Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Веломобіль з електро підтримкою (Трускавець от mijki)
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=437
Сторінка 1 із 3

Автор:  mijki [ 12 груд 2014, 00:44 ]
Заголовок повідомлення:  Веломобіль з електро підтримкою (Трускавець от mijki)

Вітаю коллеги .
Думав потягне однокіловатне колесо , помилявся ( заслабеньке виявилось ) ... Тепер розмірковую як діяти далі , чи то брати мотроколесо на 4 кіловати , чи звичайний голден мотор такої ж потужності .
Гачок цієї справи в тому що хочеться мати повноцінну девятизірочкову велосипедну кассету ( на заднім колесі ) , ну або хоча б 7 штук . Хочеться працювати й ногами трохи , жир спалювати форму тримати , але то коли сам їхатиму а коли з пассажиром та до гори ( Карпати ) то тут виходить треба брати потужніщий моторчик якийсь .

Що скажете за цей моторчик ? - ( фото не від нього а від слабшого , ну і фото мого веломобіля в процессі виготовлення )


Водостійкий, алюминиевый корпус, воздушное охлаждение. Вал из нержавеющей стали

Технические характеристики:

Модель: HPM5500NB - BLDC Мотор высокой мощности
Напряжение: 48V/72V/96V/120V
Номинальная мощность: 3 - 7,5 кВт
КПД: 91%
Сопротивление участка (Milliohm): 6.2/48V; 12.0/72V; 36.0/120V
Phase Induction (100 кГц): 68uH/48V; 154uH/72V; 504uH/120v Скорость: 2000-6000rpm (настраиваемый)
Вес: кг 11.0 Kg
Длина (высота): 126 mm
Диаметр: 206 mm

Особенности: Компактный дизайн, Влагостойкий, вал из нержавеющей стали, вентилятор охлаждения.

Применение: Электромобиль, электрический мотоцикл, электроскутер, электрический трехколесный велосипед, электрические телеги гольфа, подъемники, электрическая лодка, и т.п.

Производитель: Golden Motor, Китай.

Додаткові файли:
HPM3000-Specsvqimx8_enl.jpg
HPM3000-Specsvqimx8_enl.jpg [ 119.85 КБ | Переглядів: 19386 ]
0195_1~1.JPG
0195_1~1.JPG [ 167.54 КБ | Переглядів: 19386 ]

Автор:  mijki [ 12 груд 2014, 09:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Веломобіль з електро підтримкою.

Поки це лише плани , але крім цього трицикла двомісника , планую побудову ще й одномісного стрімлайнера ( 2 колеса ) .

На початку цього ролика все видно

отож зрозуміло чому веломобілі стремлайнери залишаються виключно спортивними знаряддями та не дотягають до рівня практичного транспортного засобу ... Вони падають на малих швидкостях . ( ну і слизькі та мокрі дороги є проблемою ) Гіроскопи це той апгрейд котрий здатен зробити з такої екзотики досить таки практичний транспортний засіб .


Переваги такі - просто ідеальна аеродинаміка ,( відео ) а це означає - дуже мала кількість споживаної енергії , тобто можна взяти легкі та дешеві аккумулятори , тим більше є ще й педальний привід . Одноколійність - це дуже важлива перевага ( зараз якраз будую трьохколісний цей двомісний трайк - це трохи гірше ) тому що одноколійним ТЗ. добре обїзджати ями на дорозі ! А дороги в нас дуже погані . Далі маневренність - можна їхати по тротуарах , по лісових стежках ! можна завести транспортний засіб в звичайні двері ( не потрібен гараж ) .Ніякої мороки з МРЕО та ДАЇ. В гаражі така штука займатиме майже так само місця як і велосипед !


Думав в напрямку використання шайб від штанги в якості тіл гіроскопів . Два гіроскопи по 10 кілограм , один за одним як тут на відео ( на 1.25 хвилині ) -

А от моторчики для гіроскопів це ще відкрите питання , треба щоб були малі та економні але мали достатній стартовий момент та могли розкрутити 10 кілограмовий блін на високу швидкість .

То як гадаєте , гіроскопи це є добрий варіант ? ( + звичайно мотоциклетна ніжка для стоянки )

Автор:  Михалыч [ 12 груд 2014, 11:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Веломобіль з електро підтримкою.

Но один знаменитый швейцарец, , когда стоял стоял-заряжался в Киеве,прежде чем ехать дальше -вокруг света, рассказывал, что,тоже думал про гироскопы для устойчивости, но ,отказался, применив поддерживающие колёса,автоматически поднимающиеся при разгоне.
..........Зображення

Автор:  mijki [ 12 груд 2014, 16:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Веломобіль з електро підтримкою.

Михалыч писав(ла):
Но один знаменитый швейцарец, , когда стоял стоял-заряжался в Киеве,прежде чем ехать дальше -вокруг света, рассказывал, что,тоже думал про гироскопы для устойчивости, но ,отказался, применив поддерживающие колёса,автоматически поднимающиеся при разгоне.
..........http://auto.imgsmail.ru/content/documen ... _small.jpg


Михалич ото дивина ! Тільки що теж сидів малював схемки підйомних коліщаток , щоб швидко опускалися-піднімалися ( від звичайних роликів по 3 штучки з кожного боку ) ! Звичайно підтримуючі колеса нормальний варіант , і дешевший за гіроскопи , що дуже важливо .

Сидів думав , прийшов до висновку що найкраще цю підтримувачку розмістити ззаді за сидінням і вивести важелі наперед - щоб були під руками ( або під лікоть - вдарив ліктем в кнопку і вони підпружинені одразу й опустилися ) . Ще помізкувати над деталями , конкретизувати цю приспособу потрібно ...

Автор:  stoyan [ 12 груд 2014, 17:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Веломобіль з електро підтримкою.

Cabin Bike Omni-Directional Wheel (omni wheel)

На ебее модуль с опускаемыми колесами продается целиком или в нарезке

myplasmacutting авторский видеоканал на ютубе

Зображення

Автор:  Михалыч [ 13 груд 2014, 07:55 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Веломобіль з електро підтримкою.

mijki писав(ла):
Вітаю коллеги .
Думав потягне однокіловатне колесо , помилявся ( заслабеньке виявилось ) ... Тепер розмірковую як діяти далі , чи то брати мотроколесо на 4 кіловати , чи звичайний голден мотор такої ж потужності .
Гачок цієї справи в тому що хочеться мати повноцінну девятизірочкову велосипедну кассету ( на заднім колесі ) , ну або хоча б 7 штук . Хочеться працювати й ногами трохи , жир спалювати форму тримати , але то коли сам їхатиму а коли з пассажиром та до гори ( Карпати ) то тут виходить треба брати потужніщий моторчик якийсь .

Що скажете за цей моторчик ? - ( фото не від нього а від слабшого , ну і фото мого веломобіля в процессі виготовлення )

.

.............1)...Преклоняясь перед трудолюбием по изготовлению такого кузова, ........., но, не понимаю его формы ! ? ? ?........ Ведь ,сидя там ВЫ не увидите перед собой и десятого метра, вместо положенных в нормативах 5ти. ... Значит , в потоке машин -не увидите на дороге ни ям ни люка ! ?.......Про устойчивость на поворотах ! ----уже и не говорю. Опасное ТС !......Для сравнения " Аптера" видит перед собой МИНИМАЛЬНО 2,5 МЕТРОВ ! Да и ширина колёсной базы `~ втрое - значит -несоизмеримо устойчивее. !
..........http://img.drive.ru/i/0/51c051f494a6567d80000080.jpg
.......2) по мотору : Вообще то Мотор БЛДС -хорош, но , по природе своей -синхронный , имеет СТАРТОВЫЙ МОМЕНТ - МИНИМАЛЬНЫЙ . Потому, как для сверх лёгкой машинки, и тем более в рельефной местности - слишком не оптимален

Автор:  kucha [ 13 груд 2014, 11:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Веломобіль з електро підтримкою.

Как по мне, помогать мотору 3-7кВт что стоит на трицикле педалированием - это смешно.

Автор:  stoyan [ 13 груд 2014, 15:09 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Веломобіль з електро підтримкою.

Михалыч писав(ла):
Преклоняясь перед трудолюбием по изготовлению такого кузова, ........., но,

Это потому что вы не велосипедист/веломобилист... Це-икс подобного аппарата (а их общее название velomobile-streamliner - можно посмотреть в гугле картинки) обычно равен це-иксу "Аптеры" - 0,1/0,13
Они производятся серийно изготавливаются самостоятельно и прекрасно гоняют по всей европе-америке где слухом не слыхивали о каких то там азиатских нормативах в 5 м.

Зображення
Ввиду того что мощность веломобиля ограничена человеческими 200 Ваттами приходится изощряться в аэродинамике и выходить на скорости в 60-70 км/ч при минимальном аэродинамическом сопротивлении.
Обычно уже при 40 км/ч аэродинамическое сопротивление в такой капсуле на порядок меньше чем у бегущего человека.

Конечно с мотором уместнее была бы компоновка велоэлектромобиля по типу TWIKE, или таким образом
Зображення
но хозяин барин...
На фото кстати Седрик Линч, изобретатель электромотора (Lynch Motors) и производитель оного... Agni Motors производят его двигатели в настоящий момент в Индии. А это его личный аппарат

Зображення
90+% на скорости движения выше 30 км/ч уходит на преодоление воздуха.
Седрик Линч на своем электровелосипеде при ~1.2kW (~2HP) мощности электромотора имеет максимальную скорость 100 км/ч (крейсерская 80км/ч) с дальностью хода 250 км. пробег 100 тыс км.
Lynch Motorcycle
Lynch streamliner

Автор:  kucha [ 13 груд 2014, 16:11 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Веломобіль з електро підтримкою.

Скорость 60-65 kph
Дальность ~ 200 km @ 35-40 kph, с педалированием
Цена: batteries, electronics, frame, canopy, shell ~ $3700
Вес: ~ 160 lbs
Batteries, 60v, 20AH LiFePO4, + Occasional 48v 20AH LiFePO4 reserve
Motor Crystalyte 3548, installed june 2012
40A infineon controller
Cycle Analyst, V2
100w DC-DC converter for lights, fan, heater and radio
Front brakes Sturmey-Archer, laced to Sun CR-18 rims
Фото https://plus.google.com/photos/11759598 ... banner=pwa



Но мне больше нравится такое:



Автор:  Байкер83 [ 13 груд 2014, 19:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Веломобіль з електро підтримкою.

mijki писав(ла):
...
Думав в напрямку використання шайб від штанги в якості тіл гіроскопів . Два гіроскопи по 10 кілограм , один за одним як тут на відео ( на 1.25 хвилині ) - http://youtu.be/mU-NGPOOMVM А от моторчики для гіроскопів це ще відкрите питання , треба щоб були малі та економні але мали достатній стартовий момент та могли розкрутити 10 кілограмовий блін на високу швидкість .

То як гадаєте , гіроскопи це є добрий варіант ? ( + звичайно мотоциклетна ніжка для стоянки )

Наверно гироскопы фирменные в вакуумном кожухе.
Как по мне то очень интересный вариант 2 колеса и гироскопы.

Автор:  Байкер83 [ 13 груд 2014, 20:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Веломобіль з електро підтримкою.

Можно добиться лучшей аэродинамики используя видеокамеру.

Автор:  mijki [ 13 груд 2014, 21:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Веломобіль з електро підтримкою.

Взагалі то найпростіщим варіантом було б докупити ще одне таке саме моторколесо як в мене вже є . Це 1000 ватт моторчик але трохи кращої якості як більшість пропонованих в Україні ( ліпші підшипники та суцільна віська - кабель збоку а не з віськи ) та таких моторчиків зараз в торгашів немає , всі розібрали , підвезуть до кінця місяця ...( получиться передньопривідний електро та задій привід на педальній тязі ) .

Справа в тому що й справді хороша аеродинаміка творить дива при малих енерогзатратах . Тому немає особливого сенсу ставити на подібний моєму веломобіль більше ніж 2 кіловати . Моторколесо на 1 кіловатт розраховно на 130 кідограм . Якщо покладу 2 то буде на 260 , а в мене з двома пассажирами якраз десь так і буде 210-240 кілограм .( єдине що я живу в Карпатах і під гору з пассажиром буде повільно тягнути на 2х кіловатах з 4ма їхалось би значно жвавіще )...

Недоліки в такого вузького корпусу трайка теж є , через вузьку колійність він не дуже стійкий на поворотах , тому перед різким поворотом прийдеться постійно скидувати швидкість до 20 - 30 кмг. Але цей недолік компенсується перевагами - енергоощадливість , проїду там де й скутер , аеродинаміка , мало місця в гаражі займає . В мене в гаражі шириною 4 метри прекрасно вміщаються і бус і веломобільтрайк , і навіть ще вистачило б місця для одного веломобіля стрімлайнера ! :)

Взагалі , подивіться як веломобіліст розганяє хороший аппарат на людській силі ( відео ) Середній мужчина видає в середньому 150 - 300 ватт потужності , короткочасно тренований спортсмен здатен видати від 500 до 1000 ватт ! http://youtu.be/4IHIdGVGKdI


ps
На рахунок підтримуючих коліщаток , є один німецький спортсмен в котрого стоїть простенька система викидних коліщаток на обох його стрімлайнерах , забув як звати , треба буде пошукати ...

Автор:  AlexT [ 13 груд 2014, 21:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Веломобіль з електро підтримкою.

mijki, а ваш аппарат сейчас выглядит так же как и на первой фотке или есть какие то сдвиги в постройке, интересно увидеть превращение в полноценный транспорт ?!

Автор:  mijki [ 13 груд 2014, 22:05 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Веломобіль з електро підтримкою.

AlexT писав(ла):
mijki, а ваш аппарат сейчас выглядит так же как и на первой фотке или есть какие то сдвиги в постройке, интересно увидеть превращение в полноценный транспорт ?!


Поки що так як на фото , через те що немає моторколіс потрібних в продажі в Україні на цей момент то вимушена пауза ... ну і добудовую власну лакірню , буду займатись аерографією на клієнтуру . Мій веломобіль стане рекламним обєктом . Планую в якосі теми аерографічного оформлення щось в стилі ретро - стеампанк , типу цього -

Додаткові файли:
tumblr_n0iy4sH0qq1s3hp12o3_1280.jpg
tumblr_n0iy4sH0qq1s3hp12o3_1280.jpg [ 166.66 КБ | Переглядів: 19247 ]
фівафавіафв.jpg
фівафавіафв.jpg [ 29.88 КБ | Переглядів: 19247 ]

Автор:  mijki [ 14 груд 2014, 11:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Веломобіль з електро підтримкою.

Ось таких невеличких викидних пітримувачок на коліщатках як на фото для одномістника було б цілком достатньо . На рахунок рекорду (що на на фото) то якийсь фейк , наскільки я знаю, актуальний рекорд веломобілів на людській силі зараз чи то 135 чи 138 кмг . ( можливо там скутерний моторчик стоїть на 0.50 , тоді так , тоді вірю ... )

Радять, бувалі , для 60 см. ширини стрімлайнера дати мінімум 70 см. ширину колії підтримуючих коліс та мінімум 10см. діаметру коліщат . Щож слушна порада . :)

Додаткові файли:
images.jpg
images.jpg [ 13.15 КБ | Переглядів: 19223 ]

Сторінка 1 із 3 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/