Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Renault Zoe
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=2999
Сторінка 5 із 7

Автор:  landswellsong [ 22 лист 2019, 23:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

City123 писав(ла):
И в моделях с R мотором используется 23,3кВт ёмкости батареи из 26. В Q моторах 22кВт, за счёт этого и получается экономия.

Там сам мотор жрёт больше, он менее эффективный из-за того что для зарядки 43 кВт с обмоткой компромиссное решение, не самое оптимальное для езды. Собственно потому от него и отказались, 43 зарядок мало и больше и не будет, такая мощность подается только часть времени, а зимой почти никогда, не стоит реально того для большинства пользователей.

Автор:  Funt [ 14 лют 2020, 22:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

Kapral88 писав(ла):
Это получается машины у нас продают, грубо говоря, с вороваными батареями?

Давно цікавився ситуацією з Renault Zoe і орендою батареї.
В Україні просто в більшості випадків продають машини після ДТП, які по базі рено підлягають "утилізації". З такої машини рено знімає батарею. Справа на мою думку не в крадіжці батареї, а в тупості схеми рено з орендою батарей. Особливо смішно коли дивишся рекламу наприклад в Німеччині, де основний упор на екологічність, знаючи, що відбувається з їх екологічними машинами.
Років 3 тому була ідея купити авто після ДТП і докупити батарею. Тоді 99,9% батарей в більшості країн Європи були в оренді. Не раз бачив тоді оголошення в Німеччині вже відремонтованих зой по ціні близько 3 тис євро. Несчасні хендлери "по старинці" купували машину, ремонтували її і аж після цього розуміли, що батарею до неї купити неможливо. Дзвонив тоді в німецький рено банк, там вже "втомилися" відповідати на запитання невдоволених хендлерів, які попали на гроші.
В той час можна було купити і встановити батарею в поляків. З ризиком, що її з часом заблокують, оскільки автомобіль офіційно списаний в утиль. Це питання можна вирішити без "модифікації" прошивки бюрократичним шляхом бажано через адвоката. Читав кілька випадків, в одному процес реактивації тривав 3-4 місяці, в іншому щось біля року. Тобто машина весь цей час просто стояла.
Спілкувався ще з одним німцем, він так само купив собі машину після невеличкого ДТП без батареї, в результаті нічого з нею не зміг зробити (не знайшов де купити батарею) і купив ще одну з якої не встигли зняти батарею і першу в якості донора використовував.
І досі зустрічаються оголошення напіввідремонтованих машин без батарей.
Але близько року тому, ситуація змінилася. Тепер батарею можна викупити з оренди. Причому ціни цілком гуманні, на німецькому форумі є темка з цінами на батареї після оренди (6-и річна 22 кВтг батарея приблизно 2,5 тис євро нетто).
Але в разі машини з ДТП треба встигнути викупити батарею до того, як її зняли з машини. Як тільки батарею зняли і машину вписали в базу машин в утилі, вже від рено на цю машину батарею не купити.
Я так розумію, що в Україні зої в 1,5 рази дешевші як в Європі лише тому, що в Європі машина без батареї вже нічого не коштує, а в Україні на них можна ще встановити перепаковану батарею з іншої машини.
В Європі таким ніхто не буде займатися і не тому, що не вміє, а через відповідальність. Грубо кажучи з такою батареєю не пройдете ТО, у випадку ДТП будуть проблеми з страховою, в разі продажу такої машини, той, хто зробив/встановлював кастомну батарею буде відповідальний за все, що з нею може трапитися.

Автор:  City123 [ 14 лют 2020, 23:27 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

Плохо вы изучали вопрос. 90% авто в Украину заходят не битые и с батареями.

Автор:  Funt [ 14 лют 2020, 23:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

City123 писав(ла):
Плохо вы изучали вопрос. 90% авто в Украину заходят не битые и с батареями.

Я більше цікавився ситуацією в Німеччині і більшості країн Європи. Наче лише на півночі Європи зої продавалися з батареєю. Не уявляю як раніше могли зої з Європи в Україну попадати з батареєю. Договір оренди в більшості країн в Україну переписати неможливо було, батарею викупити було неможливо.

Ви взагалі про Zoe/Kengoo чи електромобілі в цілому?

Автор:  City123 [ 14 лют 2020, 23:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

Если вы изучали то должны знать что лизинговые батареи можно продавать только гражданам ЕС с наследование лизинга.

Автор:  Funt [ 14 лют 2020, 23:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

City123 писав(ла):
Если вы изучали то должны знать что лизинговые батареи можно продавать только гражданам ЕС с наследование лизинга.

Ну я ж так і написав в попередньому повідомленні. В Україну такий договір не можливо передати. Батарею до недавньої пори викупити не можна було.
Тому не розумію, як 90% зой могли попадати в Україну з батареями.

Автор:  City123 [ 14 лют 2020, 23:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

Про "ворованые" батареи так и есть. 90% Зой с лизинговыми батареями. Как они сюда попали это уже другой вопрос. Схемы работают...

Автор:  Funt [ 15 лют 2020, 00:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

City123 писав(ла):
Про "ворованые" батареи так и есть. 90% Зой с лизинговыми батареями. Как они сюда попали это уже другой вопрос. Схемы работают...

Тоді логічно припустити, що рено банк або страхова компанія, як тільки виявляє крадіжку мали би робити якісь принаймні бюрократичні кроки з розшуку батареї. А це в теорії може призвести до арешту автомобіля.

Автор:  City123 [ 15 лют 2020, 00:04 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

Рэно лизинг уже делали попвюытки удалённо отключать батареи, но у нас быстро нашли таблетки. Думаю на этом все закончится иначе они сделают себе антирекламу и больше официально в Украине их никто не купит.))

Автор:  Funt [ 15 лют 2020, 00:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

City123 писав(ла):
Рэно лизинг уже делали попвюытки удалённо отключать батареи, но у нас быстро нашли таблетки. Думаю на этом все закончится иначе они сделают себе антирекламу и больше официально в Украине их никто не купит.))

Я думаю вони не паряться про антирекламу, якщо навіть у Німеччині їм імідж не важливий. А тим більше про Україну, де вони і так не зможуть конкурувати з б/в машинами завезеними не ними.
А в страховій, де застраховані батареї і рено банку сидять прості люди, які мають все робити по правилах після виконання яких вони можуть списати кошти за втрачені батареї. А це мало би передбачати звернення в правоохоронні органи. Хіба батарея юридично не "вкрадена", а просто загублена чи щось таке...
Хоча може це я так собі уявляю...і якийсь клерк з рено банку має повноваження так просто списати батарею вартість якої більша за його місячну зарплату...
До цього моменту чесно кажучи не уявляв, що таких випадків, де перед продажем "забули" зняти батарею багато. У випадку з ДТП в рено банку мені казали, що така машина в базі помічається утилізованою...

Автор:  Funt [ 15 лют 2020, 00:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

City123 писав(ла):
Рэно лизинг уже делали попвюытки удалённо отключать батареи, но у нас быстро нашли таблетки.

До речі такі машини, з переставленими батареями і заблокованою зарядкою трапляються не лише в Україні.
Думаю та функція блокування діє на постійній основі для всіх машин позначених в базі.
Я читав про випадки в Польщі і Німеччині. При цьому батареї, які встановлювалися на відремонтовані авто були легальними і куплені легально хоча і не в рено. І все одно заряд заблокували і розблокували лише після доведення легальності.

Автор:  City123 [ 15 лют 2020, 00:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

Про такие случаи я тоже читал. Это недоразумение или халатность тех же клерков...

Автор:  Alexua [ 16 черв 2020, 12:00 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

Привіт всім!

Збираюся придбати Renault Zoe, потрібно порада досвідчених власників.

Машина 2015 року випуску, R240, 22 кВт, пробіг 76 тис.км.
CanZE показує 81%, пробіг по к-сті зарядок ніби виправданий: ~37 км на зарядку.

Продавець клянеться що після прошивки BMS, SOH суттєво збільшиться.
Хто може підказати, які версії підлягають прошивці, чи правда це з досвіду?

Як ще можна перевірити якість батареї?

Автор:  Kapral88 [ 16 черв 2020, 19:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

Может вам спросить в вайбер чате зоеводов? Хотя там тоже продавцы правду не сажут. Первый вопрос- батарея родная или самопал?

Автор:  Alexua [ 11 квіт 2021, 21:47 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Renault Zoe

Привіт усім!

Трохи менше року тому, я радився у форумчан щодо діагностики Zoe. Приблизно від того часу майже 10 місяців власник R240. Проїхав вже 12000 км з того часу.

Заряджаю в гаражі від 220В (~3кВт) зарядки. Заряджається повністю за 8 год. Але ставлю на 12 А трохи менший струм, тішу себе ілюзією, що так довше проживе батарея. :mrgreen:

SOH при купівлі був 81%, зараз після зими - 77%. Зимою при морозах проїжджали 80км. Влітку - 150км. (Eco режим).
Прошивка батареї 07хх, планую перепрошитися на 08хх.

За цей період замінив шарову опору та рульову тягу лівого колеса. Зараз чутно рип/скрип при проїзді лежачих перешкод - підозра на стійки або опорні.

З електричних помилок траплялося: низький заряд 12В батареї і нещодавно "Еlectric motor failure". що мене більше насторожило.
Є питання до знавців: чому в CanZE не показує минулих помилок? Заходжу в "DTS" читаю всі блоки, але помилок немає або помилка читання (я так розумію блоки відсутні)?
Також, якщо хтось би скинув запрошення на групу Zoe у вайбері, - був би вдячним.

Сторінка 5 із 7 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/