Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Chevrolet Volt
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=1171
Сторінка 4 із 5

Автор:  radiba333 [ 09 квіт 2018, 15:00 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

Я знаходив колись такі дані: зарядка максимум до 390V (4,0625V); бензиновий мотор запускається при падінні напруги до 350V (3,6458V), але при цьому батарея може використовуватись для різкого розгону, руху на крутий підйом і т.д.; коли напруга падає до 330V (3,4375V), що на практиці трапляється дуже рідко, батарея перестає використовуватись на розряд і потужність обмежується бензиновим генератором 55kW.
Для Nissan Leaf є програма Leaf Spy, для Chevrolet Volt є аналогічна MyGreenVolt.
Якщо вірити файлу, який я виклав в темі про батарею Volt, нова батарея може мати реальну ємність навіть трохи більшу за заявлені 16,5kW. Volt використовує 10,8kW з 16,5kW, тобто 64,5%.

UPD:
Volt 2011-2012 використовує 10,3kW з 16kW заявлених (64,4%), пробіг EPA 58км.
Volt 2013-2014 використовує 10,8kW з 16,5kW заявлених (64,5%), пробіг EPA 61км.
Volt 2015 використовує 10,8kW з 17,1kW заявлених (63,2%), пробіг EPA 61км.
Volt 2016-2018 (нове покоління) використовує 14kW з 18,4kW заявлених (76,1%), пробіг EPA 85км.
Збільшення пробігу нового покоління відбулося в основному за рахунок збільшення % використання доступної ємності, а також частково за рахунок збільшення ємності батареї і покращення економічності електричного приводу.

Автор:  Jora Karandas [ 10 квіт 2018, 11:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

dimademch2012 писав(ла):
Volt 2012 г.в. в Америке проехал 640,000 км, из них 225,000 только на батарее.
http://insideevs.com/chevy-volt-400000- ... gradation/
Пишет, что нет никакой потери емкости батареи за 5 лет.
До сих пор ездит с заводскими тормозами, кстати.


недавно купил 2 батарей от Шеви Вольта 11-12 года, пробег нейзвестен, сняты с машинах, тоесть в других проэктах не исполизовались.

Замер емкости на первой батарей, прибором Пик Повэр Е1:

По тестил емкость 1 ячейки, у которой с завода 45ач, 20амперным током, с 4.2 до 3в отдала 34ач. Получаеться остаточная емкость ~75%. Внутреняя сопротивление на приборе <1мОм-а, правда меньше 1го он мерить не умеет.

Что я могу сказать, по своему опыту - можно взять не опасаясь только Тесла модули. Из 80 модулей купленных мною, у всех было >210ач.

Модули от Ниссана Лиф, в основном попадались 50, 55, 60 и даже 63Ач-асовые. Правда чаще 55-ые.

Все тесты делал при токах 0.3С, на тесла модулях при 0.2С.

Додаткові файли:
Chevrolet Volt 34Ah 2011-2012.jpg
Chevrolet Volt 34Ah 2011-2012.jpg [ 74.7 КБ | Переглядів: 10023 ]

Автор:  radiba333 [ 10 квіт 2018, 13:19 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

Дуже дивно бачити таку низьку ємність. Можливо пробіг дуже великий (500+ тис.км), або хімія в 2011-2012 році була гірша. Volt використовує тільки 64% ємності і має систему охолодження/нагріву батареї. В темі про батарею Volt я викладав файл з тестом батареї 2013 року. Через 3 роки і 200 000 км втрата ємності 9%.
viewtopic.php?f=32&t=2074&start=30

Автор:  Stalker_W [ 10 квіт 2018, 14:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

Всё очень просто. машина может быть после ДТП. Простояла разряженная ниже нуля. За этот период ёмкость как раз и падает до 70%. Мне такие Тесла-модули как-то предлагали с машины 2015 года :ugly:

Автор:  Jora Karandas [ 10 квіт 2018, 14:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

Батарея от Вольта была в оригиналином корпусе. Никто там не лазил. При вскрытий 354Вольта. Они все с машинах после ДТП.

Автор:  Stalker_W [ 10 квіт 2018, 14:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

А что мешало продавцам её подзарядить перед продажей?? Ради пару тысяч денег люди идут на любые ухищрения.

Автор:  MAE$TRO [ 15 квіт 2018, 17:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

Такой вопрос к владельцам. В бортовом навигаторе прошита, насколько я знаю, карта Северной Америки. Кто-то уже пробовал прошивать карту Украины/Европы?

Автор:  radiba333 [ 15 квіт 2018, 20:47 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

Карту Європи я колись знаходив на форумах. Але просто прошити не вийде, потрібна привязка до VIN коду. Є фірми, які займаються цим за $$$.

Chevrolet Volt з генератором 8O :ugly: :doh:

Додаткові файли:
3thlszv.jpg
3thlszv.jpg [ 395.21 КБ | Переглядів: 9906 ]

Автор:  MAE$TRO [ 15 квіт 2018, 21:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

Зрозуміло, що не безкоштовно, але це повинні бути адекватні кошти, а не дикі сотні доларів. Офіційний сервіс, наскільки я знаю, такого не робить, хоча я гадаю, що міг би. Я не думаю, що є велика різниця в цьому плані між Вольтом і, наприклад, Крузом. Зображення

Автор:  skaramuh [ 30 бер 2019, 20:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

Здравствуйте. Подскажите пожалуйста Какое напряжение верхнего/нижнего порога блока на 2 квт? Балансир работает штатный при подключении заряда на клемы?

Автор:  artpin [ 04 лип 2019, 14:21 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

Добрый день! Получил с копарта Шевроле Вольт 2017г. Запустили, зарядили все работает. Поврежден корпус батареи, Помогите найти !

Автор:  doc1972 [ 06 лип 2019, 00:53 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

artpin писав(ла):
Добрый день! Получил с копарта Шевроле Вольт 2017г. Запустили, зарядили все работает. Поврежден корпус батареи, Помогите найти !

если нужен корпус-не проблема,продал пару крышек,ну вот не уверен что корпуса первого и второго поколения одинаковы.

Автор:  мак [ 16 серп 2019, 22:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

radiba333 писав(ла):
...........
Для Nissan Leaf є програма Leaf Spy, для Chevrolet Volt є аналогічна MyGreenVolt.
.................

Можно ли както подключиться к снятой батарее Вольта, для её проверки MyGreenVolt?

Известна ли распиновка разъема батареи для подключения ОБД по аналогии с Лифовской?

Автор:  radiba333 [ 17 серп 2019, 17:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

В Chevrolet Volt свій протокол, звичайний elm327 має обмежені можливості. Для повноцінної роботи (в тому числі для діагностики батареї) потрібен сканер GM MDI або його копія. Сканером GM MDI можна прочитати ємність батареї в Ah, значення зберігається в hex. Для приблизної оцінки ємності батареї на машині треба повністю зарядити батарею, розрядити до запуску ДВС і подивитись значення використаної енергії в меню. Нова батарея 2011-2012 має доступну ємність 10,3kWh; 2013-2015 10,8kWh; 2016-2019 14kWh.

Автор:  мак [ 17 серп 2019, 22:20 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt

radiba333 писав(ла):
В Chevrolet Volt свій протокол, звичайний elm327 має обмежені можливості. Для повноцінної роботи (в тому числі для діагностики батареї) потрібен сканер GM MDI або його копія. Сканером GM MDI можна прочитати ємність батареї в Ah, значення зберігається в hex. Для приблизної оцінки ємності батареї на машині треба повністю зарядити батарею, розрядити до запуску ДВС і подивитись значення використаної енергії в меню. Нова батарея 2011-2012 має доступну ємність 10,3kWh; 2013-2015 10,8kWh; 2016-2019 14kWh.

Вопрос в том что бы узнать емкость/состояние СНЯТОЙ батареи, по возможности доступными средствами :?

Сторінка 4 із 5 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/