Поточний час: 28 бер 2024, 19:46

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 39 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#120668Повідомлення 29 лип 2021, 19:21 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Після того, як в далекому 2016 році, було власноруч зроблено електромопед альфа, який і по сьогоднішній день радує. В голові засіла думка, зробити електричний трайк, який би виручав по господарству. Привезти мішки з картоплею, сіно і т.д.
Весною на аліекспрес, замовив комплект: електричний міст - 80 см, 60В/1200Вт, контролер 48-60В, 55А, гідравлічна система двохпоршньова, тросік для вкл/викл пониженої...
Хотів купити в Україні у вольти, але на той момент в наявності не було та і гальма хотілося не барабанні, а гідравлічні.
Спочатку планував використати в якості донора раму від восхода 2, зробити короткий трайк з причепом. Але гідролінія, виявилася аж 2,5м, (продавець під час спілкування сказав, що гідролінія -1,5м). Тому вирішив, зробити довгий трайк з бортами. На олх, купив раму від скутера Фада 150 кубів, що послужила донором до якої приварена основна рама.
Рама із профільної труби 40х40х3. Кузов із водостійкої фанери 9мм. Задня підвіска відсутня.
Фазні провода з двигуна - 6мм кв. Якщо вірити опису на даний двигун, то крутний момент при 60 вольтах - 287 N.M.
Випробування показали, як і було задумано на початку, що з такою шириною моста, трайк має бути коротким! Тому дана версія трайка - буде вкороченою, або все ж таки, даний міст перейде на восход 2.

Характеристики електротрайка:

Електричний міст з редуктором та диференціалом - 80см 60В/1200Вт;
Контролер - 24 фет, 48-60В, 55А;
Акумулятор - 16S 60В, 50Аг (смарт БМС - Ярослава, акумулятори - Володимира);
Гальма: передні/задні - гідравлічні;
Загальний розмір: довжина - 3,5м, ширина 1,1м;
Розмір кузова - 1,95х1,1м;
Вага - не важив.

Щодо моста, то дурі в ньому ого, з містя рушає не привично різко в порівнянні із синусним контролером на електроальфі. Незважаючи, що там в номіналі - лише 1200 Вт, а вкачується 3,5 кВт, тяга дуже хороша, а завдяки пониженій передачі, ще краща !

Нещодавно замовив міст шириною 1,2м, планую робити на 4-ри колеса, де база буде ширшою і довшою так, як їздити по полях і нерівностях на трьох колесах любого розміру - не ахтій!

Трайк на стадії завершення, ще не все зроблено на фото відсутні передні гальма по факту вже установлені, а також багато роботи з проводкою.

Трохи фото:


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Електричний міст - 80см, 60В 1200Вт
IMG_20210321_184829759.jpg
IMG_20210321_184829759.jpg [ 672.67 КБ | Переглядів: 7892 ]
IMG_20210321_181824507.jpg
IMG_20210321_181824507.jpg [ 177.08 КБ | Переглядів: 7892 ]
IMG_20210320_161113676.jpg
IMG_20210320_161113676.jpg [ 255.32 КБ | Переглядів: 7892 ]
Коментарій до файлу: Примірка до восхода 2
IMG_20210320_160341426.jpg
IMG_20210320_160341426.jpg [ 478.72 КБ | Переглядів: 7892 ]
Коментарій до файлу: Характеристики двигуна
Screenshot_20210729-200547.png
Screenshot_20210729-200547.png [ 299.74 КБ | Переглядів: 7892 ]
Коментарій до файлу: АКБ 16S 60В, 50Аг
IMG_20210528_200857965.jpg
IMG_20210528_200857965.jpg [ 252.29 КБ | Переглядів: 7892 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120670Повідомлення 29 лип 2021, 19:34 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Фото, майже завершеного трайка. Рама погрунтована та пофарбована із балончиків, а також кузов. Колір кузова - темна вижня, на момент фотографування, фарба ще не висохла.


Додаткові файли:
IMG_20210626_143147029_HDR.jpg
IMG_20210626_143147029_HDR.jpg [ 493.01 КБ | Переглядів: 7890 ]
IMG_20210626_142615495_HDR.jpg
IMG_20210626_142615495_HDR.jpg [ 506.89 КБ | Переглядів: 7890 ]
IMG_20210626_170446444_HDR.jpg
IMG_20210626_170446444_HDR.jpg [ 712.96 КБ | Переглядів: 7890 ]
IMG_20210626_170556604_HDR.jpg
IMG_20210626_170556604_HDR.jpg [ 542.41 КБ | Переглядів: 7890 ]
IMG_20210626_170359665_HDR.jpg
IMG_20210626_170359665_HDR.jpg [ 598.4 КБ | Переглядів: 7890 ]
IMG_20210626_140017705_HDR.jpg
IMG_20210626_140017705_HDR.jpg [ 968.63 КБ | Переглядів: 7890 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120673Повідомлення 30 лип 2021, 07:33 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 126 Подякували 627
Мій електротранспорт: Пежо 205
:bravo: :bravo: :bravo:
Только бы сидушку покомфортнее и крыло на перед,и удобство и сразу вид другой!
...тоже есть мысли культиватор "Крот" переделать на АКБ, и разные приспособы к нему... :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 45 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120675Повідомлення 30 лип 2021, 07:52 
Голова клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Это уже достойно звания "Создатель электромобиля"!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120676Повідомлення 30 лип 2021, 09:49 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Goga65 писав(ла):
:bravo: :bravo: :bravo:
Только бы сидушку покомфортнее и крыло на перед,и удобство и сразу вид другой!
...тоже есть мысли культиватор "Крот" переделать на АКБ, и разные приспособы к нему... :?

Так, сидіння планується автомобільне. Оскільки трайк робився для батька, а він каже, що його і таке влаштовує). Його більше напрягає різкий старт, ніяк не може звикнути до ручки газу. На відміну від синусного контролера, де старт дуже плавний, то на трайку, незначне крутіння ручки газу і трайк зривається з місця :D. Каже, що хіба на пониженій - нормально стартувати :lol: Просив щоб я зробив старт, як на електроальфі. Я вже подумовою замінити на синусний контролер. Хоча на контролері, який ішов в комплекті, є проводки, і якщо вірити продавцю, там написано - легкий старт. Але якщо ці проводки розімкнені, то двигун крутить колеса назад (в іншу сторону), якщо з'єднати проводки, то все ок, крутить вперед. Таке враження, що проводки відповідають за самонавчання, а не за плавний старт. Крило і все інше в процесі дороблення.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120677Повідомлення 30 лип 2021, 09:50 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Stalker_W писав(ла):
Это уже достойно звания "Создатель электромобиля"!

Дякую!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120678Повідомлення 30 лип 2021, 10:34 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Проект Однозначно стоит внимания {!_!} Класс :roll:

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120679Повідомлення 30 лип 2021, 10:36 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Zevs0812 писав(ла):
Goga65 писав(ла):
:bravo: :bravo: :bravo:
Только бы сидушку покомфортнее и крыло на перед,и удобство и сразу вид другой!
...тоже есть мысли культиватор "Крот" переделать на АКБ, и разные приспособы к нему... :?

Так, сидіння планується автомобільне. Оскільки трайк робився для батька, а він каже, що його і таке влаштовує). Його більше напрягає різкий старт, ніяк не може звикнути до ручки газу. На відміну від синусного контролера, де старт дуже плавний, то на трайку, незначне крутіння ручки газу і трайк зривається з місця :D. Каже, що хіба на пониженій - нормально стартувати :lol: Просив щоб я зробив старт, як на електроальфі. Я вже подумовою замінити на синусний контролер. Хоча на контролері, який ішов в комплекті, є проводки, і якщо вірити продавцю, там написано - легкий старт. Але якщо ці проводки розімкнені, то двигун крутить колеса назад (в іншу сторону), якщо з'єднати проводки, то все ок, крутить вперед. Таке враження, що проводки відповідають за самонавчання, а не за плавний старт. Крило і все інше в процесі дороблення.

Из недорогих контроллеров, синусных программируемых где можно настроить и плавный старт и Рекуп нужной силы, в общем все плюшки, это Вотолы EM-30, EM-50 на 30 и 50 А батарейного тока соответственно.

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120680Повідомлення 30 лип 2021, 11:00 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
thunder_blade писав(ла):
Проект Однозначно стоит внимания {!_!} Класс :roll:

Дякую!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120682Повідомлення 30 лип 2021, 11:43 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Цікавий проект, а головне корисний в господарстві.
Цитата:
Незважаючи, що там в номіналі - лише 1200 Вт, а вкачується 3,5 кВт,
може випустити джина із двигуна.
Я робив би кузов і з такої фанери:
Додаткові файли:
index.jpg
index.jpg [ 7.11 КБ | Переглядів: 7790 ]
але вже є те що є. Рекомендую кромку борта по верху закрити металевим оцинкованим П профілем, буде механічний і вологозахист. Фанера на торцах має слабке місце.
Не знаю які у вас масштаби господарства і активність використання трайка, але у сільському господарстві необхідно мати запас міцності у всьому. Там часто трапляються нештатні ситуації які потребують надійності, витривалості та міцності.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120706Повідомлення 31 лип 2021, 15:37 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Leon29 писав(ла):
Цікавий проект, а головне корисний в господарстві.
Цитата:
Незважаючи, що там в номіналі - лише 1200 Вт, а вкачується 3,5 кВт,
може випустити джина із двигуна.
Я робив би кузов і з такої фанери:
Додаткові файли:
index.jpg
але вже є те що є. Рекомендую кромку борта по верху закрити металевим оцинкованим П профілем, буде механічний і вологозахист. Фанера на торцах має слабке місце.
Не знаю які у вас масштаби господарства і активність використання трайка, але у сільському господарстві необхідно мати запас міцності у всьому. Там часто трапляються нештатні ситуації які потребують надійності, витривалості та міцності.

Це ламінована фанера? Так, згодом краї фанери закрию. Масштаби господарства - невеликі, трайк використовується рідко.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120707Повідомлення 31 лип 2021, 16:21 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Zevs0812 писав(ла):
Це ламінована фанера?
Позиціонується як водостійка фанера, транспортна фанера, ламінована фанера (хто як назве). З неї роблять автомобільні прицепи, риштовку і т.д. Але це всеодно фанера і від тривалого впливу вологи псується. На роботі куски пролежали два роки під відкритим небом, краї набухли і розчерепились. В дощ ми нею калюжі вимощували щоб ходити, лише трохи попсувалась, а в основному добре тримається.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#123429Повідомлення 21 лист 2021, 22:03 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Як показала практика за літо, осінь, трайк в селі став невід'ємним помічником!


Додаткові файли:
IMG-9fee5a331ade22b236d8f9f8fceb5f52-V.jpg
IMG-9fee5a331ade22b236d8f9f8fceb5f52-V.jpg [ 247.17 КБ | Переглядів: 6848 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#123430Повідомлення 21 лист 2021, 22:08 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Тим часом, нарешті приїхав другий комплект моста, але вже на 120 см. Єдине, педаль гальма не входила в комплект, прийшлося замовити окремо.


Додаткові файли:
IMG_20211120_153007816_1_1.jpg
IMG_20211120_153007816_1_1.jpg [ 464.98 КБ | Переглядів: 6847 ]
IMG_20211120_153101457_1.jpg
IMG_20211120_153101457_1.jpg [ 519.08 КБ | Переглядів: 6847 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#123434Повідомлення 21 лист 2021, 23:42 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 6 Подякували 54
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
може б краще було взяти мотороллер муравей, та перевести на электротягу

_________________
Пробіг на електро приводі 45000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 39 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: andy210, ДядяВася і гості: 39


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
cron
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group