Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Таврiя 1102 електро. NAT
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=5886
Сторінка 1 із 3

Автор:  NAT [ 05 серп 2024, 19:23 ]
Заголовок повідомлення:  Таврiя 1102 електро. NAT

Вітаю всю електротранспортну спільноту. Нарешті я почав втілювати в життя дуже давню мрію. Все буде дуже нецікаво і класично. Таврія, двигун ДС3,6, класична муфта на шліцах, куртіс або "Романтік", дві дельти, і 33 банки EVE LF105 LIFEPO4 105AH. Контактор, резистор предзаряду, провода, шунт, автомат и.т.д. Струм батарейний обмежу контроллером в 100 А. Нижче добавлю декілька фото того що зроблено. Ціль теми - отримати поради по деяких питаннях в яких я маю сумніви або не вирішив яким саме чином реалізувати задуманне. Буду вдячний за цікавість до мого проекту та конструктивні поради. Фото та інформацію буду додавати по мірі можливості просування виконаних робіт. Всим скорішого миру!! З повагою.

Додаткові файли:
IMG_20240428_171821.jpg
IMG_20240428_171821.jpg [ 354.02 КБ | Переглядів: 13384 ]
IMG_20240728_125940.jpg
IMG_20240728_125940.jpg [ 415.71 КБ | Переглядів: 13384 ]
IMG_20240728_155154.jpg
IMG_20240728_155154.jpg [ 323.98 КБ | Переглядів: 13384 ]
IMG_20240728_162955.jpg
IMG_20240728_162955.jpg [ 382.14 КБ | Переглядів: 13384 ]

Автор:  NAT [ 05 серп 2024, 19:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Таврiя 1102 електро. NAT

Що саме я для себене можу вирішити. Балансування батареї. Є зараз активні конденсаторні
китайські балансири, але подейкують що для ліферу вони не дуже підходять. Ось і не знаю, чи краще зробити балансири на TLці та і все. Не вирішив що робити з опаленням салону. Класичну пічку я вже викинув. Дірку від неї залатати? Батарея в мене буде маленька, всього 10 кіловат. То ставити тен чи вебасто? Якщо вебасту то яку? Також ще не вирішив з підігрівом батареї. Потрібен він чи ні, і якщо потрібен то як його зробити правильно. Буду радий порадам форумчан.

Автор:  Алексей В [ 06 серп 2024, 09:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Таврiя 1102 електро. NAT

На мою думку 100А дуже мало. Доведеться використовувати на розгоні весь ряд передач КПП, але без зчеплення це буде незручно.
Є чудові БМС j-kong, струм балансування до 2А, можна підключити дисплей, працюють з ліфером, але здається на 33s моделей немає. Сам використовую такі на 24s, на трьох Тавріях, задоволений.
Опалення краще дизельна автономка. Або повітряна або мокра. У мене повітряні. Мокру можна на рідну пічку підключити. Це найбільш зручний варіант. Періодично потребують обслуговування, тому ставити треба так щоб би монтаж/демонтаж був легкий. Дуже чутливі до якості палива. Соляра з танка або трактора швидко забруднить систему. З ладу не виведе, але знімати і чистити доведеться.
Стосовно підігріву батареї, вирішуйте самі. Я батареї не грію, ніяких негативних наслідків через це не спостерігаю. Батарейні ящики у мене металеві, обклеєні зсередини термоізоляцією для запобігання утворенню конденсату.

Автор:  NAT [ 06 серп 2024, 19:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Таврiя 1102 електро. NAT

Дякую Алексей В. А яка товщина металу у Вас на ящиках? Товщина дна ящика? І яка марка чи модель повітряної автономки? Підключено до стандартних воздуховодів під панелью? Я дивився що в тих автономках температура повітря на видуві 180 градусів. То поки не розумію як же її використовувати? Вона ж все поплаве. А зарядні пристрої під капотом? Не бояться дождю , сирості і туману. Повітря ж гонять чрез себе. Просто поки не починав робити не було і питань. А зараз в кожному вузлі сумніви в надійності. Ну, 100 ампер струму батарейного можна і підняти якщо замало. там здається і 300 можна короткочасно.

Автор:  thunder_blade [ 06 серп 2024, 20:51 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Таврiя 1102 електро. NAT

Алексей В писав(ла):
Є чудові БМС j-kong, струм балансування до 2А, можна підключити дисплей, працюють з ліфером, але здається на 33s моделей немає.

Існують в них чисто балансири(блютуз з налаштуваннями все як треба) які можна агрегувати 24-48 в т.д. (собсно Жиконг з них і починався)
https://libattery.com.ua/katalog/aktivnyy-balansir-jk-b2a24s-2a/ :ua:

Автор:  Алексей В [ 06 серп 2024, 21:15 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Таврiя 1102 електро. NAT

Ящики з оцинковки 1.5 мм. Обігрівач китайський нонейм 3 кВт, аналог Вебасти. Стоїть під капотом, тепле повітря заводиться патрубком через моторний щит до коробу штатної пічки. Мотор вентилятора пічки з підшипниками ковзання замінений на мотор з кульковими підшипниками. Резистори ступінчастого регулювання обертів замінені на ШІМ-регулятор. Зменшився шум, збільшився напір повітря. Температура регулюється з пульта обігрівача, нічого не плавиться, не горить. Функціонал штатних повітроводів, дефлекторів, заслінок збережений.
Зарядні пристрої під капотом у не герметичному ящику з примусовою вентиляцією. Періодично продуваються стисненим повітрям від пилу. По 4 блоки, 2s2p, до 60А зарядного струму. Використовую Дельти, Беннінги, Емерсони, Інтеграли. Один раз за 6 років був випадок коли їх залило. Була потужна злива і вода на дорозі була майже під рівень капота.
Загалом з 2017 року переробив 3 Таврії,
5 Славут, 3 Пікапи. З них 5 машин працюють у моїй кур'єрській компанії, у доволі жорстких умовах, зі щоденним пробігом 150+ км.

Автор:  Инженер [ 07 серп 2024, 08:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Таврiя 1102 електро. NAT

Алексей В писав(ла):
Загалом з 2017 року переробив 3 Таврії,
5 Славут, 3 Пікапи. З них 5 машин працюють у моїй кур'єрській компанії, у доволі жорстких умовах, зі щоденним пробігом 150+ км.

...на более вульгарном форуме тебя бы обозвали "тавриядрочером" :P :P :P
А так да, до твоего опыта с тавриями (да и не только) многим ещё расти и расти. Тут уважение безспорное!

Автор:  NAT [ 09 вер 2024, 10:21 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Таврiя 1102 електро. NAT

Доброго всім дня. Роботи не зупинені але суттевих змін за місяць не було тому що обставини. Зроблена третя точка кріплення двигуна. За болти полюса я не хотів кріпити, варити двигун теж не хотілося, тому що було б треба знімати двигун. Тому шляхом найменьшого супротиву був вибраний хомут. Ну, здається тримає міцно. Ну і йдуть роботи по електриці в салоні. Знята передня панель, викинув все лишне. Також перероблюю панель приборів. Балансуються АКБ, готується ящик і кріплення аккумулятора. Зарядні пристрої. Все по троху.

Додаткові файли:
IMG_20240902_234028.jpg
IMG_20240902_234028.jpg [ 271.05 КБ | Переглядів: 12144 ]
IMG_20240906_165200.jpg
IMG_20240906_165200.jpg [ 230.43 КБ | Переглядів: 12142 ]

Автор:  NAT [ 11 вер 2024, 11:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Таврiя 1102 електро. NAT

thunder_blade писав(ла):
Алексей В писав(ла):
Є чудові БМС j-kong, струм балансування до 2А, можна підключити дисплей, працюють з ліфером, але здається на 33s моделей немає.

Існують в них чисто балансири(блютуз з налаштуваннями все як треба) які можна агрегувати 24-48 в т.д. (собсно Жиконг з них і починався)
https://libattery.com.ua/katalog/aktivnyy-balansir-jk-b2a24s-2a/ :ua:

Доброго дня. Скажіть, а ви використовували такий тип балансиру? Що можете сказати про його роботу?? І якщо мені буде потрібно їх два, то як з телефону я буду бачити банки, спочатку наприклал перші 16 а потім переходити на другий блютус пристрій і слідкуючі 17 банок? На 33 банки такого одного балансиру немає. Я так розумію що воно одночасно не покаже 33 банки так як це буде як два окремих балансира кожен з своїм блютусом але на одній батареї. Те що вони маштабуються я зрозумів, але як відображають дані і як показують і налагоджуються?

Автор:  Stalker_W [ 13 вер 2024, 11:19 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Таврiя 1102 електро. NAT

NAT писав(ла):
Балансуються АКБ
Максимально рекомендується при цьому всю цю збірку заряджати. Особливо для літійзалізофосфат. Хоча би якимось струмом.

Автор:  NAT [ 27 груд 2024, 09:47 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Таврiя 1102 електро. NAT

Роботи йдуть але повільно. Скажіть хто і звідки бере напругу для управління контактором серії КМ. Від 12,5 - 13 вольт вони не працюють

Додаткові файли:
IMG_20241124_155901479_MFNR.jpg
IMG_20241124_155901479_MFNR.jpg [ 332.9 КБ | Переглядів: 8846 ]

Автор:  yuri [ 27 груд 2024, 10:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Таврiя 1102 електро. NAT

У меня от бортовой сети 12в, вроде такой же контактор.

Автор:  zloitapok [ 27 груд 2024, 15:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Таврiя 1102 електро. NAT

NAT писав(ла):
Роботи йдуть але повільно. Скажіть хто і звідки бере напругу для управління контактором серії КМ. Від 12,5 - 13 вольт вони не працюють


Вони наче від 27В працюють. Ставте dc-dc 12-24В?

Автор:  yuri [ 27 груд 2024, 16:53 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Таврiя 1102 електро. NAT

zloitapok писав(ла):
NAT писав(ла):
Роботи йдуть але повільно. Скажіть хто і звідки бере напругу для управління контактором серії КМ. Від 12,5 - 13 вольт вони не працюють


Вони наче від 27В працюють. Ставте dc-dc 12-24В?
Они все самолетные на 27В, но на 12В, по крайней мере серия ДОД, работают.

Автор:  Goga65 [ 28 груд 2024, 10:19 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Таврiя 1102 електро. NAT

NAT писав(ла):
Скажіть хто і звідки бере напругу для управління контактором серії КМ. Від 12,5 - 13 вольт вони не працюють

Робив два проекта з такими вмикачами - обидва працюють від 12в (як що то як було сказано скористайтесь "повишалкою")

Сторінка 1 із 3 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/