Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Єва-5 з розпродажі
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=2874
Сторінка 10 із 13

Автор:  budivelnik [ 28 жовт 2018, 21:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

ДядяВася писав(ла):
Вообще-то электромобилисты для снижения потерь в коробках используют масло от АКПП.
Т4 например (думаю, даже б/у будет лучше распиаренных хадо и прочих), на худой конец - декстрон3.
З одного боку виглядає правдиво - декстрон рідкіший, з іншого- це казки чи реальний досвід ?
ПС
Питання тому , що в 1990 році я пригнав Сенатор з АКПП , масло вигнало , на ті часи купити було ніде- я пішов в автопарк який використовував ЛіАзи в яких АКПП і спитав яке вони льють масло
Мені сказали ТАД-17 , на мої зауваження що ТАД дуже густий - мені запропонували не умнічати... як наслідок прийшлось виготовляти 7 пар дисків зчеплення коробки....

Автор:  dimademch2012 [ 28 жовт 2018, 21:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

budivelnik писав(ла):
Мені сказали ТАД-17 , на мої зауваження що ТАД дуже густий - мені запропонували не умнічати... як наслідок прийшлось виготовляти 7 пар дисків зчеплення коробки....

ну так вязкость при определенной температуре - важнейшее св-во масла, и сегодня легко гуглится.
Второе немаловажное св-во - химическая активность. Трансмиссионные масла заточены под максимальную защиту от трения под давлением, обеспечивают это пакеты присадок, которые в иномире классифицируются как GL от 1 до 5. Обратно пропорционально степени защиты растет химическая активность к цветным металлам. Поэтому GL-5 часто не рекомендуют заливать в МКПП переднеприводных, ибо все медные синхроны растворяться. Более того, в вилке выбора защитить шестерни и подшипники и не навредить втулкам и синхронам часто обращают взор на обычные моторные масла - как это было с семейством ВАЗ-2108 в 80-е, или с семейством новых тракторов МТЗ-100 в 00-е. Вы представляете, насколько отличаются параметры НИГРОЛа и 10W-40? А льются сегодня в практические одинаковые коробки МТЗ!
Поэтому АТФ-ки - вполне себе золотая середина для МКПП.

Автор:  budivelnik [ 28 жовт 2018, 23:00 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Загуглив вязкість ATF , якщо правильно зрозумів- то вона в 4 рази менш вязка ніж 75W-90
Чим це грозить крім підвищеного шуму і витікання через всі сальники?

Автор:  dimademch2012 [ 28 жовт 2018, 23:25 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

budivelnik писав(ла):
витікання через всі сальники?

Вы сальники забыли поставить? Или мифами живете?
Еще раз: МКПП способны успешно ездить даже на моторном масле. Просто ресурс будет не 700 тыщ, а ...150-200
А АТФ сосбственно и создана чтоб смазывать шестерни и подшипники, пусть и в АКПП (понятно, что там выполняет и другие функции).
п.с. а сходите-ка на сюда http://mynissanleaf.ru/viewtopic.php?id=1408 и сюда http://mynissanleaf.ru/viewtopic.php?id=152&p=27 и сами сделайте для себя вывод.

Автор:  budivelnik [ 28 жовт 2018, 23:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Перечитав те що запропонували
Висновки
1 ATF- лити можна
2 Заливка ATF - економить батарею ( так як останнє рідкіше)
3 Заміна 75W-90 на ATF - грозить підвищеним зносом коробки , бо ATF розраховане на створення тиску при притисканні фрікціонів + не є дуже ковзким , що фрікціони не просковзували , а шестерні в МКПП потребують протизадирних і змащувальних властивостей

Отже я залью трансмісійне 75W , якщо хтось хоче ATF - має право , просто ризикує знизити пробіг коробки (хоча і не суттєво)

Автор:  ДядяВася [ 29 жовт 2018, 10:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

budivelnik писав(ла):
...3 Заміна 75W-90 на ATF - грозить підвищеним зносом коробки , бо ATF розраховане на створення тиску при притисканні фрікціонів + не є дуже ковзким , що фрікціони не просковзували ...

Выводы в корне не правильные. Полная отсебятина.

Автор:  Инженер [ 29 жовт 2018, 14:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

...я-бы не "экспериментировал"...шо прописано для определенного типа КПП,то и использовать! Если состояние и последующий ресурс неважны,то можно лить шо угодно. Лучше добавлять емкости в батарейку...

Автор:  budivelnik [ 29 жовт 2018, 15:52 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

ДядяВася писав(ла):
budivelnik писав(ла):
...3 Заміна 75W-90 на ATF - грозить підвищеним зносом коробки , бо ATF розраховане на створення тиску при притисканні фрікціонів + не є дуже ковзким , що фрікціони не просковзували ...
Выводы в корне не правильные. Полная отсебятина.
1 Висновки базуються на прочитаних 30 сторінках на російському форумі-ссилки яких надані іншим форумчанином
2 Висновки ліфоводів базуються на тому , що в ліфі в редукторі використовується АТФ , а значить всі масла АТФ можуть використовуватись в МКПП
3 Мої зауваження стосуються того , що в редукторі ліфа відсутні синхронізатори ( тобто матеріали з кольорових сплавів ) , але при цьому в МКПП такі речі присутні
4 Так само мої зауваження (до використання АТФ) стосуються того , що в реалі АКПП не має синхронізаторів , а масло в коробках такого типу як правило використовується для зняття тепла з точок тертя+створення тиску при притисканні фрікціонів , при чому чим більша ковзкість точок тертя-тим більшу силу стиску до фрікціонів потрібно прикладати щоб в результаті отримати той самий момент на валу , а значить АТФ як мінімум має гірші параметри по створенню ковзких поверхонь ніж трансмісійні масла.

ПС
В подальшому спілкування,навіть якщо комусь не подобається те що написав опонент - я б радив використовувати цифри/логіку - а не епітети.

Автор:  vpa [ 29 жовт 2018, 16:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Согласен с budivelnik и Инженер, что можно Юпитеру, того нельзя быку (С), Лифу - Лифово, а Еве - масло для МКПП, естественно, синтетическое, имхо, лучше пожиже, 75W80 для снижения потерь на перемешивание.
Вопрос, где купить настоящее, фирменное? О Хадо почитал, вызывают сомнения заявленые свойства, похожи на рекламу присадок, есть ли в Украине где купить не подделку?

Автор:  budivelnik [ 29 жовт 2018, 17:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Масло залив
1 Злив 1,5 літра , чорне з перламутром , візуально нормальне як для машини 2011 року з пробігом в 35000+
2 На магнітній пробці море стружки ( радує що мілкої )
3 Залив 2,2 літра (ніби все робив правильно) , єдине що машина була нахилена на один бік , щоб відкрутити пробку прийшлось майстру шаманити ключик , видно з 2011 ніхто не міняв
4 Масло синтетика , польське 75W90 , продавець запевнив що собі його льє , так як в мене в кафе харчується- не думаю що ризикнув би підсунути повний відстій , при цьому ціна нормальна( я так думаю :) ) 150 грн/літра , при чому в тому ж магазині що пів-синтетика 75W80, що синтетика 75W90 - в одну ціну
Були й дорожчі масла до 300 грн/літр , вирішив що краще 2 рази залити дешеве ніж 1 раз дороге....
5 Перше враження - перемикання передач покращилось суттєво , правда гул задньої передачі як на мене не змінився. подивимось через пару днів пробігу.

Автор:  ДядяВася [ 30 жовт 2018, 10:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

budivelnik писав(ла):
ДядяВася писав(ла):
budivelnik писав(ла):
...3 Заміна 75W-90 на ATF - грозить підвищеним зносом коробки , бо ATF розраховане на створення тиску при притисканні фрікціонів + не є дуже ковзким , що фрікціони не просковзували ...
Выводы в корне не правильные. Полная отсебятина.
1 Висновки базуються на прочитаних 30 сторінках на російському форумі-ссилки яких надані іншим форумчанином
2 Висновки ліфоводів базуються на тому , що в ліфі в редукторі використовується АТФ , а значить всі масла АТФ можуть використовуватись в МКПП
3 Мої зауваження стосуються того , що в редукторі ліфа відсутні синхронізатори ( тобто матеріали з кольорових сплавів ) , але при цьому в МКПП такі речі присутні
4 Так само мої зауваження (до використання АТФ) стосуються того , що в реалі АКПП не має синхронізаторів , а масло в коробках такого типу як правило використовується для зняття тепла з точок тертя+створення тиску при притисканні фрікціонів , при чому чим більша ковзкість точок тертя-тим більшу силу стиску до фрікціонів потрібно прикладати щоб в результаті отримати той самий момент на валу , а значить АТФ як мінімум має гірші параметри по створенню ковзких поверхонь ніж трансмісійні масла.

ПС
В подальшому спілкування,навіть якщо комусь не подобається те що написав опонент - я б радив використовувати цифри/логіку - а не епітети.



Оффтоп
Заблуждение в том, что масло специально делают «шершавым» или менее скользким. Наоборот, некоторые ATF скользкие до неприличия.
Масло в АКПП не участвует в трении в том виде, как это пытаются представить. Фрикционы сжимаются за доли секунды, и если вдруг по какой-то причине (недостаточное давление, например) там появляется трение, то коробка (пакеты фрикционов) просто сгорает. Единственное место, где масло «создает трение» - это гидротрансформатор. Там лопатки насоса кидают масло на турбину (через реактор), и таким образом передают момент от мотора к коробке. А поскольку КПД меньше 100%, то там и греется неслабо (моторы то по 100-200 кВт в нынешних авто). Но это совсем не то трение, где две поверхности трутся через масляную пленку, и "шершавость" масла тут тоже ни к чему.

Автор:  budivelnik [ 01 лист 2018, 00:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

В процесі експлуатації ( і з допомогою підєднання ватметра) виявив наступний нюанс штатного зарядного
Поки вольтаж батареї не опуститься нижче як мінімум 164 - до того часу навіть при підєднанні зарядного до 220 - зарядка не відбувається
Телефонний звінок Вадиму - підтвердив що таке буває..
З моїми маленькими батарейками це трошки проблема
Виходить (виходило раніше)
Я поїхав на роботу , посадив батарею на 50%(178-164) - а зарядити не можу, тому при поверненні з роботи , або при заїзжанні хоч на пару км в сторону- я деколи ( три рази) не доїхав 0,3-3 км до зарядки.
Питання
1 Чи є в інших власників Єв подібна проблема
2 Якщо є - як Ви з нею боретесь?

Автор:  vpa [ 01 лист 2018, 06:51 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

budivelnik писав(ла):
Питання
1 Чи є в інших власників Єв подібна проблема
2 Якщо є - як Ви з нею боретесь?

Такая проблема есть у всех пользователей зарядок для свинца при заряде лития.
Один из выходов - использовать зарядку для лития, второй вариант - доработка штатной зарядки под алгоритм и напряжение заряда лития.
Как временный костыль, можно попытаться запускать штатную зарядку при напряжении батареи несколько выше 164 вольт, включив предварительно печку в машине и другие мощные потребители - фары, обогрев стекла, чтобы напряжение батареи просело ниже 164 в. Когда зарядка запустится - замигает красный светодиод, потребители нужно выключить, зарядка продолжит работу.
Но это все полумеры, Виктор, Вам нужно добавить емкость батареи. Судя по Вашим цифрам расхода энергии, в Ваших ячейках уже намного меньше штатных ампер-часов и они продолжают убывать из за больших токов разряда и глубины циклирования, зимой эти факторы еще усилятся, пробег станет неприлично малым, а ячейки пойдут в утиль.

Автор:  vpa [ 07 лист 2018, 17:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Поделюсь сегодняшней радостью с коллегами. С самого начала эксплуатации Евы-5, сзади-справа на неровностях был слышен неприятный стук, похожий на удары щебня о чашу при работе бетономешалки, не звонкий, как при ударах металла по металлу, а глухой, но отчетливый. Стук имел свойство продолжаться некоторое время после толчка, вроде гр-р-р-р. Зная, что хороший стук обязательно выйдет наружу и является признаком неисправности, много раз пытался найти его источник, даже заменил задний правый продольный рычаг, на двух сайлентблоках его были небольшие надрывы резины, но безуспешно. Так как задние амортизаторы работали не более, чем удовлетворительно, демпфируя колебания кузова на троечку, решил их заменить на Kayaba Premium. Каково же было мое удивление, когда помимо улучшения работы задней подвески (машина после проезда бугорков стала приседать, медленно приподнимаясь), также и полностью пропал противный стук. Изучив снятые амортизаторы, стала понятна причина стуков - верхний защитный стакан правого амортизатора был закреплен четырьмя точками контактной сварки, они отвалились и стальной стакан получил возможность при каждом точке ударяться о корпус амортизатора, издавая серии затухающих стуков. Так как амортизатор крепится к кузову через сайлентблок, эти стуки были глухими, что затруднило выявление источника, я уже думал, что шум издает какой-нибудь болт, уроненный при сборке в скрытую полость авто и это не лечится...

Автор:  budivelnik [ 07 лист 2018, 19:46 ]
Заголовок повідомлення: 

В мене також новини
1 Розібрався з способами зарядки і запропонований vpa варіант підійшов . тепер при потребі можу зарядити навіть при 50% залишку заряду
2 Коробка стала гудіти на порядок менше ( навіть задня)
3 Поки що розхід не радує , в межах 150вт*год на км , надіюсь що повна переборка ходової це поборе
4 Так і не підключив електропідсилювач руля, не можу знайти той штекер, який по словам Вадима любить відвалюватись
5 Встановлюючи ватметр, щось нахомутав в панелі приладів . світиться , оберти двигуна показує,швидкість ні, пробіг ні , буду ковирятись далі..
До речі індикатор заряду батареї треба викинути , в мене там підгорів опір , а туди приходить 180
Може викидаючи його порушив якісь контакти...
6 Два рази отримував однаково не приємну ситуацію
При виїзді зранку , при натисканні педалі газу , двигун сикається кілька разів і погано тягне ( або точніше тягне з підвищеним розходом) , через 5-6 км вирубується повністю... Після вмикання оживає і веде себе без проблемно
За 2 місяці експлуатації мав два однотипних випадки . ба більше . авто заглохло практично втій самій точці другий раз що і перший (відстань між ними до 100м)

Сторінка 10 із 13 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/