Электро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Audi A3 e-tron PHEV гібрид
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=4334
Страница 1 из 1

Автор:  sniperwdw [ 16 июл 2020, 07:37 ]
Заголовок сообщения:  Audi A3 e-tron PHEV гібрид

Купив американку. Акум 8.8 kWh. Використовуються 6.5 kWh. Пробіг на електриці - 27-30 км. Будуть питання - задавайте.

Автор:  Dream Tractor [ 16 июл 2020, 08:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид

Вітаю з придбанням!

Які диски та параметри резини зараз встановлені?
Який діаметр передніх тормозних роторів?
Є VCDS/Вася?

:)

Автор:  sniperwdw [ 16 июл 2020, 08:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид

Машина прийшла з R18 225/40. Зараз стоїть R16 225/50.
Передні тормозні 290 мм.
Васі немає )). Не знаю зможе Вася взяти акуми на контроль?

Автор:  Dream Tractor [ 16 июл 2020, 08:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид

sniperwdw писал(а):
Передні тормозні 290 мм.

Це тобто 288 ? ) Якщо так, то стануть 15шки, з правильною резиною можуть додати суттєво пробігу.

Вася цікавий тим, дізнатися до якої напруги на комірку заряджається/розряджається батарейка при 100-0 на приборці.

Автор:  sniperwdw [ 16 июл 2020, 08:37 ]
Заголовок сообщения:  Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид

Ні R15 не стануть - до супорта залишається десь 1-2 мм, а деякі 15 не налазять зовсім. Про Васю поміркую - може і куплю.

Автор:  Dream Tractor [ 16 июл 2020, 09:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: Audi A3 e-tron PHEV гібрид

На одноплатформенний eGolf 24/36 з 288ми залізяччя і ковка (найрозповсюдженіша аудюшна, і не тільки) стають аж бігом, так, зазори міліметрові, але тим не менш.

Автор:  Dream Tractor [ 10 ноя 2020, 16:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: Audi A3 e-tron PHEV гібрид

sniperwdw писал(а):
Будуть питання - задавайте.

Доброго дня!

Які склалися враження після більш тривалого користування авто?

Автор:  sniperwdw [ 19 янв 2021, 10:55 ]
Заголовок сообщения:  Re: Audi A3 e-tron PHEV гібрид

Доброго. Беремо окремо АУДИ як просто авто - дуже гарне керування, підвіска - гарній компроміс між комфортом та керованістю, салон достатньо місця позаду (особливо після вольта). Місця для багажу мало, особливо якщо возити з собою запаску. Тепер подивимось як на гибрид - економний (місто 6-7, траса 5-6), потужний електродвигун + ДСГ дає файну динаміку. До 120 може їхати тільки на електриці. Офіційний сервіс без проблем бере на обслуговування - ще й підтягнув всю офіційну історію з Америки. Дуже сподобалась мультимедійна система - пристойний звук навіть без В&O (але я змінив твітери фронту на комплект від В&O, стало ще краще (кому буде потрібно дам номери з каталогу), вміє грати FLAC.
Почнемо але. Але пробіг на батареї взимку впав до 17-20 км. Коли температура падає нижче -10 холодна батарея не дає багато струму - якщо різко вдавити акселератор перейде на ДВС і поки не прогріється, навіть поки є запас у батареї, буде їхати на бензині. Поведінкою авто дуже схоже на ДВС - пригальмовує на скидання газу, рушає коли гальма відпустити. Але дуже довгі гальма - спочатку рекуперация, тільки потім гідравліка. Газ навпаки дуже короткий - злегка натиснув і вже зриває колеса (на Вольті навпаки - газ довгий, гальма - короткі).

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/