Поточний час: 28 бер 2024, 16:45

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 56 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#116341Повідомлення 14 бер 2021, 23:37 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 12 Подякували 1
Мій електротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу електротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
Ок, буду шукати сканер, може цей підійде...
https://m.olx.ua/uk/obyavlenie/original ... HSujc.html
Автосканер ELM327 v1.5


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#121490Повідомлення 31 серп 2021, 12:34 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 12 Подякували 1
Мій електротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу електротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
Ще одна проблема, не заряджається!
Зярядний блок видає напругу 340В DC, але контактори в піддоні з акумуляторами не спрацьовують. Один раз було спрацювали, зарядний струм дійшов до 10А і знову відключилися. Де шукати?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#121503Повідомлення 31 серп 2021, 21:48 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 12 Подякували 1
Мій електротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу електротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
Є підозра що це зарядний блок, але як перевірити, хто знає?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#123457Повідомлення 23 лист 2021, 09:38 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 12 Подякували 1
Мій електротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу електротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
До теми - хочу замінити зарядний блок для акумулятора 12 вольт. В мене стоїть не рідний (хоча рідний теж є але не робочий, може хтось відремонтує?) Flatpack 1500 перероблений під 13,8 вольт. Працює, але дуже шумлять вентилятори ( стоїть в салоні) і не хоче запускатись при мінусовій температурі (тому і стоїть в салоні). Тому хочу замінити на безшумний (без кулерів) і щоб працював при - 20 градусів. Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?


Востаннє редагувалось electronic 23 лист 2021, 09:50, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#123458Повідомлення 23 лист 2021, 09:44 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 12 Подякували 1
Мій електротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу електротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
electronic писав(ла):
Ще одна проблема, не заряджається!
Зярядний блок видає напругу 340В DC, але контактори в піддоні з акумуляторами не спрацьовують. Один раз було спрацювали, зарядний струм дійшов до 10А і знову відключилися. Де шукати?

Проблема вирішилась після того як автомобіль простояв в гаражі кілька днів. Напевно від дощу дуже намок і не хотів працювати поки не став сухий


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#123459Повідомлення 23 лист 2021, 09:48 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 12 Подякували 1
Мій електротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу електротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
electronic писав(ла):
Є підозра що це зарядний блок, але як перевірити, хто знає?

Блок робочий!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#123462Повідомлення 23 лист 2021, 10:54 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
electronic писав(ла):
Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?
Смотрите в сторону линейки MeanWell


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#123467Повідомлення 23 лист 2021, 15:08 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
electronic писав(ла):
До теми - хочу замінити зарядний блок для акумулятора 12 вольт. В мене стоїть не рідний (хоча рідний теж є але не робочий, може хтось відремонтує?) Flatpack 1500 перероблений під 13,8 вольт. Працює, але дуже шумлять вентилятори ( стоїть в салоні) і не хоче запускатись при мінусовій температурі (тому і стоїть в салоні). Тому хочу замінити на безшумний (без кулерів) і щоб працював при - 20 градусів. Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?

На Вашому місці замінив би вентилятори на менш шумні.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#123476Повідомлення 23 лист 2021, 20:38 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 12 Подякували 1
Мій електротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу електротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
Не варіант, друга проблема лишається з температурою…


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#123477Повідомлення 23 лист 2021, 20:40 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 12 Подякували 1
Мій електротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу електротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
Stalker_W писав(ла):
electronic писав(ла):
Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?
Смотрите в сторону линейки MeanWell

Хороший варіант, дивився, але там теж є вентилятори і по ціні не дешевий, можливо в когось є б/в?


Востаннє редагувалось electronic 23 лист 2021, 20:50, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#123480Повідомлення 23 лист 2021, 20:49 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
electronic писав(ла):
Dream Tractor писав(ла):
electronic писав(ла):
До теми - хочу замінити зарядний блок для акумулятора 12 вольт. В мене стоїть не рідний (хоча рідний теж є але не робочий, може хтось відремонтує?) Flatpack 1500 перероблений під 13,8 вольт. Працює, але дуже шумлять вентилятори ( стоїть в салоні) і не хоче запускатись при мінусовій температурі (тому і стоїть в салоні). Тому хочу замінити на безшумний (без кулерів) і щоб працював при - 20 градусів. Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?

На Вашому місці замінив би вентилятори на менш шумні.

Не варіант, друга проблема лишається з температурою…

Ну Ви ж пишете, що стоять в салоні по причині температури - значить у салоні запускаються? А якщо все рівно ні, то навіщо тоді було згадувати про салон? :irre:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#123482Повідомлення 23 лист 2021, 21:01 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 12 Подякували 1
Мій електротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу електротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
Так, виїжаю з теплого гаража, поки їду - працює пічка, не вимикаю авто, блок постійно працює, вертаюся знову в гараж. Але якщо лишити авто на вулиці на холоді вимкненим, тоді блок не запускається, навіть в салоні йому стає холодно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#123512Повідомлення 24 лист 2021, 19:14 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 239 Подякували 116
Мій електротранспорт: Пежо Боксер
Хочу електротранспорт: уже имею
electronic писав(ла):
Не варіант, друга проблема лишається з температурою…

Скорее стоит уточнить - запускаются, но напряжение 21В и не регулируется.

_________________
не говорите, что мне делать - я не скажу куда вам идти


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#123549Повідомлення 25 лист 2021, 20:37 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 12 Подякували 1
Мій електротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу електротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
Немає там 21 вольт, блок перероблений, стабільна напруга 13,8 вольт. Є регулятор струму ( виставлений на максимум). Коли холодно, пробує стартувати, індикатори струму на максимум два рази блимають, не виходить запуститися і в захист. Напруги на виході немає взагалі, тільки від акумулятора 11,5 вольт. Таке враження що йому не вистачає потужності для старту, ніби йде перевантаження по струму ( більше максимуму) і блок не може запуститись. Треба буде ще попробувати без акумулятора запустити…
Не вийде, блок без акумулятора теж не запуститься.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Fiat E-Scudo
#123558Повідомлення 25 лист 2021, 22:47 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 239 Подякували 116
Мій електротранспорт: Пежо Боксер
Хочу електротранспорт: уже имею
Не понятно, что переделывать если все регулировки есть в свободном доступе - с морды регулировка напряжения, с задницы - регулировка тока.
В стандарте при минусовой температуре все стартует и работает, но вот напряжение стабильно 21в и не регулируется.
Все что у вас - скорее всего - косяки переделки. Опять же выполненной непонятно для чего.

_________________
не говорите, что мне делать - я не скажу куда вам идти


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 56 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 20


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group