Поточний час: 28 серп 2025, 22:30

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1489 ]  На сторінку Пред.  1 ... 96, 97, 98, 99, 100
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes + yuri, Днепр + Кременчуг)
#138118Повідомлення 02 лист 2024, 16:44 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 114 Подякували 660
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Я на горбіку (і не тільки) отримую з інвертора ліфа значення обертів, а далі перераховую на редукцію і діаметр колеса і отримую швидкість і + рахую одометр.

В резольвер не раджу лізти, там все дуже ніжне.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes + yuri, Днепр + Кременчуг)
#139833Повідомлення 29 лип 2025, 08:48 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 718 Подякували 311
Мій електротранспорт: е-Таврия
Выгулял Трабанта. Лифовские консервы хочу поменять на 64 коны (сейчас 28 консерв). Для этого надо еще прикупить один блок на 30 или 27 ячеек и соединить их последовательно 64S1P. Ваттметр начал завышать напряжение, вместо 220В показывает 280, такое уже было, что-то в делителе скорее всего (уже нашел, смд -резистор в делителе 470к стал 68к).

_________________
автопробег на электричестве 49000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes + yuri, Днепр + Кременчуг)
#139921Повідомлення 17 серп 2025, 06:51 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 718 Подякували 311
Мій електротранспорт: е-Таврия
Пока Таврия в ремонте, езжу на Трабанте. Вчера заряжал Трабант от солнечного инвертора, так как напряжение в дачной сети скакало от 140 до 190В, от панелей шло 2 кВт, от АКБ 600Вт. Но солнце зашло за тучки, и все 2.6 кВт пошло от АКБ инвертора, и он упал в ошибку 02 (over temperature). Пришлось уменьшать ток зарядки до 7А (1.5КВт) и все стало карашо. Вот и Трабант познал все прелести солнечной зарядки.

_________________
автопробег на электричестве 49000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes + yuri, Днепр + Кременчуг)
#139935Повідомлення 25 серп 2025, 08:01 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 718 Подякували 311
Мій електротранспорт: е-Таврия
На выходные уехал на дачу и начались проблемы. Заряжаться днем невозможно, напряжение падает ниже 170в, и зарядки сваливаются на ток 22А, дачный автомат на 16а не выдерживает. Заряжаться можно только ночью или с 5 до 8 утра, от солнечного инвертора при хорошем солнце зарядка идеальна, стабильное входное напряжение и ток. Сдох свинцовый АКБ окончательно, а ехать надо, пришлось искать свинцовую зарядку по соседям. Народ интересовался Трабантом, думали, что это Москвич-403 или Фиат, ну и удивлялись, что так хорошо сохранился, но что там внутри никого не интересует.

_________________
автопробег на электричестве 49000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1489 ]              На сторінку Пред.  1 ... 96, 97, 98, 99, 100

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 94


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group