Синусный BLDC-контроллер KHS360201IPS, 18V-450V, 200A
Опис Синусний BLDC-контролер KHS360201IPS, 18V-450V, 200A Межа струму двигуна, 60 секунд: 190A-300А. Межа струму двигуна, тривала: 80A-90А. Програмовані мотор-контролери Kelly KLS забезпечують ефективне, плавне та безшумне керування електричними мотоциклами, візками для гольфу та дорожніми візками; а також керування промисловим двигуном. Контролер KLS в основному призначений для вирішення проблем з шумом при використанні двигуна BLDC. У порівнянні з традиційною технологією управління трапецієподібною хвилею, ця технологія, заснована на технології збудження синусоїдальної хвилі, призначена для зменшення шуму при роботі та 1/3 втрат на перемикання, що добре відповідає вимогам щодо зниження шуму та ефективності при застосуванні безщіткових двигунів постійного струму. Він використовує потужні польові МОП-транзистори, SVPWM та FOC для досягнення ефективності до 99% у більшості випадків. Потужний мікропроцесор забезпечує всебічне та точне керування контролерами. Він також дозволяє користувачам швидко та легко налаштовувати параметри, проводити тести та отримувати діагностичну інформацію. KHS-I працює з моторами BLDC із датчиками Холла. KHS-IPS може працювати з двигунами BLDC з датчиками швидкості синуса/косинуса. Опис KHS-I/IPS розроблений з оптоізольованою технологією. Ми вказуємо 8-30 В для джерела живлення, який має бути ізольований від основного акумулятора B+/B-. Ви можете використовувати ізольований перетворювач DC-DC або окрему батарею 12 В для живлення. Загальні функції: Розширене виявлення несправностей та захист. Клієнти також можуть прочитати код помилки програмного забезпечення на ПК або планшеті Android. Контролює напругу акумулятора. Він припинить рух, якщо напруга акумулятора буде занадто високою, і поступово скорочуватиме потужність приводу двигуна в міру падіння напруги акумулятора, поки вона повністю не відключиться при заданому налаштуванні «Низька напруга акумулятора». Вбудована струмова петля та захист від перевантаження струмом. Конфігурований діапазон температурного захисту двигуна. Скорочення струму за низької та високої температури для захисту акумулятора та контролера. Струм починає знижуватися при температурі 90 _, відключається при 100 _. Контролер контролює напругу заряджання акумулятора під час гальмування. Максимальна швидкість зворотного ходу та швидкість прямого ходу можуть бути налаштовані між 20% та 100% відповідно та окремо. 4-контактний роз'єм для порту RS232 та кабель Z-TEK USB-RS232 дозволяють конфігурувати, програмувати та оновлювати програмне забезпечення за допомогою планшета, який тепер має бути заснований на ОС Android. Люди можуть робити те саме з програмним забезпеченням для ПК, використовуючи натомість стандартний кабель USB-RS232. Забезпечення виходу +5 і +12 для харчування різних типів датчиків Холла. 5 входів перемикача, що активуються підключенням до 12В. За замовчуванням вимикач дросельної заслінки, гальмівний вимикач, реверсивний вимикач, а також передній вимикачі, що підвищують. 3 аналогових входу 0-5 В, які за замовчуванням використовуються для входу дросельної заслінки, аналогового входу гальма та входу температури двигуна Скопіюйте сигнал одного датчика. Конфігурований перемикач буста. Включає максимальну вихідну потужність, яка може бути досягнута при включенні перемикача. Ефект такий самий, як і в положенні повного газу, навіть якщо ви взагалі не вмикаєте газ. Вхід вимикача гальма 12 використовує порт, відмінний від датчика температури двигуна. В останній версії можна одночасно використовувати функції вимикача гальма і датчика температури двигуна. Контакт 25 є вхідним портом гальмівного вимикача 12 В. Pin1 - вхідний порт датчика температури двигуна. Додатковий джойстик дросельної заслінки. Біосиметричний сигнал 0-5 для прямого і зворотного ходу. Виявлення та захист двигуна від перегріву, що настроюється, за допомогою рекомендованого термістора KTY84-130 / 150 або KTY83-122. 3 входи датчика положення холу. Відкрити колектор, підтягнути за умови. Входи датчиків швидкості Sin/Cosin. Гальмівний режим рекуперації. Цей режим регенерації більше не потребує перемикача гальма для підтримки. Доступно лише у версії програмного забезпечення 0106 або до розширеної версії. Поліпшена функція рекуперації гальма. Нова техніка ABS забезпечує потужну та плавну регенерацію. Регенерація може відбуватися будь-яких швидкостях до нульової швидкості. Круїз контроль. Тільки може бути активовано у прямому напрямку. KLH-I/IPS може підтримувати функцію шин широкомовного типу CAN. Це 250 Кбіт/с. За умовчанням контролер KHS-I/IPS включає функцію шини CAN. Функція Bluetooth Потрібен невеликий конвертер Bluetooth, який необхідно придбати на нашому сайті. Цей невеликий конвертер корисний лише для контролера KLS. Може підтримувати три швидкості на останній версії. особливості: Інтелект із потужним мікропроцесором. Синхронне випрямлення, наднизьке падіння, швидкі SVPWM та FOC для досягнення дуже високої ефективності. Електронний реверс. Контролює напругу на 3 фазах двигуна, шині та джерелі живлення. Контролює напругу на джерелі напруги 12В і 5В. Поточний сенс на всіх трьох фазах двигуна. Поточний контур керування. Апаратний захист від перевантаження струмом. Апаратний захист від перенапруги. Конфігурована межа для струму двигуна та струму акумулятора. Низька ЕМС. Захист акумулятора: обмеження струму, попередження та вимкнення при налаштуванні високої та низької напруги акумулятора. Міцний алюмінієвий корпус для максимального відведення тепла та суворих умов. Міцні сильноточні клеми та міцні авіаційні роз'єми для слабкого сигналу. Тепловий захист: відключення струму, попередження та вимкнення при високій температурі. Контролер може виконувати автоматичну ідентифікацію кута різних датчиків швидкості синуса / косинуса. Може регулювати точку перетину нуля та амплітуду сигналу, щоб відповідати різним датчикам швидкості синуса/косинуса. Конфігурований захист високої педалі: контролер не працюватиме, якщо при включенні живлення буде виявлено високий газ. Збільшення струму: взяти менше струму від батареї, вивести більше струму на двигун. Простота установки: 3-провідний потенціометр буде працювати. Стандартний комп'ютер / Портативний комп'ютер для програмування. Клієнти мають ще один вибір для програмування контролера KLS. Стандартний планшет з Android для програмування. Необхідний кабель Z-TEK USB TO RS232 для підключення контролера до програми в планшеті. Програма користувача надається. Легко використати. Без витрат клієнтам. Підтримка двигунів із будь-якою кількістю полюсів. Стандарт до 70000 об/хв. (Електричні обороти = механічні обороти * пари полюсів двигуна; пари полюсів двигуна = полюси двигуна / 2). Характеристики: Частота роботи: 10 кГц чи 20 кГц. Струм у режимі очікування батареї: <0,5 мА. Струм живлення датчика 5 або 12 В: 40 мА. Діапазон напруги живлення контролера: PWR, від 8 до 30 В для контактів 7 і 6, які повинні бути ізольовані від основного акумулятора B + / B-. Струм живлення, PWR, 30 мА Типово. Конфігурований діапазон напруги акумулятора, B+. Максимальний робочий діапазон: від 180В до 450В (1,25* Номінальна напруга). Стандартний вхід дросельної заслінки: 0-5 Вольт (3-провідний резистивний резистор), 1-4 Вольт (активна заслінка холу). Вхід дросельної заслінки: 0-5 вольт. Можна використовувати 3-провідну ємність для отримання сигналу 0-5В. Діапазон робочих температур за повної потужності: від 0 70 до 70 _ (температура MOSFET). Діапазон робочих температур: від -40 до 100 _ (температура MOSFET). Максимальний струм батареї: налаштовується. Особливості Номінальна напруга (V): 360 Піковий струм 1хв. (A): 200 Робоча напруга (V): 18-450 Робочий струм (A): 90 Тип датчика: Sine/Cosine Speed Sensors
Ціна: 45000 грн Контакт 050-548-68-08
Додаткові файли: |
![Kelly_KHS100G__KHS360201IPS_Main.jpg](./download/file.php?id=35780&t=1&sid=abda2cc2bf321d783432847b3384aba8)
Kelly_KHS100G__KHS360201IPS_Main.jpg [ 136.75 КБ | Переглядів: 657 ]
|
|