Поточний час: 04 лип 2025, 15:22

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 43 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139457Повідомлення 09 трав 2025, 16:40 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 24
Хочу електротранспорт: таврия)
Ну машина дороблена. Трохи я покатався. Ну такі собі відчуття)) як на таврії с ДС3,6. Опір однієї моєї ячейки 0,3 миліома. Я перевіряв прибором. Але при струмі 100 ампер просадка 10 вольт. Замір робе вольтметр з минусової клеми, а "плюс" знімається після запобіжника і автомата. То де дівається кіловат?? 10* 100=1000. Ну щось би грілося... все холодне. Можливо перехідний опір між перемичками... його я не заміряв. А в кого яка просадка по напрузі при струмі 100 ампер?? І що вважати за норму? Не стикується внутрішній опір моєї батарейки з втратами. Буду розбиратись і переміряти.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139478Повідомлення 10 трав 2025, 10:58 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 254 Подякували 138
Мій електротранспорт: Пежо Боксер
Хочу електротранспорт: уже имею
посмотри внимательно провода - сечение, материал и качество соединений.

_________________
не говорите, что мне делать - я не скажу куда вам идти


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139490Повідомлення 10 трав 2025, 20:02 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 447 Подякували 110
Мій електротранспорт: Citroen Visa EV '85
NAT писав(ла):
Ну машина дороблена. Трохи я покатався. Ну такі собі відчуття)) як на таврії с ДС3,6. Опір однієї моєї ячейки 0,3 миліома. Я перевіряв прибором. Але при струмі 100 ампер просадка 10 вольт. Замір робе вольтметр з минусової клеми, а "плюс" знімається після запобіжника і автомата. То де дівається кіловат?? 10* 100=1000. Ну щось би грілося... все холодне. Можливо перехідний опір між перемичками... його я не заміряв. А в кого яка просадка по напрузі при струмі 100 ампер?? І що вважати за норму? Не стикується внутрішній опір моєї батарейки з втратами. Буду розбиратись і переміряти.

что показало приложение БМС в телефоне при движении под нагрузкой 100А? есть ячейки, которые проваливаются более других?

_________________
Конверсия Ситроен Виза в электро: https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=3129


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139510Повідомлення 13 трав 2025, 16:15 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 103
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
стосовно контакторів КМ, вони розраховані на комутацію 30 вольт постійного струму, або 220 вольт змінного струму 400 Гц. У них відсутня система гасіння дуги. навіть при 80 вольт постіного струму вони вигорають.
тепер по залізофосфату. Підключіть баласт , навантажте 100 ампер і переміряйте напругу, як на банках так і на контактах.
і буде видно.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139513Повідомлення 13 трав 2025, 19:42 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 710 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
При чем здесь контактор? У меня вольтметр стоит до контактора, а просадка такая же как у топикстартера.

_________________
автопробег на электричестве 48000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139516Повідомлення 14 трав 2025, 00:27 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 103
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
залізо фосфат має конструктивний дефект. навантажте батарею струмом 100 ампер, і поміряйте температуру котактних виводів кожного акумулятора. знайдете там свій кіловат тепла

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139518Повідомлення 14 трав 2025, 07:15 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 24
Хочу електротранспорт: таврия)
Всем спасибо за совет и подсказки. На выходних буду в гараже и все проверю и перемеряю. Падение напряжения на перемычках. Конструктивный дефект ето резьба?? Да, резьбой М4 сильно не потянешь контакт :( По поводу контакторов: Ну, кто то ездит три года на КМ . Кто то три года на гигавак. Так КМ на ОЛХ дороже чем гигавак на алиекспресс. Согласен что на размыкание играет роль не материал контактов а скорость, зазор, среда в которой размыкается и дугогасящая камера. Прилагаю фото с нашего форума. Не спорю что будет работать и КМ и Гигавак. Но судя с того фото ( в живую я Гигавака не видел) зазор там так себе, материал, и площадь прилегания судя с фото, тоже не очень. Дугогасящей камеры я не вижу. Нет, ну если камера с контактами в нем заполнена елегазом...а заполненна ли???? Или опишите принцип его работы а то я по фото не понимаю. А от 100 вольт и 100 ампер думаю сгорят они одинаково :? Вот кто помнит пускатель ПАЕ-3 ?? :D


Додаткові файли:
IMG_20250515_072938016_MFNR.jpg
IMG_20250515_072938016_MFNR.jpg [ 289.68 КБ | Переглядів: 1673 ]


Востаннє редагувалось NAT 15 трав 2025, 06:59, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139519Повідомлення 14 трав 2025, 07:28 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 95 Подякували 42
Мій електротранспорт: Поки що тільки електровело, хоч і не один
Хочу електротранспорт: Рухаюсь далі - швидше, дальше, міцніше...
напевне тепловізором гянути і все б зразу було видно, де який контакт рве.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139524Повідомлення 14 трав 2025, 16:40 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 432 Подякували 609
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
При навантаженні можна мультиметром поміряти падіння напруги на всіх контактах і на всіх комірках. Між будь якими двома цікавими точками кола.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139528Повідомлення 14 трав 2025, 23:31 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 103
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
розібравши winston 160 аг, з тазарі зеро, був шкований конструкцією контактів всередині. сам елемент змотаний в овальний рулон, як маковий пиріг. овальний рулон щоб влізло в прямокутний корпус. конструкція нагадує електролітичний конденсатор. фольга мідна (мінус)- графіт- сепаратор- фольга алюмінієва (плюс)- ізолятор. І все це змотане суцільним плотном. з кожного оберта виведена з одного боку полоска фольги плюс, з іншого боку плоска фольги мінус. і тепер саме головне - всі ці стопки фольги поділені на дві стопки, і прижаті з двох боків вивода на зовні. і до вивода вони прикручені двома болтами М5 з нержавійки, наскрізь через виводну клему. І от там на тих болтах контакт просідає, і підтягти їх ніяк не можна, бо воно всередині акумулятора.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139575Повідомлення 30 трав 2025, 08:25 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 24
Хочу електротранспорт: таврия)
Та самі батарейки наче і непогані усі показуютю опір 0,3 - 0,4 міліома. Виходить 10 - 12 міліом сам акум. Аще 40 міліом набігає на самих перемичках. Ну виходить що на акумуляторі просідає десь 5 або 6 вольт втрат при 100 амперах. Максималка на 5й 60 по рівній дорозі. Шестерня 5ї в мене напевно 0,8 в коробці я нічого не міняв. Полюса двигуна 4 послідовно. Багато форумчан їздило на вінстонах, "консервах" на калбах, там теж клеми під гвинтові перемички а як у вас з просадкою при температурі 20 градусів ??


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139679Повідомлення 29 черв 2025, 20:35 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 24
Хочу електротранспорт: таврия)
Вітю всих! Давно нічого не писав. Короче всі перехідні опори було виміряно приладом на фото нижче. Класний точний прибор. Від клеми акумулятора, через запобіжник 100ампер, потім обтиснутий пресом наконечнік під болтове зєднання, автомат 200 ампер постійного струму , і знову обтиснутий наконечнік до клеми контактора - опір склав 4 міліома. Переріз кабелю 35мм. При струмі 100 ампер втрати на цьому участку 40 ват. А от при струмі 50А уже 10 ват. Це те про що колись писав Міхаличь. Пропорційно квадрату струму...) Та я наче б то й знав... Вигідно їздити на 50 - 60 амперах. :mrgreen: Ну а на самій АКБ всі заводські клеми замінив на алюміньові АД-0. Опір з 50 міліом став щось біля13,5 На батареї міряв приладом YR1035. Ну, звісно просадка знчно зменшилась втрати також. При 100А в мене тепер просідає 2 вольта. Максимальна швидкість на 5ї 65. Ну, так і катаюсь. Наїздив вже майже 500 км. Звісно мабуть краще мати високу напругу. Вже мабуть все це автовиробники електромобілів порахували. Знаю що є на форумі машини на 16S а як у вас з струмами і втратами???


Додаткові файли:
IMG_20250603_105901759_MFNR.jpg
IMG_20250603_105901759_MFNR.jpg [ 466.27 КБ | Переглядів: 200 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139681Повідомлення 29 черв 2025, 21:03 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 24
Хочу електротранспорт: таврия)
Така собі тепер тавруха. Чистенька. Є сигналка, центральний замок, парктронік, склопідйомник,доводчик вікон... :mrgreen: Але ліф мабуть краще.... :?


Додаткові файли:
IMG_20250626_155711944_MFNR.jpg
IMG_20250626_155711944_MFNR.jpg [ 660.5 КБ | Переглядів: 194 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 43 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 7


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group