Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=1326
Сторінка 1 із 6

Автор:  Володимир [ 17 лип 2016, 10:43 ]
Заголовок повідомлення:  Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

Ось вже повних чотири роки вивчаю та творю легкий електранспорт.
І можу впевнено сказати що це тема компромісів у всьому (екологічність,економія,окупність і т.п.)!
Створення цього проекту дасть можливість отримати відповіді на багато питань які виникають у заінтересованих електротранспортом осіб.
Ціль проекту- описати процес побудови транспорту на електротязі з нуля.
Наша майстерня має на меті виконати кілька завдань:
- виготовити універсальну раму з можливістю встановлення на неї трьох або чотирьох коліс
- провести випробування по встановленню двох сидінь поруч(автоваріант) або одне за одним (мотоваріант)
- виготовлення та випробування передньої підвіски і підбір оптимальних комплектуючих ( або автостійка, або важіль, або ресора)
- підбір комплектуючих для гальмівної системи
- підбір комплектуючих для електротяги (акумулятори,контролер,електродвигун)
- створивши прототип, дійти до виготовлення першої універсальної платформи з застосуванням найкращих комлектуючих
(хромолева рама і т.п)
- показати реальні затрати
Проект розпочався 2 липня 2016 року і у нас вже є кілька фото які викладу в наступних повідомленнях.
Очікуєм активного обговорення.

Автор:  paskalex [ 17 лип 2016, 11:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

Не зрозумів, Ви створюєте електромобіль, чи шукаєте інвестора, який Вам дасть гроші і Ви за них щось створите?

Автор:  Михалыч [ 17 лип 2016, 11:24 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

Цель , по крайней мере, очень достойна. При всём разнообразии запросов и предпочтений; одному- спорт кар, другому - эконом-дальнобойщик, третьему
- микроавтобус, а мне , ещё и с солнечной крышей....-, но, шасси то может быть одинаковым, а облицовка разной и, даже сменной .
......Рассчитывать на какие либо инвестиции не стоит, но , если вдруг получиться
НЕЧТО ДОСТОЙНОЕ ! , то почему бы и нет.

Автор:  Wurger [ 17 лип 2016, 12:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

Я человек далекий от автоинженерства, но по моему постройка шасси это вообще не проблема. От слова вообще. Вариантов полно на любую массу и мощность. На многие из них уже есть готовые чертежи. Тут даже нечего обсуждать, берется любой необходимый прототип и просто строится такой же.

Если же у вас задача более глобальная - построить такую машину которая пройдет сертификацию - то тогда нужно начать с прочтения соответствующих гостов (указаны в "вымогах") и постройки машины согласно им.

Автор:  Володимир [ 17 лип 2016, 16:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

paskalex писав(ла):
Не зрозумів, Ви створюєте електромобіль, чи шукаєте інвестора, який Вам дасть гроші і Ви за них щось створите?

На вело комплектуючих це буде веломобіль, на мотокомплектуючих це буде електромото, на автокомплектуючих це буде електромобіль.
Інвестори завжди потрібні, але в нашому проекті потрібно створити умови ,коли інвестор сам прийде до нас .

Автор:  Володимир [ 17 лип 2016, 16:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

Wurger писав(ла):
Я человек далекий от автоинженерства, но по моему постройка шасси это вообще не проблема. От слова вообще. Вариантов полно на любую массу и мощность. На многие из них уже есть готовые чертежи. Тут даже нечего обсуждать, берется любой необходимый прототип и просто строится такой же.

Если же у вас задача более глобальная - построить такую машину которая пройдет сертификацию - то тогда нужно начать с прочтения соответствующих гостов (указаны в "вымогах") и постройки машины согласно им.


У нас досвід виготовлення нестандартного металообладнання з 1992р. Хочу вас сказати за весь цей час ні разу не вийшло зробити готовий виріб по кресленням ,навіть після солідворксу, завжди відбуваються "корегування" ,особливо якщо виготовляються просторові вироби.
Ми зробили спробу замовити готові креслення і навіть внесли аванс виконавцю. Але отримавши 20 питань по конфігураціїї від конструкторів, зрозуміли, що відповісти можна максимум на пять....
Для початку ми візьмемо прототип триколісного транспорту в автокомплектації.
Сертифікація можлива ,але при умові якщо в майбутньому доведеться тиражувати нашу раму.

Автор:  Володимир [ 17 лип 2016, 17:00 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

Креслень вирішили не виготовляти , і накидали на папірці перший ескіз (прошу не сміятись) все смішне буде попереду :hurra:

Додаткові файли:
креслення.jpg
креслення.jpg [ 239.82 КБ | Переглядів: 8493 ]


Наступним кроком було купівля двох "докаток" під жигулівську ступицю.

Додаткові файли:
колеса для тризуба.jpg
колеса для тризуба.jpg [ 113.75 КБ | Переглядів: 8493 ]

Зібравши наші колеса з жигулівськими важілями приклались до візуального формування майбутнього транспорту... {O_0}
Додаткові файли:
тризуб на ящиках.jpg
тризуб на ящиках.jpg [ 247.47 КБ | Переглядів: 8493 ]

Автор:  Володимир [ 17 лип 2016, 17:24 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

За першим разом ми вирішили використати за основу передню підвіску віж жигулів.
Придбали важілі,ступиці, супотра і т.п. Відмили, проточили,обточили зайвий метал...
Додаткові файли:
жигул компл.jpg
жигул компл.jpg [ 242.26 КБ | Переглядів: 8483 ]

Нарізали труби і прикріпили важілі
Додаткові файли:
труби.jpg
труби.jpg [ 237.73 КБ | Переглядів: 8483 ]

Підготували монтажний стіл

Додаткові файли:
монтажна плита.jpg
монтажна плита.jpg [ 237.78 КБ | Переглядів: 8483 ]

Автор:  Володимир [ 17 лип 2016, 17:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

У першому варіанті ми взяли готову важку автокоплектацію і профільні труби з запасом на міцність. Потім подумаєм над варіантом облегчення.Монтаж рами.
Додаткові файли:
день 5.jpg
день 5.jpg [ 248.52 КБ | Переглядів: 8477 ]

Додаткові файли:
день 6.jpg
день 6.jpg [ 244.13 КБ | Переглядів: 8477 ]



Найважчим при збірці передка виявилось підібрати кут нахилу шкворня і хід предніх коліс . Ми зробили варіант при якому при наїзді на перешкоду вертикальна вісь колеса рухається прямолінійно вверх без зміни кута нахилу.
Додаткові файли:
день 7.jpg
день 7.jpg [ 244.87 КБ | Переглядів: 8477 ]

Додаткові файли:
день 8.jpg
день 8.jpg [ 236.47 КБ | Переглядів: 8477 ]

Автор:  Olaff [ 17 лип 2016, 18:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

Володимир писав(ла):
Найважчим при збірці передка виявилось підібрати кут нахилу шкворня і хід предніх коліс . Ми зробили варіант при якому при наїзді на перешкоду вертикальна вісь колеса рухається прямолінійно вверх без зміни кута нахилу.


Это далеко не лучший вариант геометрии- при ходе отбоя-сжатия у вас будет меняться колея , то есть машинка будет рыскать из стороны в сторону. Кроме того в повороте развал внешнего по отношению к центру поворота колеса будет сильно положительным и резина будет работать не оптимально. Именно поэтому в двухрычажной схеме верхний рычаг обычно короче , не стоит и вам так упрощать конструкцию, потом когда начнёте исправлять придётся менять конфигурацию рамы.

Автор:  Михалыч [ 17 лип 2016, 18:53 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

Ну, то , что вы отказались от самодельных элементов подвески и руле-тормозных . -это хорошо, но , что и тут ссамодельничали - это зря. Ах у вас теперь ось поворота ходит верх-низ вернтикально? А ОНО вам надо ? Вам то надо , что бы колея, при работе подвески не менялась не проскальзывала , провоцируя занос на повороте. Нет , коллеги. В системе двухрычажки , нижний рычаг всегда длиннее верхнего. .....
Идея Хромолевой рамы , надо понимать нержавеющей - хороша тем , что с соотвечствующим днищем, не надо ни красок ни антикоров ни порого нигролом заливать - вечные. колеса-накатки - неплохо, но , как по мне , с МТ16 были бы круче. https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... m6tvFeOwiA

Автор:  Володимир [ 17 лип 2016, 19:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

Olaff писав(ла):
Володимир писав(ла):
Найважчим при збірці передка виявилось підібрати кут нахилу шкворня і хід предніх коліс . Ми зробили варіант при якому при наїзді на перешкоду вертикальна вісь колеса рухається прямолінійно вверх без зміни кута нахилу.


Это далеко не лучший вариант геометрии- при ходе отбоя-сжатия у вас будет меняться колея , то есть машинка будет рыскать из стороны в сторону. Кроме того в повороте развал внешнего по отношению к центру поворота колеса будет сильно положительным и резина будет работать не оптимально. Именно поэтому в двухрычажной схеме верхний рычаг обычно короче , не стоит и вам так упрощать конструкцию, потом когда начнёте исправлять придётся менять конфигурацию рамы.


Я думаю ви праві на 100 відсотків,якщо говорити про чотириколісну машину. Але ми будуєм триколісну. При наїзді на перешкоду наша машинка перетвориться на кілька секунд у двохколісну. Тому стоїть задача створити умови при яких третє колесо повинно як найшвидше повертатись на своє місце і зчепитись з поверхнею проїзджої частини.
Ось приводжу приклад роботи авто підвіски і підвіски в нашому варіанті
Додаткові файли:
робота підвіски.jpg
робота підвіски.jpg [ 48.97 КБ | Переглядів: 8457 ]

Автор:  Володимир [ 17 лип 2016, 19:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

При виготовленні передньої частини ми відразу отримали відповідь на питання- а яка повинна бути колісна база?
Передок повинен бути підвантажений, тобто в передній частині повинна стояти батарея або її частина.
Коробка яка утворилась у нас виготовилась з розрахунку можливості встановлення туди ящика з 20 шт ліфовських консерв.
Додаткові файли:
місце під консерви.jpg
місце під консерви.jpg [ 346.79 КБ | Переглядів: 8456 ]

Габарити акумулятора плюс габарити підвіски визначили колісну базу передніх коліс і це у нас вийшло 1200мм.

Автор:  Володимир [ 17 лип 2016, 19:21 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

Михалыч писав(ла):
Ну, то , что вы отказались от самодельных элементов подвески и руле-тормозных . -это хорошо, но , что и тут ссамодельничали - это зря. Ах у вас теперь ось поворота ходит верх-низ вернтикально? А ОНО вам надо ? Вам то надо , что бы колея, при работе подвески не менялась не проскальзывала , провоцируя занос на повороте. Нет , коллеги. В системе двухрычажки , нижний рычаг всегда длиннее верхнего. .....
Идея Хромолевой рамы , надо понимать нержавеющей - хороша тем , что с соотвечствующим днищем, не надо ни красок ни антикоров ни порого нигролом заливать - вечные. колеса-накатки - неплохо, но , как по мне , с МТ16 были бы круче. https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... m6tvFeOwiA

Михалыч,ми ні від чого не відмовлялись. Ми сворюємо модель яку будем тестувати , знімати,доставляти, можливо що надалі все буде саморобне.Вісь повороту змінюється при повороті(ми зробили 9градусів наклон шкворня), і не змінюється при наїзді на перешкоду.
Ми зробили навпаки, нижній важіль(ричаг) коротший верхнього, в процесі експлуатації ніколи не пізно важілі видовжувати чи вкорочувати.
Хромоль нажаль теж ржавіє.Що до коліс то як я говорив вище ми маєм дослідний варіант і доставити МТ16 ніколи не пізно якщо буде в цьому потреба.

Автор:  Володимир [ 17 лип 2016, 19:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Універсальна платформа "Тризуб". Трайк для тестування.

Рульову колонку ми використовуєм від таврії. Трохи переробили тяги і вся лягло гарно. Тепер шукаєм карданчики щоб вивести кермо у зручне для водія положення.
Додаткові файли:
рул колонка.jpg
рул колонка.jpg [ 238.52 КБ | Переглядів: 8451 ]

Сторінка 1 із 6 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/