Поточний час: 27 квіт 2024, 16:23

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 447 ]  На сторінку Пред.  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Наступ.
Автор Повідомлення
#7130Повідомлення 26 січ 2015, 00:03 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 1 Подякували 31
Хочу електротранспорт: BMW e38 электро
Как-то так должны выглядеть контакты. И соответственно вн. сопротивение у таких ячеек существенно ниже.


Додаткові файли:
контакты.jpg
контакты.jpg [ 87.95 КБ | Переглядів: 5491 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7131Повідомлення 26 січ 2015, 01:00 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Харьковский р-н
Дякував (ла) 258 Подякували 349
Хочу електротранспорт: любой, пока что электровелосипед 1500Вт, 52В, 50км/ч, 60ач
djbob2000 писав(ла):
и что это значит? брак?

Это может значить, как вариант: разобрали батарею утопленника или после аварии..... вскрыли "консервы", достали ячейки, оборвали контакты (на видео они видны) и приварили новые......

_________________
"Не закапывай свой талант в землю - можно повредить кабель!..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7132Повідомлення 26 січ 2015, 08:18 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Зробив ще 2 тестовоперевірочні АКБ - зарядив (струм 6,5А)до 4,19В, вирівняв (+- 10мВ) й розрядив (36А в середньому) - 30Аг(реальна експлотаційна ємність) - все нормально (напруга на комірках 3,5В), більше - розбіг та нагрівання - повна ємність(напруга на комірках 3,3В) - 32+0,5Аг.
Отримано від 4х комірок 471-477Втг =118,5 Втг/комірка в середньому.
Передивився/переміряв (напругу) усіх своїх комірок - напруга в діапазоні 3,91 - 3,95В розгерметизованих більше не було.
ПС в одній з коробок знайшов шматочок деформованого листового заліза товщиною близько 0,2мм с отвором диметром близько 4 мм - схоже це частина ліфовської касети.


Востаннє редагувалось lu4 26 січ 2015, 08:44, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7133Повідомлення 26 січ 2015, 08:41 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
По відчуттям можно заряджати і більше до 4,25 - 4,28В - отримаємо + 5% ємності але ризикувати і рекомендувати це не буду - може негативно вплинути на ресурс


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7134Повідомлення 26 січ 2015, 09:04 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
kucha писав(ла):
Оказывается это ячейки 100% с электромобиля Nissan Leaf !!!
На видео что ниже видно.... 1 в 1 такие же. И Захар давал масо-габаритные показатели, совпадают!!!...

Вес совпадает, не совпадает размер: Liff - 290*216*7.1 мм, Victpower - 262*212*7.5 мм. Это другие батарейки. Есть еще третие и четвертые..., с похожей емкостью и размерами.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7140Повідомлення 26 січ 2015, 10:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
ДядяВася писав(ла):
kucha писав(ла):
Оказывается это ячейки 100% с электромобиля Nissan Leaf !!!
На видео что ниже видно.... 1 в 1 такие же. И Захар давал масо-габаритные показатели, совпадают!!!...

Вес совпадает, не совпадает размер: Liff - 290*216*7.1 мм, Victpower - 262*212*7.5 мм. Это другие батарейки. Есть еще третие и четвертые..., с похожей емкостью и размерами.

Взяв у руки перший ліпший пакет та лінійку: ширина - 218мм, довжина (без контактів) - 263мм. Якщо міряти з контактами то довжина становить 282 мм (скільки мм були "рідні" ???) В нас, що різні комірки?
ПС може не випадково китайців називають косоокими :lachtot:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7148Повідомлення 26 січ 2015, 12:17 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Харьковский р-н
Дякував (ла) 258 Подякували 349
Хочу електротранспорт: любой, пока что электровелосипед 1500Вт, 52В, 50км/ч, 60ач
Вполне возможно что размер брался с выводами....
Надо чтобы Захар "вскрыл" одну консерву, а я бы подьехал с пакетиком на Выдубичи и сравнили бы.... Ато пакетов у людей много, а окончательно не известно что это...

_________________
"Не закапывай свой талант в землю - можно повредить кабель!..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7150Повідомлення 26 січ 2015, 13:19 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
kucha писав(ла):
Надо чтобы Захар "вскрыл" одну консерву, а я бы подьехал с пакетиком на Выдубичи и сравнили бы.... Ато пакетов у людей много, а окончательно не известно что это...

а какой смысл сравнивать финскую Нокию с китайской Нокией? Они похожи на 200%.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7152Повідомлення 26 січ 2015, 14:31 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Харьковский р-н
Дякував (ла) 258 Подякували 349
Хочу електротранспорт: любой, пока что электровелосипед 1500Вт, 52В, 50км/ч, 60ач
Никола писав(ла):
а какой смысл сравнивать финскую Нокию с китайской Нокией? Они похожи на 200%.

В том то и дело, что пакеты похожи. А характеристики могут быть разными, было бы не плохо знать что это за пакеты, и чего от них ожидать...

_________________
"Не закапывай свой талант в землю - можно повредить кабель!..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7154Повідомлення 26 січ 2015, 16:23 
Секретар клубу
Не в мережі

Звідки: Киев, пр-кт Науки
Дякував (ла) 992 Подякували 223
Мій електротранспорт: пока только електровелосипед
Хочу електротранспорт: ЭЛЕКТРА 3
kucha писав(ла):
Вполне возможно что размер брался с выводами....
Надо чтобы Захар "вскрыл" одну консерву, а я бы подьехал с пакетиком на Выдубичи и сравнили бы.... Ато пакетов у людей много, а окончательно не известно что это...


Думаю не стоит Захару портить комплектную и собраную батарею, а содержание видно сдесь очень четко:

https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=8 ... dded#t=997

_________________
АКБ убивает РАЗРЯД. Но жертву готовит неправильная зарядка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7158Повідомлення 26 січ 2015, 20:10 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Харьковский р-н
Дякував (ла) 258 Подякували 349
Хочу електротранспорт: любой, пока что электровелосипед 1500Вт, 52В, 50км/ч, 60ач
Руслан и Людмила писав(ла):
Думаю не стоит Захару портить комплектную и собраную батарею, а содержание видно сдесь очень четко:
https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=8 ... dded#t=997

Ни*** не видно какие пакеты. Столько много видео, а самого главного для нас нет. Чувак пакеты не разделял....
Наверно это не реально сделать, попортятся. И выходит наши пакеты точно не из саморазборных Лиф-консерв, следы бы остались.

_________________
"Не закапывай свой талант в землю - можно повредить кабель!..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7159Повідомлення 26 січ 2015, 21:01 
Член клубу
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 124 Подякували 174
Хочу електротранспорт: ВАЗ 2105
lu4 писав(ла):
Зробив ще 2 тестовоперевірочні АКБ - зарядив (струм 6,5А)до 4,19В, вирівняв (+- 10мВ) й розрядив (36А в середньому) - 30Аг(реальна експлотаційна ємність) - все нормально (напруга на комірках 3,5В), більше - розбіг та нагрівання - повна ємність(напруга на комірках 3,3В) - 32+0,5Аг.
Отримано від 4х комірок 471-477Втг =118,5 Втг/комірка в середньому.
Передивився/переміряв (напругу) усіх своїх комірок - напруга в діапазоні 3,91 - 3,95В розгерметизованих більше не було.
ПС в одній з коробок знайшов шматочок деформованого листового заліза товщиною близько 0,2мм с отвором диметром близько 4 мм - схоже це частина ліфовської касети.

Здравствуйте! Хочу добавить что то от себя. Вообще то емкость этих ячеек в 32 Ач при токе нагрузки в 1С и розряде до 3,5В - это отличный показатель, тем более что действует закон зависимости емкости батареи от величины тока разряда. Думаю что при токах разряда в 1С никто ездить не будет, и средний ток разряда составит 0,5 - 0,6С от общей емкости батареи транспортного средства (это даже при небольшом запасе хода) - в таких условиях каждая ячейка сможет отдать как минимум 34Ач (паспортая емкость ячейки составляет 35 Ач при стабильном токе розряда 1С, тоесть 35А и разряде с 4,25В до 2,75В)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7162Повідомлення 26 січ 2015, 22:45 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 1 Подякували 31
Хочу електротранспорт: BMW e38 электро
Eugeniy79 писав(ла):
Здравствуйте! Хочу добавить что то от себя. Вообще то емкость этих ячеек в 32 Ач при токе нагрузки в 1С и розряде до 3,5В - это отличный показатель, тем более что действует закон зависимости емкости батареи от величины тока разряда. Думаю что при токах разряда в 1С никто ездить не будет, и средний ток разряда составит 0,5 - 0,6С от общей емкости батареи транспортного средства (это даже при небольшом запасе хода) - в таких условиях каждая ячейка сможет отдать как минимум 34Ач (паспортая емкость ячейки составляет 35 Ач при стабильном токе розряда 1С, тоесть 35А и разряде с 4,25В до 2,75В)

Я бы не был так категоричен ув. Батискаф не ездит при м-ти 3 кВт (у него 7,5 кВт/ч а было вроде 6,8 ) а начинал с 2-3-4х кВт/ч


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7169Повідомлення 27 січ 2015, 10:25 
Власник електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 880 Подякували 179
Мій електротранспорт: Porsche 924 Молния, Nissan Leaf, Trabant EV, Citroen Saxo
Хочу електротранспорт: Прототип Народного ЭМ
Кто готов продать 2-5 пакетов? мы сделаем стэнд с гришыными зарядками +контроллер и будем заряжать токами 1с а разряжать 2с. интересно что будет через месяц с ними...

_________________
http://elmob.co


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7172Повідомлення 27 січ 2015, 12:24 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 1 Подякували 31
Хочу електротранспорт: BMW e38 электро
Нельзя так тестировать. Нужно симитировать реальные условия. Я подумав, купил ардуину с кучей доп. приблуд, попрошу друга написать алгоритм и сделаю тестовый стенд. Осталось прикинуть количество разгонов и торможений за поездку :ugly: . Хотя бы приблизительно


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 447 ]              На сторінку Пред.  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 72


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group