Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Утеплення батареї Tesla S https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=138&t=5942 |
Сторінка 1 із 2 |
Автор: | Stalker_W [ 22 жовт 2024, 08:38 ] |
Заголовок повідомлення: | Утеплення батареї Tesla S |
В старих дорейстайлових Теслах дуже мерзне акумулятор. Вже при +5С на вулиці майже повністю вимикається рекуперація. Самі комірки відділені від зовнішнього середовища двома шарами тонкого пластика і металевим днищем. Ось і думаю, а чи не приклеїти зовні до днища акумулятора утеплювач? Той що використовується самоклейкою при шумоізоляції салону. Протримається чи він хоча би зиму... |
Автор: | Инженер [ 22 жовт 2024, 17:13 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Утеплення батареї Tesla S |
Если зима будет не снежная, то может и продержится. Но об снег,наст,наледь наверняка сошкрябается в лохмотья очень быстро |
Автор: | horobey [ 25 жовт 2024, 15:07 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Утеплення батареї Tesla S |
може окрім утеплювача покласти лист металу, щоб захистити. пів міліметра чи міліметр особливої ролі в кліренсі не зіграють, а утеплювач буде захищений. а якщо дюраль то і ваги не добавиться. |
Автор: | budivelnik [ 25 жовт 2024, 21:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Утеплення батареї Tesla S |
В себе на китайських зробив короб з жесті , між коробом і жестю задув пінкою, короб притягнув до корпуса батареї монтажною стрічкою. Якогось позитивного ефекту не побачив, і це при тому що в мене кліренс під батареєю 21 см, все одно умудрялись зачепитись за щось і зривати монтажну стрічку... Зробив на 4 авто , дві не відїздили з такою конструкцією навіть одну зиму Дві їздили навіть влітку- батареї не перегрівались (варіант таксі) |
Автор: | Stalker_W [ 26 жовт 2024, 19:56 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Утеплення батареї Tesla S |
Задути все монтажною піною це ідея. Корпус батареї якийсь алюміній ака сплав титана. Не повинен же від цього кородувати? |
Автор: | Инженер [ 26 жовт 2024, 20:48 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Утеплення батареї Tesla S |
Вообще-то утепление корпуса без подогрева - имеет почти нулевую эффективность. Тех десяток (в лучшем случае) миллиметров утеплителя я думаю будут вообще не заметны на тепловом режиме батареи. Такое утепление даст только снижение затрат энергии на подогрев и поддержание приемлемой температуры. …это не утверждение, а личное мнение ![]() |
Автор: | budivelnik [ 27 жовт 2024, 16:29 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Утеплення батареї Tesla S |
Мій хід думок був наступний 1 Є теплообмін між батареєю і оточуючим середовищем 2 Є опір батареї і як наслідок цього опору-нагрів батареї Якщо зменшити в рази теплообмін(а 10 мм утеплювача в порівнянні з 2мм алюмінію - це безмежність... ![]() |
Автор: | Инженер [ 27 жовт 2024, 17:16 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Утеплення батареї Tesla S |
budivelnik писав(ла): Мій хід думок був наступний 1 Є теплообмін між батареєю і оточуючим середовищем 2 Є опір батареї і як наслідок цього опору-нагрів батареї Якщо зменшити в рази теплообмін(а 10 мм утеплювача в порівнянні з 2мм алюмінію - це безмежність... ![]() Безмежність - вещь относительная. В данном конкретном вопросе разница между алюминием и утеплителем в 10мм ничтожна, в том плане, что батарея остынет … ну пусть на пару часов дольше. И?! Чем это спасёт ситуацию, когда температуры внешней среды и батареи сравняются ? Не особо большой нагрев батареи при разряде немного смягчит ситуацию, но думаю не радикально. Поэтому выход видится один - утепление+подогрев. Причём только вместе. Отдельно ни то ни другое влияния иметь не будут…почти… |
Автор: | budivelnik [ 27 жовт 2024, 19:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Утеплення батареї Tesla S |
Потрібні цифри Без цифр - дискусія ні про що... 1 Є нагрів всередині самої батареї який тим вищий чим холодніша батарея - від цього втрати 2 Є підігрів батареї.... 500 кг при теплоємності металів 500+/- Дж/кг градус 3 Є теплообмін (теоретично з довідника стеля, але з знань інженера-будівельника, припущу що це мінімум 200-300Ватт з 3-4м2 площі теплообміну на кожен градус різниці) Якщо зменшити теплообмін в 2-3 рази (а 1 см утеплючача це зробить легко ) - то це зменшить необхідність додаткових 200-300 Ватт нагрівання. Ви ж все одно більше(потужніше) не використовуєте І останнє Якщо нам треба 500 кг розігріти на 10 градусів то на це треба 500кг*10градусів*500Джоулів/3,6мДж(1квт*год)=695Ватт цілу годину. А якщо температура батареї буде на 10 градусів вища від навколишнього середовища то це в 5 разів збільшить теплообмін... Тому ІЗОЛЯЦІЯ - в наших широтах - необхідна. Єдина проблема - якщо швидка зарядка то це може зменшити швидкість заряду... По тій простій причині , що середньогодинна потужність батаереї - максимум 10квт , а от при заряді може сягати величин на порядок вище... В мене на мерседесі, коли авто вмикаю після нічного простою на вулиці(навіть коли нуль на дворі) , при наявності теплового насоса - розхід показує 3,8Квт потужності коли вмикаю і так тримається точно більше 10 хвилин..(просто жодного разу довше не стояв щоб побачити... жінка виходила швидше ![]() |
Автор: | Stalker_W [ 27 жовт 2024, 20:52 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Утеплення батареї Tesla S |
Тесла має підігрів акумулятора. Підозрюю, що в максимумі 15 кВт (але це не точно). І взимку вона витрачає ну занадто багато на прогрів акумулятора. Так що утеплювач має сенс. |
Автор: | anatoli [ 30 жовт 2024, 00:27 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Утеплення батареї Tesla S |
10 мм k-flex наклеїти, на зиму вистачить, а там буде видно. |
Автор: | Eddy71 [ 31 жовт 2024, 08:45 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Утеплення батареї Tesla S |
Звісно зиму нікуди не подінеш, але потім настане літо. А батарея не любить температур, вище за +40 градусів. Чи не буде перегріватися ..з різними спецефектами влітку після такого утеплення? ![]() |
Автор: | Leon29 [ 31 жовт 2024, 14:45 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Утеплення батареї Tesla S |
Потрібно пробувати на результат. Літом температура асфальту буває така, що босою ногою стати не можливо і він пузко автомобіля гріє. |
Автор: | budivelnik [ 31 жовт 2024, 17:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Утеплення батареї Tesla S |
Eddy71 писав(ла): Звісно зиму нікуди не подінеш, але потім настане літо. А батарея не любить температур, вище за +40 градусів. Чи не буде перегріватися ..з різними спецефектами влітку після такого утеплення? Ми ж їздимо влітку при температурі+35 ...![]() Узбеки вдягають халат підбитий ватою , коли температура зовшішнього середовища вища від температури тіла.... Тому на мій погляд а - утеплювати батарею можна б - найгірше батарея поведе себе при зарядці великими струмами.Тому якщо виключити (обмежити) зарядку 30квт потужності ( це потужність яка ривками використовується авто під час їзди) - то утеплення батареї точно не зашкодить. |
Автор: | Alex Dnepr [ 03 лист 2024, 16:34 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Утеплення батареї Tesla S |
Есть мысль поэкспериментировать. Взять нижнюю часть корпуса батареи этой же модели. ( по идее их должно быть много и недорого после разборок на пальчики) У меня просто есть от тройки и визуально он вроде бы трапецивидный. (Но второго нет) чтобы убедится в своей теории. И возможно они штампуются как ведра и складываются один в один на заводе для дальнейшей транспортировки. ( но надо проверить) Идея такая. Фиксируем его в двух сантиметрах от основной и наполняем утеплителем. В основе полиситролом на случай если вода попадет. чтобы не сильно набирал. Остальное запениваем. Ясное дело крепеж нужно будет доработать. И потом на этой "броне" можно будет дрифтовать по буеракам )). Но это нужно проверять. Так как у старых моделей корпуса как будто сварные под прямым углом. Но у тройки- штамповка. |
Сторінка 1 із 2 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |