Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=2967
Сторінка 4 із 5

Автор:  DeLike [ 14 лист 2018, 11:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

Кстати док, я просчитался. Если на 24,1км ушло 2,88л бензина, то на 100км нужно 11,95л!!! Тормоза не клинят?)) Ну какой то нереальный расход, ну или Вы очень при очень динамично ездите))

С уважением,

Александр.

Автор:  doc1972 [ 14 лист 2018, 11:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

DeLike писав(ла):
Кстати док, я просчитался. Если на 24,1км ушло 2,88л бензина, то на 100км нужно 11,95л!!! Тормоза не клинят?)) Ну какой то нереальный расход, ну или Вы очень при очень динамично ездите))

С уважением,

Александр.

езжу более чем размерено,смущает только что ДВС не выключается,в прошлом вольте как то все было по-другому и расход 6 литров в гибридном режиме,собственно по приходу моего должно быть все понятно.

Автор:  Stalker_W [ 14 лист 2018, 21:09 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

Что-то тут не так. Я ездил на Вольте при -5С. 30км проехал вообще чисто на электрике. А уже потом сам собой включился ДВС.

Автор:  radiba333 [ 05 груд 2018, 22:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

При температурі -5°С Пробіг впав в 2 рази (30-35км) в порівнянні з літнім. Клімат в режимі авто +20°С + підігрів сидінь + попередній прогрів. Можливо частково впливають зимові шини.

Автор:  Stalker_W [ 08 груд 2018, 21:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

Зимние шины очень сильно влияют. Заметил это на Еве. Хоть и выбирал по возможности энергоэффективные, но расход вырос примерно на 7-10%. Когда у тебя всего 6 кВт*ч любая новая затрата воспринимается очень болезненно.

Автор:  doc1972 [ 13 січ 2019, 01:34 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

забрал свой Вольт 30.12.2018,машина пока без номеров,очередь на сертификацию образовалась по причине нашествия евро-бля-херов желающих растаможить свои ведра. Проехал первые 20 км когда забирал машину в Буче. По комплектации она оказалась поскромнее тех машин на которых я ездил-нет подогрева сидений,камера заднего вида без разметки,но это не столь важно по сравнению с тем что пробег всего 53 тыс. км.что в машинах такого года встречается крайне редко(2014-й). Первые впечатления положительные,в гибридном режиме работает как нужно-то есть ДВС работает периодически выключаясь при остановках и замедлении хода. Законнектил телефон-все работает. Нашел где меняется одна опция-включение ДВС при очень низкой температуре,то есть не при 0 град.С,а при -10,с того времени не ездил,машина пока стоит под сугробом и ждет сертификации. Позже выложу фото.

Автор:  Mellon [ 13 січ 2019, 12:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

Якщо не секрет, як ви його розмитнили? Всі фірми до яких я звертався, сказали що вони не мають інформації про те що Вольт можна розмитнити як електромобіль. Ба більше, я знайшов людину, якій довелось розмитнити три Вольти другого покоління, які він купив для своєї фірми, як авто з ДВЗ, і після цього від подав на митницю в суд і виграв справу. Тобто з точки зору суду, Вольт - електромобіль. Проте одеські митники продовжують їх розмитнювати як звичайні авто.

Автор:  radiba333 [ 13 січ 2019, 13:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

doc1972 писав(ла):
камера заднего вида без разметки

Розмітка камери включається в меню. Якщо при включеній камері натиснути MENU (на крутилці), то можна регулювати яскравість.
Mellon писав(ла):
Ба більше, я знайшов людину, якій довелось розмитнити три Вольти другого покоління, які він купив для своєї фірми, як авто з ДВЗ, і після цього від подав на митницю в суд і виграв справу.

Суд він виграв, але таможня все одно відмовилася признавати Volt електромобілем, в них "наказ зверху".

При температурі -5°С з попереднім прогрівом від розетки проїхав 45км, якщо попередній прогрів робити від аккумулятора, то пробіг 35км, як я і писав раніше.

Автор:  Mellon [ 13 січ 2019, 14:19 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

radiba333 писав(ла):
Суд він виграв, але таможня все одно відмовилася признавати Volt електромобілем, в них "наказ зверху".

Так, я читав про цей "наказ". Ось і хотів дізнатись, можливо все ж вони щось вже змінили. Ну або як варіант можливо митниця в іншому регіоні адекватніша.

Автор:  doc1972 [ 13 січ 2019, 23:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

Mellon писав(ла):
Якщо не секрет, як ви його розмитнили? Всі фірми до яких я звертався, сказали що вони не мають інформації про те що Вольт можна розмитнити як електромобіль. Ба більше, я знайшов людину, якій довелось розмитнити три Вольти другого покоління, які він купив для своєї фірми, як авто з ДВЗ, і після цього від подав на митницю в суд і виграв справу. Тобто з точки зору суду, Вольт - електромобіль. Проте одеські митники продовжують їх розмитнювати як звичайні авто.

розмитнював як авто з ДВЗ,не секрет,сумма 48800 грн

Автор:  doc1972 [ 13 січ 2019, 23:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

radiba333 писав(ла):
doc1972 писав(ла):
камера заднего вида без разметки

Розмітка камери включається в меню. Якщо при включеній камері натиснути MENU (на крутилці), то можна регулювати яскравість.
Mellon писав(ла):
Ба більше, я знайшов людину, якій довелось розмитнити три Вольти другого покоління, які він купив для своєї фірми, як авто з ДВЗ, і після цього від подав на митницю в суд і виграв справу.

Суд він виграв, але таможня все одно відмовилася признавати Volt електромобілем, в них "наказ зверху".

При температурі -5°С з попереднім прогрівом від розетки проїхав 45км, якщо попередній прогрів робити від аккумулятора, то пробіг 35км, як я і писав раніше.

можна докладніше в якому меню увімкнути розмітку камери? Дякую

Автор:  radiba333 [ 14 січ 2019, 11:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

Config - Display settings - Rear camera options

Автор:  doc1972 [ 19 січ 2019, 01:20 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

radiba333 писав(ла):
Config - Display settings - Rear camera options

спробував-там тільки одна опція Symbols,виставляв і знімав-нічого не змінилося.

Автор:  Stalker_W [ 19 січ 2019, 12:28 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

А инструкция к Вольту есть? (ну вы меня поняли)

Вон, даже на ЭлектроКенгу 2000х годов инструкция есть.

Автор:  radiba333 [ 19 січ 2019, 17:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Le

doc1972 писав(ла):
radiba333 писав(ла):
Config - Display settings - Rear camera options

спробував-там тільки одна опція Symbols,виставляв і знімав-нічого не змінилося.

Можливо залежить від року випуску, комплектації чи прошивки. В мене там 2 пункти: один включає розмітку габаритів машини, інший - розмітку траєкторії.
Stalker_W писав(ла):
А инструкция к Вольту есть? (ну вы меня поняли)

Volt має декілька версій "магнітоли", які можуть відрізнятись настройками, потрібна інструкція до конкретного автомобіля.

Сторінка 4 із 5 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/