Поточний час: 28 бер 2024, 18:39

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 42 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Веломобіль з електро підтримкою.
#6327Повідомлення 29 груд 2014, 16:38 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев, Бердичев, Ирпень
Дякував (ла) 10 Подякували 15
Хочу електротранспорт: Tesla model S 4x4
Leonid_g писав(ла):
Може питання не в тему, але не бачу електровеломобілів з паралельним розташувнням коліс, - дициклівЗображення
. Хто пояснить, в чім така нелюбов до цієї комплектації?



Ну так можно на Berg поставить пару моторов. Да и Салютин может подкинуть решение. "веломобили салютина" в Гугле плииз :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Веломобіль з електро підтримкою.
#6329Повідомлення 29 груд 2014, 17:15 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Leonid_g писав(ла):
Може питання не в тему, але не бачу електровеломобілів з паралельним розташувнням коліс, - дициклівЗображення
. Хто пояснить, в чім така нелюбов до цієї комплектації?

.....ЭТО , из области курьёзов и трюкачества! ! ! - Мы же , занимаемся реальными транспортными средствами.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Веломобіль з електро підтримкою.
#6332Повідомлення 29 груд 2014, 17:59 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: трускавець
Дякував (ла) 19 Подякували 4
Мій електротранспорт: ...
Хочу електротранспорт: ...
Справа в тому що велосипеди та веломобілі мене мало чим цікавили до подорожчання валюти обезцінення гривні та подорожчання солярки та бензину ( маю бус та скутер ) . Стало зрозуміло що дешевшого варіанту аніж веломобіль з електропідтримкою для повсякденної їзди немає і бути не може . Я маю на увазі - це найдешевший механізований транспортний засіб щоб самому ЙОГО ЗРОБИТИ , ... поперше , і в коштах обслуговування в подальшому ... 3 гривні на 100 кілометрів їзди в сухому відносно комфортному сидінні під дахом ( з музичкою ) та ще й з фітнессом !!! це просто прекрасна тема панове .
Одним словом веломобіль це РІЧчч ! Не потрібно великих інвестицій на початку ну а потім то взагалі пісня . :)
Підійшов до розуміння що колісну колію потрібно розширяти в своєму трайку . Хоча б до 100 чи 120 см. бо то що в мене зараз - 60 см колії то трохи замало ... Такі колії роблять і фірми, веломобільні відомі, але перепрошую які в них дороги а які в нас ! Так що перероблятиму підвіску передню і кузов - накладатиму (закриті) надколісні крила зроблю щось типу як в фолькса жука .

Хороші фірмові веломобілі важать 30 кг ... хороші фірмові веломобілі з редукторними моторчиками та літійовими аккумами важать 40 кг ( це про одномісний ) ... Нормально їде на педалях 50 -70 км. швидкості по прямій , і 20 - 30 км. на електротязі . Разом з веломобілістом такий ТЗ. важитиме 120 з гаком кг. Сил середньостатичного чоловіка при спокійному темпі і паузами на каву истачить і на 400 - 600 км. на день в нормальному темпі проїхати ( до Львова і назад наприклад - 200 км ) з комфортом та спортом - крутиш по рівнині і на аккумуляторах на гірку ... :D нормальна штука помоєму ,то варто мати коло хати 8)

Дороблятиму помалу цей трайк але парралельно починатиму вчитися варити аргоном та робити другого веломоблія - цього разу полегшеного стрімлайнера з опірними колесами ( манера їзди мотоциклетна - керування кренами, нахилами тіла ) .

ps
Кілька файних веломобілів -











...

_________________
http://youtu.be/3ejQbEPAn-o


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Веломобіль з електро підтримкою.
#7453Повідомлення 09 лют 2015, 18:44 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: трускавець
Дякував (ла) 19 Подякували 4
Мій електротранспорт: ...
Хочу електротранспорт: ...
Відмовився від велосипедних коліс ставитиму скутерні під моновилку наперед і назад моторколесо з мопедним ободом . По пластику то точу зуб на щось подібне як тут -


( кардинально настільки не перероблятиму все тільки передній обвіс подібний клеїтиму ) .


Додаткові файли:
йопта.png
йопта.png [ 105.26 КБ | Переглядів: 5577 ]

_________________
http://youtu.be/3ejQbEPAn-o
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Веломобіль з електро підтримкою.
#7501Повідомлення 11 лют 2015, 20:43 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: трускавець
Дякував (ла) 19 Подякували 4
Мій електротранспорт: ...
Хочу електротранспорт: ...
want have it soooo much ! 8O :mrgreen:
another шедевр з Квебеку !




ps - шкода що кузов вже майже виклеїв не спадає на гадку де б можна було прихімічити мотоциклетні бокси ( зйомні для багажу ) ... було б файно ...

_________________
http://youtu.be/3ejQbEPAn-o


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Веломобіль з електро підтримкою.
#7918Повідомлення 01 бер 2015, 11:45 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: трускавець
Дякував (ла) 19 Подякували 4
Мій електротранспорт: ...
Хочу електротранспорт: ...
Тут американець шикарний дирчик зробив -


_________________
http://youtu.be/3ejQbEPAn-o


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Веломобіль з електро підтримкою.
#7927Повідомлення 01 бер 2015, 19:53 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
mijki писав(ла):
Тут американець шикарний дирчик зробив - http://youtu.be/wfLIiEhDLZo

".. прогнозована ціна велоєлектромобіля 35-40 тис долларів..." та за таку ціну можно 2-3 повноцінних електроавто зробити з не гіршими ТХ.
Всміхнувся - можно тримати 50 км/год тільки на велоприводі - люди довготривало (без накопичення в організмі молочної кислоти) можуть видавати потужність 150-350Вт враховуючи втрати на перетвореннях на колесі буде не більше 200Вт потужность чого в 2-4 рази меньш ніж потрібно для руху з швидкістю в 50 км/год подобного ТЗ.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Веломобіль з електро підтримкою.
#8175Повідомлення 11 бер 2015, 19:43 
Не в мережі

Звідки: KHERSON
Дякував (ла) 2 Подякували 3
Мій електротранспорт: в проекте
Хочу електротранспорт: электровеломобиль типа ППВ
mijki писав(ла):
Тут американець шикарний дирчик зробив

Доброго времени.Зробить можно ВСЕ - были бы гроши.Посмотрите в поиске веломобиль ППВ ,собираюсь такой делать.Если интересно буду выкладывать фотки.На данный момент " химичу" велосипедную передачу и электро привод.После буду выклеивать в матрице кузов.С уважением.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Веломобіль з електро підтримкою.
#8189Повідомлення 12 бер 2015, 13:10 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Хайшенвэй
Дякував (ла) 0 Подякували 365
medval писав(ла):
Доброго времени.Зробить можно ВСЕ - были бы гроши.Посмотрите в поиске веломобиль ППВ ,собираюсь такой делать.Если интересно буду выкладывать фотки.На данный момент " химичу" велосипедную передачу и электро привод.После буду выклеивать в матрице кузов.С уважением.

Воля ваша, но кузов для веломобиля вещь вторичная если он не предназначен для заездов на скорости 60 км и выше. Либо выполняет дополнительные функции - обеспечивает амфибийность или имеет несущие свойства.
PPV хорош, но исполнен таким каким есть для красоты.

Вот более уместная конструкция которую так же можно электрифицировать. Кстати грузо-ящик на переднем мосту может нести эти самые функции - аэродинамического обтекателя и багажника и панели для сол.батареи если его выkлеивать специально.

Веломобиль Dan Jieanu (Румыния)



txt
Зображення

Зображення

Зображення

прочие фотографии

авторские 3-D проекты велоэлектромобилей

АВТОРСКИЙ САЙТ

ГУГЛОПЕРЕВОД: Веломобиль - педальный автомобиль для всей семьи :) был задуман и выполнен в передней части здания "с помощью ножовки и просверлить" - 2 + 1 мест - привод на задние колеса независимая - на рулевой стойки - Kenda Шины 26x2. 35 сзади, 26x2, 15 против - 6-ступенчатая Shimano - Drum обода к стационарным назад - Контакты ключевую фотоэлектрические панели 12 + - 21 светодиодные фары, задние фонари / Светодиодные фары - Магистральные 80L - зеркала - Горн Горн - Велокомпьютер - прим. (ДхШхВ): 240x140x110cm Веломобиль можно обновить и подходит для использования в будущем электрическим двигателем. Можно увидеть на Youtube, ROMANIAN VELOMOBILE.

Веломобиль
Разработан и осуществлен лично
- 2 + 1 мест
- Рулевое колесо для рулевого управления
- Независимый задний привод
- Задние колеса 26x2.35 26x2.15 спереди и
- 6 Скорость
- Рабочие тормоза на задней и стояночного тормоза спереди
- Переключатель с ключом
- 12 V аккумулятора и солнечной панели
- Фары, задние фонари и светодиодный индикатор
- Магистральные 80 литров
- Два зеркала
- Рог
Размеры (Ш х Д х В): 240x140x110cm


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Веломобіль з електро підтримкою.
#8203Повідомлення 12 бер 2015, 21:23 
Не в мережі

Звідки: KHERSON
Дякував (ла) 2 Подякували 3
Мій електротранспорт: в проекте
Хочу електротранспорт: электровеломобиль типа ППВ
stoyan писав(ла):
medval писав(ла):
Доброго времени.Зробить можно ВСЕ - были бы гроши.Посмотрите в поиске веломобиль ППВ ,собираюсь такой делать.Если интересно буду выкладывать фотки.На данный момент " химичу" велосипедную передачу и электро привод.После буду выклеивать в матрице кузов.С уважением.

Воля ваша, но кузов для веломобиля вещь вторичная если он не предназначен для заездов на скорости 60 км и выше. Либо выполняет дополнительные функции - обеспечивает амфибийность или имеет несущие свойства.
PPV хорош, но исполнен таким каким есть для красоты.

Вот более уместная конструкция которую так же можно электрифицировать. Кстати грузо-ящик на переднем мосту может нести эти самые функции - аэродинамического обтекателя и багажника и панели для сол.батареи если его выkлеивать специально.

Веломобиль Dan Jieanu (Румыния)



txt
Зображення

Зображення

Зображення

прочие фотографии

авторские 3-D проекты велоэлектромобилей

АВТОРСКИЙ САЙТ

ГУГЛОПЕРЕВОД: Веломобиль - педальный автомобиль для всей семьи :) был задуман и выполнен в передней части здания "с помощью ножовки и просверлить" - 2 + 1 мест - привод на задние колеса независимая - на рулевой стойки - Kenda Шины 26x2. 35 сзади, 26x2, 15 против - 6-ступенчатая Shimano - Drum обода к стационарным назад - Контакты ключевую фотоэлектрические панели 12 + - 21 светодиодные фары, задние фонари / Светодиодные фары - Магистральные 80L - зеркала - Горн Горн - Велокомпьютер - прим. (ДхШхВ): 240x140x110cm Веломобиль можно обновить и подходит для использования в будущем электрическим двигателем. Можно увидеть на Youtube, ROMANIAN VELOMOBILE.

Веломобиль
Разработан и осуществлен лично
- 2 + 1 мест
- Рулевое колесо для рулевого управления
- Независимый задний привод
- Задние колеса 26x2.35 26x2.15 спереди и
- 6 Скорость
- Рабочие тормоза на задней и стояночного тормоза спереди
- Переключатель с ключом
- 12 V аккумулятора и солнечной панели
- Фары, задние фонари и светодиодный индикатор
- Магистральные 80 литров
- Два зеркала
- Рог
Размеры (Ш х Д х В): 240x140x110cm

По поводу несущего кузова.ППВ был задуман и сделан именно с "несущим" кузовом для того,чтобы было проще и надежней крепить ВСЮ ходовую часть к такому кузову.Это значит,что все " железяки" ( разного профиля ) можно на 80 проц.исключить!61 кг ППВ именно из - за кузова.Если б делать каркас из профилей это бы вылилось не меньше 100 кг.Про элегантность последних ППВ я уже даже не говорю.Кто то из великих говорил :"...красота спасет мир...",так давайте же придерживаться этого по мере своих сил и возможностей.С уважением.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Веломобіль з електро підтримкою.
#8206Повідомлення 12 бер 2015, 21:59 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Хайшенвэй
Дякував (ла) 0 Подякували 365
medval писав(ла):
По поводу несущего кузова.ППВ был задуман и сделан именно с "несущим" кузовом для того,чтобы было проще и надежней крепить ВСЮ ходовую часть к такому кузову.Это значит,что все " железяки" ( разного профиля ) можно на 80 проц.исключить!61 кг ППВ именно из - за кузова.Если б делать каркас из профилей это бы вылилось не меньше 100 кг.Про элегантность последних ППВ я уже даже не говорю.Кто то из великих говорил :"...красота спасет мир...",так давайте же придерживаться этого по мере своих сил и возможностей.С уважением.

Эта штука весит от 40 до 62 кг (в зависимости от материала) без несущего кузова. Дает крышу над головой и 3 места. И скорость выше.
http://www.laboutiquedufutur.fr/site/Cyclospace.pdf




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Веломобіль з електро підтримкою.
#8235Повідомлення 13 бер 2015, 18:49 
Не в мережі

Звідки: KHERSON
Дякував (ла) 2 Подякували 3
Мій електротранспорт: в проекте
Хочу електротранспорт: электровеломобиль типа ППВ
stoyan писав(ла):
medval писав(ла):
По поводу несущего кузова.ППВ был задуман и сделан именно с "несущим" кузовом для того,чтобы было проще и надежней крепить ВСЮ ходовую часть к такому кузову.Это значит,что все " железяки" ( разного профиля ) можно на 80 проц.исключить!61 кг ППВ именно из - за кузова.Если б делать каркас из профилей это бы вылилось не меньше 100 кг.Про элегантность последних ППВ я уже даже не говорю.Кто то из великих говорил :"...красота спасет мир...",так давайте же придерживаться этого по мере своих сил и возможностей.С уважением.

Эта штука весит от 40 до 62 кг (в зависимости от материала) без несущего кузова. Дает крышу над головой и 3 места. И скорость выше.
http://www.laboutiquedufutur.fr/site/Cyclospace.pdf



Приветствую.Как говорят англичане :"...может быть "да",может быть "нет" я НЕ ЗНАЮ..." По сравнению с ППВ ....Могу только сказать:"Каждый сходит ПО СВОЕМУ с ума..." На МОЙ взгляд - " крыша" ну НИКАК не придает этому сооружению ни элегантности,ни скорости На последних ППВ "крышу можно сделать за 30 минут,а внешний вид в настоящее время соответствует современному дизайну транспортного средства.Это мое мнение. Ну,а каждый может и должен думать " по своему",.то он и человек.С уваажением


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 42 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 21


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group