Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Єва-5 з розпродажі
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=2874
Сторінка 12 із 13

Автор:  tank6661 [ 10 бер 2019, 12:09 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Не мала баба клопоту купила порося?

Автор:  budivelnik [ 10 бер 2019, 13:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

В мене бізнесовий підхід
1 Побачив що електротранспорт може мати майбутнє
2 Прикинув що можу зробити сам ( почав прорахунок переведення на електротягу свого Емгранда)
3 Розрахунок показав що вкластись в 5000 доларів виділенного бюджету - не вистарчить+ існує море підводних камінчиків
3 Купив готовий електромобіль, вклавшись в 4000 доларів з батарейками на 40 км,доставкою - передав дружині для тестової експлуатації (пробіг 1000+/-300 км в місяць)
4 Отримав результати експлуатації , на підставі яких для себе зробив певні висновки

Таким чином -мінімальні грошові вкладення+певний ефект розвязаних рук(жінка тепер мобільна і мені не треба під неї підлаштовуватись) - дали море інформації,яка поки що вариться в мене в голові.

Мій сьогоднішній висновок
Отримати електромобіль , А-класу(Деу Матіз,таврія,ВАЗ 8-9 ) з автономним пробігом до 100 км за 5000 доларів на сьогодні можливо
Збільшення пробігів до 200 км - тягне за собою море додаткових витрат , які на мій погляд поки що не мають економічної перспективи

Автор:  Kapral88 [ 10 бер 2019, 14:52 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Та же проблема, жене нужно туда, а мне сюда. :doh: поэтому ищу не дорогое электроавто с пробегом до 100км.Но вся проблема, что ремонтами и подгонками времени нет заниматься.

Автор:  budivelnik [ 10 бер 2019, 14:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Якщо доведу до розуму ЄВУ - так щоб самому було не соромно дивитись в очі покупцю +думаю що місяці три на це ще піде - звертайтесь якщо для Вас це буде актуально :)
А поки що моя ЄВА без тривалої обробки напильником - не готова
Вже описував
Задні ричаги+електричні контакти на 12 вольт+зняти всю обшивку і передивитись ліквідувати джерела скрипів+дуже жорсткий зад ( пружини від Матіза поставив, все одно жорсткі-треба шукати щось мягкіше)

Автор:  Birel [ 10 бер 2019, 23:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Або збільшити батарею удвічі :)

Автор:  budivelnik [ 10 бер 2019, 23:55 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Те що батарею треба збільшувати до 12Квт годин ( а бажано й до 15 )... це навіть не обговорюється
Єдине що мені повезло це Януса , я їх перегрітими не бачив жодного разу, я так думаю що мотор згорить швидше ніж вони перегріються....
При цьому спеціально посадив на задню сідушку двох мужиків на 150 кг... не допомогло, зад підскакує..., так що все одно або з балкою , або з пружинами ( або і з балкою і приужинами)щось треба буде думати.
Табуретки нам не друзі. :)

Автор:  budivelnik [ 11 бер 2019, 10:19 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Хтось стикався з наступним приколом
Коли ввімкнута кнопка кондиціонера і регулятор тепло-холод поставлений на холод , регулятор вентилятора вмикає двигун. 8O

Автор:  vpa [ 11 бер 2019, 13:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Проверил у себя, если включить второе положение замка зажигания и запустить кондиционер, контроллер не включается, зеленая иконка не горит. Видимо, какой-то косяк в проводке, включение кондиционера замыкает реле главного контактора.
Подскоки задка могут быть связаны с плохой работой задних амортизаторов. У нормального амортизатора шток вдвигается легко, почти без усилия, а выдвигается со значительным усилием, что не позволяет кузову высоко подпрыгивать после наезда на препятствие, машина приседает после бугорка. На своей заменил родные аморты на кайябу, стало нормально. До того, при переезде лежачих полицейских, задок сначала шел вниз до упора в резиновые буфера, потом высоко подпрыгивал и так раза два-три. Сейчас только одно колебание вверх-вниз, можно на большей скорости проезжать неровности.
Сайлентблоки заднего рычага нужно заменить, подходят от Chery QQ, как и сами рычаги. Слева я заменил сайлентблоки, это морочливо выпрессовать и запрессовать новые, а справа заменил рычаг в сборе с сайлентблоками, цена его ненамного больше, чем трех сайлентблоков.
Подвеска стала более собранной, плотной после замены.

Автор:  budivelnik [ 11 бер 2019, 15:33 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Задні ричаги вже замовив , ціна 450 грн штука , тому вирішив не заморочуватись з перепресовкою сайлентблоків
Амортизатори поміняв на масляні , приспустив тиск в колесах до 1.8
Хоча комфортність і покращилась - але поки що далеко від запланованого

Автор:  budivelnik [ 21 бер 2019, 12:06 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

На дворі потеплішало - але з розходом все одно проблеми
Заряду батарей вистарчає на 35 км ( з 179 до 163 - 30 км, з яких 10 км бруківка з конкретними ямами +час руху 40хвилин туди(корки)+20 хвилин назад)
Тепер по батареї
Так як просадка 3 Вольта на 50Ампер , роблю висновок що нагрів від амперажу для батарей взагалі не критичний
Опір= 3 Вольти/50 Ампер=0.06 Ом
нагрів=50*50*0.06=150 Ватт що для батареї в 50 кг=10 градусів за 30 хвилин

Автор:  Birel [ 21 бер 2019, 14:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Для початку перевірте залишкову ємність батареї, чи дійсно там є 6,6кВт*год. У Вас є чим поміряти ? Якщо треба можу позичити прилад до 300в та 100А.

Автор:  DeLike [ 21 бер 2019, 14:44 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

budivelnik писав(ла):
На дворі потеплішало - але з розходом все одно проблеми
Заряду батарей вистарчає на 35 км


Это тоже влияет

budivelnik писав(ла):
приспустив тиск в колесах до 1.8


С уважением,

Александр.

Автор:  budivelnik [ 21 бер 2019, 16:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

Birel писав(ла):
Для початку перевірте залишкову ємність батареї, чи дійсно там є 6,6кВт*год. У Вас є чим поміряти ? Якщо треба можу позичити прилад до 300в та 100А.
Якщо Ви про китайський ваттметр - то він в мене є , правда як перевірити його -я не знаю, але його покази ніби підтверджують що в батарею вливається 40 А годин
Плюс якщо я правильно розумію то при
44 * 3.7В(середня точка)* 40 А год=6.5 Квт годин
А так як я заряджаю до 4.09 то це ще мінус приблизно 5%
6.5-5%=6.18 /(35/100)=17.6 Квт год на 100 км

Тиск змушений був спустити до 1.8 бо товкло безбожно

Автор:  vpa [ 21 бер 2019, 16:21 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

budivelnik писав(ла):
На дворі потеплішало - але з розходом все одно проблеми
Заряду батарей вистарчає на 35 км ( з 179 до 163 - 30 км, з яких 10 км бруківка з конкретними ямами +час руху 40хвилин туди(корки)+20 хвилин назад)

А летом на этом маршруте пробег был больше?
По мне, так с учетом брусчатки, пробок и пониженного давления в шинах, расход близок к нормальному. У меня вдвое большая емкость батареи, пробег по городу со 180 вольт до 155 (ниже не разряжаю, так как при просадке до 150 вольт включается экономрежим) составляет до 80 км, пробок нет, ухабистая дорога только 300 метров.
Хотите реже заряжаться и ездить дальше, нужно добавлять емкость батареи.

Автор:  vpa [ 21 бер 2019, 16:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва-5 з розпродажі

budivelnik писав(ла):
Плюс якщо я правильно розумію то при
44 * 3.7В(середня точка)* 40 А год=6.5 Квт годин
А так як я заряджаю до 4.09 то це ще мінус приблизно 5%
6.5-5%=6.18 /(35/100)=17.6 Квт годину.

Если Вы не разряжаете батарею до 44х2,5 вольт=110 вольт, то в ней еще должно оставаться немало энергии.

Сторінка 12 із 13 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/