Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Geely Emgrand X7h
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=2425
Сторінка 7 із 8

Автор:  Dima [ 22 лют 2018, 20:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Geely Emgrand X7h

А не фазный это ток-400а???Батарейный будет иметь меньшую величину.

Автор:  budivelnik [ 22 лют 2018, 20:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Geely Emgrand X7h

Ось параметри з ПДФ
Зображення

Автор:  Grigoriy.k [ 22 лют 2018, 20:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Geely Emgrand X7h

budivelnik писав(ла):
Після серії не дуже приємних новин - зявилась приємна
Виявляється контролер KLS14401-8080IPS, 24V-144V, 400A, синусоїдальний BLDC Motor Controller - може по замовчуванню працювати з резольвером , просто в полі
Speed sensor typ - потрібно виставити параметр 3
Правда проблемка все одно є , так як максимальний вольтаж в нього 180Вольт максимальний ампераж 400А(30 сек) , і номінальний 160А
То чи не буде він заслабий
180В * 160А=28,8 Квт

Перестаньте мріяти.Не один келлі не підтримує резольвер.Тільки один різновид енкодера і д.х.

Автор:  budivelnik [ 22 лют 2018, 21:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Geely Emgrand X7h

Зображення
Зображення

Автор:  Лев [ 22 лют 2018, 21:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Geely Emgrand X7h

ну да,ай-пи-эс для резольвера,он только с ним и работает... не советую закладываться на максимальные параметры контроллера...

Автор:  Grigoriy.k [ 22 лют 2018, 22:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Geely Emgrand X7h

Еще раз повторюсь модель IPS работает только с магнитным энкодером .Револьвер которому нужно подавать на обмотку возбуждения сигнал переменного напряжения не важно какой частоты и скважности и тд.и тп.РАБОТАТЬ НЕ БУДЕТ! Келли не поддерживает.Графа есть но программы нет и не будет.ПРОВЕРЕНО ОПРОБОВАНО И ПОСПРАШЕВАНО :D

Автор:  Olaff [ 22 лют 2018, 23:00 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Geely Emgrand X7h

А какие изначально характеристики у этого ситроеновского привода? Интересует всё - мощность , момент, обороты, передаточное редуктора , напряжение (родное).

Автор:  budivelnik [ 23 лют 2018, 10:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Geely Emgrand X7h

Olaff писав(ла):
А какие изначально характеристики у этого ситроеновского привода? Интересует всё - мощность , момент, обороты, передаточное редуктора , напряжение (родное).
Напруга -400 Вольт
Потужність 27 КВт номінальна-37КВт максимальна
Обертів - 7500 об/хв
Момент -200НМ від 1200 до 2500 обертів
Передаточне редуктора- приблизно 7,5 (точно порахую пізніше по зубчикам)

Це двигун Бош SMG-180 , німці заявляють обертів-12800 , максималка-80КВт

Автор:  budivelnik [ 23 лют 2018, 10:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Geely Emgrand X7h

Grigoriy.k писав(ла):
Еще раз повторюсь модель IPS работает только с магнитным энкодером .Револьвер которому нужно подавать на обмотку возбуждения сигнал переменного напряжения не важно какой частоты и скважности и тд.и тп.РАБОТАТЬ НЕ БУДЕТ! Келли не поддерживает.Графа есть но программы нет и не будет.ПРОВЕРЕНО ОПРОБОВАНО И ПОСПРАШЕВАНО :D
Уточніть
Що не підтримує Келліі?
Можливість подачі змінного струму потрібної частоти на обмотку , чи не реагує на отриманий результат після подачі ?

Автор:  Olaff [ 23 лют 2018, 12:25 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Geely Emgrand X7h

budivelnik писав(ла):
Olaff писав(ла):
А какие изначально характеристики у этого ситроеновского привода? Интересует всё - мощность , момент, обороты, передаточное редуктора , напряжение (родное).
Напруга -400 Вольт
Потужність 27 КВт номінальна-37КВт максимальна
Обертів - 7500 об/хв
Момент -200НМ від 1200 до 2500 обертів
Передаточне редуктора- приблизно 7,5 (точно порахую пізніше по зубчикам)

Це двигун Бош SMG-180 , німці заявляють обертів-12800 , максималка-80КВт


Спасибо большое, мне где то попадалась информация, что на ситроен не 400 вольт система, а примерно 200. Ещё интересует примерный вес и размеры.

Автор:  budivelnik [ 23 лют 2018, 12:44 ]
Заголовок повідомлення: 

Olaff писав(ла):
budivelnik писав(ла):
Olaff писав(ла):
А какие изначально характеристики у этого ситроеновского привода? Интересует всё - мощность , момент, обороты, передаточное редуктора , напряжение (родное).
Напруга -400 Вольт
Потужність 27 КВт номінальна-37КВт максимальна
Обертів - 7500 об/хв
Момент -200НМ від 1200 до 2500 обертів
Передаточне редуктора- приблизно 7,5 (точно порахую пізніше по зубчикам)
Це двигун Бош SMG-180 , німці заявляють обертів-12800 , максималка-80КВт
Спасибо большое, мне где то попадалась информация, что на ситроен не 400 вольт система, а примерно 200. Ещё интересует примерный вес и размеры.
Там батарея 200В , але стоїть перетворювач на 400
Вага двигуна 32 кг , редуктора десь 15 , точні розміри зараз не скажу бо віддав двигун електрикам , в нього вал не крутився, десь за пару днів дадуть результат.
На око - 250 мм діаметр * 300 мм довжина без редуктора тільки двигун
В редуктора товщина приблизно 80-100 мм і за діаметр двигуна виступає вниз приблизно на 150 мм

Автор:  Grigoriy.k [ 23 лют 2018, 12:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Geely Emgrand X7h

budivelnik писав(ла):
Grigoriy.k писав(ла):
Еще раз повторюсь модель IPS работает только с магнитным энкодером .Револьвер которому нужно подавать на обмотку возбуждения сигнал переменного напряжения не важно какой частоты и скважности и тд.и тп.РАБОТАТЬ НЕ БУДЕТ! Келли не поддерживает.Графа есть но программы нет и не будет.ПРОВЕРЕНО ОПРОБОВАНО И ПОСПРАШЕВАНО :D
Уточніть
Що не підтримує Келліі?
Можливість подачі змінного струму потрібної частоти на обмотку , чи не реагує на отриманий результат після подачі ?

І перше і друге.

Автор:  budivelnik [ 23 лют 2018, 15:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Geely Emgrand X7h

З офіційного сайту Бош
3-фазний ПМСМ
210 мм х 242 мм
32 кг
198 НМ - піковий
94 НМ -на протязі години
80КВт - пік
45 Квт на протязі години
12000 обертів/хвилина
З цієї інформації можна вивести наступне
На напрузі в 180Вольт , максимальні оберти на максимальному моменті будуть до
180/400 х 12000=5400 обертів , при піковій потужності в 36Квт

ПС
Ви були праві , двигун довго був у воді , поки що враження що пацієнт швидше за все живий. а не мертвий, але до понеділка нічого конкретного сказати не можна буде
Зображення

Автор:  budivelnik [ 26 лют 2018, 14:16 ]
Заголовок повідомлення:  Geely Emgrand X7h

Прийшла відповідь з Китаю - контролер дійсно не підтримує датчики типу резольвер.
Але як завжди , погана новина заміняється відносно хорошою
Двигун повністю розібраний , пошкоджень крім закисань і ражавчини не видно , обмотка не закоротила.
Зображення
Зображення
Зображення
Може хтось підкаже
1 Як перевірити чи не перегріті магніти
2 Підкажіть де можна купити трьохсекторний датчик хола, або датчик синус/косинус.
Доступ до валу (ротора) вільний. а тому можна встановити все що завгодно з габаритними розмірами 100-150 мм діаметру на 30-70 мм товщини ( при потребі з допомогою танців з бубном можна встановити і більш габаритні пристрої)

Автор:  andy210 [ 26 лют 2018, 14:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Geely Emgrand X7h

обычные ss41 купить, поставить три штуки под 120 градусов и всё!

Сторінка 7 із 8 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/