Поточний час: 28 бер 2024, 18:07

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]  На сторінку Пред.  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 70  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53733Повідомлення 10 бер 2018, 13:53 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1000
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
Михалыч писав(ла):
Для экономичности лучше не выходить за 3000 об.мин. ..........Я так думаю.

совершенно полностью согласен,при применении статора от обычного асинхронника,лучше так...а вот если взять мотор на 400гц то можно и поиграться с повышением частоты...

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53735Повідомлення 10 бер 2018, 14:30 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Михалыч писав(ла):
babac писав(ла):


...............
... Дима, мне очень интересны результаты всех твоих начинаний.
.....Но, хочу и напомнить, что : Магнитопровод - трансформаторная сталь- не бывает плохим или хорошим ; Главный легирующий элемент -кремний может быть и 0,8% и 5,8% .Именно от этого (кроме всего прочего) зависит КПД будущего мотора на минимальных или максимальных оборотах. ..........................
Минимум кремния - макс. магнитная индукция - сила магнитных полюсов, стартовый момент, ...но и максимальные потери на перемагничивание и Фуко........ И наоборот. Да, помогает и уменьшение толщины шихтовки, но не слишком......................Так , если твой АС мотор -донор был изначально изготовлен на 1470 об.мин, то , ожидать от него преемлемого КПД на 8 -10т. об.мин. - не следует.
..... Тут причина многих неудач и разочарований. И касается ЭТО не только переменников, но и, хотя и в меньшей мере, и ДПТ..............
.....Потому то и прожорливы и Теслы и Лифы и Лерои. Для экономичности лучше не выходить за 3000 об.мин. ..........Я так думаю.

Все правельно. Но думаю що і до 5000об.мин не буде все так погано, а до 8-10тищ.об буду крутить не чясто, а коли потрібно форсануть там КПД можна і пожертвувать. в холосту крутив 5000об.мин 10минут то корпус мотора не особо не поміняв температуру, а ротор нагрівся 40-50С, но це в холосту, нада ставить на машину, тоді буде ясно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53736Повідомлення 10 бер 2018, 14:34 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Babylon писав(ла):
Поздравляю с успешными испытаниями.

Есть вопрос а будет ли работать двигатель с закороченной обмоткой возбуждения, как это происходит у асинхронного двигателя.

Пробував, відключав в ходу, то мотор продовжував крутиться, правда потроху втрачаючи оберти, закорочував - все те ж саме, як з просто відключеним підмагнічуванням


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53740Повідомлення 10 бер 2018, 16:15 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 74 Подякували 44
Хочу електротранспорт: неопределился
babac писав(ла):
Пробував отключяв в ходу то мотор продовжував крутиться правда по трохи втрачяя оберти, закорочював все теж саме як з просто отключеним підмагнічюванням


С просто отключенным подмагничиванием и датчиками хола поведение предсказуемо, а от замыкания должен быть эффект, но увы.
А как реагировал двигатель, пробивал притормаживать, обороты падают или останавливается?
И спасибо!

_________________
---------------------------------------------------


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53768Повідомлення 10 бер 2018, 22:51 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
З виключеним підмагнічюванням тормозить не пробував, і так ясно що він просто зупиниться.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53782Повідомлення 11 бер 2018, 08:03 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 74 Подякували 44
Хочу електротранспорт: неопределился
babac писав(ла):
і так ясно що він просто зупиниться.


Не факт.

_________________
---------------------------------------------------


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53784Повідомлення 11 бер 2018, 08:38 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Провірю, ну він таки зупинеться :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53821Повідомлення 11 бер 2018, 12:12 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Насколько быстрее останавливается по сравнению с простым выбегом?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53837Повідомлення 11 бер 2018, 15:16 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Без підмагнічювання , десь з 1500об.хв за секунд 15 падає до 300-400 об.хв і так продовжує працювать , рукой зупинить не пробував, но попробую :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53841Повідомлення 11 бер 2018, 16:09 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Не надо рукой останавливать.
Если с отключенным подмагничиванием останавливается за 15 сек, хорошо,
а, если мотор крутится 1500 и, сняв питание и закоротить обмотку возбуждения - за сколько секунд остановится?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53859Повідомлення 11 бер 2018, 21:14 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Не пробував, а чого б він даже з закороченим ротором зупинявся якось не так?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53881Повідомлення 12 бер 2018, 09:46 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Теоретически он может выйти в подобие асинхронного режима. Вот почему всех интересует закорачивание обмотки подмагничивания.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53889Повідомлення 12 бер 2018, 10:38 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Просто интересует, есть ли остаточное намагничивание, и как оно влияет.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53934Повідомлення 12 бер 2018, 21:53 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Доробляю КПП, хотя це вже не коробка по суті а двух ступінчятий редуктор, осталась перша , друга і "паркінг" (із задньої передачі) якщо просто рукою покрутить різниця між стандартною КПП істотна, тут легко двома пальцями крутить можна :)


Додаткові файли:
IMG_20180312_201058.jpg
IMG_20180312_201058.jpg [ 1.14 МБ | Переглядів: 4993 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53937Повідомлення 12 бер 2018, 22:10 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 74 Подякували 44
Хочу електротранспорт: неопределился
Stalker_W писав(ла):
Теоретически он может выйти в подобие асинхронного режима. Вот почему всех интересует закорачивание обмотки подмагничивания.


Да. Но для синхронного режима обмотка в том варианте что у babac не должна была и сработать, но шанс был.

_________________
---------------------------------------------------


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]              На сторінку Пред.  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 70  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 53


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group