Поточний час: 28 бер 2024, 12:24

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 70 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#115347Повідомлення 17 лют 2021, 15:07 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Після безконечних творчих метань і довгих випробувань готовий представити вашій увазі новий продукт: Smart BMS з функцією бортового комп'ютера, оптимізована в першу чергу під потреби не надто важкого електротранспорту. Весь функціонал описаний в мануалі, тому копіпастити не буду, аби не загромаджувати. Опишу загальну концепцію "в двох словах":
- збережена концепція "слаботочки", як і у версії зі світлодіодною індикацією, але струм все таки проходить через частину бмс - датчик струму шунтового типу, тому конфігурацію підбирати необхідно, виходячи з потреб. Наразі виготовляю два типи: 50А тривало та 115А піку, а також 80А тривало та 230А в піку. Останній гарно вписується в діапазон Kelly K**7230S, хоча сам використовую з цим контролером 50/115.
- для захисту від надструмів (КЗ) необхідний автоматичний вимикач та/або плавкий запобіжник. Як показала практика, після КЗ "китайські" бмс виживають рідко, тому надіятись на захист лише ключами (польовими транзисторами) ні в якому разів не потрібно. Та й гріти атмосферу зайвий раз не варто :)
- центральна частина складається з двох плат: "верхня" - мозок, "нижня" - алюмінієва силова (балансування, ключі, дісішка)
- дисплей Oled 1.3", роздільною здатністю 128*64 і двома сенсорними кнопками, з кріпленням на "стандартний" руль байка - повністю залитий і не боїться води. Лише маленьке втоплення з роз'ємом на нижній частині, але туди вода природнім шляхом не потрапить навіть у сильну зливу. Інші види дисплеїв виготовити красиво і герметично не вдалось. Тому при потребі можу підключити їх, але без корпусу, кнопки окремо, для монтажу під панель.
- всі параметри можна налаштувати через меню безпосередньо з екрану.
- основні функції БМС, такі як контроль напруг і температури, в тому числі відключення зарядження при низькій температурі, попередження, відключення, балансування.
- додаткові функції борткомп'ютера, в тому числі спідометр/одометр, вольтметр, амперметр, ватметр, пікові показники, витратомір, прогноз дальності та часу заряджання, різні повідомлення, годинник...
- підтримка популярних типів термодатчиків: ntc10k, KTY-83, KTY-84
- ручне або автоматичне обнулення статистики поїздки.
- відсоток заряду (а від нього - залишок пробігу і час заряджання) рахується виключно опираючись на струм, що пройшов через шунт, а не напругу елементів. Враховується струм рекуперації/зарядки. Працює доволі точно.
- блокування екрану та блокування запалювання
- датчик швидкості підключається паралельно сигналу одного з датчиків холла або до дублюючого виходу контролера.
- для любителів міддрайву - можна вказувати коефіцієнт редукції (кількість зубів ведучого та веденого шківа/зірки)
- в комплекті балансувальні проводи 50см, дисплей з кабелем, датчик струму, термодатчики і решту "проводки".
Сервіс/ремонт/гарантія.

Наразі виготовляється лише у двох варіантах
24 канали - 102 долари
16 каналів - 88 доларів
(реальну кількість каналів необхідно вказати в налаштуваннях)

Ексклюзивно для учасників даного ресурсу знижка 20% на перші 20 замовлень.
Замовлення приймаю виключно через даний сайт, на якому також можна завантажити актуальну інструкцію.
Для отримання знижки обов'язково в коментарі до замовлення вказуйте приналежність до даного ресурсу в довільній формі.
Ну і декілька фотографій:
Додаткові файли:
014x5506.jpg
014x5506.jpg [ 417.99 КБ | Переглядів: 11225 ]

Додаткові файли:
015x9648.jpg
015x9648.jpg [ 253.78 КБ | Переглядів: 11225 ]

Додаткові файли:
020x1501.jpg
020x1501.jpg [ 239.34 КБ | Переглядів: 11225 ]

Додаткові файли:
021x8045.jpg
021x8045.jpg [ 332.81 КБ | Переглядів: 11225 ]

Додаткові файли:
022x2336.jpg
022x2336.jpg [ 307.57 КБ | Переглядів: 11225 ]

Додаткові файли:
023x2400.jpg
023x2400.jpg [ 515.68 КБ | Переглядів: 11225 ]

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#115368Повідомлення 18 лют 2021, 09:33 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Класс. Хотел старую версию в ремонт отправить, но наверное закажу новенькую бмс на 16каналов.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#116815Повідомлення 25 бер 2021, 14:12 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 87 Подякували 89
Мій електротранспорт: Э-Скутер Aima journey king s
Смарт бмс Ярослава отлично работают. Использую две смарт бмс с различными экранами. Всё класс.


Додаткові файли:
IMG_20210102_180146.jpg
IMG_20210102_180146.jpg [ 229.67 КБ | Переглядів: 10776 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#116850Повідомлення 26 бер 2021, 09:37 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Y наконец то дождался , Ура !!!! :D
Так как заказчиков что то не наблюдается , то наверное буду первым , а именно , на 24S
Пока что изучаю инструкцию пользователя ,
Первый вопрос - размеры
в инструкции блеклым шрифтом указано 105*57*12
Я так понимаю блеклый шрифт - это ориентировочные данные которые могут быть не точными.
Отсюда вопрос - 105*57*12 это габариты "бутерброда" из двух плат входящих в комплект ?
Или это только одна плата .
Какой размер дисплейного модуля по краям корпуса ? в инструкции не нашел .

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#116851Повідомлення 26 бер 2021, 11:11 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
irde писав(ла):
Y наконец то дождался , Ура !!!! :D
буду первым

не зовсім, але най буде )
irde писав(ла):
Отсюда вопрос - 105*57*12 это габариты "бутерброда" из двух плат входящих в комплект ?
Или это только одна плата .

Дякую за уточнення. Щось той габаритний момент я упустив...
Додаткові файли:
b1.jpg
b1.jpg [ 110.29 КБ | Переглядів: 10663 ]

Додаткові файли:
b2.jpg
b2.jpg [ 121.64 КБ | Переглядів: 10663 ]

Додаткові файли:
b3.jpg
b3.jpg [ 104.47 КБ | Переглядів: 10663 ]

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#116852Повідомлення 26 бер 2021, 11:12 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
irde писав(ла):
Какой размер дисплейного модуля по краям корпуса ? в инструкции не нашел .


тримайте:
Додаткові файли:
e1.jpg
e1.jpg [ 80.23 КБ | Переглядів: 10661 ]

Додаткові файли:
e2.jpg
e2.jpg [ 79.09 КБ | Переглядів: 10661 ]

Додаткові файли:
e3.jpg
e3.jpg [ 72.84 КБ | Переглядів: 10661 ]

Додаткові файли:
e4.jpg
e4.jpg [ 56.14 КБ | Переглядів: 10661 ]

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#116881Повідомлення 27 бер 2021, 11:56 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
спс. за быстрый ответ.
Читаю инструкцию , есть вопросы
Начнем с подключения , что куда и как правильно , что бы ничего не сжечь и не окирпичить.

1 --Точки D+,B+,A-,C-,они изображены на макете платы .

Додаткові файли:
макет.jpg
макет.jpg [ 8.67 КБ | Переглядів: 10576 ]


А непосредственно на печатной плате не указаны , куда именно их подключать ?

Додаткові файли:
плата.jpg
плата.jpg [ 50.11 КБ | Переглядів: 10576 ]


2- Разъем №1 на печатной плате имеет 6 контактов ,

Додаткові файли:
рзъем 1.jpg
рзъем 1.jpg [ 3.68 КБ | Переглядів: 10576 ]


а на отрисовке подключения

Додаткові файли:
рисов.раз.1.jpg
рисов.раз.1.jpg [ 6.23 КБ | Переглядів: 10576 ]


он имеет 5 контактов .При этом " Провід «0» підключається до мінусу першого
елементу." это понятно .
Но там еще есть и черный вывод с надписью Gnd, куда его подключать?

3- В торце платы разъем

- SPI, его куда ?

- Разъм D - дисплей ?

- S - спидометр , понятно .

- U - куда его подключать ?

- Чарджконтроль\ Дисчарджконтроль - их куда ?

- Z пищалка ,понятно.

- Температурные датчики ( 3 шт ) понятно.

- Разъм "А" (курент сенсор) понятно - подключать к шунту. Но зачем там +5В ?
или шунт не обычный константановый, а электронный ?


Простите что так сильно достаю вопросами , но я всегда прежде чем браться практически ( за паяльник ) , всегда прорабатываю теорию до тех пор пока не сложатся все пазлы.
ЗЫ
Я пересмотрел все ваши видео , касательно этой БМС, но не увидел инструкции как именно ее подключать .

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#116882Повідомлення 27 бер 2021, 12:49 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
irde писав(ла):
спс. за быстрый ответ.
Читаю инструкцию , есть вопросы

Дякую за ваші запитання. Постараюсь відповісти повноцінно.

Цитата:
1 --Точки D+,B+,A-,C-,они изображены на макете платы .

плати стоять "бутербродом", верхня плата - мозги, нижня - силова (ключі, балансування, дісішка). Звідси виходить, що до верхньої плати підключаються всі сигнальні лінії, а до нижньої - живлення, вихід слаботочки для запалювання, мінус зарядки і мінус живлення, він же "відросток" від датчика струму
Там є підпис, що то нижня чи верхня плата :) здається...

Цитата:
2- Разъем №1 на печатной плате имеет 6 контактов ,

Керуюча (верхня) плата розроблялась універсальною, тому є певна надлишковість пінів для іншого функціоналу. Тому у випадку класичної схеми підключення пін GND не розпаяний і не використовується, мінус живлення береться одразу від шунта.
Хоча GND і B0 з'єднуються і одній точці на батареї, під час балансування на проводі B0 падає невелика доля напруги, і для більш точного заміру йде підключення "нульового проводу", а не як у китайських бмс, економлячи один провідок, отримаємо не точне балансування і неправильне спрацювання через падіння напруги на силовому мінусі.
Це стосується і роз'ємів Чарджконтроль\ Дисчарджконтроль , вони в класичному включенні керують нижньою платою, хоча можна їх використовувати для керування зовнішніми приладами, наприклад - потужною зарядкою через оптореле по лінії 220В тощо.


Цитата:
3- В торце платы разъем
- SPI, его куда ?
- Разъм D - дисплей ?
- U - куда его подключать ?
- Чарджконтроль\ Дисчарджконтроль - их куда ?
- Разъм "А" (курент сенсор) понятно - подключать к шунту. Но зачем там +5В ?
или шунт не обычный константановый, а электронный ?


SPI це сервісний роз'єм. Через нього відбувається прошивка, а також до нього можна підключати інші дисплеї, але для цього потрібно скомпілювати прошивку з підтримкою контролера цього дисплея. Штатний при цьому працювати вже не буде.

D - дисплей по шині i2c. Сама шина дещо модернізована: буферизована (у нових версіях), одностороння, та без очікування підтвердження "ack" (хто знає - зрозуміє, про що мова)

U - послідовний інтерфейс UART. Віднедавна по ньому можна отримувати такі дані:
Код:
напруга кожної комірки   0...6100мВ
напруга загальна   0,0...999,9 В
струм          -999,9...999,9 А
потужність      -99999...+99999 Вт
потрачено а*год    0...+999,99 А*год
повернуто а*год    0...+999,99 А*год
швидкість       0...+999,9 км/год
дистанція       0...+327,67 км
розхід          0...+999,99 Вт*год/км
температура BAT    -999.9...+999,9 оС
температура MOT    -999.9...+999,9 оС
температура CON    -999.9...+999,9 оС


Вчора (і трохи раніше) прикрутивши нашвидкоруч блютуз передавач HC-06 та записавши логи під час міської поїздки на смартфон, отримав такі всякі графіки :)
Додаткові файли:
Коментарій до файлу: каша :)
bmsgraph2-1.png
bmsgraph2-1.png [ 122.85 КБ | Переглядів: 10563 ]

Додаткові файли:
bmsgraph2-2.png
bmsgraph2-2.png [ 43.32 КБ | Переглядів: 10563 ]

Додаткові файли:
bmsgraph2-3.png
bmsgraph2-3.png [ 35.74 КБ | Переглядів: 10563 ]

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: просадка напруг під навантаженням
bmsgraph2.png
bmsgraph2.png [ 62.2 КБ | Переглядів: 10563 ]

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: процес балансування сильно розбалансованої ліферної батареї
bmsgraph-16.png
bmsgraph-16.png [ 95.98 КБ | Переглядів: 10563 ]

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: тест ємності
bmsgraph-24.png
bmsgraph-24.png [ 31.17 КБ | Переглядів: 10563 ]

В перспективі планується написати додаток на андроід.

-Роз'єм А - сигнальний вхід датчика струму. Сам датчик має електронну обв'язку, що підсилює сигнал в 100 раз для зменшення завад по сигнальній лінії. Мінус живлення датчика береться від силового мінуса, а мінус, що виходить з бмс, використовується для корекції дрейфу (зміщення) мінуса відносно мінуса АЦП, щоби буде яке падіння на проводах не впливало на точність вимірювання як в одну так і в іншу сторону.

Якщо вимагається відеоіндустрія по підключенню - значить треба буде записати :) В текстовому вигляді виклав максимально детально, наскільки вмію :)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#116912Повідомлення 28 бер 2021, 11:40 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
С подключением разобрались,
теперь по функционалу .
-Бортовые часы , нужная штука .
Если отключить питание БМС ( выключатель "ПАВЕР") - показания часов обнуляются ?
Или там есть батарейка как в материнской плате компа .
Если такой батарейки нет , то куда ее можно прицепить что бы часы не сбивались?
Как устанавливать показания часов - в видео я не увидел ,но возможно пропустил .

В случае если будет обрыв по какой либо сигнальной линии ,
- термодатчики
- выводы к ячейкам
как поведет себя БМС , не выйдет ли из строя , укажет ли она на неисправность или продолжит работу как ничего не случилось ?

Если произошел перегрев какого либо датчика , переключается ли дисплей на принудительную индикацию именно этого датчика?
Или будет только пищать и для того что бы понять какой именно датчик сработал , нужно остановиться и листать меню в поиске этого датчика?

Цитата с инструкции
""- для коректного вирахування відсотку заряду, часу до повного заряджання, залишку пробігу,
необхідно вказати реальну ємність АКБ в Ампер*годинах"""

Указывать в АЧ на мой взляд не совсем корректно.
Амперчасы ( в пересчете на ВЧ ) в разных точках кривой разряда значительно различаются , , почти на 25%, если для лииона .
И эта неточность будет накапливаться .
Может правильнее было бы считать в В*Ч.?

По поводу частоты обновления показаний экрана , можно ли ее ускорить?
Судя по видео обновление идет 1раз в 2 сек , как по мне это очень медленно. Хотелось бы иметь ее настойку отдельным пунктом , кому как нравится , тот так и установит.
Я на ЦА установил 3 раза в сек , мне так удобно.
Цифры не мельтешат, и в то же время спидометр не тупит.

По яркости дисплея - ее можно регулировать , ?
Какой цвет символов ОЛЕД дисплея на ваш взгляд лучше всего читается в дневное время ? ( лично мне кажется белый ) ?

По шунтам , их размеры дайте пожалуйста , а лучше с фото.
У меня средний ток 20-30А пиковый 120А ,какой шунт брать - 230А , или достаточно 115А ?

У девайса есть хорошая функция для "дальняков" - переключить экран в показания ВЧ\км и в движении руководствоваться этими показаниями, не выходя за критическое значение .
Дык вот , экран будет в этом режиме до тех пор , пока его вручную не выключат ?

""""Вчора (і трохи раніше) прикрутивши нашвидкоруч блютуз передавач HC-06 та записавши логи під час міської поїздки на смартфон, отримав такі всякі графіки""""
Иногда такое действительно нужно , можно ли уже сейчас заказать эту блютуз чтобы и я смог писать логи на смартф ?

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#116916Повідомлення 28 бер 2021, 17:17 
Правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 309 Подякували 237
Мій електротранспорт: Е-КРОСС 72В30Ач 3кВт
Хочу електротранспорт: электромобиль на каждый день
Ну дотошный клиент :)
Там все просто, если внимательно прочитать. Очень классная БМС, имел возможность с ней поработать и собрать аккумулятор. На следующий аккум себе буду ставить. Очень хорошая штука термодатчики - всегда видно состояние аккумулятора, контроллера и мотора (если в нем есть термодатчик)

_________________
Кто ищет - тот всегда найдет. Кто хочет - тот всего добъется.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#116918Повідомлення 28 бер 2021, 17:40 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Я вопрос не вам задавал , не вам и отвечать.
Тем более что ни на один вопрос вы не ответили, ради чего постили ?

voraks писав(ла):
дотошный клиент

Ну да , предпочитаю все вопросы обсудить открыто и до покупки , чем промолчать , неправильно подключить , сжечь ее и потом выносить мозг продавцу по поводу гарантийных обязательств.

Если кто то из пользователей имеет ее на веле ,прошу делиться информацией .Только по делу, а не пустым трепом в стиле вораксового поста.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#116944Повідомлення 29 бер 2021, 17:35 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Продовжую цикл відповідей :) Та нормальні запитання в принципі. На основі цього буде доповнена інструкція. Я ж не знаю, що цікавить користувача, тому виклав інформацію зі свого бачення.

Цитата:
-Бортовые часы , нужная штука .
Если отключить питание БМС ( выключатель "ПАВЕР") - показания часов обнуляются ?
Или там есть батарейка как в материнской плате компа .
Если такой батарейки нет , то куда ее можно прицепить что бы часы не сбивались?
Как устанавливать показания часов - в видео я не увидел ,но возможно пропустил .

Годинник обнуляється. Це додаткова фунція, яка виросла по бажанню замовників і спершу не планувалась, тому не була закладена в залізі. В принципі, живлення самої БМС відключається у випадку тривалого зберігання, наприклад - на зиму. В інших випадках такої потреби немає. Годинник (він програмний), як і сама бмс, живиться від основної батареї, що логічно. Додаткового годинникового модуля з низьким енергоспоживанням немає і не буде. Налаштовується час за 15 секунд через меню. В інструкції все пише.

Цитата:
В случае если будет обрыв по какой либо сигнальной линии ,
- термодатчики
- выводы к ячейкам
как поведет себя БМС , не выйдет ли из строя , укажет ли она на неисправность или продолжит работу как ничего не случилось ?

ні, з ладу не вийде. При обриві термодатчика буде показувати екстремально низьку температуру :) А у випадку термодатчика батареї відключиться зарядний ключ.
При обриві балансувального провода за деякий час покаже перекос по двох сусідніх комірках (на якійсь напруга виросте, на якійсь впаде, в довільному порядку), включится балансування та "потгне" напругу до низу і одразу через це відключиться слаботочка.

Цитата:
Если произошел перегрев какого либо датчика , переключается ли дисплей на принудительную индикацию именно этого датчика?
Или будет только пищать и для того что бы понять какой именно датчик сработал , нужно остановиться и листать меню в поиске этого датчика?

Про це написано в інструкції - в верхній смузі статусу появиться відповідна іконка + пищалка. А по термодатчику батареї відключиться слаботочка та зарядка.

Цитата:
Цитата с инструкции
""- для коректного вирахування відсотку заряду, часу до повного заряджання, залишку пробігу,
необхідно вказати реальну ємність АКБ в Ампер*годинах"""

Указывать в АЧ на мой взляд не совсем корректно.
Амперчасы ( в пересчете на ВЧ ) в разных точках кривой разряда значительно различаются , , почти на 25%, если для лииона .
И эта неточность будет накапливаться .
Может правильнее было бы считать в В*Ч.?

Ви праві. Але у випадку заміру ват*годин ця помилка вимірювання буде також значною, при тому щоразу іншою, в залежності від навантаження і температури батареї. При екстремальному навантаженні холодна іонка може запросто просісти з 4,15 до 3,5, а при рекуперації з 3,8 до 4,1 запросто підскочити, отже замір ват*годин буде некоректним. Тому сильно розходитимуться показники потраченої і повернутої в батарею енергії і втікаме відсоток заряду. Ампер*години майже не відрізняються від навантаження, тому відсоток заряду в ампер*годинах дуже гарно працює, час до повної зарядки майже ідеально показує. Якщо запропонуєте хороший алгоритм обрахунку без похибок через внутрішній опір батареї, спробую це реалізувати програмно.

Цитата:
По поводу частоты обновления показаний экрана , можно ли ее ускорить?
Судя по видео обновление идет 1раз в 2 сек , как по мне это очень медленно. Хотелось бы иметь ее настойку отдельным пунктом , кому как нравится , тот так и установит.
Я на ЦА установил 3 раза в сек , мне так удобно.
Цифры не мельтешат, и в то же время спидометр не тупит.

Ну ви не рівняйте ЦА, який міряє лише напругу і струм, притому виводячи лише текст на символьний дисплей, з бмс, яка послідовно міряє до 24 каналів елементів, 4 термодатчики, струм з калібровкою, це все обраховує і малює графіку. А взагалі весь цей функціонал - набуде в процесі розробки і тестування. З самого початку планувався лише функціонал БМС без бортового комп'ютера. Поки що частота обновлення екрану залежить від "часового вікна", в якому бмс не займається більше нічим, крім графіки (лише імпульси датчика швидкості рахує). Можливо, в довгій перспективі, але не на даний момент.

Цитата:
По яркости дисплея - ее можно регулировать , ?
Какой цвет символов ОЛЕД дисплея на ваш взгляд лучше всего читается в дневное время ? ( лично мне кажется белый ) ?

Яскравіть не регулюється, але вночі не сліпить. Суб'єктивно, вдень краще видно синій. Треба поїздити з двома одночасно, тоді скажу точніше.

Цитата:
По шунтам , их размеры дайте пожалуйста , а лучше с фото.
У меня средний ток 20-30А пиковый 120А ,какой шунт брать - 230А , или достаточно 115А ?

Фото пізніше зроблю. Розмір приблино 35*55 без врахування проводів.
Вам з головою 115Амперного вистачить. Підберу для вас такий, що буде в піку міряти на пару ампер більше (120-125), але рекуперацію ампер до 65.

Цитата:
У девайса есть хорошая функция для "дальняков" - переключить экран в показания ВЧ\км и в движении руководствоваться этими показаниями, не выходя за критическое значение .
Дык вот , экран будет в этом режиме до тех пор , пока его вручную не выключат ?

так, як і інші сторінки. що мається на увазі під виключенням? Екран погасне сам через деякий час, якщо зупинитись і не нажимати ніяких кнопок. Це всіх режимів стосується. Торкнутись - він засвітиться з останньої сторінки.

Цитата:
можно ли уже сейчас заказать эту блютуз чтобы и я смог писать логи на смартф ?
логи бмс випльовує раз у дві секунди у вигляді тексту, розділеного крапкою з комою в такому вигляді:
13:12:26 3544;3540;3543;3544;3542;3530;3542;3544;3542;3544;3540;3542;3546;3542;3543;3542;3546;3541;3544;3542;3542;3544;3544;3545;0850;0000;0000;0000;0000;00000;0000;
13:12:28 3544;3541;3543;3544;3542;3530;3542;3545;3542;3545;3541;3542;3546;3542;3543;3543;3547;3542;3544;3542;3543;3545;3544;3545;0850;0000;0000;0000;0000;00000;0000;
13:12:30 3544;3540;3543;3543;3542;3530;3542;3544;3542;3544;3541;3542;3546;3542;3543;3543;3546;3542;3545;3542;3542;3544;3543;3545;0850;0000;0000;0000;0000;00000;0000;
13:12:32 3544;3540;3543;3544;3542;3530;3542;3545;3542;3545;3541;3542;3545;3542;3543;3542;3546;3542;3544;3542;3542;3545;3544;3545;0850;0000;0000;0000;0000;00000;0000;

якщо для вас це буде корисним, то чому б і ні.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#116952Повідомлення 29 бер 2021, 22:03 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Спс за ответы.
Неспешное обновление экрана - это дело привычки . Остальное все устраивает.
В качестве совета , контроль обрывов сигнальных проводов всетаки нужно в следующих прошивках дописать, не думаю что это сильно сложно. Что бы это событие отрабатывалось зумером сразу и однозначно, ну и на экран выводилась ошибка.
Если уж делать вещь на уровне , то как для космоса. :D
ЗЫ
Заказ на сайте оформил .

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#117026Повідомлення 31 бер 2021, 21:00 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 2 Подякували 0
подивився ваше відео від 20 березня. Якщо я вірно зрозумів, то можна використовувати не всі канали? Тобто якщо потрібно не 16 а 8 каналів, то просто потрібно послідовно їх ініціалізувати?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Smart BMS від mr.Dream (продаж)
#117027Повідомлення 31 бер 2021, 21:46 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
doza писав(ла):
подивився ваше відео від 20 березня. Якщо я вірно зрозумів, то можна використовувати не всі канали? Тобто якщо потрібно не 16 а 8 каналів, то просто потрібно послідовно їх ініціалізувати?

Це інший пристрій. Зі світлодіодами - це не смарт. По тому продукту є окрема гілка:
viewtopic.php?f=115&t=1332&start=225#p115345
А в смарт реальну кількість вказується через меню.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 70 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 1


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group