Поточний час: 29 бер 2024, 08:06

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]  На сторінку Пред.  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 70  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36372Повідомлення 16 трав 2017, 15:28 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 127 Подякували 101
Хочу електротранспорт: Катер
Stalker_W писав(ла):
Подумал я над схемой двигателя, и пришёл к выводу, что BLDC не могут быть многоскоростными. Как обмотку не наматывай, всё равно на роторе количество магнитов не меняется. И за каждый из них нужно цепляться магнитным полем.


На видео ниже с 2мин30с двигатель с изменяемым потокосцепление, если правильно я это назвал




Также можно увеличить предельную скорость за счет ослабления поля, изменяя момент комутации програмно.

_________________
Ума нема, строю дома.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36382Повідомлення 16 трав 2017, 19:14 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 74 Подякували 44
Хочу електротранспорт: неопределился
Prokurat писав(ла):
Также можно увеличить предельную скорость за счет ослабления поля, изменяя момент комутации програмно.


Не стоит вестись на эту УТКУ!! В холостую это будет работать, под нагрузкой нет, ослабляя поле вы тем самым уменьшаете момент, а с ростом оборотов/скорости момент также должен расти.

По поводу спаривания двигателей! Я лет 7 тому предложил соединять двигатели через планетарный редуктор, используя различные варианты компоновки можно получить довольно эластичные приводы, в данный момент(теоретически) можно использовать даже один контролер на два двигателя.
Когда мы общались с Димой поближе, я эму говорил что если будет делать новые двигатели что бы обязательно созвонился со мной, но болгарка оказалась ближе чем телефон.

_________________
---------------------------------------------------


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36393Повідомлення 16 трав 2017, 21:21 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 127 Подякували 101
Хочу електротранспорт: Катер
Babylon писав(ла):
Не стоит вестись на эту УТКУ!! В холостую это будет работать, под нагрузкой нет, ослабляя поле вы тем самым уменьшаете момент, а с ростом оборотов/скорости момент также должен расти.


Не всегда. На пересеченной местности, например. В горку нужен момент, а потом скорость.

_________________
Ума нема, строю дома.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36395Повідомлення 16 трав 2017, 21:42 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Кстаті планетарний редуктор це варіант!!
Мені от хотілось би більше моменту при старті, з 20-25км/ч тягне четко а при старті обмежуеться фазний струм і не дае різкого старту, хотя наприклад Ліф тоже стартуе так собі а коли чють розігнать тоді появляеться тяга, в теслі не їздив


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36396Повідомлення 16 трав 2017, 21:45 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 74 Подякували 44
Хочу електротранспорт: неопределился
Prokurat писав(ла):
Не всегда. На пересеченной местности, например. В горку нужен момент, а потом скорость.


Повышение оборотов можно повысить например поднятием напряжения DC-DC конвертером как это делается например в приусе, эффективность этого решения намного лучше от варианта предложенного выше.

babac писав(ла):
Кстаті планетарний редуктор це варіант!!
Мені от хотілось би більше моменту при старті, з 20-25км/ч тягне четко а при старті обмежуеться фазний струм і не дае різкого старту, хотя наприклад Ліф тоже стартуе так собі а коли чють розігнать тоді появляеться тяга,

Там те же проблемы, момент зависит от тока а он во первых из батареи берётся во вторых греет двигатель из за низкого КПД на низах.
Цитата:
в теслі не їздив

Тесла не наш вариант.

_________________
---------------------------------------------------


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36864Повідомлення 26 трав 2017, 21:48 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
На днях зняв ротор одного з моторів просто для перевірки і заодно попробував покататься на другому моторі шо лишилось , і скажу шо його цілком достатьньо для спокійного пересування, правда з КПП, напомню вага мотора 13кг ! А так то їздить зазік кожного дня по 10-25км, доробляю задній диван із сідушок ланоса, не було до цих пір ніякого. Пока всі новини.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36868Повідомлення 26 трав 2017, 22:41 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Оттуда
Дякував (ла) 0 Подякували 28
babac писав(ла):
Кстаті планетарний редуктор це варіант!!
Мені от хотілось би більше моменту при старті, з 20-25км/ч тягне четко а при старті обмежуеться фазний струм і не дае різкого старту, хотя наприклад Ліф тоже стартуе так собі а коли чють розігнать тоді появляеться тяга, в теслі не їздив


Особливо коли застосувати відцентровий регулятор для приторможування водила, отримаємо варіатор, реалізація(виготовлення) проблематичне(фінансово-технічно).
Зрозуміло, що варіатор з будь-якого "вузького" двигуна зробить "широкий" прийомістіший.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36884Повідомлення 27 трав 2017, 10:19 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 74 Подякували 44
Хочу електротранспорт: неопределился
fakel писав(ла):
babac писав(ла):
Кстаті планетарний редуктор це варіант!!


Особливо коли застосувати відцентровий регулятор для приторможування водила, отримаємо варіатор, реалізація(виготовлення) проблематичне(фінансово-технічно).
Зрозуміло, що варіатор з будь-якого "вузького" двигуна зробить "широкий" прийомістіший.


Если использовать два двигателя, то вариатор как Элемент в котором присутствует трение для передачи момента, не нужен.

_________________
---------------------------------------------------


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36889Повідомлення 27 трав 2017, 16:47 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Оттуда
Дякував (ла) 0 Подякували 28
Babylon писав(ла):
Если использовать два двигателя, то вариатор как Элемент в котором присутствует трение для передачи момента, не нужен.


Єто понятно, но как согласовать двигатели, кроме того получается замкнутая обратная связь, возможен вариант борьбы двух двигателей один на другого, одним словом у меня в голове пока не укладывается, нужно моделировать или проверять на стенде.

Вариатором была названа планетарка(с особым режимом работы), с фрикционно(трением) претормаживаемым водилом(элемент планетарки), на основе центробежного регулятора.
Формулируйте точнее.
Трение понятно бич.

Но схема с двумя двигателями почемуто никем не реализована, хотя конструктивно на одном валу можно разместить два БЛДС движка связав их планетаркой, визуально будет одно колесо, только провода теперь будут выходить из двух сторон оси, соответственно на 2 двигателя.
Нужно китайцам подсказать.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36890Повідомлення 27 трав 2017, 17:08 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Пока думаю попробувать центробежное сцепление, по свободі попробую.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36892Повідомлення 27 трав 2017, 17:56 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
fakel писав(ла):
Но схема с двумя двигателями почемуто никем не реализована,

...так автор этой темы на двух и катается (с недавнего времени)...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36895Повідомлення 27 трав 2017, 20:19 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Украина, Житомир
Дякував (ла) 60 Подякували 91
Хочу електротранспорт: Простой надежный и дешевый)))
Вот пару видео про реализации центробежного сцепления на основе тормозного барабана классик.
По поводу реализации в вашем проекте, довольно рациональное решение. 1 двигатель сделать тяговым который будет давать старт его то и делать с центробежкой, а потом переходить на повышенную передачу ( 2 двигатель скоростной).







Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36896Повідомлення 27 трав 2017, 20:50 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 74 Подякували 44
Хочу електротранспорт: неопределился
fakel писав(ла):
Но схема с двумя двигателями почемуто никем не реализована, хотя конструктивно на одном валу можно разместить два БЛДС движка связав их планетаркой, визуально будет одно колесо, только провода теперь будут выходить из двух сторон оси, соответственно на 2 двигателя.
Нужно китайцам подсказать.


Примеры реализации есть, GM пыталась, Даже ролик сделала, правда о двойном применении там вскользь, но понять можно, правда в серию вариант не пошёл, росияне в вместо ДВС в Приус поставили ДПТ и дали высокую оценку такой компановке, на данный момент эта ссылка не рабочая.
Ролик


Ссылка на мою тему, может будет интересно:http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic=3262.144#topmsg

_________________
---------------------------------------------------


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36901Повідомлення 27 трав 2017, 22:36 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
AwakaN писав(ла):
Вот пару видео про реализации центробежного сцепления на основе тормозного барабана классик.
По поводу реализации в вашем проекте, довольно рациональное решение. 1 двигатель сделать тяговым который будет давать старт его то и делать с центробежкой, а потом переходить на повышенную передачу ( 2 двигатель скоростной).

Щеплення таке і хочю зробить, але між спаркою моторів і КПП, при цему старт з місця повинен бути значно живішим, але есть і мінус, це обрив рекуперації при малій швидкості, зараз вона до повної зупинки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36905Повідомлення 28 трав 2017, 00:09 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Оттуда
Дякував (ла) 0 Подякували 28
Инженер писав(ла):
fakel писав(ла):
Но схема с двумя двигателями почемуто никем не реализована,

...так автор этой темы на двух и катается (с недавнего времени)...


Не дергайте из контекста слова - теряется смысл.
Имелось ввиду реализация двух двигателей СОЕДИНЕННЫХ между собой планетаркой.

Автор же повторил идею(за авторство не ручаюсь видел реализацию) мотора БЛДС голден-мотор 10квт., там на одном валу 2ва статора 5квт. моторов, в двигатель входят 6! проводов фазных(чтобы небыло сомнений)

для babac
Хтось з форумчан вже радив маючи два повноцінних комплекти(двигун-контроллер) розглянути можливість прямого включення моторів через півосі на колеса, окремо кожен мотор на своє колесо, тим паче як я зрозумів зчеплення і коробка швидкостей використовується Вами у крайніх випадках, тобто фактично коробка швидкостей виконує функцію ще однієї ГП просто понижуючи оберти до необхідних.
Але це так на майбутнє коли насититесь досягнутим.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]              На сторінку Пред.  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 70  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 64


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group