Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

ЗАЗ 965 на BLDC моторе
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=805
Сторінка 48 із 70

Автор:  Stalker_W [ 21 лист 2017, 10:21 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

viewtopic.php?f=33&t=277

Автор:  babac [ 21 лист 2017, 10:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

Дякую но мені нада не габаритні розміри самого мотора а ротора! і зазор до статора тоже цікавий

Автор:  Михалыч [ 21 лист 2017, 14:20 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

Кстати, про зазор ЯКОРЬ- СТАТОР ?...........
Однажды , с одним из форумчан, замерили этот зазор в ДС 3,6. Он оказался ~ 0,8мм на сторону. Понимая его влияние на пусковой момент, поставили под крепление каждого башмака прокладку кровельного 0,5 мм железа. ( о результате сообщений не было)

Автор:  babac [ 24 лист 2017, 23:28 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

Аж стидно розказувать но напишу :)
Пару тижнів я їздю з новим 700А контролером, і якось все одно не так їде авто як хотілось, після того як переключив обмотки в зірку тягне не погано но максимум що бере з батареї 220А , ну і їде на свої 15кВт, то що мотор малуватий для цього контролера це понятно, но все одно якось мало, сьгодні при обгоні замітив що якщо прям сильно жму в пол педаль то і 240-250А проскакує на екрані, приїхавши в гараж виявив що після того як педаль газу впираеться в пол ще есть трохи ходу ( педаль зробленна із велоручки ,курок), короче підрізаю трохи шумки під педалю, заряжаю акум, і о чюдо машина поїхала значно краще, ток з батареї уже 360А а це вже 25кВт, і їде відповідно :) тепер реально на практиці підтвердив ту теоретичну потужність цього мотора ( доречі це самий перший експерементальний мотор з якого і починав )

Додаткові файли:
IMG_20171026_164522.jpg
IMG_20171026_164522.jpg [ 980.2 КБ | Переглядів: 20975 ]
IMG_20171026_164532.jpg
IMG_20171026_164532.jpg [ 980.71 КБ | Переглядів: 20975 ]

Автор:  Лев [ 25 лист 2017, 09:25 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

так в контроллере надо было настроить положение педали
моторчик прикольный! единственный момент,мне не нравится подсоединение фазных проводов,нужно крепление,клемник,ну чтобы все по феншую)

Автор:  babac [ 25 лист 2017, 09:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

в ті настройки ніколи і не заглядав, а нада було :D

Автор:  babac [ 25 лист 2017, 11:20 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

Лев писав(ла):
так в контроллере надо было настроить положение педали
моторчик прикольный! единственный момент,мне не нравится подсоединение фазных проводов,нужно крепление,клемник,ну чтобы все по феншую)

по клемнику згоден, але із-за того що постійно щось міняю і експерементую то один мотор то 2, клемник повинен буть постійно разним, от його і нема :D

Автор:  Лев [ 28 груд 2017, 19:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

испытываю творческие муки в связи с желанием сделать другой мотор для своего трабика) нечаянно нарыл вот сайт http://lasercwm.com/blog/rezkametalla/i ... dvigatelya
мож пригодится.

Автор:  babac [ 22 січ 2018, 23:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

Починаю роботи над переробкой асинхроного 100-го мотора в синхроний без магнітів, хочю получить не меньше 8000об/мин , а там буде видно. Чого такі оберти спросите Ви? Тому що хочю збільшить передаточне число для кращого "ривка" з місця, це те що мені не хватає :) апетит приходе під чяс їди, авто їздить дуже не погано, і їздить постійно але з місця хочеться більше кВт вкачювать :) Далі буде.

Автор:  mr.Dream [ 23 січ 2018, 02:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

Синхронний без магнітів - це зі збудженням від електромагніту чи тупо вентильно-реактивний?
Я от хотів колись електромагнітне збудження робити, щоби отримати переваги синхронника і сіріесника) такі прототипи колись зустрічав на просторах, навіть були гібриди електромагніта і постійного магніта. При старті електромагніт помагав постійному магніту, поле збудження збільшувалось, зростала тяга, падали оберти, в штатному режимі працював тіоьки постійний магніт, а при потребі розвити короткочасно більшу швидкість жертвуючи ккд, електромагніт включався в протифазі послаблюючи поле збудженея. хитра і складна конструкція, але робоча)
Як знайду статтю, в чому сумніваюсь, бо давно було, я ще тоді ЕТ не цікавився, то поділюсь.

Автор:  babac [ 23 січ 2018, 07:55 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

Зі збудженням от електромагніту

Автор:  Лев [ 23 січ 2018, 12:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

babac писав(ла):
Починаю роботи над переробкой асинхроного 100-го мотора

если нужна помощь о станочным делам,могу помочь

Автор:  babac [ 23 січ 2018, 15:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

На мучившись з горе токарями тут по месту, купив собі станок , маленький але свій ( ТВ 4) але буду мать на увазі. ДЯКУЮ!!

Автор:  babac [ 21 лют 2018, 23:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

Давно не писав :) уже готовий тестовий ротор синхроного мотора (із асінхроного :) 3-5 днів і планую пробний запуск. І відео як крутиться після балансіровки



Додаткові файли:
IMG_20180219_113719.jpg
IMG_20180219_113719.jpg [ 983.46 КБ | Переглядів: 20518 ]

Автор:  babac [ 24 лют 2018, 19:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе

Завівся мотор !!!



Сторінка 48 із 70 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/