Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Low-voltage electric vehicle from Dnipro https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=3842 |
Сторінка 2 із 3 |
Автор: | Dream Tractor [ 07 лист 2019, 17:40 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Дуже дякую (с) , як завжди у ВАГа всі цікавості з'являються спочатку на Ауді, і лиши потім у молодших братів. Тепер це ставитимуть у Гольф починаючи з мк8 покоління, а значить в майбутньому потенційно буде купа заліза для творчості. А не хочете по мотору на піввісь, як у Mikki-Air? |
Автор: | Birel [ 07 лист 2019, 19:36 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Хочу Саме так і планую робити але трохи з годом, бо виготовити два незалежних редуктори співвідношенням 8:1 в одному корпусі доволі складна задача. Першим етапом буде перевірка цього двигуна разом з рідною трансмісією. Доречі в липні цього року компанія Continental презентувала вже повноцінний 48V гібрид з двигуном потужністю 30кВт/15кВт. Через кілька років повинно піти у серію а звідти вже до нас для творчості |
Автор: | Olaff [ 07 лист 2019, 20:20 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Интересный моторчик, да и вся тема! А есть более подробные характеристики? Интересуют размеры и вес. |
Автор: | Dream Tractor [ 07 лист 2019, 20:46 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
360 view https://eu.psh.nl/view/4N0.903.028.E fix |
Автор: | MedvedUA [ 07 лист 2019, 21:10 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Dream Tractor писав(ла): Вываливает на главную страницу, дальше непонятно. |
Автор: | Birel [ 07 лист 2019, 21:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Olaff писав(ла): Интересный моторчик, да и вся тема! А есть более подробные характеристики? Интересуют размеры и вес. Мотор який використовую я має такі параметри: зовнішній діаметр 175мм загальна довжина 200мм вага без інтегрованої електроніки 11.9кг вага ротора 3.45кг діаметр ротора 96мм довжина активної зони 65мм зовнішній діаметр заліза статора 144мм кількість пазів статора 72 кількість пазів ротора 56 переріз фазних жил 18мм2 |
Автор: | Буш [ 08 лист 2019, 07:47 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
прикольно было бы такой на смарт. Смарты счас по 2-3куе с доками.... |
Автор: | Birel [ 09 лист 2019, 01:10 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Поділюся ще декількома на мою думку цікавими презентаціями перспективних розробок на тему електрофікації транспорту з безпечним рівнем напруги 48V: Повноцінна гібридна технологія з напругою 48V від компанії Continental https://bit.ly/33rIni6 Компактий міський концепт MEET від компанії Mahle https://www.meet.mahle.com/ 48V Plug-in hybrid від компанії Valeo https://bit.ly/36O2byr Компактий міський автомобіль на базі Aixam Coupe від компанії Valeo |
Автор: | Olaff [ 09 лист 2019, 13:23 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Классные машинки, у нас частенько вижу Aixam - выглядит отлично. Вообще не перестаю восхищаться и вдохновляться Т25 (Т27) от Гордона Марри, как многие из его конструкций они сильно опережают время! https://www.gordonmurraydesign.com/en/p ... -t.27.html |
Автор: | Birel [ 24 груд 2019, 22:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Якщо керуватися радянським довідником конструктора-машинобудівника то шпонкове з’єднання валу який має діаметр 16мм та довжину 18мм не проходить розрахунок на зминання при крутному моменті 60Нм, у такому випадку довідник радить використати шлицьове з’єднання. Але існує така гарна річ, як конічна втулка тапербуш. У розмірі 1008-16 ця втулка передає крутний момент до 136Нм. |
Автор: | Инженер [ 24 груд 2019, 22:24 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Да, хорошая штучка. Только «шо б народ понял» принцип работы надо бы и вторую детальку показать. Birel писав(ла): У розмірі 1008-16 ця втулка передає крутний момент до 136Нм. ...а всё потому,что создаётся натяг в посадке вал-втулка и момент передаётся в большей степени за счёт трения и в меньшей степени шпонки. Да что это я «умничаю» Вы это и без меня знаете... Кстати цены на это вполне себе норм. Если нужно могу дать контакт по Харькову ... |
Автор: | Birel [ 04 січ 2020, 21:25 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Якщо комусь цікаво то інтегрований контролер має такий вигяд |
Автор: | Dream Tractor [ 04 січ 2020, 21:48 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | ||
|
Автор: | Birel [ 05 січ 2020, 20:51 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Замість інтегрованого інвертора, виготовив нову кришку мотора |
Автор: | Инженер [ 05 січ 2020, 21:36 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Солидно! |
Сторінка 2 із 3 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |