Поточний час: 27 квіт 2024, 20:19

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 53 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4
Автор Повідомлення
#72499Повідомлення 02 січ 2019, 02:55 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Сашик писав(ла):
Жарконя писав(ла):
Додаткові файли:
схема вакуум тормоза Ева3.jpg
ДядяВася писав(ла):
При чем тут корпус? Уже ж выяснили, что на корпус машины ничего не подключено.

Может такая схема поможет?
Ну ось від виробника... Мінус і маса задіяні разом, а на датчик зелено -червоний, або іншими словами плюс... В мене через масу не міряється, а через мінус так як на схемі тільки не працює....

Зеленокрасный - это сигнальный провод. На него ничего подавать не надо. На нем должен меняться потенциал в зависимости от состояния датчика в ресивера (замкнут или нет). Не забудьте корпус ресивера соединить , как указано по схеме.
И ещё. Проверьте разъёмы, они низкого качества- вроде соединены, а по факту контакта нет.

Та я й не подаю, блок повинен дати і пізнати датчик я тупо хочу знати як це відбувається? Звідки ток, скільки його і коли там блок спрацює. Відчуваю, що блок то звичайне реле і воно мене дурить....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72500Повідомлення 02 січ 2019, 03:10 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Сашик писав(ла):
ДядяВася писав(ла):
Жарконя писав(ла):
...а на датчик зелено -червоний, або іншими словами плюс...

Да не плюс это, а состояние датчика снимается!

По ходу человек ушатал электронику подавая напругу на датчик, думая , что это элемент Пельтье.

Сашик... Я старий дід і я нічого не подавав нікуди і нічого не хитав... Я просто поміряв де і що. Виникли питання от і попросив поради. Мені і нафіг воно не впало розбитратись довго бо все рівно нема чим ремонтувати. Я вже готовий переробити на те, що є на шротах. В мене натура така поки не розберусь з новим на старе міняти не буду. Той датчик і релє на алібаба коштує за 1000 грн, а воно мені не по кишені і воно мені треба? А елемент Пельє як раз і видає напругу із за різниці температур як і в ресивері відбувається і на нього не подають напруги... Ну перегнув я, з ким не буває? Але ж вас зацікавило і може тепер почитаєте про елемент Пельє і де він сьогодні застосовується? Відразу підкажу, що багато де застосовується в сучасному світі.... З Новим Роком!!!


Востаннє редагувалось Жарконя 02 січ 2019, 03:47, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72501Повідомлення 02 січ 2019, 03:20 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
ДядяВася писав(ла):
Жарконя писав(ла):
...а на датчик зелено -червоний, або іншими словами плюс...

Да не плюс это, а состояние датчика снимается!

Ну міряється роз'єднане як плюс12, а під'єднане до датчика в 1,5 вольта. Ну це точно має бути контакт на масу, який десь пропадає під навантаженням.... Будем шукати... Але ще раз скажу, що мінус в цьому автомобілі автономний хоч бачу, що не кругом....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72503Повідомлення 02 січ 2019, 08:02 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Жарконя писав(ла):
... мінус в цьому автомобілі автономний хоч бачу, що не кругом....

Вижу, совсем запутались, и нас запутать хотите!
"...минус автономный, но не везде..." - как такое может быть? Девушка не может быть немножко беременной, тут или да, или нет!

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72506Повідомлення 02 січ 2019, 08:24 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою


Оффтоп
вспомнилось высказывание мастака в техникуме" в электронике есть два дефекта, либо что то замкнуло, либо оборвалось. Учите уважаемый матчасть
любой датчик имеет два вывода.И ещё вопрос, о каком датчике "Пелье" вы говорите? Что это такое? Можно ссылочку?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72566Повідомлення 03 січ 2019, 02:30 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
ДядяВася писав(ла):
Жарконя писав(ла):
... мінус в цьому автомобілі автономний хоч бачу, що не кругом....

Вижу, совсем запутались, и нас запутать хотите!
"...минус автономный, но не везде..." - как такое может быть? Девушка не может быть немножко беременной, тут или да, или нет!

Ну те що немає маси і підключене окремим мінусовим дротом, навіть якщо і прикручене до кузова але підключене окремим мінусом...Щось на кшталт екрану чи заземлення відіграє маса... Якщо на кузов попаде мінус високої то можливо і нічого не відбудеться, а якщо плюс плюс високої почне попадати на масу хай навіть поступово, через вологу то якось воно повинно це бачити і захищатись? Чи висока спрацює через запобіжник, що мало ймовірно чи низька відключить високу...Та перероблю я ту схему на звичайне релє і по тому....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72568Повідомлення 03 січ 2019, 07:04 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
В электромобилях обычно высоковольтная батарея (в отличие от бортовой сети) изолирована от кузова. Более того, сопротивление изоляции контролируется, и если оно ниже нормы - ВВБ в работу не включится.
Как в вашем случае - не знаю, может другие пользователи подскажут.

С массой вы сами себе нарисовали проблему, и теперь боретесь с "ветряными мельницами". Что вы к той массе пристали, забудьте про нее, и работайте с минусом АКБ 12В. Я же схему специально для вас перерисовал, чтоб вы на той "массе" не циклились.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72591Повідомлення 03 січ 2019, 14:34 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
В Евах нет защиты против замыкания тяговой батареи на корпус электромобиля. С одной стороны это позволяет им ездить всегда, а с другой стороны мы уже на это пару раз попадались с нехилыми короткими замыканиями.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 53 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 7


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group