Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Low-voltage electric vehicle from Dnipro https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=3842 |
Сторінка 1 із 3 |
Автор: | Birel [ 06 лист 2019, 00:38 ] |
Заголовок повідомлення: | Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Здоровенькі були! Оскільки я вже деякий час працюю над проектом електричного автомобіля який використовує акумуляторну тягову батарею з безпечним рівнем напруги U<60V DC, вважаю що буде корисно поділитися своїми наробками та ідеями. |
Автор: | flygti [ 06 лист 2019, 08:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
и......??? |
Автор: | ДядяВася [ 06 лист 2019, 09:25 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Вот из тех, что знаю: viewtopic.php?f=26&t=241 http://electricmobile.org.ua/forum/view ... 11&start=0 viewtopic.php?f=26&t=239 http://electricmobile.org.ua/forum/view ... 40&start=0 |
Автор: | yuri [ 06 лист 2019, 10:48 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Можно и на 24В ездить, есть такие моторчики. |
Автор: | BUg [ 06 лист 2019, 15:59 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Есть силовой привод асинхронный на 48в, есть щеточник на 40в. Что надо завернуть? Куда отправлять? |
Автор: | Birel [ 06 лист 2019, 18:39 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Яка жвава реакція Дякую всім за поради, деякі конверсії я вже бачив, є і нові для мене, обов'язково подивлюсь. З Вашого дозволу продовжу свою розповідь Декілька років тому, в автомобільній промисловості почав розповсюджуватись новий вид гібридного приводу: м'який гібрид або mild hybrid, який використовує 48V DC стартер-генератор головним чином для зменшення шкідливих викидів і допомагає відповідати новим суворим стандартам Euro6. Використання безпечного рівня напруги за стандартном ISO6469-3 U<60V DC дозволяє зробити гібрид більш дешевим від звичайних систем з високим рівнем напруги. Якщо великі автовиробники намагаються зменшити витрати на забеспечення безпеки, то що вже казати про наші можливості як саморобників. Також окрім безпечного рівня напруги я забажав мати двигун без щіток з рідинним охолодженням, щоб забезпечити компактні розміри і не велику вагу. |
Автор: | Лев [ 06 лист 2019, 18:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
так а авто где?) |
Автор: | sokol [ 06 лист 2019, 20:01 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
У меня 24 вольтовый движок от полотёра в запорожце стоит |
Автор: | BUg [ 06 лист 2019, 22:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Аффтар, пеши исчо! |
Автор: | zloitapok [ 06 лист 2019, 22:54 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
ажиотаж большой, а фото нет) |
Автор: | Birel [ 06 лист 2019, 23:39 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Вельмишановне панство, пропоную рухатись по черзі Так склалося що двигун я придбав ще тоді коли хотів придбати Єву-2 з розпродажу, але побачивши на власні очі стан тих залишків довелося вносити корективи в проект. Оскільки проект передбачає конверсію маленького міського автомобіля, потужності двигуна який є в наявності повинно вистачити. Щодо самого двигуна то це компактний індукційний мотор з рідинним охолодженням, виготовлений компанією Continental, обмотка статора виконана за технологією hairpin, ротор алюмінієвий короткозамкнутий. Також є трохи відео про виготовлення цих двигунів: |
Автор: | BUg [ 06 лист 2019, 23:48 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Воно? |
Автор: | Birel [ 07 лист 2019, 00:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
За Вашим посиланням презентація однієї з ранніх модифікацій цієї системи, мій двигун за інформацією виробника має стартовий крутний момент 60Нм та потужність 16кВт/8кВт за умови використання спільної високотемпературної системи охолодження з ДВЗ. В моєму випадку я буду використовувати сторонній контролер Curtis 1236-5401 або 1238-5621 та низькотемпературну систему охолодження, що повинно надати резерви для підвищення потужності. |
Автор: | Dream Tractor [ 07 лист 2019, 12:05 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
А з якого авта вдалося наковиряти конкретно Ваш екземпляр? І який планується донор? |
Автор: | Birel [ 07 лист 2019, 16:49 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro |
Вітаю! Мій двигун з Audi A8 2018 модельного року. Працюю з Fiat Panda 141A 2001 року але можуть бути зміни, якщо знайду що-небуть новіше і безпечніше але з такою самою вагою |
Сторінка 1 із 3 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |