Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Таврiя 1102 електро. NAT https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=5886 |
Сторінка 1 із 3 |
Автор: | NAT [ 05 серп 2024, 19:32 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Таврiя 1102 електро. NAT |
Що саме я для себене можу вирішити. Балансування батареї. Є зараз активні конденсаторні китайські балансири, але подейкують що для ліферу вони не дуже підходять. Ось і не знаю, чи краще зробити балансири на TLці та і все. Не вирішив що робити з опаленням салону. Класичну пічку я вже викинув. Дірку від неї залатати? Батарея в мене буде маленька, всього 10 кіловат. То ставити тен чи вебасто? Якщо вебасту то яку? Також ще не вирішив з підігрівом батареї. Потрібен він чи ні, і якщо потрібен то як його зробити правильно. Буду радий порадам форумчан. |
Автор: | Алексей В [ 06 серп 2024, 09:56 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Таврiя 1102 електро. NAT |
На мою думку 100А дуже мало. Доведеться використовувати на розгоні весь ряд передач КПП, але без зчеплення це буде незручно. Є чудові БМС j-kong, струм балансування до 2А, можна підключити дисплей, працюють з ліфером, але здається на 33s моделей немає. Сам використовую такі на 24s, на трьох Тавріях, задоволений. Опалення краще дизельна автономка. Або повітряна або мокра. У мене повітряні. Мокру можна на рідну пічку підключити. Це найбільш зручний варіант. Періодично потребують обслуговування, тому ставити треба так щоб би монтаж/демонтаж був легкий. Дуже чутливі до якості палива. Соляра з танка або трактора швидко забруднить систему. З ладу не виведе, але знімати і чистити доведеться. Стосовно підігріву батареї, вирішуйте самі. Я батареї не грію, ніяких негативних наслідків через це не спостерігаю. Батарейні ящики у мене металеві, обклеєні зсередини термоізоляцією для запобігання утворенню конденсату. |
Автор: | NAT [ 06 серп 2024, 19:03 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Таврiя 1102 електро. NAT |
Дякую Алексей В. А яка товщина металу у Вас на ящиках? Товщина дна ящика? І яка марка чи модель повітряної автономки? Підключено до стандартних воздуховодів під панелью? Я дивився що в тих автономках температура повітря на видуві 180 градусів. То поки не розумію як же її використовувати? Вона ж все поплаве. А зарядні пристрої під капотом? Не бояться дождю , сирості і туману. Повітря ж гонять чрез себе. Просто поки не починав робити не було і питань. А зараз в кожному вузлі сумніви в надійності. Ну, 100 ампер струму батарейного можна і підняти якщо замало. там здається і 300 можна короткочасно. |
Автор: | thunder_blade [ 06 серп 2024, 20:51 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Таврiя 1102 електро. NAT |
Алексей В писав(ла): Є чудові БМС j-kong, струм балансування до 2А, можна підключити дисплей, працюють з ліфером, але здається на 33s моделей немає. Існують в них чисто балансири(блютуз з налаштуваннями все як треба) які можна агрегувати 24-48 в т.д. (собсно Жиконг з них і починався) https://libattery.com.ua/katalog/aktivnyy-balansir-jk-b2a24s-2a/ ![]() |
Автор: | Алексей В [ 06 серп 2024, 21:15 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Таврiя 1102 електро. NAT |
Ящики з оцинковки 1.5 мм. Обігрівач китайський нонейм 3 кВт, аналог Вебасти. Стоїть під капотом, тепле повітря заводиться патрубком через моторний щит до коробу штатної пічки. Мотор вентилятора пічки з підшипниками ковзання замінений на мотор з кульковими підшипниками. Резистори ступінчастого регулювання обертів замінені на ШІМ-регулятор. Зменшився шум, збільшився напір повітря. Температура регулюється з пульта обігрівача, нічого не плавиться, не горить. Функціонал штатних повітроводів, дефлекторів, заслінок збережений. Зарядні пристрої під капотом у не герметичному ящику з примусовою вентиляцією. Періодично продуваються стисненим повітрям від пилу. По 4 блоки, 2s2p, до 60А зарядного струму. Використовую Дельти, Беннінги, Емерсони, Інтеграли. Один раз за 6 років був випадок коли їх залило. Була потужна злива і вода на дорозі була майже під рівень капота. Загалом з 2017 року переробив 3 Таврії, 5 Славут, 3 Пікапи. З них 5 машин працюють у моїй кур'єрській компанії, у доволі жорстких умовах, зі щоденним пробігом 150+ км. |
Автор: | Инженер [ 07 серп 2024, 08:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Таврiя 1102 електро. NAT |
Алексей В писав(ла): Загалом з 2017 року переробив 3 Таврії, 5 Славут, 3 Пікапи. З них 5 машин працюють у моїй кур'єрській компанії, у доволі жорстких умовах, зі щоденним пробігом 150+ км. ...на более вульгарном форуме тебя бы обозвали "тавриядрочером" ![]() ![]() ![]() А так да, до твоего опыта с тавриями (да и не только) многим ещё расти и расти. Тут уважение безспорное! |
Автор: | NAT [ 09 вер 2024, 10:21 ] | |||
Заголовок повідомлення: | Re: Таврiя 1102 електро. NAT | |||
Доброго всім дня. Роботи не зупинені але суттевих змін за місяць не було тому що обставини. Зроблена третя точка кріплення двигуна. За болти полюса я не хотів кріпити, варити двигун теж не хотілося, тому що було б треба знімати двигун. Тому шляхом найменьшого супротиву був вибраний хомут. Ну, здається тримає міцно. Ну і йдуть роботи по електриці в салоні. Знята передня панель, викинув все лишне. Також перероблюю панель приборів. Балансуються АКБ, готується ящик і кріплення аккумулятора. Зарядні пристрої. Все по троху.
|
Автор: | NAT [ 11 вер 2024, 11:23 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Таврiя 1102 електро. NAT |
thunder_blade писав(ла): Алексей В писав(ла): Є чудові БМС j-kong, струм балансування до 2А, можна підключити дисплей, працюють з ліфером, але здається на 33s моделей немає. Існують в них чисто балансири(блютуз з налаштуваннями все як треба) які можна агрегувати 24-48 в т.д. (собсно Жиконг з них і починався) https://libattery.com.ua/katalog/aktivnyy-balansir-jk-b2a24s-2a/ ![]() Доброго дня. Скажіть, а ви використовували такий тип балансиру? Що можете сказати про його роботу?? І якщо мені буде потрібно їх два, то як з телефону я буду бачити банки, спочатку наприклал перші 16 а потім переходити на другий блютус пристрій і слідкуючі 17 банок? На 33 банки такого одного балансиру немає. Я так розумію що воно одночасно не покаже 33 банки так як це буде як два окремих балансира кожен з своїм блютусом але на одній батареї. Те що вони маштабуються я зрозумів, але як відображають дані і як показують і налагоджуються? |
Автор: | Stalker_W [ 13 вер 2024, 11:19 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Таврiя 1102 електро. NAT |
NAT писав(ла): Балансуються АКБ Максимально рекомендується при цьому всю цю збірку заряджати. Особливо для літійзалізофосфат. Хоча би якимось струмом.
|
Автор: | NAT [ 27 груд 2024, 09:47 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Таврiя 1102 електро. NAT | ||
Роботи йдуть але повільно. Скажіть хто і звідки бере напругу для управління контактором серії КМ. Від 12,5 - 13 вольт вони не працюють
|
Автор: | yuri [ 27 груд 2024, 10:02 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Таврiя 1102 електро. NAT |
У меня от бортовой сети 12в, вроде такой же контактор. |
Автор: | zloitapok [ 27 груд 2024, 15:32 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Таврiя 1102 електро. NAT |
NAT писав(ла): Роботи йдуть але повільно. Скажіть хто і звідки бере напругу для управління контактором серії КМ. Від 12,5 - 13 вольт вони не працюють Вони наче від 27В працюють. Ставте dc-dc 12-24В? |
Автор: | yuri [ 27 груд 2024, 16:53 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Таврiя 1102 електро. NAT |
zloitapok писав(ла): NAT писав(ла): Роботи йдуть але повільно. Скажіть хто і звідки бере напругу для управління контактором серії КМ. Від 12,5 - 13 вольт вони не працюють Вони наче від 27В працюють. Ставте dc-dc 12-24В? |
Автор: | Goga65 [ 28 груд 2024, 10:19 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Таврiя 1102 електро. NAT |
NAT писав(ла): Скажіть хто і звідки бере напругу для управління контактором серії КМ. Від 12,5 - 13 вольт вони не працюють Робив два проекта з такими вмикачами - обидва працюють від 12в (як що то як було сказано скористайтесь "повишалкою") |
Сторінка 1 із 3 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |