Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Єва-5 з розпродажі
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=2874
Сторінка 8 із 13

Автор:  budivelnik [ 01 жовт 2018, 09:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Підкажіть по штатному зарядному Єви5
Потужність заряду обмежена штатним зарядним чи якщо на шнур штатного причепити потужніший розєм то можна буде заряджатись в прискореному режимі ( наприклад на тому ж ОККО)

ПС
Прохання тапками не кидатись, бо щось я знаю дуже добре, а щось- не знаю взагалі і для того щоб уявити хоча б куди дивитись і потрібна кваліфікована відповідь на примітивне питання

Автор:  Birel [ 01 жовт 2018, 10:11 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Так звичайно, потужність обмежена можливостями стандартного зарядного пристрою. Якщо хочете швидкого заряду то напевно треба робити зборку з телекомунікаційних блоків живлення.

Автор:  budivelnik [ 06 жовт 2018, 20:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Поставив на постійно 44 елементи , всі однотипні на 40Аг
Зарядне (штатне) відносно швидко зарядило до 171 Вольта , потім ще годину підняло до 173,5(173,5/44=3,94 В на елемент) Вольта, а далі як я розумію практично не заряжає....
Це нормально , чи потрібні якісь мої танці з бубном ?
Нагадаю , що при 164 в мене вмикається економ-режим.

Автор:  vpa [ 06 жовт 2018, 21:11 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

У меня заряжает до 178-180 вольт постоянным током 16,2 ампера. Разница в конечном напряжении, думаю, связана с температурой, хотя наружный термодатчик у зарядки отсутствует, видимо, есть внутренний. Для свинца это нормально, при отрицательных температурах требуется значительное повышение напряжения заряда, для лития - нет.
Виктор, каким цветом мигает индикатор? Если красным, заряд идет полным током, желтым - фаза CV, ток уменьшается при постоянном напряжении, зеленым - заряд окончен. Я включаю зарядку через розетку-ваттметр переменного тока и дополнительно контролирую мультиметром постоянный ток на шунте, так как мой измеритель не показывает реверсивный ток.

Автор:  Birel [ 06 жовт 2018, 21:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Для повного заряду Вам потрібна напруга 4,1*44=180в. Але це все одно не дуже допоможе із економ режимом, бо середня напруга 44s дорівнює 165в. Можливо треба збільшити батарею до 45S 184.5в повний заряд та 168.75в середня напруга ?

Автор:  vpa [ 06 жовт 2018, 21:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Birel писав(ла):
Можливо треба збільшити батарею до 45S 184.5в повний заряд та 168.75в середня напруга ?

Вадим разрешил заряжать только до 180 вольт. Если наши контроллеры от Eva-5, которая рассчитана на 12 свинцовых батарей, то напряжение полного заряда не может превысить 180 вольт даже зимой. Выше поднимать и рискованно, и штатная зарядка не позволяет.

Автор:  Stalker_W [ 06 жовт 2018, 21:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

В настройках программы указано, что напряжение может быть 200 вольт. Но верить китайцам я бы не решился. Максимум, что мы давали на контроллер - 185В, и это было уже рисковано.

Автор:  budivelnik [ 06 жовт 2018, 21:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

vpa писав(ла):
...Виктор, каким цветом мигает индикатор?
А де знаходиться індикатор ?
Якщо на зарядному- то воно в мене під кузовом
Якщо на панелі приладів - то воно в мене постійно червоне

Автор:  vpa [ 07 жовт 2018, 05:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

От зарядного устройства, которое крепится слева под задним бампером, выходят два кабеля, один заканчивается раз'емом без ответной части (вероятно, к датчику температуры батареи), второй, с проводом длиной около двух метров, имеет на конце круглую коробочку с трехцветным индикатором состояния процесса заряда. Кроме того, на корпусе штатной зарядки есть дублирущий индикатор, но он светит вниз, под авто, видны только отражения от пола. Индикатор имет длинный провод, чтобы можно было его поместить в удобное для наблюдения место, я его положил на полку багажника, состояние заряда видно через стекло задней двери. После окончания заряда, зарядка ток в батарею не даёт, самоотключается, мигает зеленым светодиодом и потребляет от сети около 4 ватт.

Автор:  budivelnik [ 08 жовт 2018, 09:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Stalker_W писав(ла):
В настройках программы указано, что напряжение может быть 200 вольт. Но верить китайцам я бы не решился. Максимум, что мы давали на контроллер - 185В, и это было уже рисковано.
Парочка запитань по зарядному
1 Мені не вдається підняти заряд вище 176 В - це настройки зарядного чи залежність рівня напруги від температури ?
2 Так само хотілось би змінити в контролері рівень економ-режиму , бо при 164 економ і максимальному заряді в 176 - в мене всього 15-20 км пробігу в нормальному режимі
3 Якщо в контролері змінити напряжно - то чи можна змінити рівень зарядного до 185 ( я тоді додам ще парочку елементів ( до 46 , 4,02 В на елемент ) + якщо можна - то опишіть алгоритм зміни

Автор:  Stalker_W [ 08 жовт 2018, 10:06 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Нет, зарядка никак не перенастраивается. В ней жёсткий алгоритм, который чуть-чуть зависит от температуры. Для таких напряжений вам нужно менять зарядное устройство.

Автор:  budivelnik [ 08 жовт 2018, 10:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Stalker_W писав(ла):
Нет, зарядка никак не перенастраивается. В ней жёсткий алгоритм, который чуть-чуть зависит от температуры. Для таких напряжений вам нужно менять зарядное устройство.
1 На яку максимальну напругу я можу замовити зарядне з гарантією що не спалю контролер?
2 Як я розумію в контролері є якесь обмеження по амперажу , щоб при піднятті вольтажу на батареї - не спалити двигун

Автор:  vpa [ 08 жовт 2018, 13:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

budivelnik писав(ла):
На яку максимальну напругу я можу замовити зарядне з гарантією що не спалю контролер?

Виктор, выше 180 вольт заряжать не стоит, в самый неподходящий момент что-нибудь может крякнуть, не контроллер, так DC-DC преобразователь или кондиционер. Пять вольт повышения Вас не спасут, будет пробег до экономрежима не 15-20, а 25-30 км, этого все равно мало.
Нужно пробовать настраивать контроллер, возможно, параметры взаимозависимы и изменением какого-то удастся снизить порог экономрежима.
Вадим, а где можно купить шестнадцатипиновый раз'ем папа-мама для программирования?

Автор:  budivelnik [ 08 жовт 2018, 13:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

vpa писав(ла):
budivelnik писав(ла):
На яку максимальну напругу я можу замовити зарядне з гарантією що не спалю контролер?
Виктор, выше 180 вольт заряжать не стоит, в самый неподходящий момент что-нибудь может крякнуть, не контроллер, так DC-DC преобразователь или кондиционер. Пять вольт повышения Вас не спасут, будет пробег до экономрежима не 15-20, а 25-30 км, этого все равно мало.
Нужно пробовать настраивать контроллер, возможно, параметры взаимозависимы и изменением какого-то удастся снизить порог экономрежима.
1 В мене зараз ємність 40А*год , я планую її збільшити до 93 А*год , таким чином 5 Вольт додаткових перетворяться в 55-75 км пробігу без економ режиму
2 Якщо буду збільшувати вольтаж зарядного - то автоматично зроблю зміни й з DC-DC перетворювачем
3 Як на мене , то ввімкнення економ режиму при залишку 30% ємності-набагато зручніше і доцільніше ніж коли в тебе як мінімум пів-батарейки , а ти вже в економі.

Автор:  Birel [ 08 жовт 2018, 15:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

vpa писав(ла):
где можно купить шестнадцатипиновый раз'ем папа-мама для программирования?

Если не подходит али то можно у нас :) https://andrulik333.prom.ua/p537249479- ... j-pin.html

Сторінка 8 із 13 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/