Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

i-miev LiFePo4 на рідній бмс
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=136&t=5868
Сторінка 1 із 1

Автор:  vasilie pupkinescu [ 20 лип 2024, 20:27 ]
Заголовок повідомлення:  i-miev LiFePo4 на рідній бмс

доброго вечора, маю багато LiFePo4 160 AH
хотів з них щось зробити , чи поїде на них i-miev ? там напруга до 3 вольта ,максимальна 3,65 це я зроблю, але при 3 вольта вона не виб'є?

Автор:  Goga65 [ 21 лип 2024, 10:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: i-miev LiFePo4 на рідній бмс

Цікавить - фото та ціну пліз у студію.

Автор:  Алексей В [ 21 лип 2024, 12:11 ]
Заголовок повідомлення:  Re: i-miev LiFePo4 на рідній бмс

Не вийде. Рідна батарея 88s50ah з верхнім порогом 4.1В на комірку. Потрібно 99 комірок ліфера. Така кількість 160ah LiFfePO4 фізично не влізе у корпус батареї i-miev. Хіба що як допка у багажник зі складеними задніми сидіннями.

Автор:  vasilie pupkinescu [ 21 лип 2024, 21:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: i-miev LiFePo4 на рідній бмс

але як рідний ліон розряжати там напруга теж падає до 3 вольта,навіть меньше, то чому не можна втулити LiFePo4? просто буде не від 4,1 а від 3,65 до 3? на яких напругах показує черепашку і перестає їхати?

Автор:  5458624 [ 24 лип 2024, 14:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: i-miev LiFePo4 на рідній бмс

Тема очень животрепещуща, особенно если есть лифер незадорого. Как я вижу - BMS на лифер все равно отдельно свой делать нужно, лучше тогда BMS мицыка обмануть, сымитировать ему например 4 вольта на каждом из 88 элементов. Пусть едет и считает что батарея всегда заряжена, сомневаюсь что в программе прописали ошибку на случай если батарея никогда не будет разряжаться. Контроль разряда лифера все равно изобретать отдельно нужно, потому как лифер практически до полного разряда держит одно и то же напряжение, прогнозирование оставшегося пробега будет очень интересным.

Автор:  Stalker_W [ 24 лип 2024, 19:47 ]
Заголовок повідомлення:  Re: i-miev LiFePo4 на рідній бмс

В сучасних реаліях треба задорого продати ліфер і придбати більш підходящю хімію комірок для I-miev. Може ще й і гроші залишаться.

Автор:  vasilie pupkinescu [ 24 лип 2024, 20:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: i-miev LiFePo4 на рідній бмс

Stalker_W писав(ла):
В сучасних реаліях треба задорого продати ліфер і придбати більш підходящю хімію комірок для I-miev. Може ще й і гроші залишаться.

їх неможна продати чи комусь показувати я їх списав як не робочі

Автор:  vasilie pupkinescu [ 24 лип 2024, 20:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: i-miev LiFePo4 на рідній бмс

5458624 писав(ла):
Тема очень животрепещуща, особенно если есть лифер незадорого. Как я вижу - BMS на лифер все равно отдельно свой делать нужно, лучше тогда BMS мицыка обмануть, сымитировать ему например 4 вольта на каждом из 88 элементов. Пусть едет и считает что батарея всегда заряжена, сомневаюсь что в программе прописали ошибку на случай если батарея никогда не будет разряжаться. Контроль разряда лифера все равно изобретать отдельно нужно, потому как лифер практически до полного разряда держит одно и то же напряжение, прогнозирование оставшегося пробега будет очень интересным.

мені всерівно як там рахувати буде аби черепашку не видавало і їхало

Автор:  WarFox [ 24 лип 2024, 20:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: i-miev LiFePo4 на рідній бмс

vasilie pupkinescu писав(ла):
але як рідний ліон розряжати там напруга теж падає до 3 вольта,навіть меньше, то чому не можна втулити LiFePo4? просто буде не від 4,1 а від 3,65 до 3? на яких напругах показує черепашку і перестає їхати?

машина на 3.6-3.5 уже думает что батарея пустая.

Автор:  vasilie pupkinescu [ 25 лип 2024, 07:33 ]
Заголовок повідомлення:  Re: i-miev LiFePo4 на рідній бмс

дякую,то шукаю щось інше

Автор:  Алексей В [ 25 лип 2024, 09:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: i-miev LiFePo4 на рідній бмс

Так, це буде простіше. Але все одно лізти у рідний БМС знадобиться.

Автор:  vasilie pupkinescu [ 25 лип 2024, 12:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: i-miev LiFePo4 на рідній бмс

з дешевих варіантів в мене є або ця ,або стара саксо-пежо електро , або рено без акк, в рено я не дуже хочу тому що там вуглики в моторі і коробки самого акка нема , вони (акумулятори ) тут в аренду беруться , а цей з рідної бмс якби хтось переробив було б классно , в неї і швидка зарядка і кондиціонер і вона дешева, десь за 1000-1200 євро можу притягнути собі

Автор:  Stalker_W [ 25 лип 2024, 13:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: i-miev LiFePo4 на рідній бмс

Коробок від Кенг досить багато. Їх просто можна придбати. І BMS до них можна придбати на будь-яку ємність. А ось кондиціонер на Кенгах ЗЕ це дійсно проблемка.

Автор:  vasilie pupkinescu [ 25 лип 2024, 15:19 ]
Заголовок повідомлення:  Re: i-miev LiFePo4 на рідній бмс

тут кенг тільки на 2 крісла або коштують дорого, я коло 1000 євро орієнтуюсь інакше нема сенсу

Сторінка 1 із 1 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/