Поточний час: 28 бер 2024, 14:03

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4
Автор Повідомлення
#30245Повідомлення 26 лист 2016, 10:03 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 32 Подякували 233
Мій електротранспорт: Славута
irde писав(ла):
и кроме того, нас ждет очередное подорожание эл.


Здесь интересная фишка. Стоимость эл.энергии на международном рынке около 1.5 грн.
Я понимаю, что нам энергокомпании могут продавать и по 10 грн.
Но надежда остается на остатки разума у барыг от электрики...
Ну и никто не отменял альтернативную энергетику (солн. панели и т.д.)

_________________
Дорога покорится идущему


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30248Повідомлення 26 лист 2016, 10:29 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
У проекті можна використати один із двох авто в залежності від посадочних

Варіат 1. Легковик або мінібус з можливістю перевезення до 8 пасажирів.
Цей варіант передбачає можливість використання легкого по вазі донора і
відповідно менш бюджетну комплектацію (двигун,контролер,батарея до
до 8000 у.о.)
У цьому варіанті потрібен шофер з категорією "В" і проплачений патент на
перевезення пасажирів.Вартість проїзду у приватних легковиків завжди
договірна, і обявляється заздалегіть з пасажирами, і це є плюсом.Посадка і
висадка здійснюється по вимозі і не потребує спецзупинок.Останній виїзд
існуючого маршрутного автобуса 22,00 з вартістю квитка 4 грн, а це дає
змогу на власному міні маршруті який планується запровадити, підняти
тариф удвічі і курсувати поза конкуренцією з 22 до 24 години.
Варіант 2. Пасажирський автобус для пасажирів більше 8.
Донор буде більше 1т , тому потрібна ціноємка комплектація (двигун або
кілька двигунів, контролер,батарея) вартістю від 10000 у.о.
У цьому варіанті потрібен водій з категорією прав яка дозволяє перевезення
пасажирів з щоденним ТО транспорту і медоглядом, крім того такий транспорт
повинен рухатись чіткому графіку у відведений місцевою владою маршрутом
з чітко зафіксованою оплатою , зупинятись на відведених зупинках . Крім
цього треба прийняти участь у тендері на маршрут і його виграти,
оплатити ліцензію, утримувати техперсонал і мати кілька
одиниць транспорту.

Плюси і мінуси двох варіантів наявні. Якщо я і зважусь на такий проект то тільки у
Варіаті 1.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30249Повідомлення 26 лист 2016, 11:05 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Вариант №1 изначально и имелся ввиду . Под него и донор - L300 .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30250Повідомлення 26 лист 2016, 11:15 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1067
Stalker_W писав(ла):
О каких 16 годах вы здесь пишите?? Не вводите людей в заблуждение!

Вы наверное не поняли, применительно к чему была указанна ссылка на цифру "16" , поэтому не надо такой "категоричности" про "заблуждения".
Grigoriy.k писав(ла):
А какие вводные цифры нужны???

...да мильён цифер надо! Для тебя и твоих потребностей результаты будут одни,для других - другие! У тебя и пробеги больше, и возможности "шире", чем у многих. Моя уверенность в том, что бензо-газо-дизельный вариант принесет автору бОльшую,а главное - быстрейшую выгоду.
Вячеслав М писав(ла):
Реальная окупаемость электромобиля в коммерческом применении - 2 -3 года , уже многократно подсчитано .

...только я чёто не наблюдаю (может в силу своей "близорукости") бурной электромобилизации.
Лифов на улицах становится всё больше,это да. Но это же совсем другая песня - если стоит выбор за одни и те же деньги купить электричку или бензинку,безусловно выгоднее первое,ибо куплено в том числе условное топливо на годы вперёд.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30252Повідомлення 26 лист 2016, 11:33 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
Инженер писав(ла):
...только я чёто не наблюдаю (может в силу своей "близорукости") бурной электромобилизации.



Оффтоп
добавлю... Я тоже верю,что " Караваны ракет помчат нас вперёд от звезды до звезды." Но... В стране наверное сотни тысяч таксистов, и многие из них "ученые доценты с кандидатами". Думаете они не умеют считать??? Где же эти электротакси?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30257Повідомлення 26 лист 2016, 14:20 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 2 Подякували 5
Хочу електротранспорт: Tesla Model S в мечтах
У нас лично в городе такси - 25 грн до 5 км. По городу выходит обычно 25-40. Все на газу. Проезжают за день 100-200 км. Электро будет отбиваться, да сгниет раньше.
Электро - это престиж и удобство, но никак не экономия!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30275Повідомлення 26 лист 2016, 17:02 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Интересная статья . http://avtovod.org.ua/articles/73975591 ... lokti.html

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30290Повідомлення 26 лист 2016, 21:39 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
djbob2000 писав(ла):
У нас лично в городе такси .... Электро будет отбиваться, да сгниет раньше
Если бы это было так, то в Киеве не открывалась бы уже вторая служба такси на электромобилях. Там крутятся такие большие деньги, что без экономанализа, проверенного 10 раз 10 людьми никто даже разговаривать не будет.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30295Повідомлення 26 лист 2016, 22:56 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Что-то мне подсказывает, что перевозка пассажиров самодельными или переделанными автомобилями законодательно совсем не приветствуется.
Может для начала поинтересоваться - что да как, чтоб потом не было мучительно больно.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30308Повідомлення 27 лист 2016, 02:39 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Ось тут трохи описали як заробити а колесах http://ukr.segodnya.ua/economics/avto/k ... 14823.html
Для отримання дозволів вимагатимуть техпаспорт на авто, якщо переобладнання в електро виконано по закону , з відповідним дописом в техпаспорт то проблем не буде.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30324Повідомлення 27 лист 2016, 15:01 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Баришівка
Дякував (ла) 1 Подякували 6
Мій електротранспорт: Peugeot Partner,Renault Kangoo Maxi,Renault Clio
Хочу електротранспорт: Tesla
Вячеслав М писав(ла):
Вариант №1 изначально и имелся ввиду . Под него и донор - L300 .

Можна mazda 2200 , мені подобається ідея Володимира :) , у Вас все вийде якщо тільки хоть щось будете робити, економія реальна, якщо пробіг за день буде близько 100 км то окупиться десь 2-3 роки Ваш проект, а потім буде значно дешевше, залишиться витрати тільки на батарею в порівнянні з двс. На своєму прикладі скажу що якщо порівнювати авто які я маю то vw caddi 2012 року за рік з'ів близько 4000$ на обслуговування двс та пальне при середній витраті 5-6 на 100 км на не самих дорогих азс, пробіг за рік близько 60000 км, та ще й подешевшав на 1000$, а електричний партнер 2002 року робить ту саму роботу за (17 кВт х 0,73 грн =12,41 грн за день, пробіг близько 120 км + аммортизація самоі батарейки(48 консерв ліфа), якщо батарейка протримається більше року, а я думаю що протримається хоч і експлуатація порівняно нещадна то це буде + вже. У мене така математика, може щось не правильно написав незнаю, спробуйте мене переконати, але мені однозначно вигідно. І до того ж каддік вартував під 10000 з пробігом 150000, а партнер близько 7500 з пробігом 34000 і не втрачатиме так в ціні в майбутньому! Володимиру хочу побажати удачі.

_________________
Електропробіг 13000км. на Партнері за 6 місяців.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30329Повідомлення 27 лист 2016, 17:03 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Давно уже не раз считал и пришел к выводу что использование электротранспорта как раз окупаемо и выгодно при таких коротких маршрутах (многоцикловой суточной эксплуатации). Только в этом случае взять с современных батарей то количество циклов на которые они расчитаны (лифер и титанат) и окупить их цену в кратчайшие сроки. Многие помнят что я тестировал лиферную банку по 40 циклов в сутки (5С разряд и 3С заряд без фазы СV) и она выдержала 5000 (пять тысяч) циклов, при этом можно было эксплуатировать дальше. С титанатом должно быть еще больше. Стоимость пропущенной за время эксплуатации через аккумулятор электроэнергии, должна быть на уровне стоимости самой батареи, тут титанат вне конкуренции.

Видится мне емкость аккумулятора на две полуходки и два быстросъемных аккумулятора (один едет, второй заряжается).

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30427Повідомлення 29 лист 2016, 09:41 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1067
-=TRO=- писав(ла):
Многие помнят что я тестировал лиферную банку по 40 циклов в сутки (5С разряд и 3С заряд без фазы СV) и она выдержала 5000 (пять тысяч) циклов, при этом можно было эксплуатировать дальше.

...очень интересно! Но я не видел. А где можно посмотреть?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30479Повідомлення 30 лист 2016, 13:33 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
С подробностями только на русском форуме.
http://electrotransport.ru/ussr/index.p ... #msg395024

И кстати, не 7С разряд, а 5С, склероз однако.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 9


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group