Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Low-voltage electric vehicle from Dnipro
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=3842
Сторінка 1 із 3

Автор:  Birel [ 06 лист 2019, 00:38 ]
Заголовок повідомлення:  Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Здоровенькі були! Оскільки я вже деякий час працюю над проектом електричного автомобіля який використовує акумуляторну тягову батарею з безпечним рівнем напруги U<60V DC, вважаю що буде корисно поділитися своїми наробками та ідеями.

Автор:  flygti [ 06 лист 2019, 08:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

и......???

Автор:  ДядяВася [ 06 лист 2019, 09:25 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Вот из тех, что знаю:
viewtopic.php?f=26&t=241
http://electricmobile.org.ua/forum/view ... 11&start=0
viewtopic.php?f=26&t=239
http://electricmobile.org.ua/forum/view ... 40&start=0

Автор:  yuri [ 06 лист 2019, 10:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Можно и на 24В ездить, есть такие моторчики.

Автор:  BUg [ 06 лист 2019, 15:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Есть силовой привод асинхронный на 48в, есть щеточник на 40в.
Что надо завернуть? Куда отправлять? ;)

Автор:  Birel [ 06 лист 2019, 18:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Яка жвава реакція :bravo:
Дякую всім за поради, деякі конверсії я вже бачив, є і нові для мене, обов'язково подивлюсь. З Вашого дозволу продовжу свою розповідь :)
Декілька років тому, в автомобільній промисловості почав розповсюджуватись новий вид гібридного приводу: м'який гібрид або mild hybrid, який використовує 48V DC стартер-генератор головним чином для зменшення шкідливих викидів і допомагає відповідати новим суворим стандартам Euro6. Використання безпечного рівня напруги за стандартном ISO6469-3 U<60V DC дозволяє зробити гібрид більш дешевим від звичайних систем з високим рівнем напруги. Якщо великі автовиробники намагаються зменшити витрати на забеспечення безпеки, то що вже казати про наші можливості як саморобників. Також окрім безпечного рівня напруги я забажав мати двигун без щіток з рідинним охолодженням, щоб забезпечити компактні розміри і не велику вагу.

Автор:  Лев [ 06 лист 2019, 18:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

так а авто где?)

Автор:  sokol [ 06 лист 2019, 20:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

У меня 24 вольтовый движок от полотёра в запорожце стоит

Автор:  BUg [ 06 лист 2019, 22:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Аффтар, пеши исчо!
:D

Автор:  zloitapok [ 06 лист 2019, 22:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

ажиотаж большой, а фото нет)

Автор:  Birel [ 06 лист 2019, 23:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Вельмишановне панство, пропоную рухатись по черзі :) Так склалося що двигун я придбав ще тоді коли хотів придбати Єву-2 з розпродажу, але побачивши на власні очі стан тих залишків :? довелося вносити корективи в проект. Оскільки проект передбачає конверсію маленького міського автомобіля, потужності двигуна який є в наявності повинно вистачити.
Щодо самого двигуна то це компактний індукційний мотор з рідинним охолодженням, виготовлений компанією Continental, обмотка статора виконана за технологією hairpin, ротор алюмінієвий короткозамкнутий.
Зображення
Також є трохи відео про виготовлення цих двигунів:



Автор:  BUg [ 06 лист 2019, 23:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Воно?



Автор:  Birel [ 07 лист 2019, 00:06 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

За Вашим посиланням презентація однієї з ранніх модифікацій цієї системи, мій двигун за інформацією виробника має стартовий крутний момент 60Нм та потужність 16кВт/8кВт за умови використання спільної високотемпературної системи охолодження з ДВЗ. В моєму випадку я буду використовувати сторонній контролер Curtis 1236-5401 або 1238-5621 та низькотемпературну систему охолодження, що повинно надати резерви для підвищення потужності.

Автор:  Dream Tractor [ 07 лист 2019, 12:05 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

А з якого авта вдалося наковиряти конкретно Ваш екземпляр? І який планується донор?

Автор:  Birel [ 07 лист 2019, 16:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro

Вітаю! Мій двигун з Audi A8 2018 модельного року. Працюю з Fiat Panda 141A 2001 року але можуть бути зміни, якщо знайду що-небуть новіше і безпечніше але з такою самою вагою :)

Сторінка 1 із 3 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/