Поточний час: 27 квіт 2024, 18:27

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]  На сторінку Пред.  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 70  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53733Повідомлення 10 бер 2018, 13:53 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1001
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
Михалыч писав(ла):
Для экономичности лучше не выходить за 3000 об.мин. ..........Я так думаю.

совершенно полностью согласен,при применении статора от обычного асинхронника,лучше так...а вот если взять мотор на 400гц то можно и поиграться с повышением частоты...

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53735Повідомлення 10 бер 2018, 14:30 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Михалыч писав(ла):
babac писав(ла):


...............
... Дима, мне очень интересны результаты всех твоих начинаний.
.....Но, хочу и напомнить, что : Магнитопровод - трансформаторная сталь- не бывает плохим или хорошим ; Главный легирующий элемент -кремний может быть и 0,8% и 5,8% .Именно от этого (кроме всего прочего) зависит КПД будущего мотора на минимальных или максимальных оборотах. ..........................
Минимум кремния - макс. магнитная индукция - сила магнитных полюсов, стартовый момент, ...но и максимальные потери на перемагничивание и Фуко........ И наоборот. Да, помогает и уменьшение толщины шихтовки, но не слишком......................Так , если твой АС мотор -донор был изначально изготовлен на 1470 об.мин, то , ожидать от него преемлемого КПД на 8 -10т. об.мин. - не следует.
..... Тут причина многих неудач и разочарований. И касается ЭТО не только переменников, но и, хотя и в меньшей мере, и ДПТ..............
.....Потому то и прожорливы и Теслы и Лифы и Лерои. Для экономичности лучше не выходить за 3000 об.мин. ..........Я так думаю.

Все правельно. Но думаю що і до 5000об.мин не буде все так погано, а до 8-10тищ.об буду крутить не чясто, а коли потрібно форсануть там КПД можна і пожертвувать. в холосту крутив 5000об.мин 10минут то корпус мотора не особо не поміняв температуру, а ротор нагрівся 40-50С, но це в холосту, нада ставить на машину, тоді буде ясно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53736Повідомлення 10 бер 2018, 14:34 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Babylon писав(ла):
Поздравляю с успешными испытаниями.

Есть вопрос а будет ли работать двигатель с закороченной обмоткой возбуждения, как это происходит у асинхронного двигателя.

Пробував, відключав в ходу, то мотор продовжував крутиться, правда потроху втрачаючи оберти, закорочував - все те ж саме, як з просто відключеним підмагнічуванням


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53740Повідомлення 10 бер 2018, 16:15 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 74 Подякували 44
Хочу електротранспорт: неопределился
babac писав(ла):
Пробував отключяв в ходу то мотор продовжував крутиться правда по трохи втрачяя оберти, закорочював все теж саме як з просто отключеним підмагнічюванням


С просто отключенным подмагничиванием и датчиками хола поведение предсказуемо, а от замыкания должен быть эффект, но увы.
А как реагировал двигатель, пробивал притормаживать, обороты падают или останавливается?
И спасибо!

_________________
---------------------------------------------------


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53768Повідомлення 10 бер 2018, 22:51 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
З виключеним підмагнічюванням тормозить не пробував, і так ясно що він просто зупиниться.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53782Повідомлення 11 бер 2018, 08:03 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 74 Подякували 44
Хочу електротранспорт: неопределился
babac писав(ла):
і так ясно що він просто зупиниться.


Не факт.

_________________
---------------------------------------------------


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53784Повідомлення 11 бер 2018, 08:38 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Провірю, ну він таки зупинеться :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53821Повідомлення 11 бер 2018, 12:12 
Site Admin
Аватара користувача
В мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Насколько быстрее останавливается по сравнению с простым выбегом?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53837Повідомлення 11 бер 2018, 15:16 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Без підмагнічювання , десь з 1500об.хв за секунд 15 падає до 300-400 об.хв і так продовжує працювать , рукой зупинить не пробував, но попробую :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53841Повідомлення 11 бер 2018, 16:09 
Site Admin
Аватара користувача
В мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Не надо рукой останавливать.
Если с отключенным подмагничиванием останавливается за 15 сек, хорошо,
а, если мотор крутится 1500 и, сняв питание и закоротить обмотку возбуждения - за сколько секунд остановится?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53859Повідомлення 11 бер 2018, 21:14 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Не пробував, а чого б він даже з закороченим ротором зупинявся якось не так?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53881Повідомлення 12 бер 2018, 09:46 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Теоретически он может выйти в подобие асинхронного режима. Вот почему всех интересует закорачивание обмотки подмагничивания.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53889Повідомлення 12 бер 2018, 10:38 
Site Admin
Аватара користувача
В мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Просто интересует, есть ли остаточное намагничивание, и как оно влияет.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53934Повідомлення 12 бер 2018, 21:53 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Доробляю КПП, хотя це вже не коробка по суті а двух ступінчятий редуктор, осталась перша , друга і "паркінг" (із задньої передачі) якщо просто рукою покрутить різниця між стандартною КПП істотна, тут легко двома пальцями крутить можна :)


Додаткові файли:
IMG_20180312_201058.jpg
IMG_20180312_201058.jpg [ 1.14 МБ | Переглядів: 5067 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53937Повідомлення 12 бер 2018, 22:10 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 74 Подякували 44
Хочу електротранспорт: неопределился
Stalker_W писав(ла):
Теоретически он может выйти в подобие асинхронного режима. Вот почему всех интересует закорачивание обмотки подмагничивания.


Да. Но для синхронного режима обмотка в том варианте что у babac не должна была и сработать, но шанс был.

_________________
---------------------------------------------------


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]              На сторінку Пред.  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 70  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 220


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group