Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Проблема з Ford Connect AGV
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=404
Сторінка 1 із 4

Автор:  Андрей [ 09 лист 2014, 12:18 ]
Заголовок повідомлення:  Проблема з Ford Connect AGV

Доброго дня! Місяць назад у Голландії придбали електромобіль на базі Ford Transit Connect, 2011 року випуску, двигун потужністю 86 кВт, абревіатура (на передній решітці) – AGV, сам блок та мотор з водяним охолодженням, VIN – WFOUXXTTPUAJ32869, блок управління зарядом батарей – BRUSA NLG513, номер на блоці управління – ХВ.851.024 00 042, коробка (чи редуктор) – Borg Warner. Проїхали ми на ньому десь 10 км. потім він декілька днів простояв у гаражі і ми на ньому не виїжджали. Вирішили виїхати - сів 12 Вольтовий акумулятор, поставили на ніч на зарядку. На наступний день поставили його (акумулятор) - не заводилась - заряд літійових батарей показувало на 0 км. Зарядки у нас на той час не було. Через тиждень купили в Голландії зарядку Schneider Electric, залишили на ніч на зарядку. Зранку авто повністю зарядилось, завели поїхали. Наступного дня виїхали і проїхали десь 12 км і авто почало наче скидувати оберти, зменшувати швидкість (поступово) і зупинилось - двигун не вимкнувся. Простояла вона години 2-ві, завели, "драйв" - поїхала (рано ми раділи) - 150-200 метрів і така сама ситуація. В подальшому так само але все менше і менше. І зараз взагалі не реагує (не їде). Думали зарядка - зарядили - нічого не помінялось. Місцеві спеціалісти почали грішити на коробку. Ми вирішили її самостійно зняти, від'єднали від двигуна - і такому стані вирішили провірити чи обертається сам двигун - вал, який виходить з електромотору не крутиться при увімкненому "драйв" чи "назад" і педаль газу. Знайшов декілька перегорілих запобіжників (10 і 25А) замінив, але нічого не змінилось. Спасайте. Дякую. Ось декілька фотографій.

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Блок управління зарядом батарей
DSCN0786.JPG
DSCN0786.JPG [ 183.3 КБ | Переглядів: 10077 ]
Коментарій до файлу: Загальний вид
DSCN0816.JPG
DSCN0816.JPG [ 206.12 КБ | Переглядів: 10077 ]
DSCN0812.JPG
DSCN0812.JPG [ 129.81 КБ | Переглядів: 10077 ]
Коментарій до файлу: Виходи (в салоні) діагностики
DSCN0805.JPG
DSCN0805.JPG [ 129.63 КБ | Переглядів: 10077 ]
Коментарій до файлу: Сам електродвигун
DSCN0799.JPG
DSCN0799.JPG [ 173.38 КБ | Переглядів: 10077 ]
Коментарій до файлу: Сама машина
IMG_20141104_115755.jpg
IMG_20141104_115755.jpg [ 180.96 КБ | Переглядів: 10077 ]

Автор:  iamdredd [ 09 лист 2014, 13:15 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з Ford Connect AGV

Цитата:
... авто почало наче скидувати оберти, зменшувати швидкість (поступово) і зупинилось ...

очень похоже на защиту по перегреву. Остыла ... поехали ... перегрелась

Автор:  ДядяВася [ 09 лист 2014, 14:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з Ford Connect AGV

Что за батарея стоит? Похоже, одна или несколько ячеек дохлые. Выключается по причине просадки напруги ниже положенного.

Автор:  Андрей [ 09 лист 2014, 15:04 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з Ford Connect AGV

iamdredd писав(ла):
Цитата:
... авто почало наче скидувати оберти, зменшувати швидкість (поступово) і зупинилось ...

очень похоже на защиту по перегреву. Остыла ... поехали ... перегрелась


Дякую. Можливо. Де її шукати і як перевірити. І ще - на даний час вона не їде зовсім.

Автор:  Андрей [ 09 лист 2014, 15:09 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з Ford Connect AGV

ДядяВася писав(ла):
Что за батарея стоит? Похоже, одна или несколько ячеек дохлые. Выключается по причине просадки напруги ниже положенного.


Про батареї нічого не відомо. Виходячи з авбревіатури AGV - ссилка в неті на сайт - www.lithiumbalance.com

Автор:  AND [ 09 лист 2014, 15:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з Ford Connect AGV

Здравствуйте.
Про двигатель - хотелось бы знать какого он типа, если с постоянными магнитами то прокрутить его руками за вал пожалуй не удастся.
Попробуйте воспользоваться инструментом и выяснить крутится ли он вообще но без фанатизма конечно.
Проверьте сопротивления обмоток на "одинаковость".

Вообще-то в машине должна быть хоть какая-то диагностика.

Автор:  Андрей [ 09 лист 2014, 15:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з Ford Connect AGV

AND писав(ла):
Здравствуйте.
Про двигатель - хотелось бы знать какого он типа, если с постоянными магнитами то прокрутить его руками за вал пожалуй не удастся.
Попробуйте воспользоваться инструментом и выяснить крутится ли он вообще но без фанатизма конечно.
Проверьте сопротивления обмоток на "одинаковость".

Вообще-то в машине должна быть хоть какая-то диагностика.

Двигун за вал руками прокручується, без великого зусилля.

Автор:  AND [ 09 лист 2014, 15:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з Ford Connect AGV

Тогда скорее всего асинхронный -как сейчас модно.

Автор:  Михалыч [ 09 лист 2014, 15:51 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з Ford Connect AGV

При такой информации: 1) Не заряжая, померить напряжение на каждой ячейке , где меньше 2х вольт, отключить , обвести закороткой.
...2) что показывают контрольные приборы , если они есть , если их нет- подключить вольтметр к выводам батареи, Что показывает ?
... и надо больше информации, а не названий и ссылок. И, если, не тянуть время , то отбракованные ячейки, возможно удасться вылечить или , хотя бы подлечить.

Автор:  Андрей [ 09 лист 2014, 16:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з Ford Connect AGV

Михалыч писав(ла):
При такой информации: 1) Не заряжая, померить напряжение на каждой ячейке , где меньше 2х вольт, отключить , обвести закороткой.
...2) что показывают контрольные приборы , если они есть , если их нет- подключить вольтметр к выводам батареи, Что показывает ?
... и надо больше информации, а не названий и ссылок. И, если, не тянуть время , то отбракованные ячейки, возможно удасться вылечить или , хотя бы подлечить.


Я не електрик, але Вас зрозумів, інформації на жаль більше немає і немає де її взяти. На контрольній панелі - зарядка батарей більше половини і до заправки 465 км. На блоці управління зарядом батарей наступна інформація - Вход - 100-265 Вольт, 16 А, 48-62 Hz,Вихід - макс. 520 Вольт, 12,5 А, макс. 3,3 Вт. І ще там є індикатори, які відображають заряд батарей, але вони не працюють.

Автор:  JoMC [ 09 лист 2014, 16:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з Ford Connect AGV

Судя из указанной топикстартером мощности мотора 86 кВт, двигатель скорее всего синхронный Brusa на постоянных магнитах типа такого
http://www.brusa.eu/en/products/drive/motors-750-v/hsm1-101813-hv.html
хотя ставили на форд и асинхронные двигатели siemens на 55 кВт с контроллером от Azure Dynamics
Цитата:
The Azure Force Drive system includes a liquid-cooled Siemens 3-phase AC induction motor, 300V nominal, that delivers 158 N·m continuous and 235 N·m (peak); a Borg-Warner 31-03 single speed transmission with gear ratio of 8.28:1; an Azure Dynamics inverter; and a 3.3 kW charger. The 28 kWh battery pack comprises 16 modules (192 cells).


http://www.lithiumbalance.com/attachments/article/83/Case%20study%20A%20passion%20for%20quality.pdf
и исходя из этого документа там на борту
Цитата:
25,7 kWh The cells are lithium ion polymer pouch cells built into a dedicated 4p8s module integrated with the BMS



А вообще это гадание на кофейной гуще. В конкретно ваше машину могли поставить все что угодно. Если о машине ничего не известно, нужно ехать на эвакуаторе к спецам и пусть диагностируют неисправность.

Автор:  Андрей [ 09 лист 2014, 16:25 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з Ford Connect AGV

JoMC писав(ла):
Судя из указанной топикстартером мощности мотора 86 кВт, двигатель скорее всего синхронный Brusa на постоянных магнитах типа такого
http://www.brusa.eu/en/products/drive/motors-750-v/hsm1-101813-hv.html
хотя ставили на форд и асинхронные двигатели siemens на 55 кВт с контроллером от Azure Dynamics
Цитата:
The Azure Force Drive system includes a liquid-cooled Siemens 3-phase AC induction motor, 300V nominal, that delivers 158 N·m continuous and 235 N·m (peak); a Borg-Warner 31-03 single speed transmission with gear ratio of 8.28:1; an Azure Dynamics inverter; and a 3.3 kW charger. The 28 kWh battery pack comprises 16 modules (192 cells).


http://www.lithiumbalance.com/attachments/article/83/Case%20study%20A%20passion%20for%20quality.pdf
и исходя из этого документа там на борту
Цитата:
25,7 kWh The cells are lithium ion polymer pouch cells built into a dedicated 4p8s module integrated with the BMS



А вообще это гадание на кофейной гуще. В конкретно ваше машину могли поставить все что угодно. Если о машине ничего не известно, нужно ехать на эвакуаторе к спецам и пусть диагностируют неисправность.

Дякую. Лафета є і вести ми готові до кого і куди?

Автор:  Stalker_W [ 09 лист 2014, 21:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з Ford Connect AGV

По описанию проблемы похоже на севший основной аккумулятор. В тоже время на приборной панели вроде как показывает половину зарядки?

Попробуйте замерить напряжение на силовых (толстых) контактах контроллера.

Автор:  Leaf [ 09 лист 2014, 21:27 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з Ford Connect AGV

Скорее всего в том то и весь вопрос. А к кому ехать чинить электромобиль который не был собран собственными руками. :ups:
С другой стороны, я нашел бы электрика, и с ним померял бы батарейку. А после пересмотрел бы зарядку. Я согласен с тем, что похоже на севшие акумуляторы.

Автор:  Романтик [ 12 лист 2014, 19:25 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з Ford Connect AGV

Лучше поищите толкового электрика на месте. Если что - можете мне позвонить (067-573-77-22).
Можем принять и в Харькове. Но катать на лафете удовольствие не из дешевых.

Проблема с большой вероятностью в силовом АкБ.

P.S.Именно с конектом дело не имел.

Сторінка 1 із 4 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/