Поточний час: 27 квіт 2024, 21:40

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 189 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65076Повідомлення 01 вер 2018, 10:27 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Stalker_W писав(ла):
vpa писав(ла):
Уважаемый Вадим! Еще раз просим Вас прокоментировать ситуацию с порогом включения экономрежима на Евах -5 с распродажи.
Я не собираюсь повторять 300 раз то, что я вам и так 300 раз сказал/написал в личной беседе. Если моих советов не слушаются, то зачем мне продолжать советовать тоже самое?? :evil:
щось не розумію
1 В мене навіть при 168 В економрежим не вимикається , тобто не залежно від заряду , присутнє обмеження у віртуальних 2000 обертів
2 Я ще не перевірив просадки напруги , але як не як в мене вища освіта і на підставі тестових заїздів я можу стверджувати що просадки відсутні
3 З іншого боку - для Ваших потенційних покупців ( як-не-як а на мою думку у Вас ще є мінімум 6 авто більш менш пригодних для продажу)-цікаво авто без загадок в тих речах де покупці нічого змінити не можуть
Я можу використовувати авто навіть з обмеженнями економ-режиму
Інші (потенційні) як я розумію хотіли б мати все і без обмежень

В мене питання-пропозиція
а - чи можна отримати від Вас програмку настроювання Вашого контролера
б - якщо не можна виконати пункт а , то за яку суму Ви погодитесь забрати назад свій контролер
Я б тоді спробував келлі і у випадку позитивного результату - я б отримав кращі експлуатаційні характеристики , а Ви б отримали можливість підкоректувавши характеристики своїх контролерів ( або замінивши їх на келі) підняти споживчі якості ( а значить і ціну) тих авто які у Вас залишились

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Востаннє редагувалось budivelnik 01 вер 2018, 14:29, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65077Повідомлення 01 вер 2018, 10:44 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
budivelnik писав(ла):
1 В мене навіть при 168 В економрежим не вмикається
2 Я ще не перевірив просадки напруги , але як не як в мене вища освіта і на підставі тестових заїздів я можу стверджувати що просадки відсутні


Моему знакомому притянули саксу на ремонт на никель кадмии за 700км, толком не ехала и вырубалась зарядка. Похожая история. Знакомый просил проверить падение напряжения (купить OBD2 Bluetooth Адаптер 10$ + Checkelec программа), причиной невозможности было отсутствие мобилки на андроид платформе :wallbash:

В итоге собака была зарыта именно в падении напряжения. В верхнем ящике, когда заменили один блок на 6В, плохо затянули силовую шину, она хорошенько подгорела. Получается человеку было проще притянуть машину 700км туда и 700км назад чем посмотреть за напряжением :wallbash:

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65083Повідомлення 01 вер 2018, 14:25 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
DeLike писав(ла):
budivelnik писав(ла):
1 В мене навіть при 168 В економрежим не вмикається
2 Я ще не перевірив просадки напруги , але як не як в мене вища освіта і на підставі тестових заїздів я можу стверджувати що просадки відсутні
Моему знакомому притянули саксу на ремонт на никель кадмии за 700км, толком не ехала и вырубалась зарядка. Похожая история. Знакомый просил проверить падение напряжения (купить OBD2 Bluetooth Адаптер 10$ + Checkelec программа), причиной невозможности было отсутствие мобилки на андроид платформе :wallbash:
В итоге собака была зарыта именно в падении напряжения. В верхнем ящике, когда заменили один блок на 6В, плохо затянули силовую шину, она хорошенько подгорела. Получается человеку было проще притянуть машину 700км туда и 700км назад чем посмотреть за напряжением :wallbash:
С уважением,
Александр.
Хлопці
В мене ще радянська вища освіта , яка ствержувала що електроніка - це наука про контакти :) ....
Щоб раз і назавжди з ймовірністю в 99,99% похоронити оповідання про просадку спробуйте дати відповіді на наступні елементарні питання
Перше - чому проблема з економрежимом присутня у двох авто , які знаходяться в руках у різних власників на відстані в 1300 км один від одного і ці власники жодного разу фізично не перетинались у просторі
Друге - чому ймовірна просадка не впливає на рух авто на різних передачах в різних умовах - тобто авто постійно рухається з нормальною динамікою на різних передачах але тільки в діапазоні холості(1000)-2000 обертів
Третє - чому після повної зарядки ( до 4,2 В х 40 елементів) економрежим вмикається навіть на холостих
ПС
Андуріно примамбас ( який буде заточений під виміри всього і вся у вольтах/амперах/міллісекундах) замовлений і рухається в напрямку Львова
Думаю до середи дам точну картину всього що відбувається на відтинку батарея-контролер

ППС
Якщо хтось з електрогуру має бажання відвідати Львів з туристичними намірами і ( з своїм ящичком необхідних електроінструментів/тестерів :ups: ) я з радістю візьму на себе проживання/харчування/екскурсійну програму ....

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Востаннє редагувалось budivelnik 01 вер 2018, 14:40, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65084Повідомлення 01 вер 2018, 14:36 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Dream Tractor писав(ла):
budivelnik писав(ла):
BUg писав(ла):
А сколько будет Келли в таком варианте стоить?
1 Я не впевнений що такий варіант можливий , тому й назвав своє припущення не коректним
2 Якщо можливий , то примочка яка буде дурити келлі - не буде коштувати дорожче 50 доларів ( я приблизно уявляю як це має відбуватись)
3 Звідси виходить що келі 180В х 450 Ампер = 900 доларів+50 примочка
1 Так є Келлi під асинхрон готовий, серія КАС, напруги-струми-цiни iдентичнi BLDC.
0 Міняйте підпис :))
По наводці на келлі - дякую :winken:
По підпису - не вважаю , що купівля готового ,нехай і частково неукомплектованого електроавто - є якимось досягнення на ниві електроавтобудування... Тому підпис актуальний
Взагалі рішення купити вже готове - це такий собі проміжний варіант
Для того щоб з мінімальними затратами можна було перетворити емгранд в гібрид - потрібно було 3000 на 2 електроколеса+2 контролери + 1000 на батарейку
І після цього все одно авто було б одне
Так витративши грубо тих самих 3000+1000 на батарейку отримав
а - обмежено повноцінне авто
б - поле для експериментів

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65098Повідомлення 01 вер 2018, 18:37 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Stalker_W писав(ла):
Я не собираюсь повторять 300 раз то, что я вам и так 300 раз сказал/написал в личной беседе. Если моих советов не слушаются, то зачем мне продолжать советовать тоже самое?? :evil:

Вадим, очень уважаю Вас, как специалиста, слушаю и выполняю Ваши советы, благодарен за них, но есть непонятные моменты, которые только Вы и можете прояснить. Два месяца назад, когда я получил Еву -5 со свинцовыми аккумуляторами, на следующий же день я увидел, что двигатель не развивает выше 2000 об\мин. По телефону Вы сказали, что причина в дохлом свинце, на литии все будет нормально. Я купил девять сдвоенных консерв от Лифа 2017 года, установил на авто, представьте мое разочарование, когда тахометр показал все те же 2000 об\мин. Вы ответили, что недостаточно напряжения и нужно добавить еще 4-6 ячеек.Я добавил еще 4 ячейки и чудо свершилось, двигатель стал набирать и держать 5500 об\мин, машина поехала! Когда радость улеглась, пришло понимание, что порог перехода в экономрежим на контроллере завышенный, должен быть 11х12=132 вольта, а фактически, 150 вольт. При 40 ячейках ограничение оборотов будет включаться при 3,75 в на ячейке, а при 42 ячейках на 3,57 вольт на ячейке, что тоже высоковато. Вы посоветовали
"1. Ездить на хорошем проверенном контроллере 42s. Тогда машина прошла максимум 5тыс., из которых 1тыс. моя поездка в Ровно.
2. Поменять на другой, прошедший 30тыс.км., который всё же реагирует на настройку нижнего напряжения."
Я выбрал второй вариант, замену контроллера, реагирующего на настройку нижнего напряжения, Вы сказали, что замена будет неравноценной, то есть, если я правильно понял, мой контроллер лучше? Тогда совет поменять на худший непонятен. Я взял паузу на обдумывание, в это время Виктор budivelnik купил еще одну Еву-5 с такими же проблемами с нижним напряженим экономрежима.
Отсюда и вопросы, на которые только Вы, Вадим, можете ответить:
Оба наших контролера не реагируют на програмное изменение нижнего порога экономрежима?
Если да, то почему? Это неисправность или они от более высоковольтной машины?
Каким может быть выход из создавшегося положения?
С уважением, Виталий.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65102Повідомлення 01 вер 2018, 19:06 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
vpa писав(ла):
, в это время Виктор budivelnik купил еще одну Еву-5 с такими же проблемами с нижним напряженим экономрежима.
Отсюда и вопросы, на которые только Вы, Вадим, можете ответить:
Оба наших контролера не реагируют на програмное изменение нижнего порога экономрежима?
Если да, то почему? Это неисправность или они от более высоковольтной машины?
Каким может быть выход из создавшегося положения?
С уважением, Виталий.
Я додам
В моєму варіанті в мене не має можливості перевірити реагують на програмні зміни чи не реагують - бо
а - в мене відсутня програма доступу
б - в мене відсутній кабель інтерфейсу
в - в мене відсутні інструкції як це можна зробити
г - в мене не виходить з економрежиму навіть при 168 Вольтах ( тобто взагалі)

Так що питання висять і відповіді на них не надходять.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65125Повідомлення 02 вер 2018, 08:40 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Программное обеспечение по настройке контроллера я не уполномочен распространять. Звоните напрямую директору и спрашивайте разрешение. Хотел бы я послушать, что на такую просьбу вам ответили бы, например, в BMW :lol: Но вы не бойтесь, директор Био-авто очень интеллигентный человек.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65127Повідомлення 02 вер 2018, 09:49 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
как то это не по людьски выглядит.
Если программа такая засекречена,то пусть сервис-центр сам переконфигурирует контроллер.
Зачем же раздувать это маленькое досадное недоразумение до масштаба конфликта,подрывать свою репутацию,и пускать негатив на все биоавто

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65130Повідомлення 02 вер 2018, 10:28 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Stalker_W писав(ла):
Хотел бы я послушать, что на такую просьбу вам ответили бы, например, в BMW :lol:

Конечно, BMW направили бы к своим дилерам для решения вопроса. А куда идти нам?
Вадим, начинаю казаться себе попугаем, но еще раз прошу ответить на мои вопросы, от ответа зависят дальнейшие действия:
1)Оба наших контролера не реагируют на програмное изменение нижнего порога экономрежима?
2)Если да, то почему? Это неисправность или они от более высоковольтной машины?
3)Каким может быть выход из создавшегося положения?

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65131Повідомлення 02 вер 2018, 10:34 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Я також не претендую на лаври розробника і прекрасно розумію що зломати щось набагато легше ніж зробити добре....
Тому в мене кілька варіантів виходу з данної ситуації
а - якщо це можливо переконфігуровуєте через інтернет-підключення ( різних там тайм-вюверів які це можуть дозволити зробити - маса)
б - даєте інструкцію по правилам монтажа-демонтажа контролера і присилаєте вже перепрошитий , а взамін отримуєте проблемний
в - приймаєте фінансову( і технологічну) участь в переведенні своїх авто на широкодоступний келлі ( я за якусь суму повертаю Вам Ваш контролер , купую келлі і перевіряю його на сумісність ) Ви підказуєте що мені в келлі не потрібно використовувати щоб я здурі не спалив двигун

На мій погляд Ви більше ніж вже купивші Ваші авто зацікавлені у вирішенні проблеми
Бо всього у двох покупців проблема проявилась , але якщо вона не вирішиться то Ви навряд чи продасьте 6 ( а може й більше , я не претендую на абсолютну точність) наявних у Вас авто

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65139Повідомлення 02 вер 2018, 13:20 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 182 Подякували 58
Мій електротранспорт: VW T2, 74
Я бы на Вашем месте, с Келли, так не горячился, дабы потом локти не кусать. Куртис на это напряжение Вы не купите.
Родной контроллер на 2000 аб лучше, чем никакого. Машина то бюджетная.
Вы же знали что это конструктор, когда брали?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65142Повідомлення 02 вер 2018, 14:48 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Ставьте 45 ячеек.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65157Повідомлення 02 вер 2018, 18:31 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
BUg писав(ла):
Я бы на Вашем месте, с Келли, так не горячился, дабы потом локти не кусать. Куртис на это напряжение Вы не купите.
Родной контроллер на 2000 аб лучше, чем никакого. Машина то бюджетная.
Вы же знали что это конструктор, когда брали?
1 Я не гарячкую , я пробую отримати відповіді
2 Котролер який постійно працює в обмеженому режимі - краще ніж ніякого і гірше ніж той який дає можливість використати всі функції
3 Машина то бюджетна, але не безкоштовна , тому радіти що зекономив 500 доларів на тому що в подальшому будеш на костилях - я б не став
4 при покупці не було озвучено , що рідний контролер не захоче виходити з економрежиму

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65158Повідомлення 02 вер 2018, 18:33 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Stalker_W писав(ла):
Ставьте 45 ячеек.
Поставити то поставлю - тільки тоді мені постійно треба буде тримати батарейки в діапазоні 3.8 - 4 В на комірку ?
Чи контролер один раз отримавши 180 В на батареї - поки не впаде до 150 в економрежим не вивалиться ?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65161Повідомлення 02 вер 2018, 19:43 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Алгоритм ограничения оборотов у контроллера Евы-5 работает следующим образом: после включения зажигания "на стартер" тестируется напряжение батареи, если оно выше напряжения экономрежима, разрешаются полные обороты двигателя. При снижении напряжения, сначала обороты ограничиваются 3500 об\мин, потом 3000, финальная стадия - 2000 об\мин. При дальнейшем падении напряжения, должен выключиться контроллер, это я не проверял, но у других контроллеров так и было. У Вашего контроллера экономрежим включается при напряжении выше 168 вольт, при 45 ячейках не получится использовать более половины емкости батареи.
189 вольт при 45 ячейках, имхо, высоковатое напряжение как для контроллера, если он не от более высоковольтной машины, так и для DC-DC, мотора компрессора кондиционера и других компонентов, питающихся от тяговой батареи.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 189 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 93


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group