Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Электро заз 968м на дс 3.6 https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=5318 |
Сторінка 3 із 3 |
Автор: | -=TRO=- [ 19 бер 2023, 11:09 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Электро заз 968м на дс 3.6 |
yuri писав(ла): Такую болванку весом 88кг надо еще постараться перегреть. Якщо покумекати з дивану, але з цифрами, то для нагрівання на +100 градусів сталеввої болванки вагою 88кг треба ~ 1,1 кВт*год. Беручи до уваги ефективність цього двигуна, це повинно бути досить просто. У міді теплоємність (не плутати з теплопередачею) навіть менша ніж у сталі, тому в реалі енергії для такого нагрівання треба навіть менше. І якщо врахувати, що ротор з колектором має вагу набагато менший за двигуна, а нагрівання більше ніж статора через різні втрати на активному опорі обмоток, і тепло відводиться лише через підшипники, випромінювання на статор, та продувкою , то без належної продувки - перегріти ротор зовсім легко навіть невеликою кількістю енергії.Vini007 писав(ла): на дороге с горками плохо держит скорость,на акб 140в перегревался за полтора часа до 70 градусов ,он сделан для напряжения 72в,максимум 96 Що стосується напруги батареї, то як що контроллер в реальній експлуатації тримає оберти приблизно в рамках штатних, то не дуже важливо наскільки висока напруга батареї. Хоча як що контроллер поганий в плані ККД, то можуть бути варіанти. Тут до речі є тема на форумі де в розрив мотора ставився дроссель який забирав на себе вч гармоніки, бо обмотки мотора їх не дуже то фільтрують, а індуктивно гріють ними своє залізо.
|
Автор: | Goga65 [ 19 бер 2023, 14:30 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Электро заз 968м на дс 3.6 |
Vini007 писав(ла): мотор 3.6 не совсем подходит,на дороге с горками плохо держит скорость,на акб 140в перегревался за полтора часа до 70 градусов ,он сделан для напряжения 72в,максимум 96,но скорость будет 45 максимум.вообще этот мотор мало оборотистый,а поднимаем напряжение-греется. Неправда - ізжу на ДС 3,6 вже більш за 8 років(3 на Пежо та 5 на ФАВі) на Пежо напруга була 125в, на ФАВі 165в мах швидкість і там і тут 90км/г,бюджетна 70км/г... як що фефорі не давати, то мотор не гріеться (літом у жару іздили у м Бар (50км в один бік), дорога з викрутасами - мотор більш за 55 градусів не нагрівався... і на мій погляд ДС 3,6 більш "придатливий" ніж ДС 6,3 Ось знайшов ролік, де як раз розмова про температуру ДС (час 3,15) |
Автор: | Александр.TUZ [ 22 бер 2023, 11:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Электро заз 968м на дс 3.6 |
На ДС3.6 ,который без КПП установлен на SUZUKI Carri, езжу шестой год.. Напряжение 168 вольт (40S). Мах скорость 90 км\ч. Охлаждение штатным вентилятором... ....Пробег на полном заряде 130-150 км. Частые поездки летом Днепр-Каменское (110 км по кругу). До этого год ездил на ЗАЗ966 с ДС3.6 ...полёт нормальный. Для авто до тонны ДС3.6 есть не плохой вариант. Но в связи с его подорожанием не такой уже и бюджетнывй. Мотор с ЛИФа стоит сегодня таких же денег... |
Автор: | Netrebskiy [ 24 бер 2023, 14:43 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Электро заз 968м на дс 3.6 |
Александр.TUZ писав(ла): Но в связи с его подорожанием не такой уже и бюджетнывй. Ще взнавав про контроллер "Романтика" Просить 21000 за саму слабку версію (9 ключів) Буду їздити на контакторі |
Автор: | Stalker_W [ 28 трав 2023, 09:41 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Электро заз 968м на дс 3.6 |
Подивиться на схеми старовинних тролейбусів на контакторах. ККД ніяке, але грошей таке рішення потребує небагато. |
Сторінка 3 із 3 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |