Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Єва-5 з розпродажі
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=2874
Сторінка 1 із 13

Автор:  budivelnik [ 27 серп 2018, 11:06 ]
Заголовок повідомлення:  Єва-5 з розпродажі

Доброго дня
В суботу перший раз проїхався на Єві , деякі враження
1 Акамулятори поставив Януса від Григорія , 40 елементів (три батареї , 1 х 8 елементів 18см х 30 см + 2 х 16 елементів 18 см х 60 ) по 40А , акуратно влізли в місце з під запаски , напруга 160
2 Мотор працює в економ режимі(2000 обертів (навіть при напрузі в 157 вольт), підняти вище не виходить , пізніше розберусь )
3 З того десятка км що проїхав виходить що на 6 Квт*год вдасться проїхати між зарядами близько 40 км,але поки що не перевіряв, бо бавлюсь з зарядним
4 Стан кузова задовільний, правда один лонжерон підтріснутий+ ржавчина - потребує обробки
5 Стан салона візуально нормальний. в реалі подушки сідушок(особливо задн) вже зтрухлявіли , щось треба думати+ світлий салон не практичний- треба буде затягнути в накидки
6 Колеса 13-дюймові, резину однозначно міняти , поки що думаю що поміняю диски на 14 дюймів
7 Звукоізоляція - рівень таврії , але поки що грішу на те що зняті акамулятори зробили авто дуже легким тому й виходить як на фірі ( консультуюсь з майстрами по порадам від vpa як замінити пружини)
8 Стандартний блок(місце/ящик) для батарей може вмістити приблизно 30-35 Квт*годин літію по обєму + авто позволяє й по вазі , бо літій вийде все одно легшим ніж стандартний свинець
Таким чином автономний пробіг авто можна довести до 300-350 км , єдине що з точки зору економіки (+5000 доларів на літій) це виглядає сумнівним...

Резюме
Під поставлену задачу 30 км в день ( з роботи на роботу+ трошки по роботі) для дружини це авто виконає
Чи вдасться розширити його можливості використання- покаже час і досвід експлуатації.

Автор:  budivelnik [ 27 серп 2018, 15:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Щось мої фахівці не можуть дати собі раду з контролер/зарядне
1 Як змінити верхню межу для контролера,щоб той знав що працює з 40 комірками( максимально 164 вольта=4,1В на комірку)
2 Як змінити нижню межу контролера , щоб той знав що режим захисту повинен вмикатись на рівні приблизно 135 вольт=3,4 В на комірку)
3 Звідки зарядне знає що в мене 40 комірок а не 42-43?
Якщо не знає - як зупинити зарядку при досягненні 164 вольт на батареї ?
4 Якщо перші пункти відповіді не мають, то чи можна послідовно тимчасово підєднати наприклад свинець(12В *50-60 А ) ?
Теоретично і контролер і зарядне тоді повинні потрапити в робочий діапазон

Автор:  vpa [ 27 серп 2018, 16:35 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

budivelnik писав(ла):
Щось мої фахівці не можуть дати собі раду з контролер/зарядне
1 Як змінити верхню межу для контролера,щоб той знав що працює з 40 комірками( максимально 164 вольта=4,1В на комірку)

Верхнее напряжение контроллера не настраивается, оно ограничено допустимым напряжением конденсаторов и мосфетов, причем, не только контроллера, но и DC-DC преобразователя и, возможно, знающие уточнят, мотора компрессора кондиционера.
budivelnik писав(ла):
Як змінити нижню межу контролера , щоб той знав що режим захисту повинен вмикатись на рівні приблизно 135 вольт=3,4 В на комірку)

Нужно перепрограммировать порог включения экономрежима.
budivelnik писав(ла):
Звідки зарядне знає що в мене 40 комірок а не 42-43?
Якщо не знає - як зупинити зарядку при досягненні 164 вольт на батареї ?

Зарядное устройство рассчитано на 12 свинцовых батарей, напряжение полного заряда 14,4х12=172,8 вольт, возможно и больше, например, 14,7х12=176,4 вольт, ячеек лития для такого зарядного напряжения нужно 43-44. Не исключено, что зарядка не будет работать с литием, вываливаясь в ошибку, у меня так было с аналогичной зарядкой на Селене.
В этом случае придется ставить стороннюю зарядку на нужное напряжение.
budivelnik писав(ла):
Якщо перші пункти відповіді не мають, то чи можна послідовно тимчасово підєднати наприклад свинець(12В *50-60 А ) ?

Можно попробовать, желательно не стартерный свинец, а тяговый, но лучше три ячейки лития по 40 а*час. В стартерном б\у свинце остаточная емкость, как правило, не превышает нескольких ампер-часов, их хватает заводить машину, но не хватит на продолжительное движение электроавто.

Автор:  Solar-IS [ 27 серп 2018, 16:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Сьогодні дивився авто запала в душу синя ева 5 порадьте чи варто звязуватись з цим лего.

Додаткові файли:
20180827_150418[1].jpg
20180827_150418[1].jpg [ 2.84 МБ | Переглядів: 8088 ]

Автор:  Solar-IS [ 27 серп 2018, 17:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

кину невеличке відео

Автор:  DeLike [ 27 серп 2018, 17:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі



Оффтоп
А что красная Кенгу Вадима стоит на приколе? ((

С уважением,

Александр.

Автор:  vpa [ 27 серп 2018, 17:44 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Solar-IS писав(ла):
Сьогодні дивився авто запала в душу синя ева 5 порадьте чи варто звязуватись з цим лего.

Все зависит от цены, возможностей и желания восстанавливать ее. Лично мне, Ева-5 понравилась, машина выше классом, чем мои Селена и Шкода. Радуют и электросилитель руля, и усилитель тормозов, и электростеклоподъемники, кондиционер, центральный замок, штатная сигнализация, удобные сиденья, тщательный дизайн. Понравилась и мощность со скоростью после двух лет езды на тихоходной Селене, ощутил себя полноправным участником движения, могу и в левом ряду ехать и обогнать при нужде. В хороших руках будет прекрасной машиной за недорого.

Автор:  vpa [ 27 серп 2018, 17:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Solar-IS писав(ла):
кину невеличке відео

А где же видео?

Автор:  Solar-IS [ 27 серп 2018, 18:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

к сожалению видео в мр4 запрещено админом незакачивается .

Автор:  Solar-IS [ 27 серп 2018, 18:47 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

красная кенгу работника, я спрашивал непродаётся ,есть у них и на литии машинки .

Автор:  vpa [ 27 серп 2018, 18:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Закачайте на Ютюб, на форум ссылку.

Автор:  Дмитрий_Липко [ 27 серп 2018, 23:07 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі



Оффтоп
Сейчас бы не знать машину председателя клуба... Красная кенга:http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=103&t=1453

Автор:  budivelnik [ 28 серп 2018, 20:11 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Трошки новин
1 Зарядне побороли , виявилось все просто , єдине що треба візуально контролювати зарядку через тестер( надіюсь поки що і не довго)
2 Зарядив аккамулятори до 166,9 ( вольтаж на клемах батареї при ввімкненому зарядному) , після відімкнення зарядного , вольтаж поступово опустився до 164,9 десь на протязі 15 хвилин і там стабілізувався
3 З 152 вольт до 166,9 через лічильник(220 вольтовий стаціонарний) пройшло 2,6 Квт*години
4 Економ-режим побороти так і не вдалось , по якомусь тільки їй відомому алгоритму , машина періодично дозволяла підняти оберти до 3500-4000 , але 99% часу не зважаючи на манеру їзди , ввімкнену передачі і натиснуту педаль газу - машина тримала 2000 обертів
При цьому
3-я передача - 2000 обертів - 40 км/год
4-а передача - 2000 обертів - 50 км/год

Версій по економ-режиму чотири
Перша - стандартна батарея була 100 Ампер*годин , моя 40 Ампер*годин , можливо контролер вмикає економ режим не по досягненню якогось значення у вольтах , а по якомусь сумарному значенню падіння у вольтах на силу струму - тобто по цих параметрах розраховує можливу залишкову ємність
Друга - щось в мене з батареєю
Третя- щось в мене з контролером
Четверта - набір з трьох вищеозначених в різних частках

Автор:  vpa [ 28 серп 2018, 21:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

40 а*час лития не хуже, а скорее лучше, 100 а*час свинца, как по внутреннему сопротивлению, так и по емкости при разряде ездовым током.
budivelnik писав(ла):
Версій по економ-режиму чотири
Перша - стандартна батарея була 100 Ампер*годин , моя 40 Ампер*годин , можливо контролер вмикає економ режим не по досягненню якогось значення у вольтах , а по якомусь сумарному значенню падіння у вольтах на силу струму - тобто по цих параметрах розраховує можливу залишкову ємність
Друга - щось в мене з батареєю
Третя- щось в мене з контролером
Четверта - набір з трьох вищеозначених в різних частках

Все известные мне контроллеры опираются на напряжение батареи, думаю, что верна Ваша версия номер 3 - "щось в мене з контролером", а конкретно, завышен порог включения экономрежима, что не позволит полностью использовать емкость батареи.
Вторую версию "щось в мене з батареєю" проверить несложно, достаточно вольтметром мерить напряжение под нагрузкой, падение не должно превышать двух - трех вольт на скоростях 40 -50 км\час.

Автор:  budivelnik [ 29 серп 2018, 10:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

vpa писав(ла):
Все известные мне контроллеры опираются на напряжение батареи, думаю, что верна Ваша версия номер 3 - "щось в мене з контролером", а конкретно, завышен порог включения экономрежима, что не позволит полностью использовать емкость батареи.
Яким чином це можна перевірити?
Тобто що за шнур,куди втикати ,якою програмою читати?

Сторінка 1 із 13 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/