| Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ | |
| Low-voltage electric vehicle from Dnipro https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=3842 | Сторінка 1 із 3 | 
| Автор: | Birel [ 06 лист 2019, 00:38 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| Здоровенькі були! Оскільки я вже деякий час працюю над проектом електричного автомобіля який використовує акумуляторну тягову батарею з безпечним рівнем напруги U<60V DC, вважаю що буде корисно поділитися своїми наробками та ідеями. | |
| Автор: | flygti [ 06 лист 2019, 08:17 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| и......??? | |
| Автор: | ДядяВася [ 06 лист 2019, 09:25 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| Вот из тех, что знаю: viewtopic.php?f=26&t=241 http://electricmobile.org.ua/forum/view ... 11&start=0 viewtopic.php?f=26&t=239 http://electricmobile.org.ua/forum/view ... 40&start=0 | |
| Автор: | yuri [ 06 лист 2019, 10:48 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| Можно и на 24В ездить, есть такие моторчики. | |
| Автор: | BUg [ 06 лист 2019, 15:59 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| Есть силовой привод асинхронный на 48в, есть щеточник на 40в. Что надо завернуть? Куда отправлять?   | |
| Автор: | Birel [ 06 лист 2019, 18:39 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| Яка жвава реакція   Дякую всім за поради, деякі конверсії я вже бачив, є і нові для мене, обов'язково подивлюсь. З Вашого дозволу продовжу свою розповідь  Декілька років тому, в автомобільній промисловості почав розповсюджуватись новий вид гібридного приводу: м'який гібрид або mild hybrid, який використовує 48V DC стартер-генератор головним чином для зменшення шкідливих викидів і допомагає відповідати новим суворим стандартам Euro6. Використання безпечного рівня напруги за стандартном ISO6469-3 U<60V DC дозволяє зробити гібрид більш дешевим від звичайних систем з високим рівнем напруги. Якщо великі автовиробники намагаються зменшити витрати на забеспечення безпеки, то що вже казати про наші можливості як саморобників. Також окрім безпечного рівня напруги я забажав мати двигун без щіток з рідинним охолодженням, щоб забезпечити компактні розміри і не велику вагу. | |
| Автор: | Лев [ 06 лист 2019, 18:42 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| так а авто где?) | |
| Автор: | sokol [ 06 лист 2019, 20:01 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| У меня 24 вольтовый движок от полотёра в запорожце стоит | |
| Автор: | BUg [ 06 лист 2019, 22:37 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| Аффтар, пеши исчо!   | |
| Автор: | zloitapok [ 06 лист 2019, 22:54 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| ажиотаж большой, а фото нет) | |
| Автор: | Birel [ 06 лист 2019, 23:39 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| Вельмишановне панство, пропоную рухатись по черзі  Так склалося що двигун я придбав ще тоді коли хотів придбати Єву-2 з розпродажу, але побачивши на власні очі стан тих залишків  довелося вносити корективи в проект. Оскільки проект передбачає конверсію маленького міського автомобіля, потужності двигуна який є в наявності повинно вистачити. Щодо самого двигуна то це компактний індукційний мотор з рідинним охолодженням, виготовлений компанією Continental, обмотка статора виконана за технологією hairpin, ротор алюмінієвий короткозамкнутий.  Також є трохи відео про виготовлення цих двигунів: | |
| Автор: | BUg [ 06 лист 2019, 23:48 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| Воно? | |
| Автор: | Birel [ 07 лист 2019, 00:06 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| За Вашим посиланням презентація однієї з ранніх модифікацій цієї системи, мій двигун за інформацією виробника має стартовий крутний момент 60Нм та потужність 16кВт/8кВт за умови використання спільної високотемпературної системи охолодження з ДВЗ. В моєму випадку я буду використовувати сторонній контролер Curtis 1236-5401 або 1238-5621 та низькотемпературну систему охолодження, що повинно надати резерви для підвищення потужності. | |
| Автор: | Dream Tractor [ 07 лист 2019, 12:05 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| А з якого авта вдалося наковиряти конкретно Ваш екземпляр? І який планується донор? | |
| Автор: | Birel [ 07 лист 2019, 16:49 ] | 
| Заголовок повідомлення: | Re: Low-voltage electric vehicle from Dnipro | 
| Вітаю! Мій двигун з Audi A8 2018 модельного року. Працюю з Fiat Panda 141A 2001 року але можуть бути зміни, якщо знайду що-небуть новіше і безпечніше але з такою самою вагою   | |
| Сторінка 1 із 3 | Часовий пояс: UTC + 2 години | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ | |