Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Электро заз 968м на дс 3.6
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=5318
Сторінка 3 із 3

Автор:  -=TRO=- [ 19 бер 2023, 11:09 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электро заз 968м на дс 3.6

yuri писав(ла):
Такую болванку весом 88кг надо еще постараться перегреть.
Якщо покумекати з дивану, але з цифрами, то для нагрівання на +100 градусів сталеввої болванки вагою 88кг треба ~ 1,1 кВт*год. Беручи до уваги ефективність цього двигуна, це повинно бути досить просто. У міді теплоємність (не плутати з теплопередачею) навіть менша ніж у сталі, тому в реалі енергії для такого нагрівання треба навіть менше. І якщо врахувати, що ротор з колектором має вагу набагато менший за двигуна, а нагрівання більше ніж статора через різні втрати на активному опорі обмоток, і тепло відводиться лише через підшипники, випромінювання на статор, та продувкою , то без належної продувки - перегріти ротор зовсім легко навіть невеликою кількістю енергії.

Vini007 писав(ла):
на дороге с горками плохо держит скорость,на акб 140в перегревался за полтора часа до 70 градусов ,он сделан для напряжения 72в,максимум 96
Що стосується напруги батареї, то як що контроллер в реальній експлуатації тримає оберти приблизно в рамках штатних, то не дуже важливо наскільки висока напруга батареї. Хоча як що контроллер поганий в плані ККД, то можуть бути варіанти. Тут до речі є тема на форумі де в розрив мотора ставився дроссель який забирав на себе вч гармоніки, бо обмотки мотора їх не дуже то фільтрують, а індуктивно гріють ними своє залізо.

Автор:  Goga65 [ 19 бер 2023, 14:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электро заз 968м на дс 3.6

Vini007 писав(ла):
мотор 3.6 не совсем подходит,на дороге с горками плохо держит скорость,на акб 140в перегревался за полтора часа до 70 градусов ,он сделан для напряжения 72в,максимум 96,но скорость будет 45 максимум.вообще этот мотор мало оборотистый,а поднимаем напряжение-греется. :ua:

Неправда :nein: - ізжу на ДС 3,6 вже більш за 8 років(3 на Пежо та 5 на ФАВі) на Пежо напруга була 125в, на ФАВі 165в мах швидкість і там і тут 90км/г,бюджетна 70км/г... як що фефорі не давати, то мотор не гріеться (літом у жару іздили у м Бар (50км в один бік), дорога з викрутасами - мотор більш за 55 градусів не нагрівався... і на мій погляд ДС 3,6 більш "придатливий" ніж ДС 6,3 :ja:
Ось знайшов ролік, де як раз розмова про температуру ДС (час 3,15)



Автор:  Александр.TUZ [ 22 бер 2023, 11:11 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электро заз 968м на дс 3.6

На ДС3.6 ,который без КПП установлен на SUZUKI Carri, езжу шестой год.. Напряжение 168 вольт (40S). Мах скорость 90 км\ч. Охлаждение штатным вентилятором... ....Пробег на полном заряде 130-150 км. Частые поездки летом Днепр-Каменское (110 км по кругу). До этого год ездил на ЗАЗ966 с ДС3.6 ...полёт нормальный. 8)
Для авто до тонны ДС3.6 есть не плохой вариант. Но в связи с его подорожанием не такой уже и бюджетнывй. Мотор с ЛИФа стоит сегодня таких же денег... :?

Автор:  Netrebskiy [ 24 бер 2023, 14:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электро заз 968м на дс 3.6

Александр.TUZ писав(ла):
Но в связи с его подорожанием не такой уже и бюджетнывй.:?


Ще взнавав про контроллер "Романтика"
Просить 21000 за саму слабку версію (9 ключів) :? Буду їздити на контакторі :mrgreen:

Автор:  Stalker_W [ 28 трав 2023, 09:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электро заз 968м на дс 3.6

Подивиться на схеми старовинних тролейбусів на контакторах. ККД ніяке, але грошей таке рішення потребує небагато.

Сторінка 3 із 3 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/