Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Веломобіль з електро підтримкою (Трускавець от mijki) https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=437 |
Сторінка 1 із 3 |
Автор: | mijki [ 12 груд 2014, 09:41 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Веломобіль з електро підтримкою. |
Поки це лише плани , але крім цього трицикла двомісника , планую побудову ще й одномісного стрімлайнера ( 2 колеса ) . На початку цього ролика все видно отож зрозуміло чому веломобілі стремлайнери залишаються виключно спортивними знаряддями та не дотягають до рівня практичного транспортного засобу ... Вони падають на малих швидкостях . ( ну і слизькі та мокрі дороги є проблемою ) Гіроскопи це той апгрейд котрий здатен зробити з такої екзотики досить таки практичний транспортний засіб . Переваги такі - просто ідеальна аеродинаміка ,( відео ) а це означає - дуже мала кількість споживаної енергії , тобто можна взяти легкі та дешеві аккумулятори , тим більше є ще й педальний привід . Одноколійність - це дуже важлива перевага ( зараз якраз будую трьохколісний цей двомісний трайк - це трохи гірше ) тому що одноколійним ТЗ. добре обїзджати ями на дорозі ! А дороги в нас дуже погані . Далі маневренність - можна їхати по тротуарах , по лісових стежках ! можна завести транспортний засіб в звичайні двері ( не потрібен гараж ) .Ніякої мороки з МРЕО та ДАЇ. В гаражі така штука займатиме майже так само місця як і велосипед ! Думав в напрямку використання шайб від штанги в якості тіл гіроскопів . Два гіроскопи по 10 кілограм , один за одним як тут на відео ( на 1.25 хвилині ) - А от моторчики для гіроскопів це ще відкрите питання , треба щоб були малі та економні але мали достатній стартовий момент та могли розкрутити 10 кілограмовий блін на високу швидкість . То як гадаєте , гіроскопи це є добрий варіант ? ( + звичайно мотоциклетна ніжка для стоянки ) |
Автор: | Михалыч [ 12 груд 2014, 11:36 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Веломобіль з електро підтримкою. |
Но один знаменитый швейцарец, , когда стоял стоял-заряжался в Киеве,прежде чем ехать дальше -вокруг света, рассказывал, что,тоже думал про гироскопы для устойчивости, но ,отказался, применив поддерживающие колёса,автоматически поднимающиеся при разгоне. .......... ![]() |
Автор: | mijki [ 12 груд 2014, 16:03 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Веломобіль з електро підтримкою. |
Михалыч писав(ла): Но один знаменитый швейцарец, , когда стоял стоял-заряжался в Киеве,прежде чем ехать дальше -вокруг света, рассказывал, что,тоже думал про гироскопы для устойчивости, но ,отказался, применив поддерживающие колёса,автоматически поднимающиеся при разгоне. ..........http://auto.imgsmail.ru/content/documen ... _small.jpg Михалич ото дивина ! Тільки що теж сидів малював схемки підйомних коліщаток , щоб швидко опускалися-піднімалися ( від звичайних роликів по 3 штучки з кожного боку ) ! Звичайно підтримуючі колеса нормальний варіант , і дешевший за гіроскопи , що дуже важливо . Сидів думав , прийшов до висновку що найкраще цю підтримувачку розмістити ззаді за сидінням і вивести важелі наперед - щоб були під руками ( або під лікоть - вдарив ліктем в кнопку і вони підпружинені одразу й опустилися ) . Ще помізкувати над деталями , конкретизувати цю приспособу потрібно ... |
Автор: | stoyan [ 12 груд 2014, 17:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Веломобіль з електро підтримкою. |
Cabin Bike Omni-Directional Wheel (omni wheel) На ебее модуль с опускаемыми колесами продается целиком или в нарезке myplasmacutting авторский видеоканал на ютубе |
Автор: | Михалыч [ 13 груд 2014, 07:55 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Веломобіль з електро підтримкою. |
mijki писав(ла): Вітаю коллеги . Думав потягне однокіловатне колесо , помилявся ( заслабеньке виявилось ) ... Тепер розмірковую як діяти далі , чи то брати мотроколесо на 4 кіловати , чи звичайний голден мотор такої ж потужності . Гачок цієї справи в тому що хочеться мати повноцінну девятизірочкову велосипедну кассету ( на заднім колесі ) , ну або хоча б 7 штук . Хочеться працювати й ногами трохи , жир спалювати форму тримати , але то коли сам їхатиму а коли з пассажиром та до гори ( Карпати ) то тут виходить треба брати потужніщий моторчик якийсь . Що скажете за цей моторчик ? - ( фото не від нього а від слабшого , ну і фото мого веломобіля в процессі виготовлення ) . .............1)...Преклоняясь перед трудолюбием по изготовлению такого кузова, ........., но, не понимаю его формы ! ? ? ?........ Ведь ,сидя там ВЫ не увидите перед собой и десятого метра, вместо положенных в нормативах 5ти. ... Значит , в потоке машин -не увидите на дороге ни ям ни люка ! ?.......Про устойчивость на поворотах ! ----уже и не говорю. Опасное ТС !......Для сравнения " Аптера" видит перед собой МИНИМАЛЬНО 2,5 МЕТРОВ ! Да и ширина колёсной базы `~ втрое - значит -несоизмеримо устойчивее. ! ..........http://img.drive.ru/i/0/51c051f494a6567d80000080.jpg .......2) по мотору : Вообще то Мотор БЛДС -хорош, но , по природе своей -синхронный , имеет СТАРТОВЫЙ МОМЕНТ - МИНИМАЛЬНЫЙ . Потому, как для сверх лёгкой машинки, и тем более в рельефной местности - слишком не оптимален |
Автор: | kucha [ 13 груд 2014, 11:08 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Веломобіль з електро підтримкою. |
Как по мне, помогать мотору 3-7кВт что стоит на трицикле педалированием - это смешно. |
Автор: | stoyan [ 13 груд 2014, 15:09 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Веломобіль з електро підтримкою. |
Михалыч писав(ла): Преклоняясь перед трудолюбием по изготовлению такого кузова, ........., но, Это потому что вы не велосипедист/веломобилист... Це-икс подобного аппарата (а их общее название velomobile-streamliner - можно посмотреть в гугле картинки) обычно равен це-иксу "Аптеры" - 0,1/0,13 Они производятся серийно изготавливаются самостоятельно и прекрасно гоняют по всей европе-америке где слухом не слыхивали о каких то там азиатских нормативах в 5 м. ![]() Ввиду того что мощность веломобиля ограничена человеческими 200 Ваттами приходится изощряться в аэродинамике и выходить на скорости в 60-70 км/ч при минимальном аэродинамическом сопротивлении. Обычно уже при 40 км/ч аэродинамическое сопротивление в такой капсуле на порядок меньше чем у бегущего человека. Конечно с мотором уместнее была бы компоновка велоэлектромобиля по типу TWIKE, или таким образом ![]() но хозяин барин... На фото кстати Седрик Линч, изобретатель электромотора (Lynch Motors) и производитель оного... Agni Motors производят его двигатели в настоящий момент в Индии. А это его личный аппарат ![]() 90+% на скорости движения выше 30 км/ч уходит на преодоление воздуха. Седрик Линч на своем электровелосипеде при ~1.2kW (~2HP) мощности электромотора имеет максимальную скорость 100 км/ч (крейсерская 80км/ч) с дальностью хода 250 км. пробег 100 тыс км. Lynch Motorcycle Lynch streamliner |
Автор: | kucha [ 13 груд 2014, 16:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Веломобіль з електро підтримкою. |
Скорость 60-65 kph Дальность ~ 200 km @ 35-40 kph, с педалированием Цена: batteries, electronics, frame, canopy, shell ~ $3700 Вес: ~ 160 lbs Batteries, 60v, 20AH LiFePO4, + Occasional 48v 20AH LiFePO4 reserve Motor Crystalyte 3548, installed june 2012 40A infineon controller Cycle Analyst, V2 100w DC-DC converter for lights, fan, heater and radio Front brakes Sturmey-Archer, laced to Sun CR-18 rims Фото https://plus.google.com/photos/11759598 ... banner=pwa Но мне больше нравится такое: |
Автор: | Байкер83 [ 13 груд 2014, 19:32 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Веломобіль з електро підтримкою. |
mijki писав(ла): ... Думав в напрямку використання шайб від штанги в якості тіл гіроскопів . Два гіроскопи по 10 кілограм , один за одним як тут на відео ( на 1.25 хвилині ) - http://youtu.be/mU-NGPOOMVM А от моторчики для гіроскопів це ще відкрите питання , треба щоб були малі та економні але мали достатній стартовий момент та могли розкрутити 10 кілограмовий блін на високу швидкість . То як гадаєте , гіроскопи це є добрий варіант ? ( + звичайно мотоциклетна ніжка для стоянки ) Наверно гироскопы фирменные в вакуумном кожухе. Как по мне то очень интересный вариант 2 колеса и гироскопы. |
Автор: | Байкер83 [ 13 груд 2014, 20:40 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Веломобіль з електро підтримкою. |
Можно добиться лучшей аэродинамики используя видеокамеру. |
Автор: | mijki [ 13 груд 2014, 21:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Веломобіль з електро підтримкою. |
Взагалі то найпростіщим варіантом було б докупити ще одне таке саме моторколесо як в мене вже є . Це 1000 ватт моторчик але трохи кращої якості як більшість пропонованих в Україні ( ліпші підшипники та суцільна віська - кабель збоку а не з віськи ) та таких моторчиків зараз в торгашів немає , всі розібрали , підвезуть до кінця місяця ...( получиться передньопривідний електро та задій привід на педальній тязі ) . Справа в тому що й справді хороша аеродинаміка творить дива при малих енерогзатратах . Тому немає особливого сенсу ставити на подібний моєму веломобіль більше ніж 2 кіловати . Моторколесо на 1 кіловатт розраховно на 130 кідограм . Якщо покладу 2 то буде на 260 , а в мене з двома пассажирами якраз десь так і буде 210-240 кілограм .( єдине що я живу в Карпатах і під гору з пассажиром буде повільно тягнути на 2х кіловатах з 4ма їхалось би значно жвавіще )... Недоліки в такого вузького корпусу трайка теж є , через вузьку колійність він не дуже стійкий на поворотах , тому перед різким поворотом прийдеться постійно скидувати швидкість до 20 - 30 кмг. Але цей недолік компенсується перевагами - енергоощадливість , проїду там де й скутер , аеродинаміка , мало місця в гаражі займає . В мене в гаражі шириною 4 метри прекрасно вміщаються і бус і веломобільтрайк , і навіть ще вистачило б місця для одного веломобіля стрімлайнера ! ![]() Взагалі , подивіться як веломобіліст розганяє хороший аппарат на людській силі ( відео ) Середній мужчина видає в середньому 150 - 300 ватт потужності , короткочасно тренований спортсмен здатен видати від 500 до 1000 ватт ! http://youtu.be/4IHIdGVGKdI ps На рахунок підтримуючих коліщаток , є один німецький спортсмен в котрого стоїть простенька система викидних коліщаток на обох його стрімлайнерах , забув як звати , треба буде пошукати ... |
Автор: | AlexT [ 13 груд 2014, 21:59 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Веломобіль з електро підтримкою. |
mijki, а ваш аппарат сейчас выглядит так же как и на первой фотке или есть какие то сдвиги в постройке, интересно увидеть превращение в полноценный транспорт ?! |
Автор: | mijki [ 13 груд 2014, 22:05 ] | |||
Заголовок повідомлення: | Re: Веломобіль з електро підтримкою. | |||
AlexT писав(ла): mijki, а ваш аппарат сейчас выглядит так же как и на первой фотке или есть какие то сдвиги в постройке, интересно увидеть превращение в полноценный транспорт ?! Поки що так як на фото , через те що немає моторколіс потрібних в продажі в Україні на цей момент то вимушена пауза ... ну і добудовую власну лакірню , буду займатись аерографією на клієнтуру . Мій веломобіль стане рекламним обєктом . Планую в якосі теми аерографічного оформлення щось в стилі ретро - стеампанк , типу цього -
|
Автор: | mijki [ 14 груд 2014, 11:22 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Веломобіль з електро підтримкою. | ||
Ось таких невеличких викидних пітримувачок на коліщатках як на фото для одномістника було б цілком достатньо . На рахунок рекорду (що на на фото) то якийсь фейк , наскільки я знаю, актуальний рекорд веломобілів на людській силі зараз чи то 135 чи 138 кмг . ( можливо там скутерний моторчик стоїть на 0.50 , тоді так , тоді вірю ... ) Радять, бувалі , для 60 см. ширини стрімлайнера дати мінімум 70 см. ширину колії підтримуючих коліс та мінімум 10см. діаметру коліщат . Щож слушна порада . ![]()
|
Сторінка 1 із 3 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |