Kapral88 писав(ла):
Это получается машины у нас продают, грубо говоря, с вороваными батареями?
Давно цікавився ситуацією з Renault Zoe і орендою батареї.
В Україні просто в більшості випадків продають машини після ДТП, які по базі рено підлягають "утилізації". З такої машини рено знімає батарею. Справа на мою думку не в крадіжці батареї, а в тупості схеми рено з орендою батарей. Особливо смішно коли дивишся рекламу наприклад в Німеччині, де основний упор на екологічність, знаючи, що відбувається з їх екологічними машинами.
Років 3 тому була ідея купити авто після ДТП і докупити батарею. Тоді 99,9% батарей в більшості країн Європи були в оренді. Не раз бачив тоді оголошення в Німеччині вже відремонтованих зой по ціні близько 3 тис євро. Несчасні хендлери "по старинці" купували машину, ремонтували її і аж після цього розуміли, що батарею до неї купити неможливо. Дзвонив тоді в німецький рено банк, там вже "втомилися" відповідати на запитання невдоволених хендлерів, які попали на гроші.
В той час можна було купити і встановити батарею в поляків. З ризиком, що її з часом заблокують, оскільки автомобіль офіційно списаний в утиль. Це питання можна вирішити без "модифікації" прошивки бюрократичним шляхом бажано через адвоката. Читав кілька випадків, в одному процес реактивації тривав 3-4 місяці, в іншому щось біля року. Тобто машина весь цей час просто стояла.
Спілкувався ще з одним німцем, він так само купив собі машину після невеличкого ДТП без батареї, в результаті нічого з нею не зміг зробити (не знайшов де купити батарею) і купив ще одну з якої не встигли зняти батарею і першу в якості донора використовував.
І досі зустрічаються оголошення напіввідремонтованих машин без батарей.
Але близько року тому, ситуація змінилася. Тепер батарею можна викупити з оренди. Причому ціни цілком гуманні, на німецькому форумі є темка з цінами на батареї після оренди (6-и річна 22 кВтг батарея приблизно 2,5 тис євро нетто).
Але в разі машини з ДТП треба встигнути викупити батарею до того, як її зняли з машини. Як тільки батарею зняли і машину вписали в базу машин в утилі, вже від рено на цю машину батарею не купити.
Я так розумію, що в Україні зої в 1,5 рази дешевші як в Європі лише тому, що в Європі машина без батареї вже нічого не коштує, а в Україні на них можна ще встановити перепаковану батарею з іншої машини.
В Європі таким ніхто не буде займатися і не тому, що не вміє, а через відповідальність. Грубо кажучи з такою батареєю не пройдете ТО, у випадку ДТП будуть проблеми з страховою, в разі продажу такої машини, той, хто зробив/встановлював кастомну батарею буде відповідальний за все, що з нею може трапитися.