Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Low-voltage electric vehicle from Dnipro
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=3842
Сторінка 2 із 3

Автор:  Dream Tractor [ 07 лист 2019, 17:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Дуже дякую (с) :D, як завжди у ВАГа всі цікавості з'являються спочатку на Ауді, і лиши потім у молодших братів. Тепер це ставитимуть у Гольф починаючи з мк8 покоління, а значить в майбутньому потенційно буде купа заліза для творчості. ;)

А не хочете по мотору на піввісь, як у Mikki-Air?

Автор:  Birel [ 07 лист 2019, 19:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Хочу :) Саме так і планую робити але трохи з годом, бо виготовити два незалежних редуктори співвідношенням 8:1 в одному корпусі доволі складна задача. Першим етапом буде перевірка цього двигуна разом з рідною трансмісією. Доречі в липні цього року компанія Continental презентувала вже повноцінний 48V гібрид з двигуном потужністю 30кВт/15кВт. Через кілька років повинно піти у серію а звідти вже до нас для творчості :)
Зображення
Зображення

Автор:  Olaff [ 07 лист 2019, 20:20 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Интересный моторчик, да и вся тема! А есть более подробные характеристики? Интересуют размеры и вес.

Автор:  Dream Tractor [ 07 лист 2019, 20:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

360 view

https://eu.psh.nl/view/4N0.903.028.E

fix

Автор:  MedvedUA [ 07 лист 2019, 21:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Dream Tractor писав(ла):

Вываливает на главную страницу, дальше непонятно.

Автор:  Birel [ 07 лист 2019, 21:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Olaff писав(ла):
Интересный моторчик, да и вся тема! А есть более подробные характеристики? Интересуют размеры и вес.

Мотор який використовую я має такі параметри:
зовнішній діаметр 175мм
загальна довжина 200мм
вага без інтегрованої електроніки 11.9кг
вага ротора 3.45кг
діаметр ротора 96мм
довжина активної зони 65мм
зовнішній діаметр заліза статора 144мм
кількість пазів статора 72
кількість пазів ротора 56
переріз фазних жил 18мм2

Автор:  Буш [ 08 лист 2019, 07:47 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

прикольно было бы такой на смарт. Смарты счас по 2-3куе с доками....

Автор:  Birel [ 09 лист 2019, 01:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Поділюся ще декількома на мою думку цікавими презентаціями перспективних розробок на тему електрофікації транспорту з безпечним рівнем напруги 48V:
Повноцінна гібридна технологія з напругою 48V від компанії Continental https://bit.ly/33rIni6
Компактий міський концепт MEET від компанії Mahle https://www.meet.mahle.com/



48V Plug-in hybrid від компанії Valeo https://bit.ly/36O2byr



Компактий міський автомобіль на базі Aixam Coupe від компанії Valeo



Автор:  Olaff [ 09 лист 2019, 13:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Классные машинки, у нас частенько вижу Aixam - выглядит отлично. Вообще не перестаю восхищаться и вдохновляться Т25 (Т27) от Гордона Марри, как многие из его конструкций они сильно опережают время!
https://www.gordonmurraydesign.com/en/p ... -t.27.html

Автор:  Birel [ 24 груд 2019, 22:11 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Якщо керуватися радянським довідником конструктора-машинобудівника то шпонкове з’єднання валу який має діаметр 16мм та довжину 18мм не проходить розрахунок на зминання при крутному моменті 60Нм, у такому випадку довідник радить використати шлицьове з’єднання. Але існує така гарна річ, як конічна втулка тапербуш. У розмірі 1008-16 ця втулка передає крутний момент до 136Нм.
Зображення

Автор:  Инженер [ 24 груд 2019, 22:24 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Да, хорошая штучка. Только «шо б народ понял» принцип работы надо бы и вторую детальку показать.
Birel писав(ла):
У розмірі 1008-16 ця втулка передає крутний момент до 136Нм.

...а всё потому,что создаётся натяг в посадке вал-втулка и момент передаётся в большей степени за счёт трения и в меньшей степени шпонки.
Да что это я «умничаю» :ups: Вы это и без меня знаете...
Кстати цены на это вполне себе норм. Если нужно могу дать контакт по Харькову ...

Автор:  Birel [ 04 січ 2020, 21:25 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Якщо комусь цікаво то інтегрований контролер має такий вигяд
Зображення
Зображення

Автор:  Dream Tractor [ 04 січ 2020, 21:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro



Оффтоп
Буш писав(ла):
прикольно было бы такой на смарт. Смарты счас по 2-3куе с доками....

Ну и зачем оно надо, если есть готовый электросмарт 55кВт с приводом Бош сел поехал, и дешевле, чем обойдется такой проект.:)

Автор:  Birel [ 05 січ 2020, 20:51 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Замість інтегрованого інвертора, виготовив нову кришку мотора
Зображення
Зображення
Зображення

Автор:  Инженер [ 05 січ 2020, 21:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Солидно! {!_!}

Сторінка 2 із 3 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/