Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Geely Emgrand X7h https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=2425 |
Сторінка 1 із 8 |
Автор: | budivelnik [ 28 січ 2018, 23:51 ] |
Заголовок повідомлення: | Geely Emgrand X7h |
Отже починаю і я Донор - Geely Emgrand X7 , 2013 , 130000 км пробігу Батарея - ячейки Yuasa.Химия литий-манганат.Емкость 40а.ч. Вес 1.4кг. Год 2015 месяц 11.Корпус твердый(металл в термоусадке).Силовые контакты площадки с шпильками 8м.Внутреннее сопротивление меньше 1 милиома. Рабочее напряжение 3-4.2в 40 шт х 40 а*год (забираю завтра) виправлено Двигун - задній електро від Lexus RX 400h (130H , 10600 об/хв)(замовляю завтра) Редуктор -передаточне 6,8 ( спробую поміняти на приблизно 10 ) Проблемна частина - контролер(рішення поки не має) Провів консультації по заміні задньої підвіски Джілі,для адаптації до підвіски Лексуса - знайшов людей які взялись це зробити , тим більше що технічні параметри авто по фізичним розмірам і вазі дуже близькі , так що в цій частині проблем не бачу (ні я ні виконавці), у разі невдачі проекту-автомобіль зможе використовуватись так як і використовувався до початку проекту- тобто передньопривідний і нічого назад переварювати не треба. Зміну передаточного числа будемо розглядати після фізичного отримання редуктора , але потреба в такій дії виглядає дуже привабливою адже а - можна збільшити момент на колесах з 2200 Н ( 130 Н х 6,8передаточне х 1/0,4радіус) до 3250Н б - збільшення моменту відбудеться за рахунок зменшення максимальної швидкості з 200км/год(у Лексуса при передаточному 6,8) до 136 км/год (при передаточному 10, як правило це практично максимальна швидкість їзди на яку здатен мій Джілі) Єдиний аргумент проти такої дії - це те що прийдеться замінювати рідні вали на самостійно виготовленні , я проблем не бачу ( у Львові на Сільмаші ніби то займаються такими речами під замовлення) , але поки не зробиш - не можеш сказати про те що вийшло По контроллеру - поки що жодного рішення , бо готові високонапругові за 2000 і вище доларів використовувати б не хотілось , а дешевших аналогів поки що не надибав(або людей які б могли в цьому питанні допомогти) Станом на зараз бачу кілька варіантів вирішення(теоретичних) Перший - якимось чином модернізувати вже готові келлі ( тут я плаваю -бо мені потрібно на виході максимум 650 Вольт АС х 100 Ампер) готові ж Келлі як я розумію мають 100-140 Вольт АС х 700 Ампер) Другий - використати рідні від Лексуса , але як я вже бачив на інших сторінках - ця задачка ще та.... Третій(для мене найгірший і найменшприйнятний) - перемотка двигуна під можливості Келлі Проблема з резвольвером - в принципі відносно легко вирішується Поки що так Найближчий тиждень новин не буде, бо буде стягуватись залізо ПС Шляхи для відступу від вище перечисленого є Перша лінія оборони - Таврія як донор , для неї не треба міняти редуктор+можна піти на перемотку з втратою потужності Друга лінія оборони ( якщо буде пробита перша) - використання батарей для створення системи сонячної енергетики в будинку ( місце під фотопанелі є ) ППС Нічого не маю проти доброї кількості запущених тапок в сторону проекта Психіка в мене стійка, так що відділю зерна від шелухи... ![]() |
Автор: | Trabant E Drive [ 29 січ 2018, 00:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Geely Emgrand X7h |
Авто хорошее но как донор тяжелое. Возможно есть варианты рассмотреть что то полегче. Так до конца и не понял, вы собираетесь делать электро авто или гибрид. Готовьтесь к тому что батарея тесла целиком будет ваша если электромобиль, если гибрид можно обоидтись и меньшей. Как будете заряжать думали? в сети у нас 220 а вам надо 650. даже после выпрямителя и конденсатора больше 320 не нарисуете. Перемотать мотор как по мне очень хорошая идея. Во первых вопрос с зарядным решится проще, во вторых контроллер проще будет отыскать и не дай Бог сгорит заменить чтобы авто не стало на прикол. Третье с батареей в 650 вольт как то напряжнее работать чем со 150 вольтовой. Четвертое если учесть что батарея в 650 вольт состоит из 150 ячеек то бмс огромной стоимости вам гарантировано я уже молчу про то что оно будет многокаскадное. И пятое с зарядным будет меньше хлопот ( есть готовые решения на дельтах и эмерсонах ) |
Автор: | dimademch2012 [ 29 січ 2018, 00:22 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Geely Emgrand X7h |
budivelnik писав(ла): -бо мені потрібно на виході максимум 650 Вольт АС х 100 Ампер) 40 ячеек титаната по 40Ач - это в лучшем случае 100В 40Ач где брать 650В собрались? и из 4кВтч-й батареи брать 65кВт - это токи 17С на 4 минуты ![]() |
Автор: | budivelnik [ 29 січ 2018, 00:40 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Geely Emgrand X7h |
XAOYAG писав(ла): Авто хорошее но как донор тяжелое. 1 Це одна з моїх машин , яку я знаю як облуплену бо вона під мною з салону , тому продавату цю , щоб купити іншу тільки для того щоб виграти 100-200 кг - не серьозноВозможно есть варианты рассмотреть что то полегче. XAOYAG писав(ла): Так до конца и не понял, вы собираетесь делать электро авто или гибрид. Готовьтесь к тому что батарея тесла целиком будет ваша если электромобиль, если гибрид можно обоидтись и меньшей. Перший етап- гібрид.Залишаю свій рідний передній привід , і по результатам експлуатації буду приймати наступні рішення XAOYAG писав(ла): Как будете заряжать думали? в сети у нас 220 а вам надо 650. даже после выпрямителя и конденсатора больше 320 не нарисуете. Батарея в мене 120-160В , так що з зарядкою великих проблем не повинно бути.650 вольт - це максимальний вольтаж який потрібен двигуну щоб досягнути пікової потужності в 50 Квт XAOYAG писав(ла): Перемотать мотор как по мне очень хорошая идея. Во первых вопрос с зарядным решится проще, во вторых контроллер проще будет отыскать и не дай Бог сгорит заменить чтобы авто не стало на прикол. Третье с батареей в 650 вольт как то напряжнее работать чем со 150 вольтовой. Четвертое если учесть что батарея в 650 вольт состоит из 150 ячеек то бмс огромной стоимости вам гарантировано я уже молчу про то что оно будет многокаскадное. И пятое с зарядным будет меньше хлопот ( есть готовые решения на дельтах и эмерсонах ) 1 Я читав російський форум,де пробували його перемотати - виявилось що двигун настільки якісно намотаний рідною обмоткою , що перемотування відразу приведе до падіння параметрів. Тому цей варіант буду розглядати останнім2 Ще раз - батарея 120-160 Вольт , треба буде щось(контролер-інвентор) шукати щоб змогло при потребі розхитати постійні 120-160 вольт в змінні 650 вольт |
Автор: | budivelnik [ 29 січ 2018, 00:46 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Geely Emgrand X7h |
dimademch2012 писав(ла): budivelnik писав(ла): -бо мені потрібно на виході максимум 650 Вольт АС х 100 Ампер) 40 ячеек титаната по 40Ач - это в лучшем случае 100В 40Ачгде брать 650В собрались? и из 4кВтч-й батареи брать 65кВт - это токи 17С на 4 минуты ![]() Перше - 40 ячейок х (3,2-4,1)В=128-164В х 40а= 5-6Квт*годин - чи я щось не так рахую? Я вибачаюсь це ячейки Yuasa.Химия литий-манганат. Друге - це мінімально-необхідний набір , який повинен допомогти перевірити теоретичні розрахунки Третє - поки що авто -гібрид , тобто має виконувати а - рух на малих швидкостях - до 50 км - в чисто електричному режимі ( тут максимальна потужність має бути до 10-15Квт, розхід енергії приблизно 200 Ватт*год на км), тобто до 30хвилин або 30 км на електриці б - рекуперація ( тут імпульс до 5-60 сек ) в - покращення динаміки в гібридному режимі(також імпульс до 100-200 сек) |
Автор: | Trabant E Drive [ 29 січ 2018, 00:52 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Geely Emgrand X7h |
budivelnik писав(ла): Ще раз - батарея 120-160 Вольт , треба буде щось(контролер-інвентор) шукати щоб змогло при потребі розхитати постійні 120-160 вольт в змінні 650 вольт Преобразовывать ( повышать напряжение батареи значит терять кпд, терять кпд значит вместо 50 км проезжать 30 , условно. ) budivelnik писав(ла): Я читав російський форум,де пробували його перемотати - виявилось що двигун настільки якісно намотаний рідною обмоткою , що перемотування відразу приведе до падіння параметрів. Тому цей варіант буду розглядати останнім Ну даваите посчитаем. 650 в это 50 квт 65 в это 5 квт 130в это 10 квт и то в лучшем случае. Если вы не питаете контроллер напрямую от батареи то вы теряеете энергию батареи а значит теряете мощность, но тут есть один вопрос и он звучит так. Что лучше один раз потерять при перемотке мотора или все время при эксплуатации батареи? И сколько вы думаете будет стоить преобразователь 150 - 650 даже с током в сто ампер? я вам скажу так вам на эти деньги проще будет нового донора купить. Гибрид допустим, тогда 10 квт вам за глаза, а особенно если вы ограничите скорость до 80 км в час, это не проблемма. он приус ставит гибридную установку до 40 км в час как в прочем и лексус ( та же Toyota ) |
Автор: | Dream Tractor [ 29 січ 2018, 01:03 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Geely Emgrand X7h |
Поки ще не встигли замовити, чим продиктовано бажання використовувати саме залiзо вiд Лексуса ? А не наприклад вiд Peugeot/Citroen, там можна з Келлi контроллером зняти при 180в майже тi самi 40кВт в його номiналi, i обiйтися без непотрiбних перетворювачiв. |
Автор: | budivelnik [ 29 січ 2018, 01:09 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Geely Emgrand X7h |
XAOYAG писав(ла): Ну давайте посчитаем. 650 в это 50 квт 65 в это 5 квт 130в это 10 квт и то в лучшем случае. Не зрозумів підрахункуЕсли вы не питаете контроллер напрямую от батареи то вы теряеете энергию батареи а значит теряете мощность, но тут есть один вопрос и он звучит так. Что лучше один раз потерять при перемотке мотора или все время эксплуатации батареи? 1 Якщо використаю вже готовий Келлі вартістю в 300 доларів(250-300Ампер максимальний струм)+/- - то отримаю так як Ви й кажете максимум 12Квт - але уникну будь яких переробок , що виглядає цікаво для наприклад серійної конверсії Таврій ![]() 2 Якщо знайду спосіб перетворити 140постійного в 140-650 перемінного ( в залежності від потреби) то чим менший рівень трансформації тим вищий ККД , а значить до 12 Квт ККД буде нехай 90% , а далі -подивимось 3 З часом все одно планую збільшувати ємність батарей , один з варіантів-послідовне включення ще одної такої самої кількості , отже 320 і 25Квт потужності. Цьому варіанту заважає відсутність контролерів на таку напругу Я надіюсь , що хтось з форумчан не за дякую підставить плече в вирішенні цього питання( в крайньому випадки пошуки фахівця в цій галузі мною ведуться) |
Автор: | Trabant E Drive [ 29 січ 2018, 01:10 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Geely Emgrand X7h |
Как по мне задний мост с блдс мотором, и контроллером решит все задачи и гораздо дешевле и можно купить версию на 3 квт а не на 1 или например такой http://www.e-bike.com.ua/motor-kolesa-i ... ct_id=2168 budivelnik писав(ла): 2 Якщо знайду спосіб перетворити 140постійного в 140-650 перемінного ( в залежності від потреби) то чим менший рівень трансформації тим вищий ККД , а значить до 12 Квт ККД буде нехай 90% , а далі -подивимось Это где вы такое прочитали ???? ваш блок преобразователь будет Не трансформаторный а его кпд напрямую зависит от того что во что он преобразовывает и если вы на выходе получите 60% за 2 тыс у.е. то вам еще ой как повезет. я уже молчу про вес такого блока от 20кг точно |
Автор: | budivelnik [ 29 січ 2018, 01:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Geely Emgrand X7h |
Dream Tractor писав(ла): Поки ще не встигли замовити, чим продиктовано бажання використовувати саме залiзо вiд Лексуса ? А не наприклад вiд Peugeot/Citroen, там можна з Келлi контроллером зняти при 180в майже тi самi 40кВт в його номiналi, i обiйтися без непотрiбних перетворювачiв. 1 Мій китаєць - клон Тойоти Рав-4 2008 року , а тому Тойотівське залізо(механічне) настільки легко адаптується, що я в шоці , в крайньому випадку сума за яку мені пообіцяли адаптувати-просто мізерна...Правда це друзі з власною СТО+їм також цікаво+мені все одно крім грошей потім прийдеться відпрацьовувати порадами для них в своїй галузі-але то таке2 Сам електро двигун+редуктор - коштує мізер (менше 400 доларів), те саме від Ліфа-600 +набагато важче і більше по розмірам При чому досуть доступне на розбірках бо випускається з здається 2003 року в різних моделях 3 А на який найбільший вольтаж існують Келі? Я розумію що питання примітивне-але я в електротехніці не дуже. Я думав що в келі максимальна вихідна напруга змінного струму=вхідній напрузі постійного з батареї Якщо це не так, або існують келі на 200-300 Вольт при доступних цінах - то це дуже спрощує задачу. |
Автор: | budivelnik [ 29 січ 2018, 01:24 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Geely Emgrand X7h |
XAOYAG писав(ла): Как по мне задний мост с блдс мотором, и контроллером решит все задачи и гораздо дешевле и можно купить версию на 3 квт а не на 1 или например такой 1-3 Квт потужності+міст з максимальним навантаженням в 300 кг за 450 доларів для авто повною вагою до 2000кг (тільки батарейки зараз 60 кг, а планується ще як мінімум стільки ж) - це не серьозноhttp://www.e-bike.com.ua/motor-kolesa-i ... ct_id=2168 XAOYAG писав(ла): budivelnik писав(ла): 2 Якщо знайду спосіб перетворити 140постійного в 140-650 перемінного ( в залежності від потреби) то чим менший рівень трансформації тим вищий ККД , а значить до 12 Квт ККД буде нехай 90% , а далі -подивимось Это где вы такое прочитали ????ваш блок преобразователь будет Не трансформаторный а его кпд напрямую зависит от того что во что он преобразовывает и если вы на выходе получите 60% за 2 тыс у.е. то вам еще ой как повезет. я уже молчу про вес такого блока от 20кг точно Є море перетворювачів з 12/24/36/48 постійного - в 220 змінного з ККД точно вищим від 80% ( тобто збільшення вольтажу в 5-15 разів.. В мене максимальне в 4 рази.. Я надіюсь що Ви не праві. |
Автор: | Dream Tractor [ 29 січ 2018, 01:32 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Geely Emgrand X7h |
budivelnik писав(ла): 2 Сам електро двигун+редуктор - коштує мізер (менше 400 доларів), те саме від Ліфа-600 +набагато важче і більше по розмірам При чому досуть доступне на розбірках бо випускається з здається 2003 року в різних моделях 3 А на який найбільший вольтаж існують Келі? Про Лiф мова i не шла, мова йшла про PSA, ще менше мiзерних 400дол ![]() Келлi 144x1.25=180в макс. |
Автор: | Trabant E Drive [ 29 січ 2018, 01:36 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Geely Emgrand X7h |
Вам надо преобразовывать большие токи. а именно. если вы хотите чтобы ваш мотор работал на свои 50 квт на 650в то ему нужно будет 50000/650в 77а и это не считая пиковые токи при старте авто которые будут в три раза больше. И того почти 250 ампер на 650в переумножаем чтобы узнать мак пиковую мощность 162квт. Дальше интереснее. 162000 делим на 150в получаем 1080 ампер на входе блока чтобы на выходе получить такую мощность. При кпд в 80 процентов пускай 15 уйдет в тепло остальные 5 в потери при преобразовании итого 8 квт ваш инвертор будет рассеивать в тепло при условии езды не тапка в пол)))))))) У вас дома есть обогреватель на 2 квт? а представьте у вас в машине будет 4 таких и летом. |
Автор: | budivelnik [ 29 січ 2018, 01:45 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Geely Emgrand X7h |
Dream Tractor писав(ла): Про Лiф мова i не шла, мова йшла про PSA, ще менше мiзерних 400дол Цікаво , але тоді прийдеться бавитись з шрусами , бо у варіанті з лексусом я беру не тільки двигун+редуктор , а й всю задню підвіску за теоретично 400-450 (знайшов по 560, всю задню підвіску,але мені не потрібні стійки з пружинами )![]() Келлi 144x1.25=180в макс. По Келлі - а що це за множник 1,25? Запас по вольтажу ? Бо 144 це я бачив в даташітах - максимальна напруга для серійних моделей. При 180В я з лексусівського приводу зніму десь 15Квт ,+ до 50 км/год зможу отримати максимальний момент |
Автор: | budivelnik [ 29 січ 2018, 01:49 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Geely Emgrand X7h |
XAOYAG писав(ла): Вам надо преобразовывать большие токи. а именно. если вы хотите чтобы ваш мотор работал на свои 50 квт на 650в то ему нужно будет 50000/650в 77а и это не считая пиковые токи при старте авто которые будут в три раза больше. И того почти 250 ампер на 650в переумножаем чтобы узнать мак пиковую мощность 162квт. Дальше интереснее. 162000 делим на 150в получаем 1080 ампер на входе блока чтобы на выходе получить такую мощность. При кпд в 80 процентов пускай 15 уйдет в тепло остальные 5 в потери при преобразовании итого 8 квт ваш инвертор будет рассеивать в тепло при условии езды не тапка в пол)))))))) У вас дома есть обогреватель на 2 квт? а представьте у вас в машине будет 4 таких и летом. 1 Я не розглядаю роботу цього мотору на потужність в 50Квт , крім випадків рекуперації і деколи прискорення на обгін - тобто робота на максимальній потужності по часу не сягне й 5-10%.2 50Квт - це пікове, а не постійне навантаження - тому 80Ампер - це пікові струми(ну може 120 фазний тимчасовий піковий) 3 При старті авто струм-120 ампер, вище немає резону, бо при цьому струмі вже буде максимальний момент , вольтаж від 30 В |
Сторінка 1 із 8 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |