Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Tesla Model S
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=191
Сторінка 9 із 9

Автор:  DeLike [ 02 лип 2019, 06:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Tesla Model S

Электромагнитное излучение в теслах в сравнении с мобилкой, ноутбуком, бытовыми приборами и каптилкой)))





С уважением,

Александр.

Автор:  JoMC [ 31 січ 2021, 22:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Tesla Model S




Автор:  JoMC [ 08 бер 2021, 10:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Tesla Model S




Автор:  sanfox [ 21 лип 2021, 14:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Tesla Model S

Не совсем Тесла, но мотор от нее.
Капиталка электромотора от Теслы.
Додаткові файли:
Капиталка.jpg
Капиталка.jpg [ 156.9 КБ | Переглядів: 2222 ]




Автор:  doc1972 [ 20 груд 2023, 22:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Tesla Model S

багато про Теслу говорили балакали, вирішив я таки придбати і впевнитись особисто в її перевагах. Придбав рестайлінгову Модел С, 2016 року дуал моторс, 75 кВт\г батарея, зараз дилема продавати Шевроле Болт, або продати саму Теслу. Переваги і недоліки Тесли можу усвідомити лише в порівнянні з Шевроле Болт, хоча зрозуміло що це автівки різних класів і як би не варто їх порівнювати, але зараз в мене їх дві і треба зробити правильний вибір.
-Переваги Тесла в порівнянні з Шевроле Болт:
1. Презентабельність. Хоча для мене це не має принципового значення, я не бізнесмен і не хлопець на виданні.
2. Наявність автопілоту. Поки не знаю як часто і чи буду взагалі використовувати цю функцію, перші враження так собі, незвично і сцикотно))).
3. Чудова динаміка, хоча і не дуже сильно відрізняється від Болта, от це моє, інколи люблю наступити.
4. Просторий салон і багажник, хоча це в свою чергу спричиняє певні незручності.
5. Є додаток в якому можна дистанційно керувати функціями, слідкувати за процесом заряджання.
6. Давня мрія, хоча і не розумію зараз чи варто було мріяти.
-Недоліки Тесла в порівнянні з Шевроле Болт:
1. Завеликі габарити, на 20 см ширше і на 80 см довше за Болта. Складнощі з паркуванням і заїздом в гараж. В гараж ледь влазить по довжині, незручний виїзд, доводиться в декілька прийомів.
2. Завеликий росход електроенергії, без клімата 22-23 кВт\г на 100км, з кліматом до 30 кВт\г і більше на 100 км, і невідомо куди дівається енергія коли авто просто стоїть, може хтось пояснить в кого є досвід з цього приводу.
3. Вживані Тесли мають досить багато проблем, починаючі з ходової, а також вилазять помилки на екран, в мене вісить "скоро потрібно буде поміняти запобіжник батареї", як приклад.
4. Незручно сідати і виходити з авто, хоча є пам'ять сидінь і там є функція "зручний вхід". В Болті набагато зручніше бо немає високого порогу через який необхідно перекидати ногу.
5. Немає функції керування однією педаллю, що є в Болті. В Теслі слабка рекуперація(суб'єктивно після експлуатації Болта протягом 3.5 років), є відкат назад при зупинці на підйом, треба натисканням на педаль гальма активізувати стояночні гальма.
6. Відкривання зарядного порту можливе лише через меню на екрані, не можливо ззовні, я постійно забуваю і доводиться щоразу повертатися в салон щоб відкрити.
Ось такі мої суб'єктивні враження від Тесли. Ну тобто я не в захваті з причини тривалої есплуатації Болта, якби то був Ліф чи Сітроен Саксо то було б набагато цікавіше. Можливо хтось зі мною не погодиться, а можливо комусь буде корисна данна інформація.
Поки що не можу розібратися як налаштувати щоб при підході до авто відкривалися всі двері а не тільки водійська, можливо десь в налаштуваннях можливо збільшити потужність рекуперації, бо я так і не знайшов. І можливо хтось знає як активізувати функцію управління однією педаллю на кшталт як у Болті, бо також не знайшов як.

Автор:  Stalker_W [ 01 січ 2024, 09:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Tesla Model S

Щось в світі коїться з саморобниками, но я теж поміняв Кенгу2001 як повербанк на колесах на Теслу С дорестайл 85кВтг задній привід. Залишок батареї 76%.
В мене правильний екземпляр по зарядкам - є Chademeo, CCS2, Type2 22кВт. Це величезна перевага, яку відчув, коли нещодавно їздив на неї у Донбас (сказати, що вона там за 20км від фронту дивно виглядала - нічого не сказати).

По пунктами переваг згоден з усім, крім автопілоту - в мене його нема. На дорестайл таке не ставили.

По пунктам недоліків згоден зі всім крім педалі і зарядного поту. В мене педаль газу включає рекуперацію. Але так, рекуперацію хотілось би вище, ніж ці 60кВт. І є протиоткатна система, коли на підйомі бросаш гальма, а газ ще не встигаєш натиснути. Зарядний порт відкривається ще з додатку або дуже довгим натиском на кнопку заднього багажника брелока. Про то як налаштувати відкривання дверей є в інструкції на сайті Тесли.

Конкретно в мене в батареї був відірваний (перегнивший) дріт до комірки від БМС. Тому її продали як не на ходу. І я вже бачу, що в батарею доведеться лізти ще раз - більш за все, що є ще одна слабка комірка.

P.S. Але саморобок навіть навпаки, почав робити ще більше ніж раніше. Так що мене у клубі ви так просто не позбудетесь :mrgreen:

Автор:  doc1972 [ 07 січ 2024, 01:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Tesla Model S

Stalker_W писав(ла):
...Але так, рекуперацію хотілось би вище, ніж ці 60кВт...

рекуперація то є, але немає керування однією педаллю, тобто коли гальмуєш рекуперацією немає повної зупинки, треба натискати на гальма щоб авто поставити на ручне гальмо.

Сторінка 9 із 9 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/