Поточний час: 26 груд 2024, 21:18

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 56 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
#138467Повідомлення 05 груд 2024, 21:25 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1114 Подякували 1133
Имел ввиду 2P 60ah пакеты, или любая другая комбинация, но шоб номинальный ток в 1С с батареи был 120А. Ну или хотя б 100А
85ah тоже неплохо, по крайней мере лучше чем 60, но как по мне, то маловато.
Понятно, шо кроме массогабаритных характеристик всё это ещё упирается в деньги, но … лучше ставить задачу помаксимальнее…
Я для себя на будущее так и планирую, хотя раньше имел иное, ошибочное мнение, мол мне хватит и 24 или даже 20квтч батареи под мои каждодневные пробеги, а оказалось нихрена. Не только и не столько в пробеге дело…


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138468Повідомлення 05 груд 2024, 22:23 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Бердичів
Дякував (ла) 15 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електромобіль з інвалідки.Daihatsu Coure. Fiat Panda єлектро
Так чим більше тим краще але все впирається в фінанси. та розміри батарейного корпусу .За цей рік я зробив два проекти електромобілів самий складний це електромобіль з інвалідки ELIC була зроблена унікальна робота з переробки кузова .також встиг переобладнати DAIHATSU Coure офіційно в електро так як закінчувався термін дії дозволу на переобладнання. Фіат Панда не тяжкий автомобіль 30кв батарейки буде достатньо.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138473Повідомлення 06 груд 2024, 10:00 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1114 Подякували 1133
В общем-то согласен. Тем более можно в Димыном контроллере выставить момент поменьше, чем может выдавать инвертор, шоб гарантированно не превышать токи с батареи. Кстати если бы у Димы в устройстве была возможность аналогового переключения режимов (ну типа эконом/нормал/спорт)...и т.п. с привязкой к величине момента), а не только програмно, то было бы офигительно :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138476Повідомлення 06 груд 2024, 17:14 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1642 Подякували 326
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Инженер писав(ла):
Я себе тоже оторвал и 110 и 160 по вкусным ценам. 160-ка с чадемой, кабелями…всё дела ;)

{gold}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138477Повідомлення 06 груд 2024, 17:46 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Бердичів
Дякував (ла) 15 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електромобіль з інвалідки.Daihatsu Coure. Fiat Panda єлектро
Инженер писав(ла):
В общем-то согласен. Тем более можно в Димыном контроллере выставить момент поменьше, чем может выдавать инвертор, шоб гарантированно не превышать токи с батареи. Кстати если бы у Димы в устройстве была возможность аналогового переключения режимов (ну типа эконом/нормал/спорт)...и т.п. с привязкой к величине момента), а не только програмно, то было бы офигительно :D
Добрий вечір потрібно його запитати може вже існує така фішка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138478Повідомлення 06 груд 2024, 20:18 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1114 Подякували 1133
Не, нету.
Вы кстати поизучайте предварительно описание устройства,его характеристики,возможности и тд
Во первых сразу определитесь, какие именно функции будут востребованы и подготовить под них соответствующую периферию. Во вторых нужно будет основательно подумать о том, что именно в доноре оставить, а от чего избавиться. Чтобы функции авто (АБС,стабилизацию,круиз и тд) максимально сохранить. Короче всё тщательно продумать для качественной инсталляции. Опять же лучше заранее прояснить с Димой все возникшие вопросы, чтобы потом не переделывать или доделывать. Благо Дима всегда с готовностью (и терпением :D ) разъясняет/объясняет все детали и нюансы


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138479Повідомлення 06 груд 2024, 20:23 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1114 Подякували 1133
https://github.com/Dimonlipko/Leaf-ECU- ... manual.pdf
Вот оно…если у вас пока нет…
Я себе сразу распечатал и какое то время это была «настольная книга» :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138480Повідомлення 06 груд 2024, 21:21 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Бердичів
Дякував (ла) 15 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електромобіль з інвалідки.Daihatsu Coure. Fiat Panda єлектро
Инженер писав(ла):
https://github.com/Dimonlipko/Leaf-ECU-Configurator/blob/main/Leaf_ecu_manual.pdf
Вот оно…если у вас пока нет…
Я себе сразу распечатал и какое то время это была «настольная книга» :D
Дякую я вже маю таку інструкцію Діма Липко вже скинув цей файл.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138482Повідомлення 08 груд 2024, 14:22 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Бердичів
Дякував (ла) 15 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електромобіль з інвалідки.Daihatsu Coure. Fiat Panda єлектро
Инженер писав(ла):
Не, нету.
Вы кстати поизучайте предварительно описание устройства,его характеристики,возможности и тд
Во первых сразу определитесь, какие именно функции будут востребованы и подготовить под них соответствующую периферию. Во вторых нужно будет основательно подумать о том, что именно в доноре оставить, а от чего избавиться. Чтобы функции авто (АБС,стабилизацию,круиз и тд) максимально сохранить. Короче всё тщательно продумать для качественной инсталляции. Опять же лучше заранее прояснить с Димой все возникшие вопросы, чтобы потом не переделывать или доделывать. Благо Дима всегда с готовностью (и терпением :D ) разъясняет/объясняет все детали и нюансы
Добрий день буду по черзі відключати роз'єми і перевіряти що працює при надітійй клемі 12 в АКБ працює електро рейка.світло.повороти .мокра вебасто.інші прилади за абс не знаю потрібно перевіряти.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138483Повідомлення 08 груд 2024, 18:33 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1114 Подякували 1133
АБС скорее всего будет работать при включении зажигания.
А рейка точно работает при вкл зажигания? Мне кажется врядли, возможно нужны какие-то ещё сигналы.
Стабилизация (есп) есть ?
Возможно ещё и вентиляторами управляют двс-мозги.
Кондиционер (или климат) есть?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138485Повідомлення 08 груд 2024, 21:03 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Бердичів
Дякував (ла) 15 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електромобіль з інвалідки.Daihatsu Coure. Fiat Panda єлектро
Инженер писав(ла):
АБС скорее всего будет работать при включении зажигания.
А рейка точно работает при вкл зажигания? Мне кажется врядли, возможно нужны какие-то ещё сигналы.
Стабилизация (есп) есть ?
Возможно ещё и вентиляторами управляют двс-мозги.
Кондиционер (или климат) есть?
Добрий вечір електро рейка працює .Вентилятори охолодження системи інвертора та двигуна керуються від інвертора . Помітив що стоп сигнал керується від інвертора може це пов'язане з рекуперацією..Ще прослідкую керування вакуумним насосом якщо при включеному запалюванні приходить 12 в на насос то керування його знаходиться в ньому. При натисканні на педаль гальм він вмикається і через деякий час вимикається


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138486Повідомлення 08 груд 2024, 21:06 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Бердичів
Дякував (ла) 15 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електромобіль з інвалідки.Daihatsu Coure. Fiat Panda єлектро
Yuratokar писав(ла):
Инженер писав(ла):
АБС скорее всего будет работать при включении зажигания.
А рейка точно работает при вкл зажигания? Мне кажется врядли, возможно нужны какие-то ещё сигналы.
Стабилизация (есп) есть ?
Возможно ещё и вентиляторами управляют двс-мозги.
Кондиционер (или климат) есть?
Добрий вечір електро рейка працює .Вентилятори охолодження системи інвертора та двигуна керуються від інвертора . Помітив що стоп сигнал керується від інвертора може це пов'язане з рекуперацією..Ще прослідкую керування вакуумним насосом якщо при включеному запалюванні приходить 12 в на насос то керування його знаходиться в ньому. При натисканні на педаль гальм він вмикається і через деякий час вимикається
кондиціонер відсутній.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138487Повідомлення 08 груд 2024, 22:34 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Бердичів
Дякував (ла) 15 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електромобіль з інвалідки.Daihatsu Coure. Fiat Panda єлектро
Перевірив вакуумний насос працює при вімкненному замку потім вимикається при досягненні вакууму плата керування чи показник вмонтована в самому насосі так як в стані покою12в присутні на роз'ємі.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138489Повідомлення 09 груд 2024, 18:18 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1114 Подякували 1133
Yuratokar писав(ла):
Инженер писав(ла):
АБС скорее всего будет работать при включении зажигания.
А рейка точно работает при вкл зажигания? Мне кажется врядли, возможно нужны какие-то ещё сигналы.
Стабилизация (есп) есть ?
Возможно ещё и вентиляторами управляют двс-мозги.
Кондиционер (или климат) есть?
Добрий вечір електро рейка працює .Вентилятори охолодження системи інвертора та двигуна керуються від інвертора . Помітив що стоп сигнал керується від інвертора може це пов'язане з рекуперацією..Ще прослідкую керування вакуумним насосом якщо при включеному запалюванні приходить 12 в на насос то керування його знаходиться в ньому. При натисканні на педаль гальм він вмикається і через деякий час вимикається

Вы не правильно меня поняли. Функции контроллера Димы я знаю (ездю на нём). Я спрашивал за донора. Чем управляют родные мозги и что надо предусмотреть ,чтобы сохранить все исходные функции.
Но судя по всему донор без «наворотов», поэтому это упрощает задачи.
Кстати, чем планируете отапливать?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138490Повідомлення 09 груд 2024, 18:22 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1114 Подякували 1133
Пока писал, вспомнил, шо донор же не бензиновый, а уже переоборудованный, поэтому все свои сомнения и рекомендации снимаю.
Всё намного упрощается.
Извиняйте, шо морочил Вам голову :ups:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 56 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 2


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group