Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29
Хотелось бы знать, положительно решаются выше указанные заявки? Или количество ячеек ограничено.
На приватні повідомлення стараюсь більш-менш вчасно відповідати. Ну буваються і моменти, пов'язані з людським фактором, іноді можу просто загубити повідомлення чи не вчасно прочитати. Я опублікував тему не на одному ресурсі, а в кожного свої особливості "приватних повідомлень", і в кожному своя "зручність" спілкування - до всіх не звикну Тай лише слідкуючи за повідомленнями в мене не буде часу займатись основною роботою Просочилась інфа, що я планую нову версію плати відповім одразу всім, щоби менше запитань залишалось: нова версія практично нічим не відрізнятиметься від старої за функціоналом, лише буде можливість допаяти більше ключів на більший зарядний струм. Весь функціонал залишиться попередній, плати будуть взаємо-замінні - ті ж роз'єми балансирів, силові, і той же принцип керування слаботочкою "плюсом" батареї. По ціні буде приблизно те ж саме, але детальніше зможу сказати лише після кошторисного підрахунку і вартості деталей і робіт на той час. По термінах - не раніше нового року. Але до весни точно А поки що прийшли мені ще 40 плат "старої" версії, випробувані часом То ж буду робити на їх базі. Для українців ціни на поточну версію зафіксовані в гривнях (по курсу 25,00)
Якщо хтось захоче задати запитання по телефону, я на зв'язку (київстар, вайбер) (068)516-п'ятьдва-дватри.
НУ ЧТО УВАС ПРОИСХОДИТ - ЗАЙМИТЕСЬ ПРОДВИЖЕНИЕМ СВОЕГО ПРЕКТА- ИЛИ И ДАЛЕЕ ШАСТАЙТЕ ПО ЧУЖИМ САЙТАМ.
Підніму тему хорошою новиною Вчора отримав невелику партію трохи модернізованих плат. - покращена завадостійкість до імпульсних завад як по живленню, так і зовнішніх за рахунок максимально близького розміщення конденсатора та екранування нижньої частини МК полігоном. - покращено управління ключами заряду та розряду (слаботочки). - балансирні резистори перенесено подальше від мікроконтролерів - трохи зменшено енергоспоживання. Вимірювальна частина споживає приблизно 0,7мА (МК + світлодіод), силова частина приблизно 0,3мА. Можна було б ще зменшити, але при надто малому струмі живлення при перехідних процесах можуть відбуватись чудеса:
чудеса
Додаткові файли:
Коментарій до файлу: чудеса
2221.gif [ 18.54 КБ | Переглядів: 6796 ]
Та на всякий випадок я буду казати, що споживання до 1,5мА. Таким чином БМС "підсмоктує" з батареї до 1,5*24*30=1,08Ампергодин в місяць. Варто брати в розрахунок при консервації батареї на зиму.
Додаткові файли:
Коментарій до файлу: партія друкованих плат eOL066587.jpg [ 78.16 КБ | Переглядів: 6796 ]
Додаткові файли:
Коментарій до файлу: перша тестова збірка з нової партії 13s з роз'ємами "донизу" (спецзамовлення від Е-Крос) eOL076595.JPG [ 118.6 КБ | Переглядів: 6796 ]
Половину дня відбувалась перша зборка з підбором номіналів, половину ночі відбувалось тестування. Тест успішно пройдено
тестування. знімав на реєстратор
Тестування "слаботочки". Батарея 20s LiFePO4 з одним поганим елементом, який втратив ємність і має саморозряд. В якості навантаження галогенова лампа 500Вт від прожектора (1,05А) + фен 1,2кВт (1,4А). Тобто загальне навантаження було 2,45А, хоча я рекомендую до 1,5А навантажувати слаботочку. Після просідання напруги нижче 2,4В БМС відключала навантаження -> напруга підскакувала, і БМС включала повторно.
А ваша китайська бмс-ка так вміє? після того, як було перше спрацювання, я ще десь кілометр проїхав на малому струмі з періодичними відключеннями, коли газульку перекручував загабагато
Оплата в гривні по курсу НБУ на день покупки. Конфігурації на зарядний струм більший, ніж 15А, та іншу кількість каналів обговорюється в індивідуальному порядку.
А тому оголошую акцію: -10% від прайсової ціни для перших двох десятків замовників. Акція без терміну дії - "до останнього клієнта" Умови: - попереднє замовлення в цій темі, необхідно вказати кількість каналів та зарядний струм. Звідки Ви - по бажанню. Щоби не було потім "а я перший" - лише для замовників з України
черга
Тут буде невеликий "відкритий" звіт Нестандартні конфігурації потрапляють в другу чергу, і виготовлятимуться з затримкою кілька днів. Думаю, причина зрозуміла
Звідки: Кременчуг 206170 Мій електротранспорт: пока нету Хочу електротранспорт: оч хочу свой ...
Тоже стану в очередь за горяченькими . Нужно под 12 Гришиных 15а пакетиков ... Только вопрос - железка куда будет ставиться ещё не доехала и сколько буду ставить 10 или 12 сам не знаю - возьму на 12 но если подключу 10 будет бмс работать ?
Звідки: Днепр 15046 Мій електротранспорт: Пока на эвеле Хочу електротранспорт: Доступный и практичный
Привет Ярик. Возьму одну на 20-S, для лифера 30 а\ч, с платкой под мощную зарядку до 40 ампер. И одну на 16-S, для лифера, стандарт - до 20 А. С ув. Николай.
_________________ Электротранспорт - это когда ездишь сейчас, а платишь в конце месяца.
Звідки: Одесса 29714 Мій електротранспорт: Электросамокат Tante Paula Ferdinand II
Подскажите пожалуйста, если плата например рассчитана на ток заряда 10А, можно ли будет заряжать током например 5А? Нужно под 10 Гришиных 15а пакетов(можно ли будет использовать и с другими элементами?)... Только вопрос - если в будущем планируется ставить 13 пакетов, можно ли взять 13S и пока юзать с 10?
Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 5
Ви не можете створювати нові теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете видаляти свої повідомлення Ви не можете додавати додаткові файли