания. Или использовать как драйвер светодиодов, так как есть наличие токоограничения.......

Плата вместе с деталями полностью вскрыта лаком, лак не сильно жесткий, паяльником в нужных местах снять можно.
Технические подробности по доработкам, что на плате где, и куда подключать переменный резистор, и т.д. собираюсь добавить позже, смотри тут: https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=108&t=5146&p=126699#p126699.
ПРОДАНІ

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126628Повідомлення 13 трав 2022, 10:26 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Лубни
Дякував (ла) 7 Подякували 13
гріється ? похоже що охолодження тільки обдувом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126640Повідомлення 14 трав 2022, 08:39 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Чесно кажучи не щупав, як буде час то пощупаю на різних нагрузках.

Якшо пихати у корпус (я наприклад збираюся із кучки паралельних зробити зарядку до автоаккумулятора), то думаю заізолювати металеву стінку каптоном і зверху приклеїти плати на звичайний герметик. Оскільки плати лаковані, то герметик електроніку не поїсть.
До речі, забув написатіи , у високовольтної мікросхеми є внутрішій захист по температурі (на 160 вимикається, на 140 вмикається), так шо вбити їх перегрівом буде проблематично, макимальна прикристь це відключення.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126699Повідомлення 17 трав 2022, 16:03 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Микросхема высоковольтного ШИМа PN8317. Даташит на неё удалось найти только в виде картинок, выкладываю под спойлер
Додаткові файли:
PN8317 Datasheet中文版Rev.A.1403_页面_1.png
PN8317 Datasheet中文版Rev.A.1403_页面_1.png [ 64.05 КБ | Переглядів: 3727 ]
Додаткові файли:
PN8317 Datasheet中文版Rev.A.1403_页面_2.png
PN8317 Datasheet中文版Rev.A.1403_页面_2.png [ 34.57 КБ | Переглядів: 3727 ]
Додаткові файли:
PN8317 Datasheet中文版Rev.A.1403_页面_3.png
PN8317 Datasheet中文版Rev.A.1403_页面_3.png [ 62.81 КБ | Переглядів: 3727 ]
Додаткові файли:
PN8317 Datasheet中文版Rev.A.1403_页面_5.png
PN8317 Datasheet中文版Rev.A.1403_页面_5.png [ 36.24 КБ | Переглядів: 3727 ]

Микросхема контроля тока и напряжения на выпрямителе это предположительно ap4313
Делитель стабилизируемого напряжения подключен к 1й ноге
Додаткові файли:
ap4313.jpg
ap4313.jpg [ 197.78 КБ | Переглядів: 3714 ]
Додаткові файли:
AP4313.pdf [353.64 КБ]
Завантажень: 178

И еще вот каракульные схемки от китайца который тоже покупал те же блоки питания и вырисовывал для себя схему.
На этой схеме видно также и микросхему и мосфет заряда аккумулятора (которые уже после выпрямителя)
Додаткові файли:
china_shem.jpg
china_shem.jpg [ 380.98 КБ | Переглядів: 3725 ]

Я схему не вырисовывал, могу сказать что если взять переменный резистор на ~10к, и подключить его крайние выводы к выходу выпрямителя, а с ползунка переменного резистора через постоянный резистор 10к подать на 1ю ногу ap4313 (мелкая шестиногая), то будет регулировка ~ от 4 вольт до 14 вольт. Если постоянный резстор 10к чуть уменшить, то диапазон регулировки увеличивается.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126700Повідомлення 17 трав 2022, 16:57 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
А можно пож. размеры указать, Ш*Д*В .?

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126701Повідомлення 17 трав 2022, 17:09 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Размеры Д128хШ30хВ25
Высота по самому высокому конденсатору включая его слегка торчащие ножки.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129083Повідомлення 13 жовт 2022, 21:54 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
Плати ще є? Потрібно 3 шт.

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129089Повідомлення 14 жовт 2022, 01:31 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Да есть, ответил в личку.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129474Повідомлення 26 жовт 2022, 10:32 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
анрі13 писав(ла):
Плати ще є? Потрібно 3 шт.

Дякую, плати отримав.

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130339Повідомлення 29 лист 2022, 09:25 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Лубни
Дякував (ла) 7 Подякували 13
десяток є ?
наважте.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130340Повідомлення 29 лист 2022, 10:16 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Є, відповів в ЛС

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130393Повідомлення 02 груд 2022, 01:32 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Багато питають схему куди саме підключати підстроєчник для регулювання напруги, тому ось схема.
Додаткові файли:
varia.jpg
varia.jpg [ 99.78 КБ | Переглядів: 2552 ]
Живлення брати (НА НАГРУЗКУ) з точок +(VCC) та - , це якщо не треба струм обмежувать... для обмеження струму 1,3А силовий мінус(ДЛЯ НАГРУЗКИ) треба брати з точки BT(тобто після шунта).

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130476Повідомлення 09 груд 2022, 13:44 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
-=TRO=- писав(ла):
Багато питають схему куди саме підключати підстроєчник для регулювання напруги, тому ось схема.
Додаткові файли:
varia.jpg
Живлення брати з точок +(VCC) та - , це якщо не треба струм обмежувать... для обмеження струму 1,3А силовий мінус треба брати з точки BT(тобто після шунта).

Ніби нічого складного навіть для такого "електронщика" як я, але більше як 8,3 В не регулюється (нижній поріг 3В). Я вже спробував і інші номінали резисторів в сторону збільшення і зменшення- 8,3В -і баста! :wallbash: Може плату "уграв"?

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130477Повідомлення 09 груд 2022, 15:06 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
анрі13, ні, думаю не вграли, ви походу не звідти вихідний + берете (ТОЙ ШО НА НАГРУЗКУ), треба брати до зарядної частини, там де червоний + на схемі. Бо зарядна частина більше 8,4в не пропускає.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130478Повідомлення 09 груд 2022, 15:53 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
анрі13 писав(ла):
...Я вже спробував і інші номінали резисторів в сторону збільшення і зменшення- 8,3В -і баста!

По аккуратніше зі зміною номіналів, бо як що накрутите більше 16в, можуть в найліпшому стані бахнути конденсатори (вони на 16 вольт там), а в найгіршому високовольтна мікросхема здохне від перенапруги.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 24 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 4


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group