щітки роблять в Харкові, мені робили в пежо партнер. працюють добре. що до колектора, шліфувати наждачкою без оправки , яка точно повторює радіус колектора заборонено. тільки проточка на центрах в станку, з прошарошуванням і поглибленням пазів і зняттям фасок. стосовно обдува, потрібно ставити вентилятор як на промислових ДПТ, як на залізничних тягових двигунах. Мабуть чули як запускається електровоз ВЛ-80, як гудуть вентилятора охолодження трансформатора і тягових двигунів. в пежо встановлено вентилятор пічки, яки працює постійно на 1 швидкості постійно з включеним ключем запалювання. Вдувати потрібно в колектор, бо основне це охолодження колектора. і провка пилюки далі то не проблема. Потрібно періодично повітрям з компрессора продувати двигун. але основна задача вентилятора охолодження колектора, і тримання двигуна під тиском, щоб в нього не потрапляла волога.
_________________ Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.
|