Dream Tractor писав(ла):
Jekabes писав(ла):
Мотор буде крутити напряму задній міст з редукцією 5.13.
Масса Ford 1650кг
Масса Leaf 1460кг, ГП 1:8
Розмір колес такий же.
Тобто навантаження збільшиться у 1.5 рази. По рівному точно поїде з місця. А для крутих гірок можна дизелем допомогти.
Точно, я і недогледів, що вивід від першого валу, тобто від ротора, чомусь на автоматі подумав що від другого (про подібний відбір були розмови на форумі у темах інших проектів, може навіть у когось і до реалізації у залізі дійшло). Тоді забираю свої слова назад. Це не "багата" мішалка - а "багата-багата"
І вся конструкція тоді набуває дивного змісту - відбираєм момент з первинного валу, але паралельно ще крутим ним дві залізяки "штоби што?". Щоб мішати ними масло, що змазує ці самі залізяки, які нічого не роблять? А масло теж планується це міняти як на Ліфі раз в 30к?
А ви знаєте, що на багатьох корейських авто, є популярна проблема з шліцевим валом роздатки повного приводу?
Так от розумні інженери, чомусь щось помилились, і сальник не тримає вологу і бруд, яка попадає і іржа зжирає шліци, і людина навіть не здогадується, що її "повнопривідний" кросовер, вже не 4×4, а 4×2.
Тому якщо не можете нічого конкретно порадити, і щоб сумма, простота, надійність, ресурс були такими як і моє рішення стиковки кардану з двигуном, тоді краще нічого вже і не додавайте.
А дядя Інженер у своєму стилі... Дядя Інженер інженер, а я практик і у мене немає часу, років, днів на роздуми і філософію.
Якщо редуктор від ліфа ходить пів мільйона, то і його частина в моїй контрукції теж повинна ходити добре.
Центровка двигуна ідеальна, шліци будуть жити. Вал рідний дуже міцний, його не бере навіть керно. Ціна цього редуктора мені встала 100$. Я дуже сумніваюсь, що за такі гроші, можна зробити таке ж надійне з'єднання двигуна і кардана.
Я не розумію до чого тут вирази "багата-багата", коли мені Задній міст 100$, Двигун 150$, Редуктор 150$, Кардан 150$.
Далі чіпляю інвертор, батарейку і машина поїхала.
Цей проект я ще думав до початку проекта трабанта, та мене сім'я відмовила.
Але тепер, коли всі впевнились в тому, що колхоз може бути надійним. Тепер мені офіційно можна переробляти форда. І по бюджету це буде дешевше ніж трабант.
Якщо ніхто не купить трабант, то я його розберу до голого кузова і не пожалкую.
А поки він їздить, то я собираю заробляю на батарейку.