Поточний час: 26 квіт 2024, 13:27

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 246 ]  На сторінку Пред.  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Наступ.
Автор Повідомлення
#114560Повідомлення 24 січ 2021, 16:32 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
http://5.58.70.114/de/
Это его сайт. Там есть номер вайбера. Можете связаться с ним.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#115004Повідомлення 09 лют 2021, 11:13 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6748 Подякували 2483
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
При переходе на сайт выскакивает предупреждение о вирусе :x


Додаткові файли:
Скрин.png
Скрин.png [ 29.79 КБ | Переглядів: 4238 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#115005Повідомлення 09 лют 2021, 11:19 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Херсон, Украина
Дякував (ла) 144 Подякували 141
Мій електротранспорт: Эл.вел 48В/500Вт
Ага-а, я думал, что так у меня одного. Поэтому и не трепыхался. Оказывается, нет.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#115007Повідомлення 09 лют 2021, 11:21 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Луганск
Дякував (ла) 18 Подякували 29
Мій електротранспорт: Скутер Benlin
У меня антивир TS360, не ругается


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#115024Повідомлення 09 лют 2021, 18:03 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
И я спокойно захожу.

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#115045Повідомлення 10 лют 2021, 07:41 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киев-Конотоп
Дякував (ла) 32 Подякували 14
Мій електротранспорт: электробагги. е-кросс 1000w био-авто eva 2
Я на прошлой неделе тоже связывался без проблем.


Додаткові файли:
Screenshot_2021-02-10-07-36-11-190_com.viber.voip.jpg
Screenshot_2021-02-10-07-36-11-190_com.viber.voip.jpg [ 357.49 КБ | Переглядів: 4171 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#115047Повідомлення 10 лют 2021, 08:28 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
Pastor_Frost писав(ла):
http://5.58.70.114/de/
Это его сайт. Там есть номер вайбера. Можете связаться с ним.

Данные с сайта:
Зв'язок:
тел. 068-516-52-23 (Зателефонувати, Viber)
пошта: yaroslav.kurus@gmail.com
м. Тернопіль

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: BMS 7-24S v1.3 з індикацією від mr.Dream (продаж)
#115345Повідомлення 17 лют 2021, 13:18 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Вітаю, колеги. Вибачте, що пропадав. На це були свої причини. Тепер я знову з вами. Можливо найближчим часом буду не так часто, як на перших порах, але спробую "наздогнати упущене" :)
Тепер по темі. Версія, що описується в цій гілці форуму знята з виробництва. Її змінила ревізія 1.3. Розміри, конектори і загальна концепція залишились ті самі:
- керування зарядкою "по мінусу" до 15А у стандартній і до 30А у підсиленій.
- керування розрядом "по плюсу" методом відключення запалювання контролера (слаботочки) з можливістю навантаження на слаботочний вихід до 1,5А тривало.
Щодо "покращень", то коротко:
- організована синхронна передача даних між каналами "зверху вниз" до керуючого мікроконтролера. У зв'язку з цим змінилась і індикація на "біжучий вогонь". А також контролюються всі елементи, навіть ті, на яких чудом пропаде напруга зовсім, наприклад- наслідок неконтрольованого саморозряду. Як і в попередній версії, можна підключати меншу фактичну кількість елементів, ніж ту, на яку вона буде спроектована (замовлена) - при при підключення вона визначає потрібну кількість каналів і видасть помилку, якщо "відвалиться" хоча б якийсь канал уже в процесі експлуатації.
- поліпшена стійкість до короткочасних високовольних імпульсів на каналі. Наприклад, при пропаданні контакту між елементами батареї під навантаженням і миттєвого його приварювання назад. Зовсім нетипова ситуація, визвана виключно неякісною збіркою батареї, але все ж її врахував.
- повністю незалежне керування зарядом і розрядом, при перезаряді не вимикається слаботочка, як у попередній версії. Хоча програмно (при замовленні) передбачена можливість відключення.
- добавилась незалежна пищалка та/або світлодід (опціонально), що як і у контролерів Келлі видає "код помилки".
- добавився датчик температури (опціонально)
- введено хитрий алгоритм "повного заряду". Заряд припиняється не лише при перезаряді хоча б одного елемента, а і у випадку сягання всіма елементами напруги балансування. Тобто, якщо батарея "рівна", немає смислу її заряджати вище установленої напруги і вкорочувати ресурс, якщо напруга зарядного пристрою дещо вища і немає змоги підлаштувати.
- покращена точність балансування: на час заміру балансування (і навіть світлодіод) на каналі, який заміряє, а також на кількох сусідніх, вимикається.
- можливість "калібрувати" пороги захисту розряду, попередження про низький заряд і напругу балансування незалежно. Буде в сервісмануалі, який ще не вийшов. У попередній версії "калібрувати" можна було лише напругу балансування, а пороги попередження і відсічки по низу були зашиті програмно.
Щоби не виникало плутанини з версіями, можливо створю окрему тему.
Також дещо змінились ціни у порівнянні з версією 2016-го(!) року, які тримались до кінця 2020-го. Проте, виключно для всіх учасників даного форуму даю сезонну знижку 20% до 31.03.2021 та 10% до кінця року. Для цього необхідно в коментарі до замовлення вказати приналежність до цього ресурсу в довільній формі, наприклад "автосам".
Замовлення приймаю виключно через даний сайт, що запущений в тестовому режимі на власному сервері. Також там можна переглянути фото і інструкції до виробів. В тому числі і "смарт бмс", яка отримає окрему гілку на цьому форумі щодо підтримки.
Приватних повідомлень "навалило" і постараюсь всім відповісти найближчим часом.
І на останок. Найближчим часом буду братись лише за виготовлення "стандартних" конфігурацій, які явно вказані в каталозі.
Додаткові файли:
tinybms13pinout.jpg
tinybms13pinout.jpg [ 165.87 КБ | Переглядів: 4039 ]

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#115354Повідомлення 17 лют 2021, 19:28 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 245 Подякували 123
Мій електротранспорт: Пежо Боксер
Хочу електротранспорт: уже имею
4*24ячейки использовать на 96 ячейках можно?

_________________
не говорите, что мне делать - я не скажу куда вам идти


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#115519Повідомлення 22 лют 2021, 17:10 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Stalker_W писав(ла):
При переходе на сайт выскакивает предупреждение о вирусе :x

Пофіксив.
Антивіруси теж можуть помилятись. А всьому причиною була гіфка, яка мала бути на тлі сайту з назвою gif.gif :D :D
Мабуть, називати файли іменем його розширення не можна :mrgreen:
Додаткові файли:
lol.JPG
lol.JPG [ 35.65 КБ | Переглядів: 3878 ]


Renegate писав(ла):
4*24ячейки использовать на 96 ячейках можно?

Ще не можу відповісти однозначно, продовжується натуральне тестування одним із відомих тут майстрів :)
В теорії все має працювати. Але не просто взяти 4 штуки і все. Потрібно підійти комплексно до рішення задачі. Потрібно розуміти, що просто підключивши послідовно 4*24 не буде одна на 96. Тому що напруги в 4 рази більші. А деякі SMD компоненти розраховані максимум на 150В. Ну і той функціонал, що передбачено для 24ки не буде повноцінно працювати. Наприклад, керування запалюванням. Для автомобіля, я вважаю, це не допустимо, щоби при обгоні чи на підйомі виключився контролер від просадки під навантаженням. А так, як штатно вже передбачена пищалка, то можна опиратись на неї, але розуміти, що відповідальність лягає на водія. Аналогічно і зарядкою. Або ставити високовольтні ключі у достатній кількості, або робити слаботочне управління самим зарядним пристроєм.
Нагадаю, можу налаштувати поріг попередження, наприклад 3,35В і поріг при якому вже їхати не можна, наприклад 2,90В, але можна у аварійному випадку ще завершити маневр. Або скинувши потужність, якщо перестала пищати, напруга підскочила, ще можна докотитись :)
В двох словах, коли тестування буде завершене, я дам інформацію про можливість/неможливість каскадування декількох плат в один пристрій.

Ну а кому потрібно 24 або менше, нагадаю про знижку 20% до кінця березня :)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#115525Повідомлення 22 лют 2021, 19:33 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 572 Подякували 254
Мій електротранспорт: е-Таврия
А как для 32 ячеек, дела продвигаются?

_________________
автопробег на электричестве 40000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#116811Повідомлення 25 бер 2021, 13:45 
Не в мережі

Звідки: Беларусь
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Доброго.Покупал ли кто у мистер дрима бмс-ки после 17 февраля? Т.е. после того, как он отписался на форуме.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#116812Повідомлення 25 бер 2021, 13:48 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 87 Подякували 89
Мій електротранспорт: Э-Скутер Aima journey king s
st666 писав(ла):
Доброго.Покупал ли кто у мистер дрима бмс-ки после 17 февраля? Т.е. после того, как он отписался на форуме.

Через его сайт пробовали заказать?! ;)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#116814Повідомлення 25 бер 2021, 13:58 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
st666 писав(ла):
Доброго.Покупал ли кто у мистер дрима бмс-ки после 17 февраля? Т.е. после того, как он отписался на форуме.

Хтось купляв. Але, як правило, чомусь вкрай рідко отримую фідбеки )
відповідь на часте запитання, чи можна підключати меншу кількість:





Також нагадаю про нову продукцію - Смарт БМС {prof}

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#116832Повідомлення 25 бер 2021, 18:19 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
Дякую,наглядно! :bravo:

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 246 ]              На сторінку Пред.  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 5


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group