Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

PEUGEOT 106 E
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=134&t=1091
Сторінка 1 із 2

Автор:  mitura [ 26 лют 2016, 13:29 ]
Заголовок повідомлення:  PEUGEOT 106 E

Доброго дня всім!
Купив ПЕЖО106 без акумуляторів. Поствив 10 нових свинцевих.Напруга 128в. Бортовий тоже новий.
При поворті замка в 1ше положення не піднімається стрілка енергія.
В другому положені ,,рубильник,, клацає і вибиває. Висвічуються помилки -низький рівень води в акумуляторах і швидка зарядка заборонена.
Ще виявив відсутність реле під панеллю приладів.Зображення Все повністю працює -повороти, світло, двірники і т/п.
Буду дуже вдячний якщо допоможете виявити несправність.

Автор:  Романтик [ 26 лют 2016, 13:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: PEUGEOT 106 E

mitura писав(ла):
В другому положені ,,рубильник,, клацає і вибиває. Висвічуються помилки -низький рівень води в акумуляторах і швидка зарядка заборонена.

Варіантів 2.
1. В момент включення просідає напруга або на силовому, або на бортовому АкБ (більш ймовірно).
2. Здох контролєр.

Автор:  mitura [ 26 лют 2016, 14:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: PEUGEOT 106 E

Напруга при включені не просідає.
Мене цікавить що вмикає релюшка якої немає і її номер

Автор:  Романтик [ 26 лют 2016, 15:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: PEUGEOT 106 E

mitura писав(ла):
Напруга при включені не просідає.
Мене цікавить що вмикає релюшка якої немає і її номер


На 12В АкБ(бортовому) перевіряли точно?

Клацає силовий контактор в контролері.
Який номер?

Автор:  Maestro [ 27 лют 2016, 02:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: PEUGEOT 106 E

mitura писав(ла):
Доброго дня всім!
Купив ПЕЖО106 без акумуляторів. Поствив 10 нових свинцевих.Напруга 128в. Бортовий тоже новий.
При поворті замка в 1ше положення не піднімається стрілка енергія.
В другому положені ,,рубильник,, клацає і вибиває. Висвічуються помилки -низький рівень води в акумуляторах і швидка зарядка заборонена.
Ще виявив відсутність реле під панеллю приладів.Зображення Все повністю працює -повороти, світло, двірники і т/п.
Буду дуже вдячний якщо допоможете виявити несправність.

Дурне питання, двері закрили?
там, здається, якщо двері відкриті, то машина нікуди не їде і схожим чином себе поводить.

А взагалі, я би запропонував Вам переміститися в цю тему: viewtopic.php?f=28&t=184
Пежо 106 == Сітроен саксо.
там вже багато питань розглянуто.

Автор:  doc1972 [ 27 лют 2016, 10:53 ]
Заголовок повідомлення:  Re: PEUGEOT 106 E

Maestro писав(ла):
mitura писав(ла):
Доброго дня всім!
Купив ПЕЖО106 без акумуляторів. Поствив 10 нових свинцевих.Напруга 128в. Бортовий тоже новий.
При поворті замка в 1ше положення не піднімається стрілка енергія.
В другому положені ,,рубильник,, клацає і вибиває. Висвічуються помилки -низький рівень води в акумуляторах і швидка зарядка заборонена.
Ще виявив відсутність реле під панеллю приладів.Зображення Все повністю працює -повороти, світло, двірники і т/п.
Буду дуже вдячний якщо допоможете виявити несправність.

Дурне питання, двері закрили?
там, здається, якщо двері відкриті, то машина нікуди не їде і схожим чином себе поводить.

А взагалі, я би запропонував Вам переміститися в цю тему: viewtopic.php?f=28&t=184
Пежо 106 == Сітроен саксо.
там вже багато питань розглянуто.

при открытой водительской двери реле срабатывает и сразу же его выбивает.Есть еще один момент-если вставлен кабель зарядки(такая себе защита от дурака что бы не уехать с розеткой),тогда реле просто не срабатывает.

Автор:  mitura [ 29 лют 2016, 11:58 ]
Заголовок повідомлення:  Дурне питання, двері закрили? там, здається, якщо двері відк

Дуже Велике Дякую! Дві неділі кругами ходили ,вже хотів контроллер знімати а тут на тобі закрив двері і машина поїхала.
Вродіби і руки не звідти ростуть але сам би не додумався.
Вчора трохи покатався,враження взагалі не можна описати.
Правда стрілка ENERGIE так і не відхилилась, може потрібно ще якісь двері закрити ?
Ще раз дуже дякую!

Автор:  Романтик [ 29 лют 2016, 12:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Дурне питання, двері закрили? там, здається, якщо двері

mitura писав(ла):
Правда стрілка ENERGIE так і не відхилилась, може потрібно ще якісь двері закрити ?

Боюсь що прийдеться звикати без неї їздити.
Вона адекватно працює тільки на рідних батарейках.

Автор:  doc1972 [ 29 лют 2016, 13:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Дурне питання, двері закрили? там, здається, якщо двері

Романтик писав(ла):
mitura писав(ла):
Правда стрілка ENERGIE так і не відхилилась, може потрібно ще якісь двері закрити ?

Боюсь що прийдеться звикати без неї їздити.
Вона адекватно працює тільки на рідних батарейках.

не совсем так,если заряжать родным зарядным из саджем бокса-то всё прекрасно работает,или нужно правильно подключить наружное ЗУ(у меня в "Саксофоне" всё адекватно показывает на литии).

Автор:  mitura [ 29 лют 2016, 14:41 ]
Заголовок повідомлення:  Вона адекватно працює тільки на рідних батарейках.

До рідних акумуляторів підключені тільки силові проводи і шланги для доливки і охолодження.
Звідки борт може бачити чи вони рідні чи не рідні?

Автор:  doc1972 [ 29 лют 2016, 15:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: PEUGEOT 106 E

касательно указателя остатка заряда.Я так понимаю-может ошибаюсь конечно же.При заряде через шунт закачивается определённое количество тока,стрелка остатка заряда показывает 100%,при езде соответствеено расход-вот и остаток заряда.Но правильно будет показывать,если ёмкость аккумулятора 100 а\ч-как у меня на "Саксофоне",на "Ромашке" 132 а\ч ,так на ней почему то больше 90% не заряжалось,правда там напряжение 134.4 вольта.

Автор:  Stalker_W [ 29 лют 2016, 18:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: PEUGEOT 106 E

Поставьте циклоаналист. Или его китайскую копию. Будет намного точнее, чем штатная стрелка. Не будете присматриваться - стрелка уже 10% или 15%... И энергию он считает точно.

Автор:  doc1972 [ 29 лют 2016, 22:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: PEUGEOT 106 E

Stalker_W писав(ла):
Поставьте циклоаналист. Или его китайскую копию. Будет намного точнее, чем штатная стрелка. Не будете присматриваться - стрелка уже 10% или 15%... И энергию он считает точно.

или БМС-ки от Геннадия,если на литий созреете,в них предусмотрена функция циклоаналиста

Автор:  Романтик [ 01 бер 2016, 09:05 ]
Заголовок повідомлення:  Re: PEUGEOT 106 E

Есть еще и PowerWatcher

Автор:  Stalker_W [ 01 бер 2016, 18:15 ]
Заголовок повідомлення:  Re: PEUGEOT 106 E

doc1972 писав(ла):
или БМС-ки от Геннадия
Вопрос надёжности на первом месте. "Сырые" БМС лучше не стоит. Подумайте, сколько ячеек они могут загубить.

Сторінка 1 із 2 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/