Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Електро FAW6371 Житомир https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=5516 |
Сторінка 1 із 2 |
Автор: | samandrey [ 05 трав 2023, 22:58 ] |
Заголовок повідомлення: | Електро FAW6371 Житомир |
Вітання всім. Ось вирішив представити шанованій публіці, коротеньку історію створення свого електромобіля. Літом 2021 року пощастило мені купити китайський електромобіль невідомої фірми KingWoo. Автомобільний абсолютно новий.в хорошому стані, тільки акумулятори через неправильне користування закінчилися. Акумулятори були гелеві 8 вольт 160аг, стояло 6шт. Загальною ємністю 7.5квт/год. Додаткові файли: Але радів я не довго. З моїм щастям до оформлення документів тут мені теж пощастило. Машина хоча і розмитнена, але була привезена на фірму і в результаті зареєструвати на себе я не зміг, бо постійно треба було якісь нові справки та документи. І через пів року, мій терпець увірвався. 23лютого 2022 року я цей автомобіль розібрав на запчастини. 25 лютого 2022 року з'явився новий електромобіль. Додаткові файли: Я з нового автомобіля знав задній міст на якому знаходиться асинхронний електромотор потужністю 3квт на 31в , Додаткові файли: контролера мотора, контролер заряду, та педаль акселератора. На бусику я зняв все що відноситься до двигуна внутрішнього згорання, і за два дні я вже поїхав на електротязі. На першій порі я їздив на власноруч зібраному акумуляторі 14s з пакетів lgchem 60аг ємністю в 3 кВт /год. З Antbms на 300а. Додаткові файли: Вистачало на 30-35 км. Правда в контролері який йшов з машиною був великий нелолік. В нього стояло обмеження по швидкості в 38км/год. При чому навіть з горки він починав загальмовувати. Тому вирішив замовити контролер kelly kac6230n. Чарез два місяці контролер нарешті приїхав. За цей час я вже придбав ще акумуляторів і вже мав батарею 16s2p ємністю в 7.2 кВт/год, але по факту використовую лише 6квт/год. Після встановлення нового контролера машина почала розганятися до 50км/год. І з максимальним пробігом в 80км, це якщо акум в нуль. А так 65км періодично на одному заряді викатую. І ось за період війни вже викатав майже 15000 кілометрів. |
Автор: | samandrey [ 06 трав 2023, 15:34 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електро FAW6371 Житомир |
Крутить то можна але він і так по перегріву обмежений. При 6квт навантажені вже через пів години пепегрівається. Доводиться обмежувати потужність, відповідно і швидкість ![]() |
Автор: | samandrey [ 09 трав 2023, 23:58 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електро FAW6371 Житомир |
Продовження історії, з назвою Тимчасові речі. Від першого дня переобладнання, і так вийшло що від початку повномасштабної війни, мій автомобіль практично кожен день їздив. Перший місяць я користувався двома зарядками, однією заряжав батарею 48в а іншою 12в. На той момент була маленька збірка 14s на 60аг з єфективно віддачею 2.7квт год. І не дивлячись на це а за день намотував 20-60км. Приборка, звичайно не працювала. Швидкість і кілометраж заміряв жпс спидометром. Майже через два місяці набридло користуватися телефоном замість спідометра і вирішив тимчасово поставити велоспідометр. Вложение: Додаткові файли: Магніт для датчика встановив в просверлений отвір в гальмівному диску переднього ліваого колеса а Індукційний датчик встановив на щитку біля диска. В планах переробити приборку так що б працював спідометр, тахометр показував миттєву потужність на двигуні, температуру двигуна і відповідно рівень заряду. Робота в цьому напрямку вже почалася, нема часу для продовження. Через три місяці в мене нарешті з'явився контролер kelly. Вложение: Додаткові файли: Після встановлення нового контроллера автомобіль почав розганятися більше 40кмгод. З'явилась рекуперації, налаштував так що по місту їздив практично не користуючись гальмами. Що правда економія енергії так собі, на 1квт год повертало 100-200ват год. Але комфорт їзди ні з чим не порівняти ![]() Доречі ось так зараз виглядає тимчасово встановлений задній міст з двигуном, та контролером для нього. Вложение: Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Планую встановила рідний задній міст з карданом і асинхронним двигуном 6квт 750обртів. Багато полюсний має хороший момент. Як то кажуть все вже є лежить чекає, а руки ніяк не дійдуть. Окремо скажу про педаль акселератора, так як педаль з донорної електрички вирішив замінити разом з контролером двигуна. Тим паче вона дуже незручно там встановлювалась. Вийшов з положеннями туже просто і дешево. Купив курок з датчиком холла від електро велосипела і схрестив з рідною педалькою бусика. Додаткові файли: Після збирання новного акумулятора, відразу встановив dc-dc перетворювач, адже еленгії вже вистачає і на підзаряд 12 вольового акумулятора. І стало виглядати все якось так. Додаткові файли: Додаткові файли: При збільшені акумулятора піднялась напруга. І зарядка на 48в гелевих акумуляторів вже не могла повністю зарядить акумулятор, так як вона давала лише 53вольти а для повного заряда тепер потрібно 67.2 вольти. Тому з підручних матеріалів, знайдених в старому гаражі, він же склад, і він же звалище непотрібних речей але які школа викинути бо можливо щось колись знадобиться. За пів вечора була створена тимчасова трох кіловатна зарядна станція зарядна станції вагою в 20кг. Додаткові файли: І відповідно в такому ж вигляді користуюсь досі. Хоча на роботі лежить майже закінчена нова зарядка на 50а |
Автор: | samandrey [ 10 трав 2023, 00:23 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електро FAW6371 Житомир |
З настанням холодів став задумуватись про обігрів салону. А так як тена з напругою +-50в в мене не було. А з електрички донора курочить було лінь, вирішив піти легшим шляхом і зробити тепловий насос. А так як в бусі вже був передбачений кондиціонер і в донорній електричці теж стояв кондиціонер, правда електричний. Спіральний компресор з BLDC двигуном і контролером потужністю 800в. І до цього всього ще добавив чотирох ходовий клапан з домашнього кондиціонера, який знайшовся все в тому ж гаражі, та ще деяких запчастин. Получився тепловий насос який при споживанні 1квт при навколишній температурі +5°С видавав теплову потужність 2,5квт. А при температурі на дворі -10°С давав тільки 1,5квт тепла, чого цілком вистачало щоб салон автомобіля при -10 на дворі прогрівася до +12. І самий смак що функція охолодження салону залишилася ![]() Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Але з цим пристроєм не все так просто. Тимчасова автоматика на релюхах змушувала постійно контролювати процес роботи. Нормальний контролер зробити звичайно руки не доходять ![]() Через тиждень експлуатації компресор перестав працювати, після вскривання контролера компресора відразу стало зрозуміло причину. Так як контролер розрахований на роботу в 48в електроліти там стояли на 63в. А живлення приходило в 67в, ось конденсаторів на довго і не вистачило. Але конденсатори забрали з собою на той світ ще й 4 з 12 силових ключі. Після заміни ключів та встановленням конденсаторів на напругу 100в контролер ожив і в машині знову стало тепло. |
Автор: | Александр.TUZ [ 10 трав 2023, 07:07 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електро FAW6371 Житомир |
""Купив курок з датчиком холла від електро велосипела і схрестив з рідною педалькою бусика."" ![]() ![]() 1. Пыль и мелкий мусор не лучший друг велокурка. При попадании внутрь- клинит. 2. При обрыве одного из проводов (они там чуть толще волоса), машину понесет на всю мощь... ![]() 3. Педаль напольная не очень дорогая. ![]() https://www.olx.ua/d/obyavlenie/pedal-g ... LCcrh.html У меня, в настоящее время, стоит такая...690 гр..... https://controllers.com.ua/ru/pedal-haz ... xoQAvD_BwE Согласитесь что ценовая разница с курком не большая! Безопасности много НЕ бывает..... ![]() ![]() |
Автор: | yuri [ 10 трав 2023, 07:28 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електро FAW6371 Житомир |
Странно. Меня ни разу не подводил, Батискафа, наверное тоже. Хотя педалька запасная есть. |
Автор: | Goga65 [ 10 трав 2023, 07:33 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електро FAW6371 Житомир |
samandrey - як вирішели питання з гальмами? ![]() |
Автор: | zloitapok [ 10 трав 2023, 11:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електро FAW6371 Житомир |
Александр.TUZ писав(ла): 2. При обрыве одного из проводов (они там чуть толще волоса), машину понесет на всю мощь... ![]() дачик холла дає від 0В до 5В, але всі ручки так сконструйовані що макс напруга при газ в підлогу буде нижче за 5В. Не у всіх але в деяких контроллерах є примітивний захист від обриву мінусового дроту в ручці газу. При обриві на сигнальний дріт йде 5В, а контроллер, знаючі що справна ручка дає менше 5В йде в захист. |
Автор: | samandrey [ 10 трав 2023, 13:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електро FAW6371 Житомир |
На рахунок курка. Так я розумію що він ненадійний тому ще один катається в бардачку, а якщо який обрив, то в контролері налаштував відповідний захист. Все що менше 1в та більше 4в аварія. За 200грн взяв два, якщо будуть компасувати мозги тоді вже і буду думати про щось інше. Так про гальма розповісти забув. З донорної електрички зняв вакуумний насос на 12в, споживання 50ват. |
Автор: | samandrey [ 10 трав 2023, 13:49 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електро FAW6371 Житомир |
Прошу допомоги може хто знає, бо сам щось риюсь на форумі а знайти не можу, адекватний мануал по налаштуванні контролерів асинхронних моторів |
Автор: | Goga65 [ 11 трав 2023, 07:10 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електро FAW6371 Житомир |
samandrey писав(ла): ... В планах переробити приборку так що б працював спідометр, тахометр ... У мене на кардані два та пять магнітів та два вазовських ДФ...один точно напряму працюе, другий через ділітель(не памятаю який на що)....спідометр та тахометр задіяні ![]() |
Автор: | samandrey [ 12 трав 2023, 10:23 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електро FAW6371 Житомир |
Класна реалізація. Але я хочу спідометр від контролера двигуні підключити, там є спец вихід на спідометр. Але спершу треба приборку відремонтувати. Бо ще як їздив на ДВС то всі показники значно завищувались. Тахометр в 3 рази а спідометр в 16. За останній місяць катання на ДВС одометр намотав 300тисяч. |
Автор: | Stalker_W [ 28 трав 2023, 10:48 ] | ||||
Заголовок повідомлення: | Re: Електро FAW6371 Житомир | ||||
Поздоровляємо і з радістю надаємо почесне звання "Творець електромобілю". Доречи, ну дуже знайома машинка. Може саме в ній в свій час я намагався оживити акумулятори. 2 з 3 електромобілів поїхали. За роботу мені так все і не віддали.
|
Автор: | samandrey [ 30 трав 2023, 22:19 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електро FAW6371 Житомир |
Дякую за почесне звання. ![]() Так автомобільчик і справді такий. Хоча мі кум їздить на EVA4, то по кузову практично все те саме, навіть салон. Тільки бампера з фарами, задніми фанарями, кришка багажника і капот інакші. Ну ще двигун та трансмісія інші. Свій автомобіль купував в Києві. Фірма сама Харківська. З документами куча возні, сам робив сертифікати, залишалося тільки військовий збір заплатити. Але почалась війна. Власники фірми виїхали до Німеччини, а всі документи залишились десь в них. То якось мало надії залишилось на те що вийде до оформить те авто. Приходила думка знайти кузов від EVA4 з документами, та просто туди все пересипати. |
Сторінка 1 із 2 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |