Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Єва-5 з розпродажі https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=2874 |
Сторінка 1 із 13 |
Автор: | budivelnik [ 27 серп 2018, 11:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Єва-5 з розпродажі |
Доброго дня В суботу перший раз проїхався на Єві , деякі враження 1 Акамулятори поставив Януса від Григорія , 40 елементів (три батареї , 1 х 8 елементів 18см х 30 см + 2 х 16 елементів 18 см х 60 ) по 40А , акуратно влізли в місце з під запаски , напруга 160 2 Мотор працює в економ режимі(2000 обертів (навіть при напрузі в 157 вольт), підняти вище не виходить , пізніше розберусь ) 3 З того десятка км що проїхав виходить що на 6 Квт*год вдасться проїхати між зарядами близько 40 км,але поки що не перевіряв, бо бавлюсь з зарядним 4 Стан кузова задовільний, правда один лонжерон підтріснутий+ ржавчина - потребує обробки 5 Стан салона візуально нормальний. в реалі подушки сідушок(особливо задн) вже зтрухлявіли , щось треба думати+ світлий салон не практичний- треба буде затягнути в накидки 6 Колеса 13-дюймові, резину однозначно міняти , поки що думаю що поміняю диски на 14 дюймів 7 Звукоізоляція - рівень таврії , але поки що грішу на те що зняті акамулятори зробили авто дуже легким тому й виходить як на фірі ( консультуюсь з майстрами по порадам від vpa як замінити пружини) 8 Стандартний блок(місце/ящик) для батарей може вмістити приблизно 30-35 Квт*годин літію по обєму + авто позволяє й по вазі , бо літій вийде все одно легшим ніж стандартний свинець Таким чином автономний пробіг авто можна довести до 300-350 км , єдине що з точки зору економіки (+5000 доларів на літій) це виглядає сумнівним... Резюме Під поставлену задачу 30 км в день ( з роботи на роботу+ трошки по роботі) для дружини це авто виконає Чи вдасться розширити його можливості використання- покаже час і досвід експлуатації. |
Автор: | budivelnik [ 27 серп 2018, 15:29 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Єва-5 з розпродажі |
Щось мої фахівці не можуть дати собі раду з контролер/зарядне 1 Як змінити верхню межу для контролера,щоб той знав що працює з 40 комірками( максимально 164 вольта=4,1В на комірку) 2 Як змінити нижню межу контролера , щоб той знав що режим захисту повинен вмикатись на рівні приблизно 135 вольт=3,4 В на комірку) 3 Звідки зарядне знає що в мене 40 комірок а не 42-43? Якщо не знає - як зупинити зарядку при досягненні 164 вольт на батареї ? 4 Якщо перші пункти відповіді не мають, то чи можна послідовно тимчасово підєднати наприклад свинець(12В *50-60 А ) ? Теоретично і контролер і зарядне тоді повинні потрапити в робочий діапазон |
Автор: | vpa [ 27 серп 2018, 16:35 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Єва-5 з розпродажі |
budivelnik писав(ла): Щось мої фахівці не можуть дати собі раду з контролер/зарядне 1 Як змінити верхню межу для контролера,щоб той знав що працює з 40 комірками( максимально 164 вольта=4,1В на комірку) Верхнее напряжение контроллера не настраивается, оно ограничено допустимым напряжением конденсаторов и мосфетов, причем, не только контроллера, но и DC-DC преобразователя и, возможно, знающие уточнят, мотора компрессора кондиционера. budivelnik писав(ла): Як змінити нижню межу контролера , щоб той знав що режим захисту повинен вмикатись на рівні приблизно 135 вольт=3,4 В на комірку) Нужно перепрограммировать порог включения экономрежима. budivelnik писав(ла): Звідки зарядне знає що в мене 40 комірок а не 42-43? Якщо не знає - як зупинити зарядку при досягненні 164 вольт на батареї ? Зарядное устройство рассчитано на 12 свинцовых батарей, напряжение полного заряда 14,4х12=172,8 вольт, возможно и больше, например, 14,7х12=176,4 вольт, ячеек лития для такого зарядного напряжения нужно 43-44. Не исключено, что зарядка не будет работать с литием, вываливаясь в ошибку, у меня так было с аналогичной зарядкой на Селене. В этом случае придется ставить стороннюю зарядку на нужное напряжение. budivelnik писав(ла): Якщо перші пункти відповіді не мають, то чи можна послідовно тимчасово підєднати наприклад свинець(12В *50-60 А ) ? Можно попробовать, желательно не стартерный свинец, а тяговый, но лучше три ячейки лития по 40 а*час. В стартерном б\у свинце остаточная емкость, как правило, не превышает нескольких ампер-часов, их хватает заводить машину, но не хватит на продолжительное движение электроавто. |
Автор: | Solar-IS [ 27 серп 2018, 17:01 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Єва-5 з розпродажі |
кину невеличке відео |
Автор: | DeLike [ 27 серп 2018, 17:26 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Єва-5 з розпродажі | ||
|
Автор: | vpa [ 27 серп 2018, 17:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Єва-5 з розпродажі |
Solar-IS писав(ла): Сьогодні дивився авто запала в душу синя ева 5 порадьте чи варто звязуватись з цим лего. Все зависит от цены, возможностей и желания восстанавливать ее. Лично мне, Ева-5 понравилась, машина выше классом, чем мои Селена и Шкода. Радуют и электросилитель руля, и усилитель тормозов, и электростеклоподъемники, кондиционер, центральный замок, штатная сигнализация, удобные сиденья, тщательный дизайн. Понравилась и мощность со скоростью после двух лет езды на тихоходной Селене, ощутил себя полноправным участником движения, могу и в левом ряду ехать и обогнать при нужде. В хороших руках будет прекрасной машиной за недорого. |
Автор: | vpa [ 27 серп 2018, 17:46 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Єва-5 з розпродажі |
Solar-IS писав(ла): кину невеличке відео А где же видео? |
Автор: | Solar-IS [ 27 серп 2018, 18:43 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Єва-5 з розпродажі |
к сожалению видео в мр4 запрещено админом незакачивается . |
Автор: | Solar-IS [ 27 серп 2018, 18:47 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Єва-5 з розпродажі |
красная кенгу работника, я спрашивал непродаётся ,есть у них и на литии машинки . |
Автор: | vpa [ 27 серп 2018, 18:48 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Єва-5 з розпродажі |
Закачайте на Ютюб, на форум ссылку. |
Автор: | Дмитрий_Липко [ 27 серп 2018, 23:07 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Єва-5 з розпродажі | ||
|
Автор: | budivelnik [ 28 серп 2018, 20:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Єва-5 з розпродажі |
Трошки новин 1 Зарядне побороли , виявилось все просто , єдине що треба візуально контролювати зарядку через тестер( надіюсь поки що і не довго) 2 Зарядив аккамулятори до 166,9 ( вольтаж на клемах батареї при ввімкненому зарядному) , після відімкнення зарядного , вольтаж поступово опустився до 164,9 десь на протязі 15 хвилин і там стабілізувався 3 З 152 вольт до 166,9 через лічильник(220 вольтовий стаціонарний) пройшло 2,6 Квт*години 4 Економ-режим побороти так і не вдалось , по якомусь тільки їй відомому алгоритму , машина періодично дозволяла підняти оберти до 3500-4000 , але 99% часу не зважаючи на манеру їзди , ввімкнену передачі і натиснуту педаль газу - машина тримала 2000 обертів При цьому 3-я передача - 2000 обертів - 40 км/год 4-а передача - 2000 обертів - 50 км/год Версій по економ-режиму чотири Перша - стандартна батарея була 100 Ампер*годин , моя 40 Ампер*годин , можливо контролер вмикає економ режим не по досягненню якогось значення у вольтах , а по якомусь сумарному значенню падіння у вольтах на силу струму - тобто по цих параметрах розраховує можливу залишкову ємність Друга - щось в мене з батареєю Третя- щось в мене з контролером Четверта - набір з трьох вищеозначених в різних частках |
Автор: | vpa [ 28 серп 2018, 21:22 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Єва-5 з розпродажі |
40 а*час лития не хуже, а скорее лучше, 100 а*час свинца, как по внутреннему сопротивлению, так и по емкости при разряде ездовым током. budivelnik писав(ла): Версій по економ-режиму чотири Перша - стандартна батарея була 100 Ампер*годин , моя 40 Ампер*годин , можливо контролер вмикає економ режим не по досягненню якогось значення у вольтах , а по якомусь сумарному значенню падіння у вольтах на силу струму - тобто по цих параметрах розраховує можливу залишкову ємність Друга - щось в мене з батареєю Третя- щось в мене з контролером Четверта - набір з трьох вищеозначених в різних частках Все известные мне контроллеры опираются на напряжение батареи, думаю, что верна Ваша версия номер 3 - "щось в мене з контролером", а конкретно, завышен порог включения экономрежима, что не позволит полностью использовать емкость батареи. Вторую версию "щось в мене з батареєю" проверить несложно, достаточно вольтметром мерить напряжение под нагрузкой, падение не должно превышать двух - трех вольт на скоростях 40 -50 км\час. |
Автор: | budivelnik [ 29 серп 2018, 10:03 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Єва-5 з розпродажі |
vpa писав(ла): Все известные мне контроллеры опираются на напряжение батареи, думаю, что верна Ваша версия номер 3 - "щось в мене з контролером", а конкретно, завышен порог включения экономрежима, что не позволит полностью использовать емкость батареи. Яким чином це можна перевірити?Тобто що за шнур,куди втикати ,якою програмою читати? |
Сторінка 1 із 13 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |