Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Єва4 , запуск+експлуатація
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=3527
Сторінка 4 із 6

Автор:  Kapral88 [ 22 черв 2019, 19:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація



Оффтоп
может скажу банальнось, у меня на бензинке фиате был дефект один к одному, плохо заводилась, дергалась обороты не развивала, оказался датчик положения коленвала. Хотя прибором звонился ( ну что может поламаться, обычная катушечка намотаная на магните!)после замены всё наладилось.

Автор:  Stalker_W [ 24 черв 2019, 17:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Заменили ему сегодня контроллер по гарантии. И больше не велись на просьбы поставить мощность 100% ))) При таком превышении напряжения на 10 вольт от номинала, лучше таким не баловаться.

Автор:  budivelnik [ 24 черв 2019, 18:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Stalker_W писав(ла):
Заменили ему сегодня контроллер по гарантии. И больше не велись на просьбы поставить мощность 100% ))) При таком превышении напряжения на 10 вольт от номинала, лучше таким не баловаться.
Прикольно
Тепер питання на засипку
Що робити мені?
Поки що я не впевнений що проблема в контролері ,але як перевірити в чому конкретно?
Може поки я як мавпочка тикаючи в розєми - не спалив - зняти контролер і відправити Вам на тест?
Я думаю що за днів 5 управимось,але вже точно будемо знати в чому причина.

Автор:  Stalker_W [ 24 черв 2019, 19:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Это вопрос к директору Био-авто. Но с точки зрения техники он не лишён смысла.

Автор:  budivelnik [ 25 черв 2019, 15:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Машина поїхала
Якщо хтось попросить алгоритм дій,який запустив машину-він його не отримає , бо його не було, просто перебирав всі запобіжники і реле.
При цьому - якось дивно став працювати компресор вакуму тормозів.Раніше він вмикався в момент ввімкнення авто, зараз вмикається в момент натискання на тормоз , при чому не допомагає(чи майже не допомогає)тиснути на тормоз.

Автор:  Stalker_W [ 25 черв 2019, 20:07 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Тормоза это серъёзно. Проверьте обязательно: поставьте включенную машину и не трогайте. Вакуум в хорошей системе должен подкачиваться сам собой раз в 15-20 минут. В средненькой раз в 5 минут.

Автор:  budivelnik [ 25 черв 2019, 21:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Та бог з ним , з тормозами...
Вже подивився де що і за що відповідає....Поки що резюме механіків-зняти двигун(компресор) і подивитись бо щось дуже тарахтить...
А от машинка знову стала... Проїхала 40 км і стала...
Коли запускаєш двигун - таке враження що працює дві фази з трьох.

Автор:  Eyup-EcoMoto [ 27 черв 2019, 12:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Stalker_W писав(ла):
Заменили ему сегодня контроллер по гарантии. И больше не велись на просьбы поставить мощность 100% ))) При таком превышении напряжения на 10 вольт от номинала, лучше таким не баловаться.

Спасибо конечно БИОАВТО за ремонт машины.
Тут все таки хочу делать заметку о том что у моей Евочки эта проблема была с первого дня эксплуатации.. Следовательно можно делать вывод что настройка мощности тут ни при чем. Я при эксплуатации периодически проверял не перегревается ли контроллер или мотор. И таких перегревов тоже не наблюдал.
А насчет повышенного номинального напряжения то там не 10в. Под нагрузкой когда машина едет, напряжение в среднем около 98в(бывает и 94в). следовательно от номинала отклонение всего 2-4в. Думаю это не та существенная разница которая приведет к выходу из строя контроллера.

Автор:  budivelnik [ 27 черв 2019, 20:00 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Так як керівництво Біо-Авто мовчить ,змушений щось робити сам
Взяв кліщі і поміряв струм на фазних дротах які йдуть від контролера до двигуна ,при натиснутій в підлогу педальці
На всіх трьох значення приблизно однакове(воно ж там бігає) але максимум близько 70 ампер , при обертах ледве-ледве(точно меше 1000 обертів/хвилина)
Чи можна на підставі цього стверджувати що контролер працює нормально , а бяка заховалась десь в іншому місці ?
Якщо можна- то на що звернути увагу спочатку,тобто де копати?

Автор:  cleargoal [ 06 лип 2019, 03:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Eyup-EcoMoto писав(ла):
Симптомы сами проходят. Через 5мин. все нормализовалось и машина стала работать без проблем.
Через несколько дней когда проблема повторилась, Евочка сопротивлялась около часа.

Как молодая строптивая жена :)

Автор:  cleargoal [ 06 лип 2019, 03:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

AndrO писав(ла):
Через 20км пробега поломка, но цену свою при этом оправдывает. Вот, что имелось ввиду. Какая же должна быть цена, что 20км ее оправдало. Читаю только то, что написано.

Ему доплатили, чтобы взял её :) - как в Азии - дали калым

Автор:  budivelnik [ 14 лип 2019, 16:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Машинка вимахується-але їздить...
Станом на сьогодні ніби виявив не штатну ситуацію
1 Нумерація розємів на 16-піновому в привязці до викладених Сталкером схем - зеркальна
2 Повністю відєднаний пін який відповідає за тормоз - звідси можна зробити висновок що рекуперацією контролер не бавиться, при чому пін відєднаний і отвір від контакту акуратно заглушений резинкою
Питання - він так розєднаний бо хтось не розібрався
Чи він свідомо розєднаний щоб контролер не заходив у режим рекуперації
3 Не залежно від положення важіля коробки передач - є 12 вольт на піні який показує що ввімкнена задня
Це може впливати на режим черепешка в який періодично потрапляє авто?

Автор:  Stalker_W [ 15 лип 2019, 17:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

У меня на Еве-3 рекуперация однозначно срабатывает от нажатия тормоза. Это видно по амперметру.
И может сигналы на перёд/назад инверсные..

Автор:  budivelnik [ 19 лип 2019, 18:35 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Причина проблем як завжди виявилась банальна і слабопрогнозована..
Відірвався екран на кабелі який йде від датчика положення ротора....
При чому виявити проблему прозвоном пінів-не вдавалось , бо сам екран електрично висить в повітрі , а датчик залитий епоксидною...Виявили проблемку шляхом візуального огляду і просто вирішили що так не повинно бути і підпаяли... машинка поїхала.

Автор:  budivelnik [ 20 лип 2019, 16:05 ]
Заголовок повідомлення: 

Щоб не мучитись з ваккумним підсилювачем(який до речі трошки їсть енергію) і все одно по людськи не працює - розглядаю можливість його зняти і залишити тормоза напряму як колись було в Таврії (знімаю ваккум і компресор,залишаю головний тормозний.
Як мотивація - ЄВА4 машина маленька,легенька,з низькою максималкою...
В кого які думки по цій пропозиції?
ПС
Технічно вона реалізовується за день роботи

Сторінка 4 із 6 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/